❀ ✿ ❁ ✾ Cercadores SETEMBRE 2014 ❀ ✿ ❁ ✾
Re: ❀ ✿ ❁ ✾ Cercadores SETEMBRE 2014 ❀ ✿ ❁ ✾
Bon dia a tothom!!
A veure, lo prometido es deuda, per tant començp fent una cantada com déu mana per la flordelis:
ENHORABONA FLOR DE LIS!!! JA TENS LA TEVA SÚPER
!!! ET DESITJO NOU MESOS DE FELCITAT I UNA VIDA SENCERA PER GAUDIR DEL
!!

Sabem que l'angoixa d'envairà per moments, però esperem que l'il.lusió pugui molt més!!
A veure, lo prometido es deuda, per tant començp fent una cantada com déu mana per la flordelis:
ENHORABONA FLOR DE LIS!!! JA TENS LA TEVA SÚPER
!!! ET DESITJO NOU MESOS DE FELCITAT I UNA VIDA SENCERA PER GAUDIR DEL
!!

Sabem que l'angoixa d'envairà per moments, però esperem que l'il.lusió pugui molt més!!
I segueixo...
Nit, a veure què diu el TE... jo també sóc molt impacient, però certament hi ha dones que els costa que es marqui l'hormona, sobretot si encara no ha arribat la data de NW. Sort!
Embarassada, jo em vaig llegir el "què esperar..." de la biblio amb el primer embaràs, i em vaig comprar el "què esperar durante el primer año" que m'ha servit molt com a informació i guia de salut quan va néixer la petita. A mi m'agraden força aquests llibres...
Rubinat, paciència maca (més encara!)... això del sabor metàl.lic a mi també em va cridar l'atenció!
Peixins, benvinguda!!!
Halia, la feina feta mai està de més... amb TO positiu o sense!!
Jjajaja! Si el pinxitu exprés del càmping!! Que bo! Tan de bo el d'aquest d'ahir sigui el definitiu...
Tilepa, alguna novetat???
I la resta de desesperos, com ho porteu??? Va que hem d'acabar de petar aquest setembre tan "estupendu"!!!
Salutacions a totes!!!
I pel que fa a mi... una mica ratllada, la veritat! Us explico: divendres TO positiu, la nit de divendres a dissabte pinxitu
. Ahir TO encara més positiu, però el giso es va anar trobant cada cop pitjor, vam anar a urgències i sembla que té una pleuritis
. A més, jo tenia sopar amb la colla de l'infància, i és clar res de pinxitus. Avui, suposo que tampoc estarà per la labor... i abans de l'ovulació, els pinxitus estan massa lluny. Conclusió: o fem diana amb el pinxitu tronero de matinada i mal d'esquena o hem perdut el mes...
. En fi, què hi farem! A veure si es troba millor pobre giso, que quan no té un all té una ceba!!
Nit, a veure què diu el TE... jo també sóc molt impacient, però certament hi ha dones que els costa que es marqui l'hormona, sobretot si encara no ha arribat la data de NW. Sort!
Embarassada, jo em vaig llegir el "què esperar..." de la biblio amb el primer embaràs, i em vaig comprar el "què esperar durante el primer año" que m'ha servit molt com a informació i guia de salut quan va néixer la petita. A mi m'agraden força aquests llibres...
Rubinat, paciència maca (més encara!)... això del sabor metàl.lic a mi també em va cridar l'atenció!
Peixins, benvinguda!!!
Flordeneu ha escrit:Gisa, els vostres pinxitus claus sempre són sonats!El del mes passat va ser dins del cotxe, no? Aquest a les tantes amb el Giso amb mal d'esquena
![]()
Va, que aquest serà el que portarà el germanet!
![]()
Jjajaja! Si el pinxitu exprés del càmping!! Que bo! Tan de bo el d'aquest d'ahir sigui el definitiu...
I la resta de desesperos, com ho porteu??? Va que hem d'acabar de petar aquest setembre tan "estupendu"!!!
Salutacions a totes!!!
I pel que fa a mi... una mica ratllada, la veritat! Us explico: divendres TO positiu, la nit de divendres a dissabte pinxitu
bon dia!!
Flor de lis enhorabona ja oficialment!!!!!!
Cheesecake t´entenc però jo la veritat no he pensat mai en dates, èpoques de l´any ni res... Ja amb el primer em feia por que ens costés per l´edat i altres temes i amb que vinguès ja em donava per satisfeta. Així em va que de nounat no podré aprofitar res del Jan que va nèixer al nord d´Alemanya a l´octubre i tooooooooooot és d´hivern i de vellut.
Ah per cert! Jo sóc nascuda a l´agost i ben felic!!!
Benvinguda peixins!
Rubinat molts ànims i paciència! Petonets
Jo vaig comencar el llibre "què esperar quan estàs esperant" i el de "què esperar el primer any" i no em van agradar gens, sort que eren deixats... va a gustos!
Flor de lis enhorabona ja oficialment!!!!!!
Cheesecake t´entenc però jo la veritat no he pensat mai en dates, èpoques de l´any ni res... Ja amb el primer em feia por que ens costés per l´edat i altres temes i amb que vinguès ja em donava per satisfeta. Així em va que de nounat no podré aprofitar res del Jan que va nèixer al nord d´Alemanya a l´octubre i tooooooooooot és d´hivern i de vellut.
Ah per cert! Jo sóc nascuda a l´agost i ben felic!!!
Benvinguda peixins!
Rubinat molts ànims i paciència! Petonets
Jo vaig comencar el llibre "què esperar quan estàs esperant" i el de "què esperar el primer any" i no em van agradar gens, sort que eren deixats... va a gustos!
gisa ha escrit:I segueixo...
Nit, a veure què diu el TE... jo també sóc molt impacient, però certament hi ha dones que els costa que es marqui l'hormona, sobretot si encara no ha arribat la data de NW. Sort!![]()
Embarassada, jo em vaig llegir el "què esperar..." de la biblio amb el primer embaràs, i em vaig comprar el "què esperar durante el primer año" que m'ha servit molt com a informació i guia de salut quan va néixer la petita. A mi m'agraden força aquests llibres...![]()
Rubinat, paciència maca (més encara!)... això del sabor metàl.lic a mi també em va cridar l'atenció!![]()
Peixins, benvinguda!!!![]()
Flordeneu ha escrit:Gisa, els vostres pinxitus claus sempre són sonats!El del mes passat va ser dins del cotxe, no? Aquest a les tantes amb el Giso amb mal d'esquena
![]()
Va, que aquest serà el que portarà el germanet!
![]()
Jjajaja! Si el pinxitu exprés del càmping!! Que bo! Tan de bo el d'aquest d'ahir sigui el definitiu...![]()
Salutacions a totes!!!![]()
I pel que fa a mi... una mica ratllada, la veritat! Us explico: divendres TO positiu, la nit de divendres a dissabte pinxitu. Ahir TO encara més positiu, però el giso es va anar trobant cada cop pitjor, vam anar a urgències i sembla que té una pleuritis
. A més, jo tenia sopar amb la colla de l'infància, i és clar res de pinxitus. Avui, suposo que tampoc estarà per la labor... i abans de l'ovulació, els pinxitus estan massa lluny. Conclusió: o fem diana amb el pinxitu tronero de matinada i mal d'esquena o hem perdut el mes...
. En fi, què hi farem! A veure si es troba millor pobre giso, que quan no té un all té una ceba!!
![]()
Jajajajajajaj m'encanta com escrius gisa amb aquests tocs d'humor, a vegades humor negre
, i amb aquest toc de sarcasme jejjjee ets bonnaaaaa!!!!
Pobre giso... En tres mesos q porteu buscant ja ha fet unes quantes baixes!!!!
Bueno paciència!!!! Per cert, va caure pinxitu????
Jo mooooolta paciència si. Trec molt moquet quan m'eixugo. Tinc els pits a tope, calents i amb dolor. Lo del sabor metalic a la boca em va durar una setmana. Ho vaig distingir perq tambe em va passar fa molt temps en fer-me una transfussio de sang. Tb vaig tenir aquest sabor a la boca. No sabia q aixo fos simptoma d'embaras! Jajajaja. Pero be, com us deia, ja fa dies q no ho noto.
- granota2012
- :: gosset

- Entrades: 459
- Membre des de: dg. maig 06, 2012 10:10 pm
Bon diumengeeeeee plujós,
Gisa, creuem els dits perque el pinxitu tronero dóni el seu fruit...jejeje
Rubinat, santa paciència....tants sintomes...a veure que et diuen dimarts.
Molts pepos a totes!
Gisa, creuem els dits perque el pinxitu tronero dóni el seu fruit...jejeje
Rubinat, santa paciència....tants sintomes...a veure que et diuen dimarts.
Molts pepos a totes!
Bona tarda, guapes!
Quin dia més lleig, per favor! A nosaltres se'ns ha acudit anar a passar el matí a la platja i hem hagut de sortir per cames
Tenim el fòrum molt paradet, com aneu, reines?
Granota2012, ahir vau atacar al final o vau descansar? I el TO d'avui com ha sortit? Jo crec que pots continuar fent dia sí dia no tranquil·lament
Rubinat, ànims, ja falta un dia menys per dimarts
Si no és aquest cop, tant de bo la Gisa pugui cantar la teva panxu el mes que ve, te la mereixes tant!
Nit1985, avui has repetit TE? I què, què?
A quin japonès dius que heu anat? Jo sóc de Gràcia!
Aiiii, que encara ens coneixerem!
Gisa, tota la confiança posada en aquest pinxitu tronero. No en calen més, aquest està en el moment just i havent descansat els dies anteriors, amb els bitxitus a tope!
Tranqui, guapa, d'aquí res a desesperar. Que es millori el Giso!
Nenes, i la resta de desesperos com van?
Quin dia més lleig, per favor! A nosaltres se'ns ha acudit anar a passar el matí a la platja i hem hagut de sortir per cames
Tenim el fòrum molt paradet, com aneu, reines?
Granota2012, ahir vau atacar al final o vau descansar? I el TO d'avui com ha sortit? Jo crec que pots continuar fent dia sí dia no tranquil·lament
Rubinat, ànims, ja falta un dia menys per dimarts
Si no és aquest cop, tant de bo la Gisa pugui cantar la teva panxu el mes que ve, te la mereixes tant!Nit1985, avui has repetit TE? I què, què?
A quin japonès dius que heu anat? Jo sóc de Gràcia!
Aiiii, que encara ens coneixerem!Gisa, tota la confiança posada en aquest pinxitu tronero. No en calen més, aquest està en el moment just i havent descansat els dies anteriors, amb els bitxitus a tope!
Tranqui, guapa, d'aquí res a desesperar. Que es millori el Giso!Nenes, i la resta de desesperos com van?
- cheesecake
- :: formigueta

- Entrades: 75
- Membre des de: dg. set. 07, 2014 9:27 pm
hola !! gràcies per l'acollida, sou una panda genial!!
ahir em va venir la Warry......i la psico li comentava que cada mes és com un dol..a més acumulatiu de tots els dols que he fet durant tots els anys de cerca ....
bé l'avantatge de ser tan veterana cercadora és que jo ja no tinc tanta expectativa cada mes...je je..a més com que estic començant en reproducció assistida ja no crec tant en que em quedaré embarassada a base de pinxitus..tot i que per si de cas ho segueixo intentant . A mi em fa pena no poder encarregar la panxu de manera natural........ bueno ja em veieu estic en mode tristesa warry.
la part positiva de la meva warry és que ja demà em puc fer l'analitica hormonal per l'estudi de fertilitat i tota la resta (cariotips,antimullerinana,etc.) i aviat començarem amb el FIV o qel que faci falta !!!!!!!!!!!! m'ha costat decidir-me però per fi estic decicida ..i amb il.lusió que diria aquell!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ahir em va venir la Warry......i la psico li comentava que cada mes és com un dol..a més acumulatiu de tots els dols que he fet durant tots els anys de cerca ....
bé l'avantatge de ser tan veterana cercadora és que jo ja no tinc tanta expectativa cada mes...je je..a més com que estic començant en reproducció assistida ja no crec tant en que em quedaré embarassada a base de pinxitus..tot i que per si de cas ho segueixo intentant . A mi em fa pena no poder encarregar la panxu de manera natural........ bueno ja em veieu estic en mode tristesa warry.
la part positiva de la meva warry és que ja demà em puc fer l'analitica hormonal per l'estudi de fertilitat i tota la resta (cariotips,antimullerinana,etc.) i aviat començarem amb el FIV o qel que faci falta !!!!!!!!!!!! m'ha costat decidir-me però per fi estic decicida ..i amb il.lusió que diria aquell!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2010: començem.Acupuntura fallida.
12/14: 1a IA negativa a IVI.Bitxets lents
10/3/16: 1a punció . 14 ovocits. Vitrifiquem 2
15/3/16: 1a transfer d'un embrionet blasto de 5d.
19/3/16: començo a sagnar.Repos absolut.
24/3/16: 1a beta + 9 dies post-transfer:28
27/3/16: 2a beta+ 12 dies 137.5
29/3/16: 3a beta+ 14 dies 470
12/14: 1a IA negativa a IVI.Bitxets lents
10/3/16: 1a punció . 14 ovocits. Vitrifiquem 2
15/3/16: 1a transfer d'un embrionet blasto de 5d.
19/3/16: començo a sagnar.Repos absolut.
24/3/16: 1a beta + 9 dies post-transfer:28
27/3/16: 2a beta+ 12 dies 137.5
29/3/16: 3a beta+ 14 dies 470
cheesscake lo important es ser mare...el que et trobis pel cami al final ho oblidaras...no pateixis has de ser positiva...hi ha moltes formes d.aconseguir ser mare i totes son igual de bones! molts petons a totes
cheesecake ha escrit:hola !! gràcies per l'acollida, sou una panda genial!!
Cheesecake, et desitjo tots els ànims en un dia com avui, que segur que va bé!!
No desesperis i procura no pensar-hi massa.. has de pensar en si ets feliç i si al teu voltant tot és millor del que t'esperaves anys enrere... i lo que hagi de venir, que vingui per millorar la felicitat! Una abrassada molt forta!!
Gisa, quin riure!!
No et preocupis perquè el que hagi de ser, serà!! I sí, Flordeneu, hem posat la directa!!! jajaja a tope!!
Bueno, avui un dia per estar a casa... llegint o amb la família per casa, no? Que acabeu de passar una bona tarda!!

