Decepcionada amb pediatria de l'hospital...
Decepcionada amb pediatria de l'hospital...
Bones! Bé, doncs com bé diu el títol estic decepcionada. He tingut ingressada a la peque de 2 anys per bronquitis a Joan XXIII i em va fer molta ràbia llegir en un paper: el llit és sol pel nen!
Què vol dir això??? I si necessita dormir amb mi???
És a dir, tinc la nena malalta, a l'hospital, no es troba bé, a casa fem collit i l'he de deixar sola al llit perquè no pot dormir amb mi.
Quina llei antinatural és aquesta?
No se si als altres hospitals passa però ho trobo exagerat... No se vosaltres...
Necessitava explicar-ho perquè ho trobo heavy... I em van fer sentir malament quan em van veure amb ella, malalta, i em van dir que no podia estar al llit...
Per sort hi ha gent maca que es salta la llei i em van permetre estirar-me amb ella fins que s'adormís.
Ale, ja he deixat el rotllo...
Què vol dir això??? I si necessita dormir amb mi???
És a dir, tinc la nena malalta, a l'hospital, no es troba bé, a casa fem collit i l'he de deixar sola al llit perquè no pot dormir amb mi.
Quina llei antinatural és aquesta?
No se si als altres hospitals passa però ho trobo exagerat... No se vosaltres...
Necessitava explicar-ho perquè ho trobo heavy... I em van fer sentir malament quan em van veure amb ella, malalta, i em van dir que no podia estar al llit...
Per sort hi ha gent maca que es salta la llei i em van permetre estirar-me amb ella fins que s'adormís.
Ale, ja he deixat el rotllo...
Re: Decepcionada amb pediatria de l'hospital...
Hola,
estic flipant!! Et van donar alguna explicació? Pot ser hi ha un perquè mèdic, no sé, que no s'enredi el tub del suero... és que em sembla que els nens a un hospital i malalts ens necessiten fijo fijo ben a prop. El meu de quatre encara quan té son em vol a prop, encara em diu que em posi amb ell al llit (de 70x140, poc viable). Aviam si algú té una resposta mèdica que ho justifiqui, jo sense aquesta, no ho entenc.
Ja esteu fora?
estic flipant!! Et van donar alguna explicació? Pot ser hi ha un perquè mèdic, no sé, que no s'enredi el tub del suero... és que em sembla que els nens a un hospital i malalts ens necessiten fijo fijo ben a prop. El meu de quatre encara quan té son em vol a prop, encara em diu que em posi amb ell al llit (de 70x140, poc viable). Aviam si algú té una resposta mèdica que ho justifiqui, jo sense aquesta, no ho entenc.
Ja esteu fora?
Des que va néixer, he tingut el meu fill petit (que ara té cinc anys) ingressat diverses vegades en tres hospitals diferents i en diferents moments. Quan el llit era un bressol, res a dir, jo em posava al seu costat i ja està. Ara bé, quan el llit era gran (que ja em diràs per què un nen de dos anys ha d'estar en un llit gran i amb unes baranes que no li fan cap servei), jo em ficava al llit amb ell, i que diguessin el que els semblés. Només vaig rebre un comentari a l'Hospital del Vendrell, però els vaig engegar a dida, llavors el meu fill tenia encara no dos anys. Tampoc no em van saber donar cap justificació i jo sí que els n'hi vaig donar una, com a mínim ben pràctica ja que si no dormia amb ell, el nen cauria.
L'única explicació: normativa de l'hospital!
No portava cap via ni res així que no hi havia cap problema penso jo...
No se, em sembla penós...
No portava cap via ni res així que no hi havia cap problema penso jo...
No se, em sembla penós...
A Sant Joan de Déu a Esplugues ens va passar igual. La petita tenia 15 mesos i volien que dormís al bressol sola per normativa.
Vam dormir juntes al sofà.
Vam dormir juntes al sofà.
Ostres,...que fort.
Doncs el meu fill ha estat i gressat aquesta setmana, a l'Hospital de Terrassa, itot el contrari.a l'habitació teniem un bressol, un llitgran i un sofà llit.ens van dir que. Elllit gran era x un dels pares, però jo hi he dormit amb el peque toooots els dies, i ens hem sentit molt acollits i respectats.
Quin greu el que us ha passat a vosaltres,........
Doncs el meu fill ha estat i gressat aquesta setmana, a l'Hospital de Terrassa, itot el contrari.a l'habitació teniem un bressol, un llitgran i un sofà llit.ens van dir que. Elllit gran era x un dels pares, però jo hi he dormit amb el peque toooots els dies, i ens hem sentit molt acollits i respectats.
Quin greu el que us ha passat a vosaltres,........
A lhospital de figueres,llit de nen,q a mi manava petit,hi vam dormir tota la nit.i ningu em va dir res
Hola,
jo he tingut dos vegades la meva ingressada a l'hospital de Granollers, i jo dormia al llit amb ella. Mai em van dir res.
No sé quin mal fem, al revés, més tranquils estan els petitons.
jo he tingut dos vegades la meva ingressada a l'hospital de Granollers, i jo dormia al llit amb ella. Mai em van dir res.
No sé quin mal fem, al revés, més tranquils estan els petitons.
Quins nassos!!!
Jo el vaig tenir ingressat al hospital de Granollers i no momes em van deixar dormir amb ell sino que a mes van deixar al meu marit dormir al llit que hi havia de sobres a la habitacio mentre no el necessitessin.
Jo el vaig tenir ingressat al hospital de Granollers i no momes em van deixar dormir amb ell sino que a mes van deixar al meu marit dormir al llit que hi havia de sobres a la habitacio mentre no el necessitessin.
Jo vaig ingressar el nen amb 7 mesos al Trueta a Girona, ens varen posar una cuna i per mi la típica cadira de l'acompanyant. Com el nen estava acostumat a fer collit va muntar un espectacle. Vàrem haver de demanar permís a la supervisora de planta perquè ens deixessin dormir junts. Ho vàrem aconseguir però amb bastants problemes.
A vall hebron la normativa tmb diu que el llit es nomes pels nens. Hi vam estar ara fa un mes.
Pero quan el meu petit tenia 7 mesos el van operar a St Pau i les infermeres de nit em deien que m'estirés amb ell, per poder mamar millor durant la nit. Calia anar en compte amb els cables, però millor aixi que no haver-lo d'agafar i tornar a estirar cada cop que es despertava per menjar.
Pero quan el meu petit tenia 7 mesos el van operar a St Pau i les infermeres de nit em deien que m'estirés amb ell, per poder mamar millor durant la nit. Calia anar en compte amb els cables, però millor aixi que no haver-lo d'agafar i tornar a estirar cada cop que es despertava per menjar.
Doncs jo vaig tenir al petit ingressat als 2,5 mesos a Vall d'Hebron i ens van deixar un llit gran per poder dormir junts. A casa llavors feiem collit i teta a tope per la nit i aixi per ell va ser el millor.
Esperava que algú relacionat amb la medicina donés una explicació, per què em sobta molt que deixem sol per dormir un bebé o un nen petitíssim a un lloc que no coneix quan està malalt. Em desconcerta que no hi hagi un per què... Només se m'acut pels tubs o cables que pugui tenir conectada la criatura, però el bé que li fa notar la mare o el pare al costat, és molt!!!!
Em quedaré amb la intriga.
Em quedaré amb la intriga.
Jo vaig tenir la meva filla ingresada a la clínica del pilar, amb un any i mig. Anava amb una sonda. I en van dir o la deixava al bressol o dormía amb ella al llit i el papa al sofá. Ens van cuidar molt.
Jo vaig tenir el meu gran quan tenia tres anys ingressat 4 dies a l hospital de figueres i jo dormia al llit amb ell. a la nit venia l infermers i clar el nrn anava ple de "cables" hi havien de passar per sobre meu ( el nen estava tocant paret) i mai em van dir res ans el contrari q no patis q no les molestava pas.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |