tos seca que no marxa

Comenta les teves experiències, alegries i dubtes.
sunset1980
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dl. juny 22, 2009 3:28 pm

tos seca que no marxa

EntradaAutor: sunset1980 » dg. set. 14, 2014 9:23 pm

Hola mares! Estic una mica amoinada. El cas es que fa 1 mes que la meva filla de 4 anys té tos. És una tos seca, sense mocs ni febre, el pit se li sent perfecte...
És una tos que hi ha dies que és constant i només para a les nits que no tus gens ni mica.
Ens han donat dalsy i estilsona, antibiotic, ventolin, i la tos no marxa.
Aquesta setmana tornem al metge però jo ja estic una mica preocupada amb aquesta tos.
Algú ha passat pel mateix?
Gràcies!
Imatge
lila
:: zebra
Entrades: 1388
Membre des de: dj. nov. 16, 2006 10:40 pm

Re: tos seca que no marxa

EntradaAutor: lila » dg. set. 14, 2014 10:13 pm

Nosaltres, amb tos seca, sempre els donem Stodal, que és un xarop homeopàtic... A nosaltres ens funciona i en pocs dies marxa.

Ah! I també els posem una ceba partida per la meitat a prop del llit, més aviat al capçal.

Sé que són remeis amb poca base científica, per dir-ho d'alguna manera, però amb tos seca sempre ens ha anat bé.
Redescobrint-me a mi mateixa gràcies a les meves TRES filles!
cross_13
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dc. maig 23, 2012 8:09 am

EntradaAutor: cross_13 » dg. set. 14, 2014 10:21 pm

nosaltres li donem expectodhu. es un xarop homeopatic i ens va super be.
Imatge
Imatge
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dg. set. 14, 2014 10:39 pm

I si fos quelcom psicològic? Hi ha hagut canvis últimament a la seva vida?

La meva filla gran és molt nerviosa i ansiosa i quan passa alguna època de neguit pot tenir alguns comportaments (xupar o rossejar els cabells, menjar ungles,...), com una bàlvula d'escapament.
Clarona
:: puça
:: puça
Entrades: 22
Membre des de: dj. set. 26, 2013 9:37 am

EntradaAutor: Clarona » dl. set. 15, 2014 10:23 am

Hola,
nosaltres tenim un nen de 5 anys que és molt propens a tenir tos que acaben en bronquitis, també portem des de finals d'agost amb tos, sense febre, i que a les nits no en té. En aquests dies també hem fet ventolin, antibiòtic, terbasmin (ventolin en xarop) i res, ara fa una setmana varem canviar tot això per atroven i budesonida, i sembla que ha millorat, ja gairebé no en té de tos. Però avui tenim visita amb un pneumòleg que hi ha en un balneari aquí a prop i que fan uns tractaments preventius per afeccions respiratòries, a veure si amb això passem un bon hivern, perquè l'any passat va ser horrorós.

Ara també et diré que vam provar tots els xarops, homeopàtics i no, els esprais, i el que en un episodi t'anava bé al següent ja no... Vull dir que una solució és difícil.

El tema tos és molt pesat, perquè costa de passar i posa molt nerviós als que hi ha al voltant. Jo estic esperant el canvi que diuen que ha de fer el nen però de moment no arriba :ufs:
SORT
anita_bcn
:: pantera
Entrades: 881
Membre des de: dt. set. 04, 2007 6:03 pm
Contacta:

EntradaAutor: anita_bcn » dl. set. 15, 2014 1:21 pm

Hola!

A la meva cunyada li va pasar tambe i de cop i volta la tos va marxar. Un temps desprès, sense cap motiu, la tos va tornar.....
Diagnòstic: tema nerviós

Potser tu no ho notes, pero la teva filla pot estar neguitosa per alguna cosa (inici de curs....).

La meva neboda hi han epoques a les que li continua aquesta tos.....
ImatgeImatge

Imatge

Imatge
sunset1980

EntradaAutor: sunset1980 » dl. set. 15, 2014 8:58 pm

Noies moltea gràcies a totes!
Jo també penso que es algo de tipus nerviós, potser gelos de la germaneta, l'escola...no sé pk crec que amb tot els tractaments que li hem fet si fos algo de bronquis li hauria marxat no?
El que passa es que fa patir molt veurela tossir tot el dia.
Les que passat per tos nerviosa com ho heu solucionat? Psicoleg, flots de bach, .....
Imatge
anita_bcn
Entrades: 881
Membre des de: dt. set. 04, 2007 6:03 pm
Contacta:

EntradaAutor: anita_bcn » dt. set. 16, 2014 10:05 am

Solució solució no en te..... Ella no ha anat al psicòleg, no se si anar-hi ajudaría a que marxes.....

La pediatra li va dir que era questió de temps..... Així que.... paciència
ImatgeImatge

Imatge

Imatge
Albercoca
:: granota
:: granota
Entrades: 229
Membre des de: dl. març 19, 2012 3:13 pm

EntradaAutor: Albercoca » dc. set. 17, 2014 8:08 pm

Una mare em va explicar que posant-li a la planta del peu Vicks vaporub la tos marxava. El seu fill portava quasi 2 mesos amb tos que no marxava, i li va funcionar. A la meva sogra que també tenia tos li va recomanar la farmacèutica.
No sé si et pot ajudar.
LLuna22
Entrades: 1197
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 5:54 pm

EntradaAutor: LLuna22 » dc. set. 17, 2014 9:39 pm

Si marxa i ve pot ser també causa d una possible al.lergia als àcars. Té pell atòpica?
sunset1980

EntradaAutor: sunset1980 » dc. set. 17, 2014 10:08 pm

Avui hem anat al pediatra i ens ha dit de fer probes d'al.lèrgia, per si fos al.lergia acars, humitat, polen...
Tampoc ha descartat el tema nervios.
Aisss a veure com sortiran les probes.
Lluna22 si que te pell atópica, però poca cosa, mai ha tingut cap brot.
Imatge
nius
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

EntradaAutor: nius » dg. set. 21, 2014 2:40 am

Sunset el meu fill de 5 anys, des de fa 2, té episodis de tos seca incessant, són periodes de 24-48h en que la tos apareix de tos i no marxa. Una tos agoviant, molt agoviant. La seva pediatra el va visitar i visitar, en ple episodi, etc. Mil medicaments, antibiotics, vemtolins, i res.
Ens van derivar al neumoleg de StJoan de Déu, que clar, quan hi anavem no era just aquell dia :ufs: de tanta tos. Li han fet probes d'al.lèrgia, unmunt de probes (per sort, no invasives). Li hem enviat videos i gravacions a la doctora pq vegi que no és tos normal de costipat.
El meu marit ha fet un master buscant informació i hem topat amb el refluxe crònic. Ara estem amb això. Al novembre li han de repetir la prova aquella que posen un fil per dins el coll per veure l'estat en que està, ja que el refluxe ho crema una mica (no recordo bé el nom grrrrr)
El refluxe a vegades no es detecta, nohi ha altres símptomes. Però la tos pot ser-ne un efecte secundari.
Si necessites més informació o detalls, escriu-me, si vols. Perquè sé com pot ser d'asfixiant la tos :-:)
Imatge

Imatge

Torna a “General”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::