ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!
- Laia29
- :: gosset

- Entrades: 494
- Membre des de: dg. oct. 23, 2011 6:11 pm
- Ubicació: Barcelona - Les Corts
Re: ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!
Eurisco, jo venc un boba wrap per 25€, va amb funda i instruccions.

Hola noies! Al gener neixerà la meva petita, serà ple hivern i hauré de portar la gran a l'escola. En principi podem anar caminant perquè està a cinc minuts de casa. Volia portar-la en un fular o motxil•la, tinc la sensació que tindré mes llibertat de moviments que amb el cotxet i que aniré mes ràpid per sortir de casa. Descarto la manduca ,que és la que tenim, perquè si no m'equivoco és a partir dels 6 mesos. Que em recomaneu? M'hauria de comprar també un abric de porteig? És que deu ni dó el que piquen!.
Jo et recomanaria el fular elàstic! Si prefereixes motxilla la marsupi i crec que la emeibaby són aptes des del naixement.
- montsejoel
- :: granota

- Entrades: 240
- Membre des de: dl. març 17, 2014 12:26 pm
Jo també optaria per fulard elàstic, i jo no faig servir abric, vaig comprar un cobertor polar i l'hivern passat vam anar la mar de bé.
Gràcies noies! Miraré els fulars elàstics dóncs.
Hola,
tinc un fulard elàstic, i el primer mes de vida al meu nen li agradava molt (i això que era ple estiu, quina calor!) però ara té tres mesos i ja fa temps que el rebutja. És com si s'agobiés i se sentís massa lligat.
Veient les motxilles, penso que potser li agradarien més, però no sé quina és millor. No planejo fer-la servir contínuament, en general el cotxet li agrada i el fem servir habitualment, però m'agradaria tenir-la com a opció quan en monta un pollo al carrer, i també per poder fer coses a casa quan té mal dia i vol braços tooota l'estona.
Me'n recomaneu alguna? Si algú estés interessada en vendre-la de segona mà potser m'interessaria, perquè veig que són força cares, i potser m'ho rebutja com el fulard...
Gràcies!
tinc un fulard elàstic, i el primer mes de vida al meu nen li agradava molt (i això que era ple estiu, quina calor!) però ara té tres mesos i ja fa temps que el rebutja. És com si s'agobiés i se sentís massa lligat.
Veient les motxilles, penso que potser li agradarien més, però no sé quina és millor. No planejo fer-la servir contínuament, en general el cotxet li agrada i el fem servir habitualment, però m'agradaria tenir-la com a opció quan en monta un pollo al carrer, i també per poder fer coses a casa quan té mal dia i vol braços tooota l'estona.
Me'n recomaneu alguna? Si algú estés interessada en vendre-la de segona mà potser m'interessaria, perquè veig que són força cares, i potser m'ho rebutja com el fulard...
Gràcies!
jaruma ha escrit:Hola,
Gràcies!
Hola, fas servir sempre el mateix nus? Si creus que es troba massa lligat no crec que li agradi més la motxilla, sempre pots anar a una botiga i provar-ne alguna abans de comprar!
shyla ha escrit:jaruma ha escrit:Hola,
Gràcies!
Hola, fas servir sempre el mateix nus? Si creus que es troba massa lligat no crec que li agradi més la motxilla, sempre pots anar a una botiga i provar-ne alguna abans de comprar!
al meu fill petit li va passar igual. El fular elàstic no li agradava, se'l notava agobiat. Va ser canviar-lo a la motxil.la i hi va anar més a gust.
Pregunta de novata: les que tindrem els bebès ara amb el fred (finals de novembre) necessitem abric especial si volem portar-los amb motxilleta??????? veig que són una mica cars no?????
hola bertian,
la meva filla es de finals de novembre i no va caler comprar un abric especial. Portavem el fular elastic i la veritat es que son 3 capes de roba i van super calentons....a mes a mes si fes falta podries fins i tot posar una manteta entremig d'una de les capes del nus....
jo tinc algun abric que em cordava amb la nena recent nascuda a dins, la gent pel carrer flipava.....de mes grandeta ja no em cordava l'abri del tot pero la cobria per sobre i fam tenir-ne prou
espero que et serveixi
la meva filla es de finals de novembre i no va caler comprar un abric especial. Portavem el fular elastic i la veritat es que son 3 capes de roba i van super calentons....a mes a mes si fes falta podries fins i tot posar una manteta entremig d'una de les capes del nus....
jo tinc algun abric que em cordava amb la nena recent nascuda a dins, la gent pel carrer flipava.....de mes grandeta ja no em cordava l'abri del tot pero la cobria per sobre i fam tenir-ne prou
espero que et serveixi
Gràcies Annatp!!!!!! ja m'animes una mica, perquè si haig de comprar portabebès i també abric al final és una pasta!!! tot i que l'abric em serviria tb amb la part d'embaràs que encara enganxés.... que seria poca... uf!
cada cop fa fred mes tard aixi que crec que aquest final d'embaraç no et caldra abric amb les calors que portaras a sorbe

Hola noies:
un dubte, la manduca no es a partir dels 3.5kg?? Estic informant-me per comprar una i es el que havia vist! A mi també m' interessa desde el naixement..
un dubte, la manduca no es a partir dels 3.5kg?? Estic informant-me per comprar una i es el que havia vist! A mi també m' interessa desde el naixement..
Tot i el que ells diuen, jo no faria servir la manduca fins al cap d´alguns mesos.
Noies, tinc un nen de 2 anys i que pesa uns 12 kg. Hem portejat des que va néixer. Actualment fem servir la boba 3g. Però voldria una cosa més lleugera per moments més puntuals. Molt sovint em trobo que anem al parc, o pel barri i ell normalment no vol cotxet, vol caminar. I sortim sense res i de cop es cansa i vol anar a coll. I jo em canso de portar -lo pq pesa!!! He estat mirant el Suppori, m'agrada perquè és veu lleuger i és dels més econòmics que he trobat ( no em vull gastar molts diners ja que serà portanadons complementari). Em podeu dir si val la pena o em recomaneu algun altre?? Gràcies!
montsejoel ha escrit:Jo també optaria per fulard elàstic, i jo no faig servir abric, vaig comprar un cobertor polar i l'hivern passat vam anar la mar de bé.
Hola MontseJoel:
m' han regalat un fular elàstic i vull portar al bebé desde el naixement que ha de ser el novembre. M' interessa el tema de com portar-lo calentó. Quan parles d' un cobertor polar, a que et refereixes exactament? Disculpa la meva ignorància...
Gràcies anticipades!
- montsejoel
- :: granota

- Entrades: 240
- Membre des de: dl. març 17, 2014 12:26 pm
Anichu, el meu és aquest:

http://www.kangura.com/cobertor-de-port ... pediz.html
A nosaltres ens va anar molt bé l'hivern passat
Novella, el portanadons lleuger és molt bona idea tant per estiu com per nens que ja no són tan petits i volen pujar i baixar mil vegades
Tot depèn si només el faràs servir tu o tu i el teu home, el Suppori va per talles, si no pots mirar Tonga o Kantan Net que es poden regular una mica.
http://www.kangura.com/cobertor-de-port ... pediz.html
A nosaltres ens va anar molt bé l'hivern passat
Novella, el portanadons lleuger és molt bona idea tant per estiu com per nens que ja no són tan petits i volen pujar i baixar mil vegades
Tot depèn si només el faràs servir tu o tu i el teu home, el Suppori va per talles, si no pots mirar Tonga o Kantan Net que es poden regular una mica.
- powerpuff_girl
- :: pantera

- Entrades: 847
- Membre des de: dt. març 02, 2010 3:52 pm
- Ubicació: Barcelona
Veig que busqueu abrics per portejar. Jo tinc aquest en color negre: http://www.baby-carrier-shop.de/Mamabut ... sign-braun
El vaig fer servir poquíssim perquè tinc unes nenes molt inquietes i això del porteig no els hi ha molat gens
també serveix per l'embaràs...
Si us interessa escolto ofertes
El vaig fer servir poquíssim perquè tinc unes nenes molt inquietes i això del porteig no els hi ha molat gens
també serveix per l'embaràs...Si us interessa escolto ofertes

Bones!
He de tenir el meu fill a mitjans de novembre i vull un mocador! Quin em recomaneu?? I el tema de la jaqueta que? En farà falta? Si se'l tapa bé no cal posar-hi una jaqueta damunt no?
Als 3 mesos més o menys m'agradaria una manduca. Alguna recomanació? Vaig molt perduda...
Moltes gràcies!
He de tenir el meu fill a mitjans de novembre i vull un mocador! Quin em recomaneu?? I el tema de la jaqueta que? En farà falta? Si se'l tapa bé no cal posar-hi una jaqueta damunt no?
Als 3 mesos més o menys m'agradaria una manduca. Alguna recomanació? Vaig molt perduda...
Moltes gràcies!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

, montsekit