radiografia primer dia del cicle
radiografia primer dia del cicle
Noies si em faig una radio de cervicals el 1 r dia de la regla, ja no puc cercar embaras aqst mes?
Alguna experta? Mil gracies
Alguna experta? Mil gracies
Re: radiografia primer dia del cicle
Hola, perdona, podries explicar millor que vols dir? Estàs parlant de fer-te una radiografia simple de la columna cervical el primer dia del cicle (és a dir el primer dia de la regla) oi?
En aquest cas, no entenc per què no hauries d'intentar quedar te embarassada aquest mes
Si tens por de radioactivitat residual, no es el cas, pots relaxar-te i dedicar-te a la busqueda com havies planejat 
En aquest cas, no entenc per què no hauries d'intentar quedar te embarassada aquest mes
Si tens por de radioactivitat residual, no es el cas, pots relaxar-te i dedicar-te a la busqueda com havies planejat 
Perdona que abans he escrit ràpid!!
Sí, cada dos per tres pateixo de cervicals i ara m'han manat una radiografia simple de cervicals per mirar que és i enviar-me a rehabilitació.
El cas que volem començar a cercar tot just aquest mes quan em marxi la regla i no sé si havent-me fet una radiografia (per la radioactivitat) afectaria algu... Ara q ho escric, si que potser és una mica tonta la pregunta jeje. Suposo q fins q no hi ha bebe no passa res... Merci!!
Sí, cada dos per tres pateixo de cervicals i ara m'han manat una radiografia simple de cervicals per mirar que és i enviar-me a rehabilitació.
El cas que volem començar a cercar tot just aquest mes quan em marxi la regla i no sé si havent-me fet una radiografia (per la radioactivitat) afectaria algu... Ara q ho escric, si que potser és una mica tonta la pregunta jeje. Suposo q fins q no hi ha bebe no passa res... Merci!!
Hola!!! Treballo fent radiografies i et puc dir q pots estar tranquila que nomes hi ha radiació en el moment q et fan la radiografia... quan deixen d apretar el botó, ja no hi ha radiació.
No se si arribo tard ...
No se si arribo tard ...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 11 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |