Buf al cor en nena de tres anys

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
petitoneta
:: puça
Entrades: 49
Membre des de: dl. set. 17, 2012 8:33 pm

Buf al cor en nena de tres anys

EntradaAutor: petitoneta » dt. set. 02, 2014 9:56 pm

Bona nit!

Avui hem anat a l'homeòpata, que també és metgessa, per fer la revisió de les nenes. La nostra sorpresa ha sigut quan ens ha dit que li ha sentit un buff molt clar a la nena gran. Ens ha dit que mai abans li havia sentit i ens ha preguntat si ens ho havien dit mai. La nena acaba de fer tres anys i mai ens ho havien comentat. Ha crescut cinc cm des del març i ha augmentat un kilo i mig. Serà pel creixement? Ella no ens hi ha donat més importància, ens ha tranquil.litzat i com que ens vol veure en tres mesos ens ha dit que ho tornarem a mirar. Ella ens inspira confiança, però amb el meu marit no sabem què fer. Us heu trobat en un cas semblant?

Gràcies per les vostres respostes!
rita2013
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dt. jul. 23, 2013 4:38 pm

Re: Buf al cor en nena de tres anys

EntradaAutor: rita2013 » dt. set. 02, 2014 10:01 pm

Segurament no serà res però jo demanaria una segona opinió. Tres mesos em sembla molt de temps!
Crec que a vegades hi ha bufs que són normals, però jo em quedaria més tranquila si algun altre pediatra s'ho mirés!
mar77
Entrades: 35
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 3:02 pm

EntradaAutor: mar77 » dc. set. 03, 2014 9:08 am

A nosaltres ens va passar el mateix amb el nen gran, ara te 5 anys. Al principi ens vàrem espantar, però el pediatre ens va dir que la majoria de les vegades és un buff que desapareix amb el creixement. Vàrem fer una ecocardio, i al final va quedar en un ensurt, és un buff bo que desapareixerà amb el temps i que si no desapareix, que a vegades passa, no hi ha cap problema, es pot fer vida normal, esport, córrer, jugar,... Segons ens va explicar el cardiòleg la gran majoria de buffs són "bons", molts nens en tenen, però val la pena mirar-ho, així et quedes tranquil·la.

Segur que no serà res, no pateixis.
Zaphy
Entrades: 36
Membre des de: dj. ago. 28, 2014 9:41 pm

EntradaAutor: Zaphy » dc. set. 03, 2014 9:45 am

Si et serveix Petitoneta jo tinc un buf congènit.

He pogut portar una vida normal i fins hi tot passar un part i altres situacions on he demostrat un cor fort i funcional.

Només s'ha de tenir més cura en certs esports com submarinisme (esports en els quals ja es fan revisions cardíaques habituals, i si tens uns buf te'n fan fer algunes extres per precaució i conec molta gent amb buf fent aquest esports sanament).

Tranquila! Que li revisi un cardiòleg i ja veràs com no és res! :ok:
Imatge
terrassa5
:: rateta
:: rateta
Entrades: 183
Membre des de: dt. nov. 16, 2010 9:05 pm

EntradaAutor: terrassa5 » dt. set. 30, 2014 11:12 pm

A la meva filla també li van trobar un buf a la revisió dels 5 anys. Ens van derivar al cardiòleg tot i que el pediatra deia que segurament seria un buf funcional, que desapareixeria amb el temps.

El cardiòleg li va fer varies proves i va confirmar que era funcional, que no afectava en res.
leta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2386
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 9:12 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: leta » dg. nov. 30, 2014 3:00 pm

Petitoneta, jo com la Zaphy! Me'n van detectar un als 9 anys, em van fer proves al cardiòleg i em van dir que vida normal sense fer esforços elevats (o sigui, que no fes esport de competició). Mai més m'han dit res...
Imatge
28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!

El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::