humidificadors calents,freds o una ceba?
humidificadors calents,freds o una ceba?
Noies una pregunta
Tinc la pitita costipada i tinc humidificador fred xo k m'asseca molt l'ambient i no ens agrada gens
mhan dit k els calents van millor per quan tenen tos etc.
Quina experiencia en teniu? Men recomaneu algun en concret??
O heu provat posar una ceba??? Com us ha anat?
Tinc la pitita costipada i tinc humidificador fred xo k m'asseca molt l'ambient i no ens agrada gens
mhan dit k els calents van millor per quan tenen tos etc.
Quina experiencia en teniu? Men recomaneu algun en concret??
O heu provat posar una ceba??? Com us ha anat?
Re: humidificadors calents,freds o una ceba?
Nosaltres fem la ceba, el pediatra ens va dir que els humidificadors eren contraindicats per les bronquitis, que és el mal dels nostres nens. La ceba va genial! L'unica pega és l'olor que queda a l'habitació però ben ventilat al dia següent i llestos. Des que ho fem que no hem passat una mala nit per culpa dels mocs.
Abart i on li poses la ceba exactament?? Poses una ceba sencers o una meitat o les dues meitats?? Aprofites la mateixa ceba dun dia x laltre??
Jo la ceba la tallo en tres o quatre trossos i la poso a terra, al costat del cap del nen. El dia següent, ceba nova, veuràs que aquesta estarà seca. Va molt bé per la tos, però jo pel nas tapat poso humidificador calent, o res.
Hola
Jo feia servir la ceba i enlloc d humificadors, tovalloles humides al radiadors i de cada l' hivern la calefacció al mínim perquè no es gens bon tenir-la alta
Jo feia servir la ceba i enlloc d humificadors, tovalloles humides al radiadors i de cada l' hivern la calefacció al mínim perquè no es gens bon tenir-la alta
Nosaltres també ceba. Va molt bé, la tos desapareix, lo únic és el que diu la abart que et queda l'habitació amb olor però té ràpida solució ventilant.
- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
jo no veia clar lo de la ceba fins que ho vaig provar l'altre dia i ... oli en un llum!!!
Nosaltres vam utilitzar una ceba per diversos dies:
la vam tallar per la meitat i vam fer tallets petits per tota la part de dintre (deixant-la tota plena de dentetes, com si fos un raspall). La vam posar al capçal del llit i el nen va deixar de tossir i respirava molt millor.
L'endemà, la mitja ceba estava tota seca, així que vam tallar i llençar una llesca gruixuda, i vam fer el mateix: tot de tallets per la part de dintre.
I encara quedava l'altre mitja ceba per altres dies!
l'Humidificador mai ens va anar massa be: per què funcionés, l'haviem d'encarar i apropar molt al nen, amb lo que li anava caient tot el vapor d'aigua a sobre...
Nosaltres vam utilitzar una ceba per diversos dies:
la vam tallar per la meitat i vam fer tallets petits per tota la part de dintre (deixant-la tota plena de dentetes, com si fos un raspall). La vam posar al capçal del llit i el nen va deixar de tossir i respirava molt millor.
L'endemà, la mitja ceba estava tota seca, així que vam tallar i llençar una llesca gruixuda, i vam fer el mateix: tot de tallets per la part de dintre.
I encara quedava l'altre mitja ceba per altres dies!
l'Humidificador mai ens va anar massa be: per què funcionés, l'haviem d'encarar i apropar molt al nen, amb lo que li anava caient tot el vapor d'aigua a sobre...
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Okkk genial gràcies!!!
- montsejoel
- :: granota

- Entrades: 240
- Membre des de: dl. març 17, 2014 12:26 pm
Kabbisa, avui mateix provarem doncs! 
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |