Menjar i beure en cas de part natural

Experiències i pors del moment més desitjat.

brnc81
:: cèrvol
Entrades: 552
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 7:38 pm

Menjar i beure en cas de part natural

EntradaAutor: brnc81 » dt. ago. 19, 2014 8:23 pm

Bona nit noies,

Estic de gairebé 37 setmanes i estic plantejant-me que, si tot va bé i ràpid, no em posaré epidural i tiraré per un part natural. És la meva segona filla, amb la primera vaig tenir un part vaginal normal, però moltes hores des que vaig trencar aigües fins que vaig donar a llum, i no dil·latava massa, així que al final vam decidir posar oxitocina i aquí ja vaig demanar epidural. El part en sí va ser moolt bo, ho repetiria, però vull plantejar-me si la cosa no s'allarga massa una altra manera.
Llavors, m'agradaria portar a la canastreta algun menjar i/o beure que m'ompli d'energia, que no sigui greixós, que en definitiva em mantingui a 100. Havia pensat en fruits secs i beguda isotònica tipus aquarius, però no tinc ni la més remota idea de si dic alguna tonteria...Em podríeu aconsellar, si us plau? Gràcies!! :ok:
23/10/2011 - El dia que va canviar les nostres vides.
Imatge
Imatge
tuijoserem4
:: granota
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dc. set. 21, 2011 7:31 pm

Re: Menjar i beure en cas de part natural

EntradaAutor: tuijoserem4 » dt. ago. 19, 2014 9:03 pm

Hola brn,

En primer lloc enhorabona , això ja ho tens gairebé!

Jo vaig parir la meva primera filla amb un part natural que va ser fantàstic, jo durant el dia vaig anar prenent líquids i mel, culleradetes que em donaven energia, em va anar molt bé.

recen parida i amb la nena adormideta amb mi vaig reclamar el sopar! En el cas de dur l epidural s ha d'esperar pero en cas contrari no hih a motiu per ferho. jo vaig haver d insistir perquè on vaig parir no estaven gaire habitades als parts sense anestesia i anaven amb el protocol a " pinyó fixe".

No sé si t he ajudat gaire....

Molta sort, confia en tu i tot anirà be!
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dt. ago. 19, 2014 9:38 pm

Jo també vaig tenir la mateixa pensada que tu en el segon part, que va ser natural, i també em vaig preparar a la maleta una mica de menjar per si m'entrava gana en plena dilatació. A casa vaig menjar un petit entrepà de pernil dolç mentre estava amb contraccions i per la maleta em vaig preparar una mica de palets de pa i aigua, molta aigua. I sort que en vaig portar, ja que durant l'expulsiu tenia molta sed! No sé si és el menjar més nutritiu o energètic, però era el que em venia de gust en aquell moment. A mi no m'agraden les begudes isotòniques.
jambina
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dt. maig 10, 2011 12:32 pm

EntradaAutor: jambina » dc. ago. 20, 2014 7:47 am

El meu primer també va ser d'oxitocina i epidural, i el segon també va ser part natural i la veritat que va ser molt ràpid. Vaig arribar a les 12h nit a l'hospital i a les 5h ja naixia. Com que havia sopat normal la veritat és que no vaig tenir gana, però si molta set. Portava aigua. Jo també portava menjar per si de cas. Jo potser portaria alguna cosa de menjar però fàcil de digerir ja que el cos no pot tenir una feina afegida, s'ha de dedicar a parir i no pot estar per fer digestions pesades. No sé si els fruits secs són fàcils de digerir, em sembla que l'energia que s'absorveix més ràpid són els sucres i els hidrats de carboni (fruita, pa, galetes...)...
Felicitats pel segon embaràs i a disfrutar-ho...
clod
Entrades: 134
Membre des de: dc. maig 30, 2012 7:26 am

EntradaAutor: clod » dc. ago. 20, 2014 9:23 am

Jo també vaig fer part natural (i llarg!) i no em va venir de gust menjar res de res. vaig beure molta aigua, em van oferir algun suc... això sí, un cop parida, amb el nen a sobre, em vaig demanar un dinar de campionat :ok:
Imatge
Imatge
damir
:: gosset
:: gosset
Entrades: 437
Membre des de: dc. gen. 26, 2011 8:55 pm

EntradaAutor: damir » dc. ago. 20, 2014 3:06 pm

Jo vaig pensar el mateix, que em caldrien begudes isotòniques, però durant la dilatació vaig provar de beure aquarius però se'm va posar fatal, no m'entrava res. En canvi a l'inici de les contraccions en vaig fotre un plat enorme de gnochi i ummm, em va donar energia per aguantar-ho tot. Però el meu part va ser curt a les 14h dinava un plat enorme pensant q em quedaven mil hores i a les 18h ja neixia el nen.
Abril_86
Entrades: 110
Membre des de: dv. gen. 21, 2011 2:56 pm

EntradaAutor: Abril_86 » dc. ago. 20, 2014 3:50 pm

jo vaig estar 17 hores de part. vaig començar a les 9h d'un dijous. Vaig estar a casa fins les 23h aproximadament i vaig anar menjant coses lleugeres. tenia gana però no volia que em sentés pesat per si m'entraven ganes de vomitar més endevant. A partir de l'arribada de l'hospital les contraccions ja em feien molt mal i la veritat es que no tenia ni gana ni set (però portava sucs i fruits secs a la bossa i no m'ho van pas prohibir), estava massa concentrada en passar les contraccions, que em venien molt seguides. a les 4 de la matinada em van posar l'epidural (la walking que en diuen) i a les 5.30 ja neixia. em van donar aigua bastant de seguida, diria que als 30 minuts perquè ja era a l'habitació. això si, em van dir de començar a veure amb glopets, però baja, no recordo haver passat set. vaig esmorzar a les 7 o 8h una mica, però realment quan vaig tenir molta gana era alhora de dinar.
Suposo que cada dona serà un món, i jo també estava preocupada perquè durant l'embaràs tenia mooolta gana i set, però estas amb un subidon després de parir que en el meu cas no va ser un problema.

jo portaria quatre coses a la bossa, si no ho menjes durant en el part, potser et ve de gust després!
brnc81

EntradaAutor: brnc81 » dc. ago. 20, 2014 8:24 pm

Moltes gràcies per les vostres experiències marones!
Crec que portaré aigua una ampolla gran per si de cas, i bossetes de fruits secs :ok:
Amb el primer part amb epidural vaig passar tantíiiiiiiissima set, i després que no em deixaven menjar fins no se quantes hores després per acabar portant-me una trista magdalena :-(( :-((
Imatge
Imatge
LídiaG
:: lleona
:: lleona
Entrades: 930
Membre des de: dl. abr. 12, 2010 4:14 pm

EntradaAutor: LídiaG » dt. ago. 26, 2014 5:02 pm

Hola!!

No sé si ja has parit, però per si li pot servir a algú... jo he tingut dos parts naturals cap a les 2h-3h de la matinada (moment de l'expulsiu, em refereixo) i a la nit havia sopat sobre les 10h i bé, en el segon part havia menjat per sopar una pizza sencera :content: L'endemà al matí encara no tenia ni gana, i això que jo sóc de bon esmorzar! :content:
brnc81

EntradaAutor: brnc81 » dj. ago. 28, 2014 9:30 am

LidiaG aqui estic sencera encara, de moment de 37+6 :-()) :-())
Imatge
Imatge
xineta
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dj. oct. 23, 2014 8:07 am

EntradaAutor: xineta » dt. nov. 04, 2014 8:20 am

Hola!

Jo tb vaig tenir un part natural llarg. Vaig sopar normal la nit anterior, no recordo què, i cap a la 1 de la matinada van comencar les contraccions. Cap a les 9 del matí vam recollir per anar cap a l'hospital, i vaig intentar menjar un entrapent de formatge, però no m'entrava, tenia ja l'estòmac tancat. A l'hospital em van donar suc, no em venia gaire de gust però me'l prenia entre contraccions per tenir energia. I a les 4 de la tarda va sortir el meu fill. Per tant, vaig estar unes 18h sense menjar, però no tenia gana ni m'entrava res. Quan vam pujar a l'habitació sí que tenia més gana, però amb l'emoció i les hormones tampoc ho notava gaire. Vaig acabar sopant el menjar de l'hospital, que deixa bastant que desitjar, i un mini entrepà de bon pernil que em va portar el papi (no havia menjat pernil en tot l'embràs).

Molta sort pel part!

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::