Gisa: Aquests pinxitus que comentes son els més especials!! Quan tinguis un nen i es faci gran li podras explicar el que veu fer per concebirlo ;) I dit això no t'amoinis, jo penso que es questio d'anar fent i quan toqui tocarà!. Com es troba el Giso?
Rubi A veure que diu el gine dimarts però com ja t'hem dit semblen simptomes d'embaras, et desitjo molta sort!
Flordeneu: Avui he repetit i res de res. I com et vas trobant tu?
cheesecake : Em sap greu que sigui com un dol per tú, pero pots pensar que es un simbol de que ets fertil. No importa com concebiu el petit (ni tan sols si es biologic) ho important es que el gaudeixis :) Molta sort!
I bueno a mi m'ha de venir ja demà la warry. SI ve no hi ha problema perquè tot just porto 15 dies prenent l'acid folic i així tinc més temps per veure els gines; i si no bé repetirem test en un parell de dies (i obviament us ho dire).
Per qui em preguntaba pel japonés diros que era el Ramen-ya (al carrer girona) i si us agrada aquest tipus de menjar es molt autèntic.
Per cert, he fet una comanda de proves per ebay :)
Rubi A veure que diu el gine dimarts però com ja t'hem dit semblen simptomes d'embaras, et desitjo molta sort!
Flordeneu: Avui he repetit i res de res. I com et vas trobant tu?
cheesecake : Em sap greu que sigui com un dol per tú, pero pots pensar que es un simbol de que ets fertil. No importa com concebiu el petit (ni tan sols si es biologic) ho important es que el gaudeixis :) Molta sort!
I bueno a mi m'ha de venir ja demà la warry. SI ve no hi ha problema perquè tot just porto 15 dies prenent l'acid folic i així tinc més temps per veure els gines; i si no bé repetirem test en un parell de dies (i obviament us ho dire).
Per qui em preguntaba pel japonés diros que era el Ramen-ya (al carrer girona) i si us agrada aquest tipus de menjar es molt autèntic.
Per cert, he fet una comanda de proves per ebay :)
Bona tarda de pluges!!!!
AIx,...quin riure Gisa, tens una manera tens d'explicar les coses que em fan treure una rialla!!! jajajjaja
Amb un pinxitu ja podem fer diana, aixi que segur que el de matinada donara els seus fruits
Ja estas escalfant motors per obrir el post d'octubre? Com veus en tenim moooltes ganes!!!
nit1985[/b]!! Esperem que la warry no vingui, tampoc tes síntomas pre-menstruals no? això pinta bé bé!!
[b]Chessecake[color=#8000BF], [/color]clar que si, l'important és el desig de ser mare! et felicito pel pas que heu deicit!!!
Granota, això això,...finalment veu atacar ahir?
Rubinat, ja ens explicaras la visita del gine, haviam que us explica!
Flordeneu i Nxe, us començeu a trovar millor?
Tilepa, que no sabem res de tu!!! T'has fet algún TE? Vinga que volem bones noticies!
I els demes desesperos cm van???
Moment ego: Doncs els divendres ja em va sortir TO-, però havia fet feina abans d'ahir i l'altre, i quan la Flordeneu em va dir que estaven més que ben fets, ja que ella en aquest ultim cicle es va quedar embarassada amb la mateixa freqüencia i mateixa distribució que jo, em vaig quedar contenta
ja que possibilitats n'hi haviem, però quan la Tilepa, gran experta grafiquera
, al veure la meva grafica em va dir que no estaría de més rematar-ho...doncs vem fer pinxitu sonat,
tenia un sopar a la mitja hora de llegir el post, vaig trucar al Eio que anava cap a casa a atacarlo i que s'anes preparant....va flipar perque ell tb havia d'anar a treballar, però va ser un "aquí te pillo y aquí te mato" i fins i tot em va donar temps de fer la batwoman...jajajjaja al sopar vaig arribar tard i amb els cabells tots regirats...jajja
Ara ja estic en fase desespero, el FF en posa a DPO 3!! Haviam si aquest mes en tingut surt i em encarregat la nostra castanyeta
Molts PEPOS a totes!!!
AIx,...quin riure Gisa, tens una manera tens d'explicar les coses que em fan treure una rialla!!! jajajjaja
Amb un pinxitu ja podem fer diana, aixi que segur que el de matinada donara els seus fruits
Ja estas escalfant motors per obrir el post d'octubre? Com veus en tenim moooltes ganes!!!
nit1985[/b]!! Esperem que la warry no vingui, tampoc tes síntomas pre-menstruals no? això pinta bé bé!!
[b]Chessecake[color=#8000BF], [/color]clar que si, l'important és el desig de ser mare! et felicito pel pas que heu deicit!!!
Granota, això això,...finalment veu atacar ahir?
Rubinat, ja ens explicaras la visita del gine, haviam que us explica!
Flordeneu i Nxe, us començeu a trovar millor?
Tilepa, que no sabem res de tu!!! T'has fet algún TE? Vinga que volem bones noticies!
I els demes desesperos cm van???
Moment ego: Doncs els divendres ja em va sortir TO-, però havia fet feina abans d'ahir i l'altre, i quan la Flordeneu em va dir que estaven més que ben fets, ja que ella en aquest ultim cicle es va quedar embarassada amb la mateixa freqüencia i mateixa distribució que jo, em vaig quedar contenta
ja que possibilitats n'hi haviem, però quan la Tilepa, gran experta grafiquera
, al veure la meva grafica em va dir que no estaría de més rematar-ho...doncs vem fer pinxitu sonat,
tenia un sopar a la mitja hora de llegir el post, vaig trucar al Eio que anava cap a casa a atacarlo i que s'anes preparant....va flipar perque ell tb havia d'anar a treballar, però va ser un "aquí te pillo y aquí te mato" i fins i tot em va donar temps de fer la batwoman...jajajjaja al sopar vaig arribar tard i amb els cabells tots regirats...jajja Ara ja estic en fase desespero, el FF en posa a DPO 3!! Haviam si aquest mes en tingut surt i em encarregat la nostra castanyeta
Molts PEPOS a totes!!!
- miansil-27

- Entrades: 444
- Membre des de: dc. set. 05, 2012 11:11 am
Bona nit maques!!! Acabem d'arribar a casa (tenim una caravana i cada cap de setmana estem a Malgrat)
Així despertàvem ahir.....

No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
- granota2012

- Entrades: 459
- Membre des de: dg. maig 06, 2012 10:10 pm
bona tarda de nou,
miansiiiiiil, FELICITATS GUAPA! bé, ja tenim una altre
setembrera!
flordeneu i eia, sí al final vàrem atacar ahir...pero sense massa expectatives amb TO negatius... avui encara m`ha sortit negatiu...si que triga, no? bé, esperarem.
gisa, aii m'has fet riure...bé, això es bo, amb humor sino...
cheessecake, molts ànims
i l'important en poder tenir
a casa.
com esteu les demés? molts pepos!!!
miansiiiiiil, FELICITATS GUAPA! bé, ja tenim una altre
setembrera! flordeneu i eia, sí al final vàrem atacar ahir...pero sense massa expectatives amb TO negatius... avui encara m`ha sortit negatiu...si que triga, no? bé, esperarem.
gisa, aii m'has fet riure...bé, això es bo, amb humor sino...
cheessecake, molts ànims
i l'important en poder tenir
a casa. com esteu les demés? molts pepos!!!
- miansil-27

- Entrades: 444
- Membre des de: dc. set. 05, 2012 11:11 am
estic acollonidaaaaaaaaaaa!!! Porto un retràs de una setmana i mitja, demà anem al ginecòleg per tranquilitzar-nos que amb el nostre historial.....
Moltes gràcies!!!!!!!!!!!!
Moltes gràcies!!!!!!!!!!!!
Miansil,...jo no puc veure la foto! Entenc que es un TE? I POSITIVAS?????? 

miansil enhorabonaaaaaaaaaaaa!!!

miansil-27 ha escrit:Bona nit maques!!! Acabem d'arribar a casa (tenim una caravana i cada cap de setmana estem a Malgrat)
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Miansil!!!!!! ENHORABONA!!!!!!!!!

- Tortugueta
- :: rateta

- Entrades: 182
- Membre des de: dv. feb. 18, 2011 8:05 am
He resuscitat! Després d'una setmana de W torna la il.lusió! Omifin, acid fòlic i a fer SW! Aquest més he encarregat TO i tot! O sigui que estem ben "armats"!
Moltes felicitats a les noves panxones, Miansil quin regal de cap de setmana!!
Rubinat estic pendent del teu cas pq em faria molta il.lusió q dimarts us donessin una alegria ben gran! Esteu patint massa amb tanta incertesa!
Flordeneu com et trobes? Anims qes x un molt bon motiu!
I a les que feu pinxitos bojos, com la Gisa i la Granota, segut q aquest serà el vostre mes!
Molta sort a totes, pinxitos i pepos a topeee!
Moltes felicitats a les noves panxones, Miansil quin regal de cap de setmana!!
Rubinat estic pendent del teu cas pq em faria molta il.lusió q dimarts us donessin una alegria ben gran! Esteu patint massa amb tanta incertesa!
Flordeneu com et trobes? Anims qes x un molt bon motiu!
I a les que feu pinxitos bojos, com la Gisa i la Granota, segut q aquest serà el vostre mes!
Molta sort a totes, pinxitos i pepos a topeee!
- Embarassada
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dv. juny 29, 2012 4:07 pm
Minasil, moltes felicitats!!! Com, te trobes?
Gisa i Eia, quin riure que m'heu fet!
Cheescake, jo estic totalment d'acord amb les companyes, és igual com arribi un fill, l'important és que arribi! A per totes!!
Gràcies al diumenge plujós i a l'existència del Lego avui he pogut llegir força el "Quès es pot fer abans d'estar esperant"... De moment només parla d'alimentació, de fer-se una revisió mèdica, de la importància de no estressar-se...
Però pel que he vist els propers capítols seran més interessants, perquè parla amb detall de la concepció i del que es pot fer per tenir un cigronet ben depressa.
Ja us explicaré si val la pena!
A veure si aquesta setmana tenim més bones notícies! Bona nit a totes!!
Gisa i Eia, quin riure que m'heu fet!
Cheescake, jo estic totalment d'acord amb les companyes, és igual com arribi un fill, l'important és que arribi! A per totes!!
Gràcies al diumenge plujós i a l'existència del Lego avui he pogut llegir força el "Quès es pot fer abans d'estar esperant"... De moment només parla d'alimentació, de fer-se una revisió mèdica, de la importància de no estressar-se...
A veure si aquesta setmana tenim més bones notícies! Bona nit a totes!!
- Flor de lis
- :: granota

- Entrades: 211
- Membre des de: dl. jul. 07, 2014 11:17 am
Bona nit!!!!!
Miansil, encara no tinc els permisos per veure la foto, però dedueixo que és una gran notícia! Oleeee!!!!!! A gaudir de la panxulina al màxim, entre totes farem fugir les pors ben ben lluny!!!! Moltíssimes felicitats, valenta!!! Demà ens expliques la visita!!! :)
Tortugueta, que bé que tornis amb força! Aquest mes és el vostre!!! :D
Com esteu les altres?? En res ja acabem el mes de setembre, i només puc dir-vos que per mi ha estat especial! Pel cigronet, però sobretot perquè m'heu contagiat d'il·lusió, i us estic molt i molt agraïda!
Petonets i somriures i pepos!
Miansil, encara no tinc els permisos per veure la foto, però dedueixo que és una gran notícia! Oleeee!!!!!! A gaudir de la panxulina al màxim, entre totes farem fugir les pors ben ben lluny!!!! Moltíssimes felicitats, valenta!!! Demà ens expliques la visita!!! :)
Tortugueta, que bé que tornis amb força! Aquest mes és el vostre!!! :D
Com esteu les altres?? En res ja acabem el mes de setembre, i només puc dir-vos que per mi ha estat especial! Pel cigronet, però sobretot perquè m'heu contagiat d'il·lusió, i us estic molt i molt agraïda!
Petonets i somriures i pepos!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |