culet en carn viva, dents i mercadona

Plors, malalties i consultes.
martina13
:: zebra
Entrades: 1102
Membre des de: dl. set. 02, 2013 10:43 pm

Re: culet en carn viva, dents i mercadona

EntradaAutor: martina13 » dl. set. 29, 2014 7:16 pm

No no giuletta no va estar tota la nit xo si k va fer caca abans de lo habitual i suposo k clar va influir
Moltes em dieu aixo de la maicena es interessant!!!
muc
:: gosset
:: gosset
Entrades: 499
Membre des de: dv. ago. 06, 2010 3:04 pm
Ubicació: Alemanya

EntradaAutor: muc » dt. set. 30, 2014 8:51 am

Hola Martina,

sí, de bolquers de roba en necessites uns quants.. Diuen que mínim 20.
N'hi ha de molts tipus diferents. Els nostres, per exemple, eren només de cotó, que és el que volia, i com tardaven un pèl més a eixugar-se en vaig necessitar 25 perquè si no a vegades no estaven secs del tot quan se m'acabava l'últim. A més, jo també tenia unes tovalloletes petites de cotó i un thermo amb aigua tèbia al cambiador, ja que sinó no tenia aigua a prop. I al costat del cambiador una paperera amb tapa amb un sac de roba a dins on hi anava tirant els bolquers i les tovalloletes, de manera que després només havia d'agafar el sac ple i posar-lo a la rentadora.

Hi ha bolquers només de cotó: hi ha els que "plegues" tu i els que ja tenen forma de bolquer i són molt fàcils de posar. Per aquests dos tipus necessites uns "pantalonets" de llana o poliester a sobre perquè no es mulli la roba.
A més, també hi ha bolquers de o amb polièster. Alguns d'aquests també necessiten la capa impermeable com els de cotó. Finalment hi ha els tot en un, on el bolquer ja per sobre té el recobriment de plàstic perquè no es mulli la roba. Aquests últims són més cars, però, es clar, pràctics.

Si et mires el tema dels bolquers, és molt important veure quan de temps necessitaràs per assecar-los. És a dir: si tens assecadora o no.

Finalment, si decideixes comprar-ne, mira també els de segona mà. Sé que pot semblar estrany, però tenen un avantatge molt gran respecte els nous: els bolquers que ja s`han rentat força cops absorbeixen millor que els nous. De fet, recomanen que els nous els rentis uns quants cops abans de fer-los servir. I al cap i a la fi, els de segona mà els pots rentar, com la majoria de bolquers, a 90ºc.
martina13

EntradaAutor: martina13 » dt. set. 30, 2014 1:16 pm

Okkk gracies!!!!!
martina13

EntradaAutor: martina13 » dj. oct. 02, 2014 9:58 pm

Hola!!! Avui he nat ala pediatre i la peke te fongs i cul fatal x les dents
Mha donat eosina i k li posi tb isdin zn40 k es la k utilitzo normalment
Ah i mha dit k re de bolquers de coto k absorveixen molt menys i k van pitjor!!!
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

EntradaAutor: Mara17 » dj. oct. 02, 2014 10:42 pm

Doncs jo quan els meus fills, per culpa d'uns bolquers de llençar (també en faig servir pq si per no sortir de casa necessito una maleta), han acabat amb el cul malament lo millor del món és roba, roba, roba!
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Rossinyola
:: pantera
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

EntradaAutor: Rossinyola » dv. oct. 03, 2014 7:17 am

martina13 ha escrit:Hola!!! Avui he nat ala pediatre i la peke te fongs i cul fatal x les dents
Mha donat eosina i k li posi tb isdin zn40 k es la k utilitzo normalment
Ah i mha dit k re de bolquers de coto k absorveixen molt menys i k van pitjor!!!

Perdó però la teva pediatra desconeix el món dels bolquers de tela... Absorbeixen menys però transpiren, cosa q amb els bolquers d'un sol ús no passa, ja q porten materials plàstics i químics que ho impedeixen :ufs: Els bolquers d roba, q poden ser de cotó i d molts altres materials naturals, s'han d canviar més sovint però permeten q la pell respiri. No t'ha "receptat" culet a l'aire el màxim d temps possible? Seria el més recomanable ;-)
Imatge

Imatge

Imatge
Cayena
Entrades: 1235
Membre des de: dl. oct. 10, 2011 1:54 pm

EntradaAutor: Cayena » dv. oct. 03, 2014 11:37 am

l'eosina va molt bé. En un dia ho tindrà millor ja veuràs.
Jo et recomano culet a l'aire sempre que sigui possible i enlloc de crema maizena. Mano de santo.
I res de netejar amb tovalloletes humides. Són lo pitjor. Aigueta i sabó i després d'assecar bé culete a l'aire. Abans de posar bolquer, maizena
martina13

EntradaAutor: martina13 » dv. oct. 03, 2014 4:30 pm

Si aixo de culete suelto es el millor xo pel mati i nit fa fresqui i tarda gairebe mai hi som...
Lizzy
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 529
Membre des de: dl. març 04, 2013 4:00 pm

EntradaAutor: Lizzy » dc. oct. 08, 2014 9:58 am

Nosaltres també hem tingut problema de culet irritat a tope (coincidint amb les dents, tot i que a nosaltres al CAP ens diuen que no influeix la dentició :-:) :-:) ).
Quan va estar amb la irritació vaig provar tots els remeis casolans i res. El que em va funcionar de debó va ser la Nutracel d'Isdin. Ara, que ja conec els símptomes, quan veig que comença una irritació xunga li poso a un parell de canvis de bolquer fins que ho veig controlat. O més temps si la irritació és més greu. La resta del temps si ho té bé o no li poso res o si és una vermellor lleu, que són les habituals, la crema de Weleda.
I coincidint amb la crisi d'irritació també ens vam passar als bolquers de tela (fem servir els Pop-In que són de bambú, però és provar quin material li va bé al teu peque). Ara que va a la guarde tan sols els fa servir quan som a casa i el cap de setmana, ja que a la llar no accepten els de tela. I amb tot plegat ho tenim controlat!!

També influeix que la meva té dermatitis atòpica, i que jo vaig tenir el mateix problema. A banda de posar culet a l'aire (que ara amb la fresca és més difícil), la infermera em va dir una opció que és agafar una compresa de cotó (tipus les de postpart) i agafar-li amb unes calces de cotó. No sé si la teva pediatra té accions d'alguna empresa química, però el cotó i altres teixits naturals és sempre el millor per pells irritades. Per alguna cosa els nens amb dermatitis han de fer servir sols teixits 100% cotó ;-)
Imatge
Irúa
:: papallona
Entrades: 137
Membre des de: dl. nov. 19, 2012 8:21 pm

EntradaAutor: Irúa » dt. des. 09, 2014 5:21 pm

Hola, a mi a la farmàcia per cul molt irritat em van recomenar un cop al dia barrejar la crema (em va recomenar bepanthol) amb iode. De moment m'està funcionant molt bé.
Irúa
Entrades: 137
Membre des de: dl. nov. 19, 2012 8:21 pm

EntradaAutor: Irúa » dt. des. 09, 2014 5:23 pm

També em va dir que si no funcionava i anava a més que li apliqués un producte de fòrmula, eosina em sembla, però que per això necessito recepta mèdica.
petitajo
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

EntradaAutor: petitajo » dc. des. 17, 2014 7:17 am

Bon dia!
L'altre dia vaig provar els bolquers del mercadona (tinc coneguts q el fan servir i els hi va be) i va ser un desastre. L'hi vaig posar pel mati i al migdia ja tenia el cul irritat, amb granets i tot vermell, pobreta! No li he tornat a posar, tb cal dir q l'hi están sortint les primeres dentetes, q potser tb influeix pero per comentaris q he llegit ho asocio als bolquers baratos. Per alguna cosa son baratos!!
Ara faig servir els dodot, la netejo amb una tovalloleta humida, l'hi poso mitosyl + crema hidratant mustela i amb quatre dies ja ho te molt millor, practicament no te res.
Imatge

Imatge
martina13

EntradaAutor: martina13 » dj. gen. 01, 2015 8:30 am

Petitajo prova els del lidl estan considerats x ocu com els millors i valen la meitat k els dodot (0'13/panyal lidl i 0'23/panyal dodot)
Jo mercadona re tampoc em van agradar

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::