com els talleu les ungles?????
com els talleu les ungles?????
Hola!!!
Noies com ho feu?? Esk cada cop és més impossible cada cop li agrada menys!!!
Intento distreurela o cantarli pero res de res!
Fins i tot ho he provat mentre es banya xq alla esta més distreta doncs nanai!!
Com ho puc fer???
Noies com ho feu?? Esk cada cop és més impossible cada cop li agrada menys!!!
Intento distreurela o cantarli pero res de res!
Fins i tot ho he provat mentre es banya xq alla esta més distreta doncs nanai!!
Com ho puc fer???
Re: com els talleu les ungles?????
Jo al gran el sentava davant al rentadora mentres centrifugava...
Ostii ada_bcn akesta no lhavia pensat jeje
- lavidaesbonica
- :: granota

- Entrades: 233
- Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm
Té el son profund? Ho dic perquè a la meva a vegades li he tallat mentre dormia!! I ni s'ha enterao 

Jo també ho faig mentre dorm, o bé l'assec a l'hamaqueta i li poso el baby einstein...
Jo li faig quan està molt tranquil o distret quietet amb un llibre, que li encanten o adormidet al meu costat
Jo sempre al canviador, explicant-li el que faig i per què. Amb molta paciència i molts intents. Avui una, avui cap... poc a poc. A dia d´avui ja forma part del ritual dels diumenges i s´hi posa bé.
Aish! com costa el tema ungles! La meva filla es deixa tallar més o menys les de les mans...però les dels peus...ufffff!!!
Jo li canto, li explico coses, ... o sinó, també li poso el baby einstein. I el ratet aquest que queda embobada mirant-lo aprofito ràpid jeje
Jo li canto, li explico coses, ... o sinó, també li poso el baby einstein. I el ratet aquest que queda embobada mirant-lo aprofito ràpid jeje
Jo tinc dos nens, al gran era (i segueix essent molt difícil) tallar-li les ungles, a sobre les té molt fràgils i se li trenquen totes, la grossa del peu crec que no li he pogut tallar mai bé. Aquest és al que havia de sentar-me a la falda davant de la rentadora centrifugant per poder tallar les ungles, en canvi els cabells se'ls deicxa tallar súper bé de sempre... Si li podeu tallar al canviador o mirant la tele això és glória, res a veure amb el meu gran. En canvi al petit li tallo sense problemas a qualsevol lloc, li dic toca tallar ungles i li vaig tallant, potser un dia li tallo només les d'una mà però no em dóna gaire problemes... potser pq comparat amb l'eltre ho trobo fácil encara que l'hagi de seguir per l'habitació de jugar. També es deixa rentar el cap sense crits, va a la banyera sense dir ni mu, etc... són diferents ves...
La questió és que amb una mica de temps s'ho deixen fer més bé, igual que rentar el cap, etc... Ara ja no he de posar la rentadora per sincronitzar la centrifugació amb el moment de tallar les ungles, ajajajaja
La questió és que amb una mica de temps s'ho deixen fer més bé, igual que rentar el cap, etc... Ara ja no he de posar la rentadora per sincronitzar la centrifugació amb el moment de tallar les ungles, ajajajaja
Jo com la Montsekit. Me l'assec a la falda i li explico el que fem. Sempre ho he fet així, des del néixer, quan està despert perque es familiaritzi amb el tema i sigui conscient de que les ungles s'han de tallar. Primer protesta una mica però de seguida es deixa fer i acabem ben ràpid. A mi m'ha anat bé la cançó del 5 segons del MIC jaja la cantem i comptem! 1,2,3,4 i 5! Jijiji
Jo sempre l'hi he tallat quan esta dormideta, no se'n dona ni compte!!
El deixo participar de l'activitat i li explico tot el que anem fent. Primer ens anticipem "ui, tens les ungles molt llargues, les hem de tallar, anem a agafar les tisores? on són?" (ell ja ho sap perquè tenen un lloc fixe). Agafem les tisores. Li vaig tallant les ungles, normalment amb la moixaina d'"Aquest és el pare, aquesta és la mare...", mentre deixo que ell tingui agafada a l'altra mà la funda de les tisores. Quan acabem, el deixo que toqui uns minuts les tisores (això ara, que ja té 2 anys). I després ell hi torna a posar la funda (això ho fa des de fa molts mesos) i les tornem a desar junts.
En resum, no imposar res. Estem actuant sobre el seu cos, penso que explicar les coses, deixar participar en la mesura que es pugui, paciència i respecte són la clau.
En resum, no imposar res. Estem actuant sobre el seu cos, penso que explicar les coses, deixar participar en la mesura que es pugui, paciència i respecte són la clau.
ostres clar!!!!
Tot depent de l'edat, la meva encara no arriba als 6 mesos!
Tot depent de l'edat, la meva encara no arriba als 6 mesos!

Jo sempre els les he tallades (si es deixen) desperts, i faig com la Penny. Jo sempre els deixo aguantar la tapa de les tisores, des que eren molt petits i crec que participar en l'activitat (la que sigui) els predisposa molt més.
Doncs no hi estic d'acord
Depèn dels nens, n'hi ha, com el meu, que no accepten de cap manera que els hi tallis les ungles. No volesn, no es deixen i punt. I jo ho he intentat tot, tot, per poder-li fer sense que allò sigui un camp de batalla: que ell "m'ajudi" en plan "agafa'm el tap de les tissores", explicar-li abans que en una estoneta tallarem les ungles, intentar tallar-les fent un conte de les tissores menja-ungles... Res no hi ha manera no vol, es posa fet un basilisco, siguin les de les mans o les dels peus.
I em fa por fer-li mal, perque tallar-les, se les haig de tallar si o si, cada setmana, si no sembla Nosferatur, que mira que creixen ràpides les ungles als nens!!!
Total, que jo se les tallo quan dorm. Es l'única manera de fer-ho sense causar un estropici i sense que sigui un drama.
De tant en tant intento fer-ho amb ell despert, i fer tot el ritual d'explicar-li abans, fer el conte de les tissores menja-ungles, etc, però no vol...
En resum, vale que estem actuant sobre sobre el seu cos i que millor que siguin conscients i que participin, i tot això que en teoria éstà molt bé, però si no volen de cap manera, noies, s'ha de fer igual, tirem pel dret les hi tallo de dormit, i així ens evitem disgustos...
Ah, el meu nen té ara casi 17 mesos i fins els 9/10 si se les deixava tallar....
Depèn dels nens, n'hi ha, com el meu, que no accepten de cap manera que els hi tallis les ungles. No volesn, no es deixen i punt. I jo ho he intentat tot, tot, per poder-li fer sense que allò sigui un camp de batalla: que ell "m'ajudi" en plan "agafa'm el tap de les tissores", explicar-li abans que en una estoneta tallarem les ungles, intentar tallar-les fent un conte de les tissores menja-ungles... Res no hi ha manera no vol, es posa fet un basilisco, siguin les de les mans o les dels peus.
I em fa por fer-li mal, perque tallar-les, se les haig de tallar si o si, cada setmana, si no sembla Nosferatur, que mira que creixen ràpides les ungles als nens!!!
Total, que jo se les tallo quan dorm. Es l'única manera de fer-ho sense causar un estropici i sense que sigui un drama.
De tant en tant intento fer-ho amb ell despert, i fer tot el ritual d'explicar-li abans, fer el conte de les tissores menja-ungles, etc, però no vol...
En resum, vale que estem actuant sobre sobre el seu cos i que millor que siguin conscients i que participin, i tot això que en teoria éstà molt bé, però si no volen de cap manera, noies, s'ha de fer igual, tirem pel dret les hi tallo de dormit, i així ens evitem disgustos...
Ah, el meu nen té ara casi 17 mesos i fins els 9/10 si se les deixava tallar....
Oh, esclar, ja ho he dit abans 'si es deixaven'. Hi havia dies que podíem tallar mitja ungla, d'altres que ni mitja. Paciència. ;)
- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
Cayena ha escrit:Doncs no hi estic d'acord
jajajjaa... jo fins i tot he deixat que em talli A MÍ alguna ungla!!! i ni així!!
Ara ja es deixa tallar les de les mans. Ja fa com mig any que em deixa (més o menys). Però les dels peus... un punyetero drama!! És que fins i tot adormit nota que li toquem i s'aparta!!
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Jo si li fai dormida es despertaria....uffff k dificil!!! Provare de cada dia ferli un dit jejeje o mig!!!
martina13 ha escrit:Jo si li fai dormida es despertaria....uffff k dificil!!! Provare de cada dia ferli un dit jejeje o mig!!!
Això vaig fer jo molt de temps (a una per dia, o menys), i sense anar més lluny avui el meu fill m'ha demanat que li tallés les ungles! De mans i peus! I ja les havíem tallades ahir...

Jo a la meva li dono unes tisores de nens, d'aquestes que no tallen, i així ella també va tallant.
Ara, com diuen per aquí, uns dies funciona, d'altres no i tallem només dues ungles
Ara, com diuen per aquí, uns dies funciona, d'altres no i tallem només dues ungles

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

, montsekit