Preserntació

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
floketa
:: puça
Entrades: 25
Membre des de: dj. nov. 06, 2014 9:28 am
Ubicació: Pla de Lleida

Preserntació

EntradaAutor: floketa » dj. nov. 06, 2014 10:07 am

Hola!!! :content:

Porto una estona ja llegint-vos, i he decidit registrar-me perquè doneu consells molt interessants i m'agradaria compartir la meva experiència...tot són dubtes!!!

En el meu cas, sóc una noia de 37, visc a un poble a prop de Lleida però soc estrangera. Lo meu floket en té 40, serà lo nostre 1er. Ens hem conegut fa relativament poc però tenim les coses molt clares i ja hem començat a buscar. No sabia que costés tant!!!!

Davant meu tinc un mar de dubtes, pors, i de inseguretats. Com totes, m'imagino, vaja!

Gràcies per dedicar una mica del vostre temps en compartir les vostres experiències, sou de gran ajuda.

Una abraçada!!! :-()-)
gusiluz
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

Re: Preserntació

EntradaAutor: gusiluz » dj. nov. 06, 2014 1:48 pm

Benvinguda!

A mi el Socpetit m' ha anat molt bé per aclarir els meus dubtes de novata, i ara que la meva filla té 9 mesos, ja començo a aportar el meu gra de sorra.
Molta sort en la cerca.
ajulia
Entrades: 31
Membre des de: dg. nov. 07, 2010 11:44 am

EntradaAutor: ajulia » dj. nov. 06, 2014 9:36 pm

Benvinguda!
La veritat és que les meves aportacions al socpetit han estat poquetes fins ara, però hi entro cada dia i llegeixo els missatges que s'hi escriuen. S'aprèn tant llegint el socpetit!!!!
petitacuca
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 574
Membre des de: dv. nov. 08, 2013 8:29 am

EntradaAutor: petitacuca » ds. nov. 15, 2014 12:57 pm

Benvinguda floketa!

Jo quasi hi estic enganxada! I ara que estic de baixa més! Hihihihi!

Per cert, per ser estrangera tens un català perfecte! Felicitats!! Sóc partidaria de quan vas a viure a un país que no és el teu, cal adaptar-s'hi (almenys amb l'entorn, a casa és normal que la gent parli la seva llengua materna, i sobretot a fills penso que és molt positiu!). Per desgràcia no tothom ho veu així, per tant, felicitats de nou!!!

No sé si t'has "apuntat" al grup de cercadores, jo ho vaig fer al seu moment, i em vaig sentir molt acompanyada. I també te n'adones que no ets l'única que no "l'encerta" a la primera. Per desgràcia també veus casos molt pitjors que els teus.

Ara estic al grup de mamis de gener 2015! Ja veuràs com tot arriba!!

Fins aviat!
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2145
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Anna Maria » dt. nov. 18, 2014 2:46 am

Hola!
Doncs com han dit les companyes, aquí segur que t'hi trobaràs bé. Primer de tot, perquè quan creis un tema amb una pregunta (si bé és aconsellable veure primer si està creat, però realment crec que no passa res si el tornes a crear de nou perquè potser fa un temps que no se n'ha parlat) SEMPRE hi ha algú que et contesta, i això és fantàstic. Crec que és una pàgina bastant ben organitzada per temes, i un cop t'hi acostumes (evidentment al principi sempre s'han d'aprendre els apartats, etc.) és molt fàcil anar allà on vols anar a parar. És cert, com diu la petitacuca, pot enganxar, però bé, hi ha vicis més perillosos en aquesta vida, jejeje i també com diu ella, hi ha un apartat de cercadores, jo no hi he fet cap en aquest, però en algun altre d'específic sí, i et sents molt acompanyada amb persones que esteu en la mateixa etapa. Clica aquí:
viewforum.php?f=5
Benvinguda, espero que hi estiguis bé entre nosaltres!
Una abraçada,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::