+_+ GrAfIqUeReS dE sEtEmBrE _ sUpEr +_+
Re: +_+ GrAfIqUeReS dE sEtEmBrE _ sUpEr +_+
Eiiiii merci reines per contestar.... Aquesta tarda nAusees i punxades fortes a la zona ovarica... O m'estic tornant loca.... Pero no ho crec....
Raqueleta encara no vull dir res.... Esperare a veure la ratlleta mes forta.... Despres de la patacada del CB... Casi em dona un patatus!!!
Raqueleta encara no vull dir res.... Esperare a veure la ratlleta mes forta.... Despres de la patacada del CB... Casi em dona un patatus!!!
Mell es el primer cop que hem passa aixo de 40 dies!!
I no m,he pres mai a la vida anticonceptius....mmm!
I el dia de l,ovulacio es segurissim a Cd20 pk vaig fer- me CB somrient i a part TO de tiretes......pero bueno!!expedient X!!
Per cert, Raqueleta que et va passar a tu??pk la meva warry a mes d,arribar tard ha estat molt curta( 1 dia ) i el demes tacats.....i la Yuyu mha comentat algu del teu cas, ara hem fa intrigar
Yuyuuuu !!aaaiiish que cantarem!!!
I no m,he pres mai a la vida anticonceptius....mmm!
I el dia de l,ovulacio es segurissim a Cd20 pk vaig fer- me CB somrient i a part TO de tiretes......pero bueno!!expedient X!!
Per cert, Raqueleta que et va passar a tu??pk la meva warry a mes d,arribar tard ha estat molt curta( 1 dia ) i el demes tacats.....i la Yuyu mha comentat algu del teu cas, ara hem fa intrigar
Yuyuuuu !!aaaiiish que cantarem!!!
Alis, Cb careta somrient vol dir pic de LH, xo no té pq voler dir ovulació... Jo aniria gine i faria eco...
Yuyu, obre el Cb i penja foto!!! Tinc un màster! Hehe
Yuyu, obre el Cb i penja foto!!! Tinc un màster! Hehe
Jajjajaja la mel es una experta!!!!
Yuyu obrel i passam la foto que te la penjo a veure si abans de tancar el setembre.... Jajajajajajj
Yuyu obrel i passam la foto que te la penjo a veure si abans de tancar el setembre.... Jajajajajajj

http://www.fertilityfriend.com/home/521b6a/

07/09 TE+
29/09 1a Visita Gine - tot bé!
12 setmanes i TS Perfecte!!
02/12 propera visita gine - sabrem que ets????
No el tinc aqui.... Me l'he fet a la consulta.... Jajaja l'he obert i era raro.. 2 tiretes... Amb 3 lineas...2 molt marcades... Be no ho recordo.... Pero ja m'havien dit que els CB es llegeixen diferent...
Alis, a mi se'm va avançar la "regla" un parell de dies. Tenia símptomes però van ser tres dies de sang vermella i en quantitat com amb la regla així que vaig donar el cicle per acabat. Però la tempe no baixava i passada la "regla" no només no va baixar sinó que va pujar molt així que uns cinc dies després de que vingués la "regla" em vaig fer un TE perquè o estava embarassada o alguna cosa no anava bé. I va ser megapositiu.
O sigui, els sagnats d'implantació no sempre són rosats i de poca quantitat.
Després vaig tenir un avortament diferit però això no té res a veure. De fet, ben implantat estava... :(
O sigui, els sagnats d'implantació no sempre són rosats i de poca quantitat.
Després vaig tenir un avortament diferit però això no té res a veure. De fet, ben implantat estava... :(
Hola!
jo avui he notat mes claraweb que ahir, que era més pastos… no he pogut atacar i tinc dos opciones:
- o mirem si ens dona temps de fer deures despres de dinar
- o haurem de tenir fe que els
encara siguin vius desde diumenge al matí!

i que portin el GPS
Espero que passeu bona nit! Yuyu anims ! espera uns dies mes … i si veus que no ve.. a per un CB i amb la primera orina del día… segur que surt el +++++++
jo avui he notat mes claraweb que ahir, que era més pastos… no he pogut atacar i tinc dos opciones:
- o mirem si ens dona temps de fer deures despres de dinar
- o haurem de tenir fe que els
encara siguin vius desde diumenge al matí!

i que portin el GPS
Espero que passeu bona nit! Yuyu anims ! espera uns dies mes … i si veus que no ve.. a per un CB i amb la primera orina del día… segur que surt el +++++++
Hola guapes!
Moltes gracies pels anims!! aquest mes fare una mica de desconnexió del SP però no totalment. Us aniré llegint i cantant panxus, però perdoneu si no estic tan activa, necessito distreurem una mica amb altres coses, a veure si ho aconsegueixo... com a molt entraré com a grafi de cor! Poquet per no agobiarme, però sí que vull cantar cadascuna de les vostres panxus!!
Yuyu els de tira poden ser mes sensibles que el CB. Repeteixlo en uns dies. Pero jo veig línia, en aquest tambe!! Cantarem ben aviat!!! I em fa molta ilu la teva panxuuuu!!! Vaig començar al SP seguint un dels teus desesperos (crec que era al febrer) i ara vull descansar una mica, però abans cantarem la teva panxu, segur!!! Que bé!
Alis nosaltres les següents, eh! Vaaaaaa!!!! Que portem massa temps per aquí! Molta soort!!!
Cherrys tu tambe!!! Ja queda poqueeet!
Atuchi et dec un privat, mhas fet emocionar i tot!! Ets un soleeet! Ho aconseguirem!!
Nxe guapa, has estat una jefa genial i has sortit amb panxu, tho mereixes!!! A veure si marxen ja les nàusees i disfrutes el cigruuu!!!
Mel bones noticies! Tot estarà ok fins al final, eh!! Seguuuur!!! He après moltissim de tu!! Gracies per tot!!
I a les demes nomes dirvos que espero que ben aviat passeu a l'altra banda, que massa temps aquí no és bo per ningú...
Ja us aniré informant si hi ha novetats, ok??
Petons a totes tooootes, també a les panxus i mamis exgrafis que encara ens segueixen: martina, jale, laia, bertian, raqueleta, raquel79, suadmi, laia..., ens veiem al post d'octubre on cantarem moltissim!
ai Raqueleta, tacabo de llegir!! no em donis esperances que la meva tempe no acaba de baixar i estic amb la W Rojo tomate... uff! Me la seguiré prenent, demà segur que baixa... jo ho atribuia als canvis de temps, com heu dit algunes...
Moltes gracies pels anims!! aquest mes fare una mica de desconnexió del SP però no totalment. Us aniré llegint i cantant panxus, però perdoneu si no estic tan activa, necessito distreurem una mica amb altres coses, a veure si ho aconsegueixo... com a molt entraré com a grafi de cor! Poquet per no agobiarme, però sí que vull cantar cadascuna de les vostres panxus!!
Yuyu els de tira poden ser mes sensibles que el CB. Repeteixlo en uns dies. Pero jo veig línia, en aquest tambe!! Cantarem ben aviat!!! I em fa molta ilu la teva panxuuuu!!! Vaig començar al SP seguint un dels teus desesperos (crec que era al febrer) i ara vull descansar una mica, però abans cantarem la teva panxu, segur!!! Que bé!
Alis nosaltres les següents, eh! Vaaaaaa!!!! Que portem massa temps per aquí! Molta soort!!!
Cherrys tu tambe!!! Ja queda poqueeet!
Atuchi et dec un privat, mhas fet emocionar i tot!! Ets un soleeet! Ho aconseguirem!!
Nxe guapa, has estat una jefa genial i has sortit amb panxu, tho mereixes!!! A veure si marxen ja les nàusees i disfrutes el cigruuu!!!
Mel bones noticies! Tot estarà ok fins al final, eh!! Seguuuur!!! He après moltissim de tu!! Gracies per tot!!
I a les demes nomes dirvos que espero que ben aviat passeu a l'altra banda, que massa temps aquí no és bo per ningú...
Ja us aniré informant si hi ha novetats, ok??
Petons a totes tooootes, també a les panxus i mamis exgrafis que encara ens segueixen: martina, jale, laia, bertian, raqueleta, raquel79, suadmi, laia..., ens veiem al post d'octubre on cantarem moltissim!
ai Raqueleta, tacabo de llegir!! no em donis esperances que la meva tempe no acaba de baixar i estic amb la W Rojo tomate... uff! Me la seguiré prenent, demà segur que baixa... jo ho atribuia als canvis de temps, com heu dit algunes...
tilepa l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 30, 2014 10:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Tilepa
http://www.fertilityfriend.com/home/4cc99e
Oligo severa, FISH alterat i jo baixa reserva
Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

http://www.fertilityfriend.com/home/4cc99e
Oligo severa, FISH alterat i jo baixa reserva
Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

Ikebana anims i a veure si podeu rematar!
Tilepa bonica, aviat cantaras panxu, nestic convençuda i jo sere la primera en fotre 1000000 ninotets saltant, hem tens pel que necessitissss
Bueno grafiqueres boniques!!!!
Vull agrairvos de tot cor la vostra ajuda i companyia! De moment no dono per tancat el mes a lespera de les ultimes desesperades!!!!
Espero de tot cor que les que passeu a loctubre aconseguiu el positiu aquest mes i que vagi tot fantasticament!!!!
De veritat que sempre us portare en un raconet ja que aquestes setmanes han estat especials i malegro de haver sigut part de la vostra cerca tambe!!!!
Simplement
Tilepa bonica, aviat cantaras panxu, nestic convençuda i jo sere la primera en fotre 1000000 ninotets saltant, hem tens pel que necessitissss
Bueno grafiqueres boniques!!!!
Vull agrairvos de tot cor la vostra ajuda i companyia! De moment no dono per tancat el mes a lespera de les ultimes desesperades!!!!
Espero de tot cor que les que passeu a loctubre aconseguiu el positiu aquest mes i que vagi tot fantasticament!!!!
De veritat que sempre us portare en un raconet ja que aquestes setmanes han estat especials i malegro de haver sigut part de la vostra cerca tambe!!!!
Simplement
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.

07/09 TE+
Nxe hem pots dir com penjar el post de grafiqueres octubre??mercis bunicaaa
Per cert, Raqueleta jo dema hem prenc la tempeee!!mareee mevaaa!!tot aixo es un mon!!uufff!quines coses passen!!
Eiiii que ja despedim el post.....:) jo modo soso mobil, pero heu sigut molt bones companyes... Cadascuna amb les nostres coses... Algunes amb tempes locas... Altres que no puja.... La veritat es que sou un trosset de les nostres vides.... El SP sempre hi es per qualsevol dubte... Jo encara no dono elmeu positiu... Pero si finalment el canto.... Es de setembre segur...
Nxe super bona jefa... T'has trobat paxuxa i has seguit animant...chapó!!
Ens veiem amb les que queden a octubre... Es a dir dema!!
Nxe super bona jefa... T'has trobat paxuxa i has seguit animant...chapó!!
Ens veiem amb les que queden a octubre... Es a dir dema!!
Tilepa i Alis, jo us vaig llegint sempre i aquestes regles estranyes i amb la tempe alteta em van fer pensar en el meu segon embaràs per no vaig dir res per si us creava noves expectatives i al final no hi havia embaràs però ja que l'Alis ha preguntat...
Seguiu amb la tempe i si veieu que segueix fent coses rares feu un TE, per si de cas...
Seguiu amb la tempe i si veieu que segueix fent coses rares feu un TE, per si de cas...
Gracieesss wapaaaa raqueletaaa!
Nxe que et pensaves,eh??que no et diria lo be que ho has fet!!has estat suuuuper!ifins i tot marejada i paxuxii!!wapaaaaaaa felicitats!i espero que tot vagi perfecte!tho mereixees!!
Nxe que et pensaves,eh??que no et diria lo be que ho has fet!!has estat suuuuper!ifins i tot marejada i paxuxii!!wapaaaaaaa felicitats!i espero que tot vagi perfecte!tho mereixees!!
Després del primer mes a grafiqueres he de dir que ha estat genial! Sou divertidíssimes i amb vosaltres els "bajons", les sexyweeks, els desesperos i els psicosímptomes passen molt millor
Sou genials!!!
Nxe, has estat una jefa super fantàstica, i a més a més has aconseguit panxu! I per sort només n'hi ha un, jeje , moltes gràcies per acompanyar-nos tots aquests dies.
Guapis, ens veiem a l'octubre, a veure com segueixen aquests expedients X i els desesperos varis, sobretot amb les tempes bojes que estem tenint
Sou genials!!!
Nxe, has estat una jefa super fantàstica, i a més a més has aconseguit panxu! I per sort només n'hi ha un, jeje , moltes gràcies per acompanyar-nos tots aquests dies.
Guapis, ens veiem a l'octubre, a veure com segueixen aquests expedients X i els desesperos varis, sobretot amb les tempes bojes que estem tenint

bon dia!
no sé si faig bé en escriure en aquest fil, ja que ja estem a l'octubre, però no sé tampoc si seria correcte escriure allà!! sinó, esborro el comentari i el copio allà, no problem!!
doncs bé, jo estic feta un mar de dubtes.
és que no sé si m'estic capficant massa, no sé si tot està al meu cap o que...
vaia, que no sé... potser m'espero un parell de dies més a veure qué passa...
que veieu vosaltres??
que tingueu un dia de 10!!
no sé si faig bé en escriure en aquest fil, ja que ja estem a l'octubre, però no sé tampoc si seria correcte escriure allà!! sinó, esborro el comentari i el copio allà, no problem!!
doncs bé, jo estic feta un mar de dubtes.
- les taquetes marrons han desaparegut, ni rastre
- aquest matí m'he pres la tempe, i ha pujat una micona
- el mal d'ovaris també ha desaparegut.
- ahir a la nit mal de cap, i no em vaig acabar de trobar bé del tot bé
- no tinc cap símptoma, ni bo ni dolent.
- no tinc mal de pits. si creixessin m'adonaria (tinc el mateix pit que una nena de 12 anys) i m'apreto els pits cada dia per veure si fan mal, però res jajajaja
és que no sé si m'estic capficant massa, no sé si tot està al meu cap o que...
vaia, que no sé... potser m'espero un parell de dies més a veure qué passa...
que veieu vosaltres??
que tingueu un dia de 10!!
Gracies a totes guapissssss
Sika jo faria te si no et ve la regla.... Pensa que la falta de psintomes no vol dir que no hi pugui haver panxuuuu!!!!
La data nw era ahir no?????
Sika jo faria te si no et ve la regla.... Pensa que la falta de psintomes no vol dir que no hi pugui haver panxuuuu!!!!

07/09 TE+
nxe2015 ha escrit:Gracies a totes guapissssss
si, la data era ahir. avui estic a DPO14.
miraré a veure si avui puc passar-me a comprar un CB (avui vaig una mica de cul!) i si no demà al matí a primera hora!!
Sika fes un TE i surt de dubtes!
Bon dia noies!!
Sika feste un TE!! Anim!!
Jeje jo avui ja no em sento embarasada.... Em fan mal els ovaris... I aixo no se si es normal.. Com si em rideges el mal cap els ronyons... No se em sona a warry....
Be, esperare perque ahir vaig fer tot el gasto possible del mes en TE....
Us mantinc informades...
Sika feste un TE!! Anim!!
Jeje jo avui ja no em sento embarasada.... Em fan mal els ovaris... I aixo no se si es normal.. Com si em rideges el mal cap els ronyons... No se em sona a warry....
Be, esperare perque ahir vaig fer tot el gasto possible del mes en TE....
Us mantinc informades...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 26 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |