Collitar i LM a l'hivern!!
- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
Re: Collitar i LM a l'hivern!!
Posat una samarreta de tirants, que permeti treure't el pit per dalt, a sota del pijama de màniga llarga.
D'aquesta forma, sempre tindràs el tors i panxa coberts
D'aquesta forma, sempre tindràs el tors i panxa coberts
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
El que t'ha dit la Kabbisa. Pijama de màniga llarga, obert a la part del pit.
Jo també feia servir una manteta individual per mi, i un altre pel meu fill, en comptes de tapar-nos amb edredó.
Jo també feia servir una manteta individual per mi, i un altre pel meu fill, en comptes de tapar-nos amb edredó.
- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
Lo que t'ha dit l'albercoca: dos mantetes: una per tu i una per ell.
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
Jo he fet collit a l'hivern dues vegades
una amb cada pixurrín
el que vaig fer en els dos casos és, el nen amb pijama finet i dins del saquet per dormir i jo hem vaig comprar un parell de pijames que són de franela, tipo folre polar,oberts per la part del davant amb botons i uns bons mitjons als peus, tenia una manteta com comenten les companyes, però no la feia servir mai.
Espero haver-te ajudat,
una amb cada pixurrín
el que vaig fer en els dos casos és, el nen amb pijama finet i dins del saquet per dormir i jo hem vaig comprar un parell de pijames que són de franela, tipo folre polar,oberts per la part del davant amb botons i uns bons mitjons als peus, tenia una manteta com comenten les companyes, però no la feia servir mai.Espero haver-te ajudat,
Hola!
Nosaltres dormiem amb el nordic, i tenia la precaució de que el nano quedes entre mig dels dos coixins, de manera que nosaltres ens tapavem els ombros i ell quedava tapadet també…
quan tocava mamar com que jo portava samarreta de maniga llarga, i oberta de dalt, treia la teta i llestos!
sino sempre et pots posar una jaqueta oberta amb cremallera tipus polar si tens molt fred de manera que pugis obrir i tancar quan toqui.
Nosaltres dormiem amb el nordic, i tenia la precaució de que el nano quedes entre mig dels dos coixins, de manera que nosaltres ens tapavem els ombros i ell quedava tapadet també…
quan tocava mamar com que jo portava samarreta de maniga llarga, i oberta de dalt, treia la teta i llestos!
sino sempre et pots posar una jaqueta oberta amb cremallera tipus polar si tens molt fred de manera que pugis obrir i tancar quan toqui.
Jo m'he comprat una camiseta de tirants al hm que es de lactancia, igual que els sostenidors, i a sobre el pijama normal sense botons,pujo el pijama i baixo camiseta, la panxa i braços calentets Ara estic provant de ficar-la a ella al saquet i per sobre de la colcha i aixi quan s'ha adormit no nota canvi de temperatura, que sino es desperta!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |