Experiència dolenta Etic-Etac

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Charliemi
:: tigre
Entrades: 747
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:08 pm

Experiència dolenta Etic-Etac

EntradaAutor: Charliemi » dl. set. 15, 2014 9:30 pm

Aquest any la meva filla ha començat P3 i he de de marcar-ho tot. Em vaig estar mirant les etiquetes i anava a comprar-les a Stikets però anava tard i el termini d'entrega era llarg, així que vaig mirar a etic-etac i els terminis eren més curts i els hi vaig demanar a ells. No sabeu com m'en penedeixo. Les vaig demanar el 4 de setembre, segons posaven les feien en 3 dies hàbils i vaig pagar més perquè me les enviessin en dos. A dia 15 de setembre encara no les he rebut i a més entro a la compra i posa "en proceso". Els hi he enviat ja 2 mails i no he ontingut cap resposta... Estic molt decebuda, encara no he rebut les etiquetes i ja sé que no els hi tornaré a demanar mai més. Ho escric per si a alguna la pot ajudar a decidir-se per una empresa o per una altre.

P.D. Només a títol informatiu per aquí el fórum vaig llegir que, com Stikets, també son catalans. Son de Las Rozas, Madrid.
Tutty29
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

Re: Experiència dolenta Etic-Etac

EntradaAutor: Tutty29 » dl. set. 15, 2014 9:42 pm

Jo nomes et puc parlar de les Stikkets i molt be, les al tres no les conecta.
Tambe pots anar a una merceria, pero claro les necesites ya.
Elma
:: tortuga
Entrades: 310
Membre des de: dc. jul. 25, 2012 7:59 pm

EntradaAutor: Elma » dl. set. 15, 2014 10:13 pm

Ostres! Jo les vaig comprar l'any passat i tot correcte. Tot i que trobis alternativa, la de la roba es mes senzilla, jo continuaria reclamant, has pagat per un servei i jo el tens...almenys que et tornin els calers.

Sort!

Per tema roba jo vaig comprar un segell amb tinta textil i es molt més ràpid i fàcil.
ImatgeImatge

Imatge
Boniqueta
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

EntradaAutor: Boniqueta » dt. set. 16, 2014 7:23 am

Jo també les vaig comprar a Stikets i perfecte. En 5 dies les tenia a casa i queden molt ben enganxades.
Imatge
bertian
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

EntradaAutor: bertian » dt. set. 16, 2014 8:35 am

Ostres doncs jo hi vaig comprar uns vinils fa uns anys i n'estic molt contenta... no vaig tenir-hi cap problema...
catalanna
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: catalanna » dt. set. 16, 2014 9:07 am

Jo hi he comprat molts cops (ho alterno amb stickets perquè tenen coses diferents) i mai no he tingut caaaaap problema! Un dia no recordo perquè vaig trucar per telèfon i em van atendre súper bé! Truca!
Zaphy
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dj. ago. 28, 2014 9:41 pm

EntradaAutor: Zaphy » dt. set. 16, 2014 9:27 am

Charliemi, alguna evolució sobre el tema? Has trucat per telèfon?

Espero s'ha solucioni aviat!
Imatge
charito
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dt. set. 16, 2014 10:54 am

Elma aixo del segell amb tinta textil on es compra pleaaase????
giuletta
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

EntradaAutor: giuletta » dt. set. 16, 2014 11:23 am

Jo vaig comprar a etic etac i cap problema en rebre la comanda. Això sí, les etiquetes es desenganxen al cap d'unes quantes rentades :ufs:

El segell el pots encarregar a qualsevol papereria o copisteria, ha de ser amb tinta especial per roba. Costa, segons la botiga, entre 30 i 40 euros.

A Imaginarium venen un segell amb tot l'abecederi que confecciones tu mateix i va de conya, a més el pots utilitzar per més d'un nom (per si tens més nanos per marcar roba), també et serveix per marcar llibres, etc... >.-<: >.-<:
charito
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dt. set. 16, 2014 12:43 pm

Eiii q be gracies!!!
Naral
Entrades: 789
Membre des de: dj. oct. 27, 2011 8:57 am

EntradaAutor: Naral » dt. set. 16, 2014 3:01 pm

Jo vaig comprar el pack per llar d'infants a etic etac l'any passat i perfecte! Em va arribar abans d'hora i a mi no se m'ha desenganxat cap etiqueta!
Aquest any encara he utilitzat les que em van sobrar i molt bé!

Al final t'han contestat??
JOBAAL
:: pantera
Entrades: 859
Membre des de: dl. abr. 06, 2009 10:07 pm
Ubicació: a casa!

EntradaAutor: JOBAAL » dt. set. 16, 2014 6:47 pm

giuletta ha escrit:Jo vaig comprar a etic etac i cap problema en rebre la comanda. Això sí, les etiquetes es desenganxen al cap d'unes quantes rentades :ufs:

El segell el pots encarregar a qualsevol papereria o copisteria, ha de ser amb tinta especial per roba. Costa, segons la botiga, entre 30 i 40 euros.

A Imaginarium venen un segell amb tot l'abecederi que confecciones tu mateix i va de conya, a més el pots utilitzar per més d'un nom (per si tens més nanos per marcar roba), també et serveix per marcar llibres, etc... >.-<: >.-<:

Jo he comprat el segell al Lidl i m'ha costat 3€! ;-))) ;-)))

Tema etic-etac, jo també l'he cagat aquest any... resulta q vaig pagar més pq m'ho enviéssin urgent i ERROR! No vaig llegir la lletra petita q diu q s'ENVIEN EN 2-3 DIES LABORABLES UN COP HAGI SORTIT DE PRODUCCIÓ
Imatge

Imatge
JOBAAL

EntradaAutor: JOBAAL » dt. set. 16, 2014 6:48 pm

giuletta ha escrit:Jo vaig comprar a etic etac i cap problema en rebre la comanda. Això sí, les etiquetes es desenganxen al cap d'unes quantes rentades :ufs:

Jo he comprat el segell al Lidl i m'ha costat 3€! ;-))) ;-)))

Tema etic-etac, jo també l'he cagat aquest any... resulta q vaig pagar més pq m'ho enviéssin urgent i ERROR! No vaig llegir la lletra petita q diu q s'ENVIEN EN 2-3 DIES LABORABLES UN COP HAGI SORTIT DE PRODUCCIÓ, o sigui, q si tarden 2 setmanes a fer-t'ho es comprometen a enviar-t'ho de seguida q ho tinguin (un timo vaja!!!) :-((
Imatge

Imatge
catalanna

EntradaAutor: catalanna » dt. set. 16, 2014 8:18 pm

Jo poso la roba a l'assecadora i se m'han desenganxat un parell d'etiquetes només! Jo n'estic contenta, tant de les d'etic-etac com les de stickets. D'etic-etac m'agraden les etiquetes per sabates i també em semblen més xules les de penjar a la motxilla! A favor de stickets, són més barats, la qualitat és igual (però hi ha menys dissenys), són catalans i envien per missatgeria! (Etic-etac envia per correu ordinari). Per cert, el segell aquest de l'abecedari jo l'he vist a l'abacus també diria que per uns 30 euros! I sino, sempre queda el dymo!
Elma

EntradaAutor: Elma » dt. set. 16, 2014 9:56 pm

Charito, jo vaig comprar el segell l'any passat a una papereria del barri, els hi vaig enviar per mail el disseny (vaig posar el nom i cognoms i un solet al costat) i en uns diez el tenia llest. Em va costar 30e i l'he fet servir molt, aquest any he de comprar un recanvi de tinta.

Si trobes el del lidl el pots provar, i si no et fa el pes...ja saps que hi ha altres opcions. Jo estic molt contenta.
ImatgeImatge

Imatge
catalanna

EntradaAutor: catalanna » dt. set. 16, 2014 10:09 pm

Noies un dubte que sempre he tingut amb el segell: i amb la roba fosca què feu? Es veu bé? Texans etc?
mamlaboni
Entrades: 2394
Membre des de: ds. ago. 02, 2008 7:43 am
Ubicació: manresa

EntradaAutor: mamlaboni » dc. set. 17, 2014 10:56 am

Al lidl hi ha segell?
Elma

EntradaAutor: Elma » dc. set. 17, 2014 11:08 am

catalanna ha escrit:Noies un dubte que sempre he tingut amb el segell: i amb la roba fosca què feu? Es veu bé? Texans etc?

Quan el vaig comprar, en el mateix paquet, venien unes tires blanques per planxar i posar el segell a sobre. Jo també tiro molt de posar el nom amb rotulador a la etiqueta quan és roba fosca (o tinc pressa), de moment a l'EB no s'han posat gaire tiquismiquis amb això i no els importa gaire on està el nom...
ImatgeImatge

Imatge
JOBAAL

EntradaAutor: JOBAAL » dc. set. 17, 2014 12:53 pm

mamlaboni ha escrit:Al lidl hi ha segell?

Si que n'hi han, el que no sé si en ténen sempre o es només quan fan la oferta... Et deixo link d'una foto que he trobat, és igual que aquest:
http://cocoon-mer.blogspot.com.es/2013/ ... sivas.html
Imatge

Imatge
Charliemi
Entrades: 747
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:08 pm

EntradaAutor: Charliemi » dv. set. 19, 2014 7:59 pm

Bé noies, avui després de dues reclamacions per mail i una per teléfono m'han arribat les etiquetes. Tenint en compte que les vaig comprar el 4 de setembre i que vaig pagar per correu urgente i per tant me les han enviat en dos dies no està malament...!! Les etiquetes son mones a veure quin resultat em donen. Ara el servei no m'ha agradat gens, posaven en dubte que quan vaig fer la comanda posava que les feien en 3-5 díes! M'he de guardar un "pantallazo" cada cop que els hi faci una comanda. De tota manera tampoc han entrat en el termini que ells deien... he pagat per res i en cap momento se n'han fet càrreg ni m'han ofert cap compensació... la primera i la última vegada que hi compro!

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::