Visita nounat amb bebe 8 mesos
Visita nounat amb bebe 8 mesos
Hola,
Tenim uns amics que estan a punt de ser pares, la seva dpp és quan la nostra filla tindrà 8 mesos. Em pregunto si hi ha algun problema/risc perque vingui amb nosaltres a veure el nen que naixerà, més que res per si hi ha nens malalts ingressats a la planta, que no agafi alguna cosa..¿? No tenim avis per deixar-la i en tot cas hauríem de fer la visita per torns si no pot venir ella.
Tenim uns amics que estan a punt de ser pares, la seva dpp és quan la nostra filla tindrà 8 mesos. Em pregunto si hi ha algun problema/risc perque vingui amb nosaltres a veure el nen que naixerà, més que res per si hi ha nens malalts ingressats a la planta, que no agafi alguna cosa..¿? No tenim avis per deixar-la i en tot cas hauríem de fer la visita per torns si no pot venir ella.
Re: Visita nounat amb bebe 8 mesos
Jo personalment no la portaria. També podeu esperar uns dies i anar-los a veure a casa, llavors si amb la nena.
Però és una desició molt personal, i no ho faria tant per el tema virus, si no per no molestar, un bebé de 8 mesos pot posar-se a plorar i molestar als recent nascuts, i això em sabria greu.
Però és una desició molt personal, i no ho faria tant per el tema virus, si no per no molestar, un bebé de 8 mesos pot posar-se a plorar i molestar als recent nascuts, i això em sabria greu.
Gusiluz, el problema és que un bebé de 8 mesos pot molestar i contagiar un nounat, no al revés...
Hola!
Doncs jo crec que si és una visita curteta no hi ha d'haver problema, i més si són amics!
Quan nosaltres vam tenir el nen, ens van venir a veure uns amics amb e seu petit i ens va fer molta il·lusió!
Doncs jo crec que si és una visita curteta no hi ha d'haver problema, i més si són amics!
Quan nosaltres vam tenir el nen, ens van venir a veure uns amics amb e seu petit i ens va fer molta il·lusió!
pebreta ha escrit:Gusiluz, el problema és que un bebé de 8 mesos pot molestar i contagiar un nounat, no al revés...
Exacte! per precaució al bebé recent nascut jo esperaria a visitar-los a casa.
Totalment d'acord amb pebreta.
El bebé que té més risc de contraure malaties i que està més desprotegit és el nadó, que acaba de nèixer i té poques defenses ni cap vacuna posada, així que si es poden evitar les visites amb nens petits millor (i més si están refredats, etc).
El bebé que té més risc de contraure malaties i que està més desprotegit és el nadó, que acaba de nèixer i té poques defenses ni cap vacuna posada, així que si es poden evitar les visites amb nens petits millor (i més si están refredats, etc).
Doncs jo no hi veig cap problema sempre i quan el petit de 8 mesos no estigui malalt o refredat. Més virus hi ha al CAP i bé que els hi portem per les revisions... 

La vida amb un somriure és més bonica...

La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea
El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

La gràfica del positiu!! http://www.fertilityfriend.com/home/26c1ea
El post del Jan!!
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=50&t=14107

Ostres doncs en cap moment he pensat que la meva filla li pugui contagiar res si no esta malalta, perque els adults també portem virus, sobretot quan hi van avis. Jo patia per la mev, pels nens que hi puguin haver ingressats (no nounats).
Ens plantejarem anar-hi per separat.
Ens plantejarem anar-hi per separat.
Normalment la zona dels malalts ingressats i la zona de nounats no és la mateixa. Conec a uns quants hospitals que a les zones de malalts ingressats no permeten entrar nens menors de 12 anys.
Qui té més risc d'agafar alguna bacteria o virus precisament són les persones ingressades per part de les persones que els visiten (mon pare va estar un temps aïllat en una habitació d'hospital perquè estava tant dèbil de defenses que la seva vida corria perill si es contagiava d'algun agent extern), perquè tenen les defenses baixes i no al revés. I encara més si parlem d'un bebé recent nascut, sense vacunes.
A part, hi ha més virus junts en una sala d'espera de qualsevol CAP de pediatria que a una habitació d'hospital.
Qui té més risc d'agafar alguna bacteria o virus precisament són les persones ingressades per part de les persones que els visiten (mon pare va estar un temps aïllat en una habitació d'hospital perquè estava tant dèbil de defenses que la seva vida corria perill si es contagiava d'algun agent extern), perquè tenen les defenses baixes i no al revés. I encara més si parlem d'un bebé recent nascut, sense vacunes.
A part, hi ha més virus junts en una sala d'espera de qualsevol CAP de pediatria que a una habitació d'hospital.
Jo crec que depèn. En el meu cas, la meva filla gran i la cosina es porten cinc mesos, i el,dia que va néixer la meva, la meva neboda va venir a conèixer-la i a mi em va fer molta il·lusió.
Però entenc que en aquest cas que exposes, quasi que és millor esperar perquè estem en temporada alta de virus, i més si va a la llar d'infants, etc.
Però entenc que en aquest cas que exposes, quasi que és millor esperar perquè estem en temporada alta de virus, i més si va a la llar d'infants, etc.
Pues jo no trobo que hagi cap problema. D'entrada a la planta no hi haura nens malalts ingresats com dius, perquè generalment als hospitals la planta de pediatría i la de neonatología son diferents. D'altre banda i amb els risc que el teu fill pugui contagiar al bebé... Què passa, que els adults estem totalment desinfectats? Com si no li poguessim enganxar res a la criatura....
El tema visites, ha de ser el que digui la mare del nounat. Si aou amic pregunteu sense cap tipus de compromís on volen i quan les visites. Jo vaig preferir a l'hospital perque son mes ràpides, i tu no has de fer res. A casa vaig limitar les visites de mes confiança en plan si vols cafe ja saps on es fa!!!
El tema visites, ha de ser el que digui la mare del nounat. Si aou amic pregunteu sense cap tipus de compromís on volen i quan les visites. Jo vaig preferir a l'hospital perque son mes ràpides, i tu no has de fer res. A casa vaig limitar les visites de mes confiança en plan si vols cafe ja saps on es fa!!!
Tot depén de com es porti la vostra nena i si la visita es curteta... quan va néixer la meva filla va venir la meva cunyada amb la nena (llavors tenía dos anys i mig) i la va "liar parda", va ser horrorós, jo només volía que s'en anés d'una vegada, va venir mig refredada i amb mocs, va començar a plorar, a córrer, a cridar la atenció, fins i tot va acabar llençant el cacaolat per terra al mig del passadís.
Perquè agafi res no ho crec, tingues en compte que el nounat és qui està més desprotegit, i els nens que acaven de néixer no tenen virus.
Jo hi aniria si la nena és tranquil.leta i la visita curta, sino potser es molesta més que una altra cosa. (Opinió super personal, eh)
Perquè agafi res no ho crec, tingues en compte que el nounat és qui està més desprotegit, i els nens que acaven de néixer no tenen virus.
Jo hi aniria si la nena és tranquil.leta i la visita curta, sino potser es molesta més que una altra cosa. (Opinió super personal, eh)
Doncs jo recordo una visita amb nens que jugaven I fins I tot es ti raven pel terra... Ho vaig passar fatal pero en no ser jo la mare no podia dir res. ara bé, a Banda de la major o menor educació dels nens (I dels pares que els porten) cal dir que el més important és evitar virus innecessaris I les visites curtetes sempre s'agraeixen,no cal esperar a que l'habitació estigui a petar per decidir marxar
Jo penso que sobretot s'ha de tenir en compte 2 factors.
- La opinió dels visitats, què els hi sembla que aneu amb el vostre bebè.
- el caracter del bebè, podrà tenir una actitud que no molesti als nounats i personal de planta.
En quan a malalties, comparteixo el k han dit x aqui... + virus hi ha a una sala de pediatria al CAP i ve que els portem amb 1 mes a vacunar-los... I els adults també portem microbis...
I el teu bebè es pot contagiar a qualsevol altra lloc, no necessariament en un hospital...
La nostra petita amb mesos va fer vàries visites a l'hospital a la Seva àvia malalta de càncer. Hi estavem estonetes super curtes, però a la meva era la Seva gran Algeria! I en + d'una ocasio el personal de planta ens va felicitar.
- La opinió dels visitats, què els hi sembla que aneu amb el vostre bebè.
- el caracter del bebè, podrà tenir una actitud que no molesti als nounats i personal de planta.
En quan a malalties, comparteixo el k han dit x aqui... + virus hi ha a una sala de pediatria al CAP i ve que els portem amb 1 mes a vacunar-los... I els adults també portem microbis...
I el teu bebè es pot contagiar a qualsevol altra lloc, no necessariament en un hospital...
La nostra petita amb mesos va fer vàries visites a l'hospital a la Seva àvia malalta de càncer. Hi estavem estonetes super curtes, però a la meva era la Seva gran Algeria! I en + d'una ocasio el personal de planta ens va felicitar.
Jo no la portaria. Si es posa a plorar, pot ser molt agobiant per la mare recent (que no saps com es trobarà després del part).
D'altra banda, per molt que la planta de nounats estigui separada de la de la resta de malalts de l'hospital, hi ha zones comunes, accessos, ascensors... a mi sí que em faria por que la nena s'encomanés d'algun virus que pul·luli per allà.
No ho sé, són dos factors que em farien optar per no dur-la-hi.
D'altra banda, la veritat és que tampoc no els aniria a veure a l'hospital hehehehehe
Jo sóc de les que s'espera a fer les visites quan ja són a casa (a no ser que siguin nebodets, clar, i tot i així faig visites de màxim 15 minuts).
D'altra banda, per molt que la planta de nounats estigui separada de la de la resta de malalts de l'hospital, hi ha zones comunes, accessos, ascensors... a mi sí que em faria por que la nena s'encomanés d'algun virus que pul·luli per allà.
No ho sé, són dos factors que em farien optar per no dur-la-hi.
D'altra banda, la veritat és que tampoc no els aniria a veure a l'hospital hehehehehe
Jo sóc de les que s'espera a fer les visites quan ja són a casa (a no ser que siguin nebodets, clar, i tot i així faig visites de màxim 15 minuts).
Jo estic completament d acord amb el q ha dit la violeta. i aniria sempre i quan la teva petita estigui en condicios bones de salut per tal d evitar contagi amb el nado.
Del tema q diuen de si visita a casa o a l hospital. jo les prefereixo a l hospital, les visites a casa per mi son pitjors. pq la gent es sol regalar més,no tenen mai pressa, els has d atendra... Per mi a la clinica era més fàcil a part estava compintxada amb llevadora i segons una senyal els feia marxar molt educadament!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |