Sense prou llet. Cereals o fruita?

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
jaruma
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Sense prou llet. Cereals o fruita?

EntradaAutor: jaruma » dv. nov. 07, 2014 5:03 am

Hola,

Fa un mes vaig començar a treballar, i he arribat a la conclusió que no puc treure'm prou llet per cobrir les necessitats del meu fill de gairebé 5 mesos. Només sóc fora unes hores a la tarda, però demana menjar cada hora. Es pren un biberó de 120, i al cap d'una hora tot el que hagi pogut deixar de llet extra (uns 50 ml).

Em trec llet de matinada, a la nit, al matí... sacrifico estones de dormir per treure'm llet, i mai sembla haver-ne suficient.

Així que, molt en contra del qye esperava, no podré alimentar-lo amb LME fins els 6 mesos, i li deixaré papilla per quan no hi sóc.

I ara el meu dubte: què és millor donar-li per començar? Fruita o cereals? I si fossin cereals, quins em recomanaríeu?

Gràcies!
la_rodri
:: gosset
:: gosset
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

Re: Sense prou llet. Cereals o fruita?

EntradaAutor: la_rodri » dv. nov. 07, 2014 7:26 am

Jaruma, no et preocupis, ho estas fent genial i si has d'introduir AC per qüestions laborals, es el que hi ha .... Maleïda conciliació...
Aixó t'ho dira el teu pediatre perque cadascú diu una cosa. El meu va començar amb fruita, perque es dels que els cereals els fica bastant endavant i directament amb gluten. La fruita als 6 mesos, i cereals fins als 7 i mig res...
En canvi hi ha qui diu que primer cereals perque omplen més, sobre tot a la nit perque els nens dormin més i seguit...
Parla amb el pediatre a veure que et diu!
ginko biloba
:: rateta
:: rateta
Entrades: 192
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 9:47 pm

EntradaAutor: ginko biloba » dv. nov. 07, 2014 7:41 am

A mi em va passar el mateix, i vaig prendre la mateixa decisió que tu, per no tornar-me boja! El pediatre em va dir que podia començar amb el que volgués. Jo vaig triar la fruita, perquè els cereals comportava llet, i per tant continuava amb el mateix problema, i així m'estalviava de comprar llet en pols.
sigui com sigui, em va costar prendre la decisió, però no me'n arrepenteixo, va ser bona per mi, i al estar jo més tranquila, també va ser bona pel meu fill.
ànims!
D'acord amb la_rodri..... maleïda conciliació
catalanna
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: catalanna » dv. nov. 07, 2014 10:42 am

Teniu raó, que mal muntat està tot...
Però una cosa, si en teoria és lactància exclusiva fins als 6 mesos, no hauries d'introduir llet de fórmula i esperar amb l'AC? És dubte de desconeixement total eh??
jaruma
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

EntradaAutor: jaruma » dv. nov. 07, 2014 11:37 am

Gràcies noies!

És que no sé què fer. El pediatra em va dir que li donés o cereals o fruita, no em va dir res de llet artificial. I jo, pensant, havia arribat a la conclusió que millor una cosa "natural" com la fruita o els cereals, que li aportarà coses noves, que una llet artificial. Però potser sí que és millor la llet, no ho sé. És molt difícil! Tant de bo tingués un pediatra pro-lactància d'aquests amb qui tens confiança absoluta!

De moment estic treient-me llet per aquesta tarda, i aquest cap de setmana miraré si puc estirar una setmana més. Quin estrés, de veritat :-:)
catalanna

EntradaAutor: catalanna » dv. nov. 07, 2014 11:46 am

Jaruma, no t'estressis!!! Facis el que facis estarà bé, la prova és que hi ha tantes opinions com pediatres!! I el qualsevol cas, com que seguirà fent pit, seguirà gaudint de totes les coses bones que li aporta la llet materna!!
cyprus
:: papallona
:: papallona
Entrades: 100
Membre des de: dv. abr. 27, 2012 1:51 pm

EntradaAutor: cyprus » dv. nov. 07, 2014 12:05 pm

Has provat de treure't la llet quan arribes de treballar (abans de donar-li el pit)?. Jo estava com tu i vaig començar-ho a fer aixi seguint el consell d'un assessor de lactancia, que em va dir que no patis per si es queda amb gana, ja que es molt mes eficaç la succio del nado q la de la maquina. I aixi ho vaig fer iva anar molt be!
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dv. nov. 07, 2014 1:06 pm

Doncs si te 5 mesos jo tiraria per la llet artificial una miqueta mes, si ja pren en bibero seria el mes practic no? I aixi et relaxes una mica abans de comencar la AC...
mar2012
:: tigre
:: tigre
Entrades: 768
Membre des de: dj. jul. 26, 2012 10:56 am

EntradaAutor: mar2012 » dv. nov. 07, 2014 2:42 pm

Jaruma.. Crec q es millor començar amb la AC q introduir llet artificial.. Mira el llibre d un regalo para toda la vida del carlos gonzalez. Sobre q introduir primer es indiferent.. Jo començare amb la fruita. Els cereals d farmacua porten moooolt sucre i es millor donar directament arros o esperar als sis mesos i q mengi pa, pasta, etc.. Jo de moment li he deixat provar el platan ( q li encanta) i la pera.. El meu nen te cinc mesos pero em queda una setmana per tornar a la feina..
Petons.
gusiluz
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

EntradaAutor: gusiluz » dv. nov. 07, 2014 8:48 pm

Hola Jaruma,
Una papilla de cereals la pots fer amb aigua (no ho dic jo, si no el Carlos Gonzalez)
Sobre el tema del sucre de les papilles, les pots comprar en botigues de dietetica/herbolari, sense sucre i ecologiques. Nosaltres els hi donem de la casa Holle, i en tenen amb i sense gluten(arròs, mill, avena), i li agraden.
En Carlos G. tambe diu que abans dels 6 mesos, si has de tornar a la feina, millor alimentacio complementaria que llet artificial.
catalanna

EntradaAutor: catalanna » dv. nov. 07, 2014 9:56 pm

Noies, deixeu-me que us pregunti un dubte: sovint llegeixo això de que les papilles de súper porten sucre, però a les capses posa específicament que NO en porten d'afegit, sinó que hi ha els sucres naturalment presents en els cereals... Que són molts, ja que són cereals refinats... Però llavors llegeixo que compreu cereals ecològics també refinats.... La quantitat de sucre ha de ser la mateixa per lògica no??? Algú sap del tema?? Per cert, algun cop jo li he donat cereals integrals hipp i allò sí que és bo!! Me n'he fet algun plat jo i tot algun cop!! Jajaj

Edito per dir que he fet una cerca a internet i hi ha marques que sí que porten sucre afegit! Però almenys nestle i diria que hero sé del cert que posa que no.
gusiluz
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

EntradaAutor: gusiluz » ds. nov. 08, 2014 5:18 pm

catalanna ha escrit:Noies, deixeu-me que us pregunti un dubte: sovint llegeixo això de que les papilles de súper porten sucre, però a les capses posa específicament que NO en porten d'afegit, sinó que hi ha els sucres naturalment presents en els cereals... Que són molts, ja que són cereals refinats... Però llavors llegeixo que compreu cereals ecològics també refinats.... La quantitat de sucre ha de ser la mateixa per lògica no??? Algú sap del tema?? Per cert, algun cop jo li he donat cereals integrals hipp i allò sí que és bo!! Me n'he fet algun plat jo i tot algun cop!! Jajaj

Edito per dir que he fet una cerca a internet i hi ha marques que sí que porten sucre afegit! Però almenys nestle i diria que hero sé del cert que posa que no.

No se que dir-te, potser algunes no porten sucre afegit, pero mira els ingredients i porten de tot, inclus llet de vaca, quan algunes no els en volem donar o no podem per alergies...N'hi,ha unes de Nestle que son cereals amb mel, que no s'aconsella fins mes endavant.
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5604
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

EntradaAutor: cositina » dl. nov. 17, 2014 4:42 am

Jo torno a la feina quan tindra 6 mesos i mig pero el meu no ha volgut mai bibero (i nhem provat de tot) aixi q passem de la teta a la culllera l com q el canvi es deastic la pediatra em va dir q anes fent proves un mes abans..
De momenr li hem deixat xuclar a la taula mandarina, poma, pera i platan i tot li ha molat. Com a 1a prova he barrejat llet meva amb un troç de pera aixafat amb flrquilla i se'l va menjar super be. Pero no se si sere capaç de treure'm prou llet (estar fora 7 hores al dia) perque li donin barrejada amb feuita o cereals. De cereals he comprat els holle i havia pensat començant barrejar-los tb amb fruita, ja q la fruita li mola...
En tot cas si puc jo tb prefereixo abans ac q no llet de formula. Pero quan arribi wl momenr veurem si ho podem mantenir aixo..
Per treure llet sempre q puc el q faig es q tota la nit li dono teta del mateix put aixi al mari l'altre pit esta super ple i puc treure'm 100 ml del tiron. Sense fer aixo em costa molrisim
montsekit
Entrades: 876
Membre des de: dc. jul. 20, 2011 2:45 pm

EntradaAutor: montsekit » dl. nov. 24, 2014 8:08 pm

Jo faria llet de fórmula, no introduiria res més fins als 6 mesos aproximadament.
PANXUPACTE GERMANIC tortiga :-()), montsekit :-())

Imatge

Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::