Cadira de passeig
- Laionalaiona
- :: puça

- Entrades: 16
- Membre des de: dt. set. 02, 2014 10:27 pm
Cadira de passeig
Bon dia! Tinc un dubte amb els cotxets.... Pels primers mesos ens deixen un cotxet de tres peces però amb la idea de no fer-lo malbé i poder-lo tornar ràpid als seus propietaris ens agradaria comprar-nos la cadira de passeig i poder posar-hi el nen ben aviat, com que serà petit ens agradaria un cotxet lleuger que tingués la opció que el nen vagi en el sentit contrari de la marxa, és a dir mirant a la persona que porta el cotxet ja que mirant endavant ens sembla que encara serà massa petit. Sabeu si hi ha algun model d,aquest tipus de cotxet? Potser ja hi ha algun altra post...però no l,he sabut trobar!
Moltes gràcies!!!
Moltes gràcies!!!
- Laionalaiona
- :: puça

- Entrades: 16
- Membre des de: dt. set. 02, 2014 10:27 pm
Re: Cadira de passeig
Una pàgina molt completa! Gràcies! Si algú té opinions personals tb seran benvingudes! Merci!!!
Hola Laionalaiona,
Hi ha varis posts que parlen d'aquesta cadira reversible: http://www.njoybaby.com/rever/ suposo que és el que busques
Hi ha varis posts que parlen d'aquesta cadira reversible: http://www.njoybaby.com/rever/ suposo que és el que busques
Jo també he pensat en la njoy up rever! Jo no la tinc però sembla molt pràctica! És careta però (200€aprox).
Jo tinc una amiga que la té i n'està molt contenta!! Nosaltrres ens la vam mirar però a mi em semblava una mica massa aparatosa pel que jo buscava...
Hola
Jo acabo.d.encarregar la.babyhome.emotion no.és d les.barates però.tinc el.cuco.i.el maxicosi q m.han.deixat i.per tant volia una cadira d passeig x quant la.tregui dl.maxicosi q fos bona no pensi còmode i.estreta i.d.akesta m.han.parlat molt.bé així q és la.q.he comprat espero.haver.la encertat
Jo acabo.d.encarregar la.babyhome.emotion no.és d les.barates però.tinc el.cuco.i.el maxicosi q m.han.deixat i.per tant volia una cadira d passeig x quant la.tregui dl.maxicosi q fos bona no pensi còmode i.estreta i.d.akesta m.han.parlat molt.bé així q és la.q.he comprat espero.haver.la encertat
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Us recomano molt molt molt la Babyzen yoyo, és una passada. Pesa 5kgs i es plega moltíssim, tant que es pot dur com a equipatge de cabina i posar-la al compartiment de sobre del seient de l´avió. Molt maniobrable... una meravella! Té una bossa amb una cinta per dur-la a l´espatlla.
A nosaltres ens va de fàbul-la!

A nosaltres ens va de fàbul-la!

Hola!
La meva peque ja té nou mesos i mig i encara anem amb la cadireta del trio que vem comprar, però entre el pes de la nena (que ja ronda els 9 kg) i el que pesa l'armatoste del cotxe, es fa dur anar per segons on.
M'estic començant a plantejar el tema de canviar-la a cadireta de passeig i tothom em recomana les mcclaren. Realment són tant bones? Hi ha d'altres que igualin prestacions i no tinguin tanta anomenada?
Gracies!
La meva peque ja té nou mesos i mig i encara anem amb la cadireta del trio que vem comprar, però entre el pes de la nena (que ja ronda els 9 kg) i el que pesa l'armatoste del cotxe, es fa dur anar per segons on.
M'estic començant a plantejar el tema de canviar-la a cadireta de passeig i tothom em recomana les mcclaren. Realment són tant bones? Hi ha d'altres que igualin prestacions i no tinguin tanta anomenada?
Gracies!
shapty per mi la meva li dona mil voltes a la mclaren, mirate-la
shapty jo sóc de les que opina que les MacClaren estan molt sobrevalorades...la Yoyo mola molt! Nosaltres tenim una cybex i tb n'estem súper contents!
Busy_Bee ha escrit:shapty jo sóc de les que opina que les MacClaren estan molt sobrevalorades...la Yoyo mola molt! Nosaltres tenim una cybex i tb n'estem súper contents!
jo també crec que estan sobrevalorades i per aixó demano opinió d'altres.
Al casal on va la nena n'he vistes de la Jané, de la Chico i de la Becool que també es veuen força bé i les mames que les porten estan contentes amb elles
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

, montsekit