ESCOLES A GIRONA

Ja estem a primària!
nini8852
:: cèrvol
Entrades: 503
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:18 am

ESCOLES A GIRONA

EntradaAutor: nini8852 » dl. oct. 20, 2014 10:21 am

Hola a tothom!

Volia fer-vos una consulta. Tenim intenció d'anar a viure a Girona en un futur pròxim. Estic mirant escoles, la que més m'atreu per la zona on volem anar a viure, és el Vedruna i l'escola Dr. Masmitjà. Desconec si hi hja alguna pública en aquesta zona o alguna altra concertada.

Quin preu tenen aquestes escoles? I els menjadors? I l'acollida matinal? Necessito informació per anar organitzant-nos.

Moltes gràcies!!
Imatge
sivi
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am
Ubicació: girona

Re: ESCOLES A GIRONA

EntradaAutor: sivi » dl. oct. 20, 2014 6:24 pm

Hola nini.
EL mas mitja i el vedruna son concertades i religioses, i crec que son uns 80 euros al mes extres (menjador, acollida, material...) apart.
Si vas a viure pel centre i et toquen aquestes escoles, hi ha l'escola verd, escola eiximenis, escola joan bruguera i escola montjuic que tambe et toquen per zona i son publiques. El que passa es que son escoles antigues amb poca capacitat i si hi ha forces germans es molt complicat entrar-hi. Tot i aixi son molt bones escoles.
Depenguent d'on visquis, et pot tocar zona 1( les escoles de que t'he parlat)la zona 2 que hi ha ( domeny, taialà, maristes, pare coll, montfalgas...) o la zona 3 (migdia, pla, bosc de la pavordia....)
A girona hi ha molt bones escoles, sols tens que triar la eque mes t'agradi depenguent d'on visquis o d'on treballis.
Et passo una pagina on hi ha imformacio http://www2.girona.cat/ca/ciutat_educacio_escoles
Nosaltres ens tocava zona1, pero per ser mes practics, hem anat a una escola de la zona2 que es diu taialà, la meva filla i va encantada, i el meu home la pot dur cada mati ja que treballa davant l'escola.
Mirat'ho amb calma que es una decisio molt important.
Imatge

Imatge
nini8852
Entrades: 503
Membre des de: dc. març 24, 2010 11:18 am

Re: ESCOLES A GIRONA

EntradaAutor: nini8852 » dt. oct. 21, 2014 1:27 pm

Moltíssimes gràcies!! La idea és anar a viure entre c/ de la creu i Jaume I, i com que jo hauria d'agafar el tren per anar a treballar i deixar la nena a l'acollida de l'escola, ha de ser una de les dues que he comentat, ja que la pública pleguen abans i em seria impossible recollir-la i a Girona no hi tenim ningú. També el tema de seguint fent la ESO al mateix centre i el fet que porten uniforme, em tira molt.
Em volia fer una idea del preu, per la resta ja hi estic acostumada a pagar menjador, acollida, extraescolars.... però no tenia ni idea del que podia costar una concertada, és diferent saber que pot costar uns 80 euros que 250.

He enviat un mail a les 2 escoles a veure si em poden donar informació, però encara no m'han contestat, si veig que triguen, hi trucaré.

No sabem quan podrem fer el canvi, doncs primer hem de vendre el nostre pis, així que potser ni ho arribem a fer mai!!! :-D

Repeteixo, moltíssimes gràcies!!
Imatge

Torna a “L'escola”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::