***** CERCADORES DESEMBRE 2014 *****

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
cinderela
:: papallona
Entrades: 147
Membre des de: dl. oct. 27, 2014 5:57 pm

***** CERCADORES DESEMBRE 2014 *****

EntradaAutor: cinderela » dl. des. 01, 2014 4:22 pm

x*x*x El desembre ja ha arribat! x*x*x

El fred, la neu, la llar de foc… i el NADAL!

Imatge

Arriba el temps de les festes familiar, les trobades amb els amics, temps de dessitjos, temps d’il·lusions, temps de màgia… i temps de fer la carta al Pare Noel o al Reis Mags!
Pero em sembla que totes tenim ben clar quien es el nostre dessitg més gran, el regalet que encapçala la nostra llista…

Imatge

La Imlaura i jo arranquem el mes de desembre amb molta força, energía, plenes d’ilusió i moltes granes de cantar panxus! Així que hem decidit ser les angeletes cercadores!

Imatge

Les angeletes ens encarregarem de cuidar-vos, mimar-vos, acompanyar-vos en tota el procés de cerca, i fer uns encarregs molt màgics!

Imatge

Us donem la benvinguda amb els braços ben oberts a totes les que volgueu participar, us hi esperem cada uns dels propers 31 dies per riure, imaginar, desesperar, preguntar… i sobretot per cantar moltes moltes panxus!

Aquest es el mes dels turrons i els regals, i de tot cor esperem que totes rebeu el vostre! Desembre serà el nostre mes màgic!

Imatge

QUI SOM LES CERCADORES DE DESEMBRE’14?

Nom d’usuària:
Edat de tots dos:
Nª de fills:
Cicle de cerca i durada dels cicles:
Data de NW (Super-important!):
Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW?
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent:

:love: Nom: Anegueta
- Edat dels 2: Ell 35 i jo 33
- Nº de fills: 1 nen de 6 mesos
- Cicles de cerca: 2n
- Durada dels vostres cicles (aprox): 28 dies (quasi sempre)
- Més cosetes: si preneu alguna cosa, feu TO?, i el que vulgueu explicar! Prenc àcid fòlic des de fa dos mesos. No faig TO ni em prenc temperatures (de moment). Em guio pels dies fèrtils que em diu l'app (FMC - Free Menstrual Calendar), que anteriorment m'ha funcionat, i pel moc cervical.
- DATA DE NW: 12/12

:love: Nom d’usuària: cucurucho80
- Edat de tots dos: él 42 y yo 34
- Nª de fills: él uno de 10 años y yo ninguno.....todavía
- Cicle de cerca i durada dels cicles: 2º ciclo en serio (con tempes, SW y foro), pero 4º a la aventura y si viene viene..
- Data de NW (Super-important!): fue el 2/12 (hoy empezado a manchar rosado....creo que confirmeré W en breve), y si es así, volverá la NW el 29/12
- Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW? tomo foli-doce y ovusitol, ya que tengo el ovario derecho perezosillo por ser poliquístico
- Alguna cosa que volgue explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent:puesssssssssssssss jajajaja que estoy encantada de haberos conocido :) llevo poquito en el foro, pero me siento muy acompañada, comprendida, apoyada....ainssss, esto se está convirtiendo como en una familia, donde nos preocupamos por los demás, nos alegramos por los demás, y nos ponemos tristes cuando los demás lo están... :) :) ¡me encanta! y cosas mías uhmmmm.... me encanta la naturaleza y los animalitos :P leer, el teatro....y reir!!! jijiji

:love: Nom d’usuària: cinderela
- Edat de tots dos: jo 26, ell 31
- Nª de fills: de moment cap!
- Cicle de cerca i durada dels cicles: 6é cicle, normalement cicles regulars de 29 dies, tot i que l'ultime cicle va ser de 38 dies...
- Data de NW (Super-important!): 6/12
- Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW? Jo prenc àc. floic, ell supradine. Aquest cicle he començat a fer grafiques, i TO. Fem SW dia si, dia no, postira bitxobola, acuarius en desespero...
- Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Jo vinc d'una familia molt gran, amb tiets de totes les edats que ara estàn donant canalla, i tenim moltes ganes de que ens arribi el torn a nosaltres també! Sempre hem volgut tindre fills, pero ho hem anar deixant per una cosa o per una altra... i ens hem dit, perque no ara? Estic molt feliç d'haver trovat aquest grupet tan maco, de tindre algú a qui explicar-li com em sento cada día, que em comprengui... Pero aquest mes amb molta pressió per ser jefa!

:love: Nom d’usuària: lmlaura
- Edat de tots dos: 31 ell jo 29
- Nª de fills: cap, esperem el regalet!
- Cicle de cerca i durada dels cicles: buscant tranquils aquest és el 5è cicle, però els altres no fèiem bé els deures, més aviat quan venia de gust més o menys. En aquest cicle i acabant SW hem fet dia si dia no! Deures fets i demanat regal per Nadal! Durada de mitja 26 dies.
- Data de NW (Super-important!): segons APP 13/12, però no m'enfio gaire perquè la última W es va avançar...
- Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW? Prenc Folidoce, i aquest cicle el primer de dia si dia no. Cames amunt :)
- Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Sóc romàntica a més no poder i sensible... estem en plena època JUST MARRIED, per tant súper feliç!! Ara només queda la guinda del pastís!

:love: Nom d’usuària: mileeidy
- Edat de tots dos: 33 els dos
- Nª de fills: cap
- Cicle de cerca i durada dels cicles: el segon cicle
- Data de NW (Super-important!): 27
- Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW? Prenc àcid fòlic, i aquest és el segon cicle de cerca, el primer anavem fent i vem intentar fer el dia d'ovulació que deia l’aplicació, tot i que crec que vaig ovular un altre dia.
- Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: No m’imaginava que tenia una ment tan poderosa, us juro que tot i que sapigués que era molt difícil que em quedés el primer cicle, tenia uns psicosíntomes tan bèsties que estava convençuda que m’havia quedat per les coses tant extranyes que sentía. Ara si que ja no penso fer cas de cap símptoma i m’ho pensaré quan vegi el TE +!!!!

:love: Nom d’usuària: krmencit4
- Edat de tots dos: jo 29 ell 31
- Nª de fills: 0 (de moment)
- Cicle de cerca i durada dels cicles: cicle cerca 12 ----- durada de cicles: buf... cada mes es una cosa dif... (30,40, ...)
- Data de NW (Super-important!): en teoria 23/12
- Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW? YODOCEFOL, i dsd fa dos mesos fem TO.

:love: Nom d'usuària: Sita7
- Edat dels dos: ell 35, jo 32
- Número de fills: 0
- Cicle de cerca i durada dels cicles: tercer cicle en serio. Normalment 28 dies.
- Data de NW (importantíssim!!): 15 desembre
- Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: Jo em prenc yodocefol. Segueixo fent TO's i - grafica, a veure si l'enxampem!!! fem quan ens ve de gust i quan podem, doncs el nostre món laboral és una mica complicat i passem temps separats, això si, durant la SW ens esforcem a tope!!!

:love: Nom d'usuària: estiestelet83 (esti)
- Edat dels dos: jo 31 i el estiestelet81, 33 anys.
- Cicle de cerca i durada del cicles: aquest serà el 10é cicle de cerca. Durada de cicles de 28 dies, més o menys.
- Nº Fills: El primer i amb molta il·lusió de tenir-lo!!!
- Data NW (importantíssim!): 15 de desembre
- Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: la música, esquiar, la natura en general. platja/muntanya.
- Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..). Fem quan ens ve de gust i a la SW fem dia si i dia també.

:love: Nom d’usuaria: truxi
- Edat dels dos: jo 36 i ell 35
- Num de fills: una nena de novembre de 2010 (encara ara, 4 anys després mantenim contacte unes quantes mamis novembreres de 2010
- Cicle de cerca i durada dels cicles: aquest serà el 4rt cicle, portava uns quants mesos amb cicles de 27-28-29 dies però l’ultim va ser de 31, com abans de tenir la nena, i aquest també calculo que seria de 31 ja que vaig ovular més tard, igual que en l’anterior cicle
- Data de NW (importantíssim): comptant que és de 31 dies la DNW seria el 07-08/12
- Trucs, si preneu alguna cosa, si fas SM o SW (cada dia, dia si dia no, etc..) i el que vulgueu explicar: prenc Acfol i Eutirox 88 per l’hipotiroidisme que em va sortir després de l’embaràs de la nena, també prenc Aquarius (quan hi pensó). Fem SW dia si dia no… i normalment a partir de les 12 de la nit, així segur que la nena dorm! Vaig començar a fer TO, i sort que ho vaig fer perquè just quan vam començar a fer-los vaig ovular més tard, també intento mirar les tempes, però amb la nena hi ha dies que no puc mirar-la perquè la nena em crida abans.
- Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: m’agrada molt llegir, al tenir la nena ho tenia aparcat fins que em vaig comprar el Kindle, ara torno a llegir! M’agrada cosir, fins ara cosia bolsos, necessers, etc. i ara m’he animat amb la roba!

:love: Nom d’usuària: nes82
- Edat de tots dos: ell 33 i jo 32
- Nª de fills: 1 nen de 2 anys i mig.
- Cicle de cerca i durada dels cicles: aquest és el 5è. Normalment de 30 dies.
- Data de NW (Super-important!): 10/12
- Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW? He anat variant segins indicacions de la gine. Vaig començar amb Acfol, i aquest és el segon més que prenc Ovusitol. Fem feina quan vé de gust, tot i que aquest mes hem fet TO, I ahir va sortir postitiu!! Vam fer feina dissabte i avui hi tornarem. A veure si hi ha sort!
- Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: En el primer embaras vaig patir Preeclampsia greu i Sindrome de Hellp. Per sort, tan el nen com jo, estem estupendament! Si ara em quedo embarassada, serà embaràs de risc i em controlaran a tope, per tan, estic tranquila.

:love: Nom d’usuària: Nina5
- Edat de tots dos: 36
- Nª de fills: 1
- Cicle de cerca i durada dels cicles:3r cicle de cerca, 29 dies de durada. A la tercera va la vençuda, oi???
- Data de NW (Super-important!): 21/12
- Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW? prenc àcid fòlid, maca, el mes passat vaig començar amb els TO i fem SW a tope! Ell va començar a pendre maca però ara ja passa...diu q no se'n recorda...au va! però si les deixo a sobre la taula de la cuina a primera vista!! en fi..paciència!!
- Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: odio el vermell de la W i el blanc nuclear dels TO I TE! Res, q tinc moltes ganes de tornar a se mare i quan ve la W mentra un baixon..sort q us tinc a vosaltres!! sempre us tinc a la ment!!
però aquest mes ha de ser el nostra!!!

:love: Nom d'usuària: Bluebike
- Edat dels dos: 37 jo i 45 ell
- Cicle de cerca i durada dels cicles:11 cicles buscant i la durada varia entre 30 - 31 dies
- Data de NW (importantíssim!!): Entre el 16 - 17 de desembre
- Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: prenc acid folic i Clomid. Aquesta cicle ho estem fent quan ens ho diu el metge! (sexy sexy, no gaire)
- Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: Com segur totes vosaltres ja m'he montat la peli al meu cap de com seria tenir regalet aquestes festes i com no vingui em fotré una patacada!

:love: Nom d'usuària: Lataat.
- Edat de tots dos: ell 38 i jo 37
- Núm de fills: 0 :'(
- Data de NW: en teoria 26 /12
- Cicle de cerca i durada dels cicles: el primer - no sé que dir, abans eren de 28
- Truquillos que utilitzem, coses que prengueu. Feu SW? prenc Acfol, i lcontaré 14 dies des de la regla, i fer-ho el DC 12, 14 i 16.

:love: Nom d’usuària: Chikibombo
- Edat de tots dos: 39 jo i ell 32
- Nª de fills: 1 nena de dos anys i 2 mesos
- Cicle de cerca i durada dels cicles: 2n cicle de cerca. Abans era super regular, de 28 dies exactes! des de fa uns mesos o se'm retrassa o se m'avança. No sé si és cosa de l'edat o què, però estic una mica atabalada amb el tema!
- Data de NW (Super-important!): 26 o 27 (espero!!! si no desespero!)
- Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Res de res. Amb la nena tot va ser molt fàcil, i de moment confio amb que sigui així. He començat a prendre àcid fòlic i començaré a seguir algun dels vostres consells. Però tampoc em vull obsessionar
- Feu SW? CLARO!!!! tot i que amb lo cansats que anem... li he de posar molt fàcil!!! jajajaajaj
- Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent:Sóc d'aquelles que sempre havia dit que no voldria tenir fills. Per això van anar passant els anys, fins que vaig dir-me que no ho veia tant clar, i que si en volia, valia més que comencés a provar-ho. Aviat va venir la meva preciositat, i tot i que ni jo mateixa ho hagués dit mai, ara sento que m'agradaria un altre! i després d'un temps d'estar a la banqueta perquè ell no ho veia clar, ara ja s'ha deixat anar i anem a "por ello"! Em preocupa el tema de l'edat. M'acosto als 40, i tinc por que no sigui fàcil.
Perdoneu el rollo!

:love: Nom d’usuària: nineta1984
- Edat de tots dos: tant el nineto com jo en tenim 30
- Nª de fills: cap :(
- Cicle de cerca i durada dels cicles: Doncs aquest cicle serà el 14 , si si, 14 intensos mesos de busqueda, vaya desespero total!!!! Sóc força regular i tinc cicles de 27-28 dies.
- Data de NW (Super-important!): Esperem que no arribi el 22-12 i que em toqui la grossa!!!!
- Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW? Després de 14 mesos em fet de tot!!! Desde fa 2 mesos prenc ovusitol, faig TO (no ho he fet tots els mesos), cames amunt després de sex, i prenc progesterona del dia 15 al 24 del cicle perque sempre tenia taques dutrant la segona part del cicle i amb això les regularitzo.
- Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Bueno doncs a dates d'ara i com portem tants mesos de busqueda, estem a al espera de tenir la primera visita amb fertilitat de la Vall d'Hebron. Ens han fet moltes proves i totes son OK. També em mirat l' IVI i posiblement si aquest mes no funciona en anirem al 2015 amb una IA. M'agradaria mirar alguna altra clínica però totes són una pasta en la primera visita!!!
També vaig a l'osteopata i tant ell com un altre han coincidit en dir-me que tinc inflamació a la pelvis però internament. Una cosa molt extranya ue t'ho digui un osteopata, però el meu va "más allá" jijijijijiiji, es un caso!!!!

:love: Nom d’usuària: Dalilala
- Edat de tots dos: Ell 34 jo 38!
- Nª de fills: O
- Cicle de cerca i durada dels cicles: 2er cicle
- Data de NW (Super-important!): 12 de desembre segons Womanlog
- Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Primer us vull dir que quan vaig fer visita al ginecòleg (primera cosa que cal fer si es busca panxa) em van trobar un quist a l'ovari de 8 cm!! Que s'ha d'operar. Fa dos anys no el tenia... Però com que vull tenir un nen m'ho deixa intentar durant 6 mesos abans d'operar. O sigui que m'han posat pressió!! Atès que la medicina convencional només soluciona via operació he buscat alternatives: medicina homeopàtica i medicina xinesa
- Truquillos que utilitzem, coses que prengueu. Feu SW?: Així doncs faig tractament homeopàtic, dieta i acupuntura. La doctora homeòpata m'ha donat un tractament (ja veurem pq cal mínim un any i no sempre funciona) i una dieta. També he començat tractament de fertilitat per acupuntura.

:love: Nom d'usuària: Rubinat
- Edat dels dos: 29 jo i 30 ell
- Cicle de cerca i durada dels cicles: 2 cicles buscant i la durada varia... Aquest segon cicle q no he acabat encara ja porto 44 dies... El cicle passat va ser de 67....
- Data de NW (importantíssim!!): No ho sé! Segons la app havia d'haver vingut el dia 29/11... L'actualitzaré tan bon punt arribi la w...
- Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: prenc acid folic. Be, aquest mes es de descans.
- Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: be... Ni rastre de la warry.. Poso em amtecedents. Dissabte vaig tacar marronet a l'eixugarme i res mes. Diumenge nit, vaig tacar rosadet i una goteta de sang. Res mes fins avui... La warry no ve pero jo tinc tot de simptomes warrils... He fet tres TE i tots negatius. Sino ve aquest dissabte men tornare a fer un altre (l'ultim d'aquest cicle! Ja nhi ha prou de la bromaaaa!!!!) Be, resumint: estic desesperant un ouuuuu!!!!! :-((

:love: Nom d’usuària: Nina81
- Edat de tots dos: tots dos 33
- Nª de fills: 0
- Cicle de cerca i durada dels cicles:el 5 mes de cerca em sembla i els meus cicles son a prtir de 36 dies
- Data de NW (Super-important!): segons les aplicacions que utilitzo seria el dia 5 de gener, aviam si per reis tenim un positiu
- Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW? la veritat es que no fem sw, de moment ho fem quan ens ve de gust i prenc àcid fòlic.

:love: Nom d’usuària: Embarassada (nom que em vaig posar quan esperava el 2n fill... Em sembla que no va ser gaire bona idea perquè ara crea confussions!!)
- Edat de tots dos: l'embarassat 45 i jo 35
- N. de fills: una nena de gairebé 5 anys i un nen de 21 mesos
- Cicle de cerca i durada dels cicles: 3r cicle. Normalment tenia cicles de 29 dies, però des que em va venir la regla, a l'octubre, han estat una mica més llargs
- Data de NW (Super-important!): 4 o 5 de desembre
- Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW? Fem el que podem i quan podem, perquè amb dos nens i la feina ja us podeu imaginar que costa una mica de trobar el moment. A més, el cicle passat, durant la SW, vaig tenir l'embarassat tres dies fora...
- Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Doncs ja ho veieu, buscant el tercer fill amb tanta il·lusió com si fos el primer!

:love: Nom d’usuària: nimsssay
- Edat de tots dos: ell 38 jo 27
- Nª de fills: 0
- Cicle de cerca i durada dels cicles: primer ciclo en serio, el ciclo pasado hicimos los deberes muy esporádicamente
- Data de NW (Super-important!):14/12
- Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW? acfol, embaragyn, hemos puesto mucho empeño y amor en la SW todos los días en busca del mejor regalito de navidad posible para ambos.
- Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Tengo dos perritos chiquitines que son la alegría de mi casa, me encanta leer cuando estoy tranquila y relajada en casa, escuchar música de los años 60,70,80.....me considero una romantica empedernida y últimamente veo bebes y embarazadas por todas partes y me emociono :love: :love: :love: otra de mis aficiones es ir al gimnasio a mantenerme en forma y allí conocí a lmlaura a ver si tenemos suerte este mes las dos y nos adelantan el regalo de Reyes a las dos :cnena: :cnen:

:love: Nom d’usuària: sandra86
- Edat de tots dos:28 jo i 27 ell
- Nª de fills:1 nen de 20 mesos!!
- Cicle de cerca i durada dels cicles: És el primer cicle de cerca i els meus cicles són irregulars, solen ser d'uns 30-32
- Data de NW (Super-important!): 15 de desembre.
- Coses que prenc: yodocefol (àcid fòlic i iode)
- Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Sóc mestra d'infantil, espero no perdre gaire el fil i em pugui conectar sovint però la veritat ara vaig bastant de bòlid: entre feina, casa i nen tinc poc temps però miraré de conectar.me cada dia!!
Quan vaig buscar el meu primer cigronet també ho vaig fer per aquí i em va agradar molt la experiència!! Per cert, el vaig trobar al primer mes de cerca!! Esperem que el segon no trigui gaire tampoc!! ;p

:love: Nom d’usuària: Llompi
- Edat de tots dos: ell 42, jo 36
- Nª de fills: 1 nena de Juny de 2013
- Cicle de cerca i durada dels cicles: aquest és el tercer. A la tercera va la vencida, no? :)
- Data de NW (Super-important!): 11/12
- Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW? Prenc Yodocefol i fem SW. A més intentem cuidar el què mengem.
- Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Tenim moltes ganes de donar-li un germanet/a a la nostra filla. Sóc una mica impacient i el moment del desespero ho passo fatal. Aquest dos primers cicles de cerca crec que he tingut tots els psicosímptomes que es poden tenir!!!!

:love: Nom d’usuària: Mia84
- Edat de tots dos: Ell 35, jo 30
- Nª de fills: de moment cap
- Cicle de cerca i durada dels cicles: doncs portem 8 mesos però els primers no compten perquè portava temps utilitzant el Nuvaring. I els meus cicles són irregulars :(
- Data de NW (Super-important!): entre 16-19/12
- Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW? Durant aquesta setmana ens hi posem més, però preferim no pensar-hi, així que quan ve de gust i ja està! Jo prenc Ultra-Gest complex (tot natural amb un munt de vitamines).
- Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Jo des de fa molt de temps que vull ser mare, però ens hem esperat a que a ell també se li poses en marxa el rellotge paternal. Ara fa 19 mesos que som tiets i això ha fet que ell també volgués ampliar la família. Sóc vegetariana, romàntica, sommiadora (un problema quan vols aconseguir panxu.

:love: Nom d’usuària: kitty07_ninu08
- Edat de tots dos: ell 30 jo 28
- Nª de fills: de moment cap
- Cicle de cerca i durada dels cicles: 28, però aquest mes pasa una cosa molt extranya sempre e sigut super puntual i aquest q es el q voliem començar hem tenia q venir la W el dia 7 i de moment res, quan m'aixugu taco una mica pero res( o hem fet amb protecció)
- Data de NW (Super-important!):me tenia q venir el 7/12
- Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW? jo prenc natalben ell res
- Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Al Juny del 2013 ens vam casar i ara amb ell li han vingut ganes bojes de tenir un bebe, a mi també m'encanten però tenir un fill es un tema que hem fa molt de respecte sobretot per les meves pors...però o superarem jejejeje i x això o e anat allargant fins ara q crec q ja es el moment...

:love: Nom d’usuària: RALA
- Edat de tots dos: JO 32 I ROLO 28 (no he trobat cap de vos. que sigui més gran que l’home…)
- Nª de fills:0
- Cicle de cerca i durada dels cicles: el cicle deu ser el 3r o 4t, la cerca está siendo de aquella manera… durada de 35 a 40 dies (tinc ovaris poliquístics)
- Data de NW (Super-important!): 03/01
- Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW? Hacemos SW, he estado dos meses tomando ACFOL, y ahora he decidido tomar SEIDIVID, hace casi dos meses que me lo recetó mi gine…
- Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Como dije en noviembre estoy un poco cagada con el tema embarazo, parto, todo en general… por eso hasta ahora estábamos haciéndolo todo de aquella manera… pero propósito 2015, poner la carne sobre el asador!!! pq a navidades creo que ya no llego… empezaré a tomar SEIDIVID (ya lo tengo comprado, ya era hora...) i a fer pinxitos a tope ejjejeejjejejejej

:love: Nom: Nekane
- Edat dels 2: Els dos 33
- Nº de fills: -
- Cicles de cerca: 8
- Durada dels vostres cicles (aprox): 45-63 :(
- DATA DE NW: segons FF 15/12
- Més cosetes: Prenc àcid fòlic des de fa nou mesos. Vaig començar a fer TO dia si i dia no i vaig esgotar les baretes perquè he ovulat molt tard. Prenc les temperatures des de mitjans de setembre i tinc gràfic al FF (súper irregular, es per tornar-se boig) i per això, com no sabem quan és la SW fem el que podem. Postura bitxobola i ratpenat. Ah! i pastilles d'Onagra. Una mica de tot.
Moment ego: Estic molt desanimada perquè hem començat les proves amb metges i penso que tot anirà malament... estic esperant un resultat aquest matí i estic pessimista total. Pensaven que ens quedaríem molt aviat, ja han passat 8 mesos i tot són problemes. A més, la meva germana petita s’ha quedat embarassada i m’en alegro molt però... em fa posar trista pensar que potser nosaltres...

CALENDARI MENSUAL DESEMBRE’14

FINALS NOVEMBRE
kitty07_ninu08 30/11

SETMANA DE L’1 AL 7 neu:-)
Cucurucho80 2/12 ---> cap a final de mes amb positivitat! :globus:
Embarassada 4-5/12 --> cap al Gener amb positivitat! :globus:
cinderela 6/12 --> cap al Gener amb positivitat! :globus:
kitty07_ninu08 7/12 --> cap al Gener amb positivitat! :globus:
truxi 7-8/12 Enhorabona!!! :-())

SETMANA DEL 8 AL 14 neujor:-) Molts PEPOS!!
nes82 10/12 :-o00m
Llompi 11/12 --> cap al Gener amb positivitat! :globus:
Anegueta 12/12 --> cap al Gener amb positivitat! :globus:
Dalilala 12/12 --> cap al Gener amb positivitat! :globus:
Imlaura 13/12 --> cap al Gener amb positivitat! :globus:
nimsssay 14/12 :-o00m

SETMANA DEL 15 AL 21 neukiss-) Molts PEPOS
sita7 15/12 --> cap al Gener amb positivitat! :globus:
estiestelet83 15/12 --> cap al Gener amb positivitat! :globus:
sandra86 15/12 Enhorabona!!! :-())
Nekane 15/ 12 --> cap al Gener amb positivitat! :globus:
Bluebike 16-17/12 --> cap al Gener amb positivitat! :globus:
Mia84 16-19/12 --> cap al Gener amb positivitat! :globus:
nina5 21/12 --> cap al Gener amb positivitat! :globus:

SETMANA DEL 22 AL 28 neu:-D Molts PEPOS!
nineta1984 --> cap al Gener amb positivitat! :globus:
karmencit4 23/12
Lataat 26/12
chikibombo 26-27/12
mileeidy 27/12

MINI-SETMANA DEL 29 AL 31 neu:-)
Cucurucho80 29-30/12

PRINCIPIS DE GENER neujor:-)
RALA 3/1
Cinderela 4/1
Nina81 5/1

:-()-) CERCADORES DE COR, QUE ENS ANIMEN DESDE LA BANQUETA :-()-)

************************************************************************************************************

DICCIONARI BÀSIC DE SUPERVIVÈNCIA (COPIAT I ADAPTAT D’ANTERIORS POSTS)

CERCADORES = Foreres que estàn buscant l’embaràs activament. :love:

ESPERADORES= Foreres que, per motius diversos (avortaments, proves médiques, feina…), no poden començar a buscar l’embaràs i es reuneixen al post “esperadores”.

ESTAR A LA BANQUETA= esperar fins la moment que es pugui començar a buscar la panxu.

GRAFIQUERES= foreres cercadores (o no) que es prenen la temperatura basal a diari per fer una gràfica que els permet diferenciar les fases del seu cicle.

JEFA= forera/s escollides decomcràticament o a dedo, que s’encarrega d’obrir el por de cercadores o grafiqueres de cada mes i actualitza la primera pàgina.

ACONSEGUIR PANXU= Quedar-se embarassada. :-())

PINXITO= acte sexual vulgarment conegut com “polvo”, “coito”, etc. :inthebed:

FER DEURES= Fer pinxitos, especialment en els dies considerats més fèrtils.

SEXY WEEK (SW)= Dies més fèrtils. Són els anteriors (uns 3) i inmediatament posteriors (1) a la data d’ovulació. Normalment es calcula la SW mitjançant un programa o app tipus WomanLog o FertilityFriend. Pero alerta! Aquests ho calcules en base a una fase lútia de 14 dies, i no es aixó en tots els casos.

SEXY MONTH (SM)= El practiquen les foreres més luxurioses que prefereixen fer pinxitos continuament durant tot el mes per tenir més opcions d’embaràs.

FER EL BATWOMAN= mantenir les cames amunt després del pinxito durant una estona per afavorir l’arribada dels bitxitos al seu destí final.

BITXITOS= Espermatozoides. També coneguts per les cercadores com a soldadets dels picarols. ..::··

TO (Test d’Ovulació)= test que es poden fer servir per saber quin dia exacte es produeix la teva ovulació, i així saber quins dies tens més possibilitats de quedar-te embarassada.

TE (Test d’Embaràs)= solem diferenciar entre els “test de tira”, que són uns molt baratets que normalment comprem per internet, i el “clearblue” (CB), el que tota la vida amb pantalleta incorporada que et diu find i tot de quantes detmanes estàs!

WL= WomanLog, aplicació de mòbil per controlar els cicles i l’ovulació.

FF= FertilityFriend, aplicació de mòbil (també hi ha versió web) per controlar els cicles i l’ovulació.

CANTAR POSITIU= acte solemne pel qual la “jefa/s” del mes anuncia oficialment que una de les cercadores del mes s’ha quedat embarassada. >.-<:

NO WARRY (NW)= data en la que NO t’ha de venir la warry, es a dir la regla.

CD= dia del cicle en el que et trobes (per exemple CD1, CD15…)

CLARA D’OU o EGGWHITTE= fluxe vaginal viscós i elàstic, com si fos clara d’ou, que es detecta normalment 1-2 dies just abans de l’ovulació.

FASE LÚTEA= temps que passa desde l’ovulació fins la data de NW.

FASE DE DESESPERO= coincideix amb la fase lútea: són els dies que les foreres pateixen perquè ja han fet els deures sexuals i etàn a l’espera de que la warry arribi o no… amb molta desesperació. :-o00m

PSICOSÍMPTOMES= símptomes, que poden ser reals o no, que fan creure a la cercadora durant la fase de desespero perquè pensa que podría estar embarassada (per exemple mal de pits, nàusees, mal d’ovaris…)

PEPO = Pensament Positiu!! Per no decaure!!

La Famosa ClaraWeb

“A mesura que el cicle menstrual avança, augmenta el volum i canvia la textura del fluxe vaginal. Els canvis reflexen els augments de nivell d’estrogens al teu organisme. Durant el periode en que la dona NO es fèrtil el fluxe vaginal es escàs, blanquinós i de textura engaxosa. Pero 2 o 3 dies abans de la ovulació el fluxe és abundant, transparent i forme fils, molt similir a la clara d’ou. El periode més fèrtil de la dona comença l’últim dia que es te aquest tipus de mucositat. Generalment aixó passa un dia abans de l’ovulació o bé el mateix dia de la ooculació. L’augment hormonal també estoba el coll de l’uter durant aquesta etapa. Normalment el fluxe actua com una barrera protectora, pero durant el moment més fèrtil del cicle permet que l’esperma es desplaci per el coll uterí per pujar fins l’uter i finalment arribar a trovar-se amb l’ovul a les trompes de falopi.”

Postures super sexys per fer diana

- Postureta “bitxobola”: després de l’acte sexual, aixecar les cames amb un coixí sota el cul i esperar uns minuts fins que les cames et fagin figa.

- Postureta “ratpenat”: ampliació de la postureta “bitxobola” que resulta aguantar les cames damunt del capçal del llit, postura molt més vertical i només apte per a nivell avançat.

- Tancar cames i a dormir: acabat l’acte no anar a fer pis, ni rentar-se ni res… tancar les cames i a mumir…

Suplements per aconseguir panxolina

ÀCID FOLIC: indispensable, tots els metges ho recomanen, començar a pendre una pastilla cada dia 3 mesos abans de cercar i durant tot el primer trimestre)
PERLES D’ONAGRA: regulen els cicles mentruals.
AQUARIUS: les sals minerals ajuden a la implantació.
SUC DE POMELO: diuen que va bé per diferenciar els canvis en el fluxe vaginal.
MACA ANDINA: per a ell i per a ella, fà forts els soldadets i augmenta la líbido.
SUPRADINE
PRESEED: lubricant vaginal, facilita el desplaçament dels espermatozous per aconseguir arribar a l’ovul.
SARDINES: dien que van bé per a la formació del cervell del fetus.

On comprar TO i TE?

Amazón (http://www.amazon.es/)
Ebay (http://www.ebay.es/itm/FERTILITY-PACK-50-OVULATION-PREGNANCY-TESTS-CHART-/310187787537?pt=UK_Health_HealthCare_RL&hash=item4838a20511&_uhb=1)
[url]farmatest.es[/url]
[url]ovutest24.com[/url]
[url]vidatest.com[/url]
[url]womantest.com[/url]

Calculadores de fertilitats (n’hi ha de moltes, pero les més utilizades són…)

http://www.serpadres.es/tools/calculad
http://www.todobebe.com/herramientas
http://www.sabervivir.es/contenido.php?seccion=1159

*** Alerta! Aquestes webs preveuen una fase l’utea de 14 dies, que es el més habitual, però no té perque ser així en tots els casos, per tont poden indicar-te erròniament els dies d’ovulació.

Dieta durant la cerca: http://www.etselquemenges.cat/especials/fertilitat
Dieta durant l’emaràs: http://www.etselquemenges.cat/embaras/

Tractament amb OMIFIN

Serveix per ovular i normalment regula els cicles; el recepten a moltes noies amb ovaris poliquistics o que els costa molt quedar-se embasassades. Es pren el cinqué dia del cicle i cinc pastilles, una cada dia, fins el dia nou del cicle. Normalment es fan 3 cicles i si no et quedes, decans d’un cicle, i tornes a fer 3 cicles més. Si no et quedes ja no t’en donen més perque se suposa que no et funciona.
Hi ha gent que en lloc d’una pastilla en pren més, pero primer es sol provar amb menys dosi. En alguns casos, fan controls de folícles, per valorar com ha anat la ovulació.

************************************************************************************************************

QUE COMENCI LA CERCA!!! :cnena: :cnen:

Imatge
cinderela l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 23, 2014 8:18 am, en total s’ha editat 25 vegades.
nina81
:: granota
:: granota
Entrades: 201
Membre des de: ds. des. 07, 2013 9:45 pm

Re: ***** CERCADORES DESEMBRE 2014 *****

EntradaAutor: nina81 » dl. des. 01, 2014 4:43 pm

Quinn post més xulo...ja sabia jo q us ho currarieu molt. Aviam si aquests angelets ens porten sort. Al vespre quan arribi a casa us passo tota la meva informació. Només entrava amb modo soso per felicitar la genial entrada q heu fet.
Molts pepos
Imatge
anegueta
:: rateta
Entrades: 195
Membre des de: dg. nov. 30, 2014 9:45 pm

EntradaAutor: anegueta » dl. des. 01, 2014 4:47 pm

Hola a totes!

Cinderela, quin post més xulo!

Buscant el 1r fill us vaig seguir una miqueta. Ara que volem un segon fill, he decidit entrar aquí per intentar tenir panxu al més aviat possible, i no entrar en desesperación! També estic a grafiqueres :b-)))

Aquestes són les meves dades:

- Nom: Anegueta
- Edat dels 2: Ell 35 i jo 33
- Nº de fills: 1 nen de 6 mesos
- Cicles de cerca: 2n
- Durada dels vostres cicles (aprox): 28 dies (quasi sempre)
- Més cosetes: si preneu alguna cosa, feu TO?, i el que vulgueu explicar! Prenc àcid fòlic des de fa dos mesos. No faig TO ni em prenc temperatures (de moment). Em guio pels dies fèrtils que em diu l'app (FMC - Free Menstrual Calendar), que anteriorment m'ha funcionat, i pel moc cervical.
- DATA DE NW: 12/12

A veure si tenim sort i podem acabar l'any amb :panxeta:
Cucurucho80
:: tortuga
Entrades: 305
Membre des de: dv. oct. 17, 2014 7:34 pm

EntradaAutor: Cucurucho80 » dl. des. 01, 2014 5:15 pm

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Ay mis angelitas, pero qué guapas las dos !!!! A ver si cantáis muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuxas panxus, pero muxas muxas!!! jiji :-()) :-:)

Bueno, empiezo.... Yo seré bi-cercadora de diciembre jajajaja porque creo que justo hoy me ha venido W, pero me tocará venir de nuevo en diciembre....

Nom d’usuària: cucurucho80
Edat de tots dos: él 42 y yo 34
Nª de fills: él uno de 10 años y yo ninguno.....todavía
Cicle de cerca i durada dels cicles: 2º ciclo en serio (con tempes, SW y foro), pero 4º a la aventura y si viene viene..
Data de NW (Super-important!): fue el 2/12 (hoy empezado a manchar rosado....creo que confirmeré W en breve), y si es así, volverá la NW el 29/12
Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW? tomo foli-doce y ovusitol, ya que tengo el ovario derecho perezosillo por ser poliquístico
Alguna cosa que volgue explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent:puesssssssssssssss jajajaja que estoy encantada de haberos conocido :) llevo poquito en el foro, pero me siento muy acompañada, comprendida, apoyada....ainssss, esto se está convirtiendo como en una familia, donde nos preocupamos por los demás, nos alegramos por los demás, y nos ponemos tristes cuando los demás lo están... :) :) ¡me encanta! y cosas mías uhmmmm.... me encanta la naturaleza y los animalitos :P leer, el teatro....y reir!!! jijiji

Espero que diciembre sea un mes mágico para todas y nos traiga lo que deseamos :anec: :content: <:-<
http://www.fertilityfriend.com/home/542781
Imatge
Imatge
4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
16.07.2015 >> 1ª Eco : vemos el saquito bien colocado...y dicen que se empieza a intuir la vesícula
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido....Algo no iba bien y no evolucionó.... Nunca te olvidaré
cinderela

EntradaAutor: cinderela » dl. des. 01, 2014 5:26 pm

Bueno noies, jo obviament també m'apunto!!

- Nom d’usuària: cinderela
- Edat de tots dos: jo 26, ell 31
- Nª de fills: de moment cap!
- Cicle de cerca i durada dels cicles: 6é cicle, normalement cicles regulars de 29 dies, tot i que l'ultime cicle va ser de 38 dies...
- Data de NW (Super-important!): 7/12
- Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW? Jo prenc àc. floic, ell supradine. Aquest cicle he començat a fer grafiques, i TO. Fem SW dia si, dia no, postira bitxobola, acuarius en desespero...
- Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Jo vinc d'una familia molt gran, amb tiets de totes les edats que ara estàn donant canalla, i tenim moltes ganes de que ens arribi el torn a nosaltres també! Sempre hem volgut tindre fills, pero ho hem anar deixant per una cosa o per una altra... i ens hem dit, perque no ara? Estic molt feliç d'haver trovat aquest grupet tan maco, de tindre algú a qui explicar-li com em sento cada día, que em comprengui... Pero aquest mes amb molta pressió per ser jefa!
lmlaura
Entrades: 192
Membre des de: dv. nov. 07, 2014 7:56 am

EntradaAutor: lmlaura » dl. des. 01, 2014 5:33 pm

IP IP URRA!!! JA HO TENIM JA HI SOM JA HO TENIM TOT APUNT!!!

Cinderela jefa compiii la entrada ha quedat genial i ho has pogut fer per fi!!!

Comencem no???

Doncs noies, aquest mes serem ANGELETES q us sembla la idea??? Els àngels són màgics i sempre volen desitjos bons i ajuden a mirar la vida amb un somriure no creieu??

Bé us faig cinc cèntims de quines han estat les nostres idees, els nostres pensaments i tot el que volem compartir totes plegades en el trajecte de Desembre que promet ser ben bonic!!!

Hi haurà coses impresicibles:
- les IMATGES MAQUES :love: :love: :love: (q penjarà sempre Cinderela perquè jo no puc) D'aquestes que ens roben el cor, d'aquestes q et provoquen un suspir i et permeten somiar per un instant...com les q ja heu pogut veure!!
- les CANÇONS, q faríem sense la música oi?? hi ha una per cada moment...i aquí tindrem moments de tot veritat?? i ens serà de gran ajuda!!

NOVETATS!!!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)
les voleu saber???

La Cinderela i jo teníem tantes ganes i tanta il·lusió en fer cosetes q penso que ens hem entés a la perfecció i volem fer algunes cosetes noves...no una ni dos...sinó tres!!!

Atentes:

- un CONSELL cada dia per totes les cercadores q caminen cap al seu somni
- un missatge privat per cadascuna, SI heu llegit bé, perquè som úniques, perquè ho mereixem i perquè en temps de festa COMPARTIR és genial, és macu i ens bé molt de gust formar part també del vostre camí! no només aquí amb totes sinó també una petita empenta en el dia a dia tenint present la situació de cadascuna i ajudant en el q necessiteu
- i per últim un AMIC INVISIBLE ONLINE!!!!! JIJIIJIJJJJIJI Com ho veieu???

És fàcil...

Us dono les instruccions i a finals de mes tindrem totes les q participem un petit regalet online... ja us donarem idees!!!

Cal que:
- em passeu el vostre correu electrònic per privat
- donarem de marge pot ser fins a meitat de mes per poder gestionar-ho
- després quan us arribi per correu (el que m'haureu donat, és important q estigui tot bé, guionets, etc...) el NOM de la noia que us ha tocat, doncs la idea és crear un compte q no costa res per l'ocasió i si teniu un antic q no doni pistes doncs aquest mateix.

No us preocupeu, anirem perfilant!!!

Avui només és pluja d'idees i de bon rotllu!!!!!!

Aquest és el nostre desitg per totes!!! i esperem cantar moltes moltes panxus!!!!
:-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-())

Ara ja sabeu!!! A passar les vostres dades!!!

Jo ara passaré les meves!!!

VOLEM UN REGALET MERAVELLÓS PER AQUESTES FESTES I QUE COMENCEM EL 2015 AMB FELICITAT MÀXIMA!!!Ç

una forta abraçda!!!
El nostre lema sempre ha estat... CARPE DIEM
Imatge
Caminem junts cap a un somni...
Imatge
lmlaura

EntradaAutor: lmlaura » dl. des. 01, 2014 5:42 pm

Hola de nou!!!

Doncs aquí van les meves dades!

Nom d’usuària: lmlaura
Edat de tots dos: 31 ell jo 29
Nª de fills: cap, esperem el regalet!
Cicle de cerca i durada dels cicles: buscant tranquils aquest és el 5è cicle, però els altres no fèiem bé els deures, més aviat quan venia de gust més o menys. En aquest cicle i acabant SW hem fet dia si dia no! Deures fets i demanat regal per Nadal! Durada de mitja 26 dies.
Data de NW (Super-important!): segons APP 13/12, però no m'enfio gaire perquè la última W es va avançar...
Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW? Prenc Folidoce, i aquest cicle el primer de dia si dia no. Cames amunt :)
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: Sóc romàntica a més no poder i sensible... estem en plena època JUST MARRIED, per tant súper feliç!! Ara només queda la guinda del pastís!
Imatge
Imatge
mileeidy
Entrades: 171
Membre des de: dj. nov. 13, 2014 6:34 pm

EntradaAutor: mileeidy » dl. des. 01, 2014 6:51 pm

Hola a totes!!!!
Primerament felicitar a les jefas!!!! quines imatges, i quines idees més xulis!!buff un missatge personal cada dia!! quina feinada noies!! que guai lo de l'amic invisible, jijiji pot ser divertit!

Cucurucho 80 jo també seré bicercadora de desembre, avui m'ha vingut la molt W i em torna a tocar cap al 27 0 28!! ara si les meves dades!
Nom d’usuària: mileeidy
Edat de tots dos: 33 els dos
Nª de fills: cap
Cicle de cerca i durada dels cicles: el segon cicle
Data de NW (Super-important!): 27
Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW? Prenc àcid fòlic, i aquest és el segon cicle de cerca, el primer anavem fent i vem intentar fer el dia d'ovulació que deia l’aplicació, tot i que crec que vaig ovular un altre dia.
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: No m’imaginava que tenia una ment tan poderosa, us juro que tot i que sapigués que era molt difícil que em quedés el primer cicle, tenia uns psicosíntomes tan bèsties que estava convençuda que m’havia quedat per les coses tant extranyes que sentía. Ara si que ja no penso fer cas de cap símptoma i m’ho pensaré quan vegi el TE +!!!!
Avia’m si tenim molta sort totes!!!Molts ànims guapes!!!
krmencit4
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. ago. 19, 2014 3:05 pm

EntradaAutor: krmencit4 » dl. des. 01, 2014 7:25 pm

JEFES!!!! però que guapada d'entrada noies!! :ok: :b-))) i quines coses mes molonguis !!!!!! ole ole!!!! amb ganes de començar aquest mes!!!! SOM-HI >.-<:

Nom d’usuària: krmencit4
Edat de tots dos: jo 29 ell 31
Nª de fills: 0 (de moment)
Cicle de cerca i durada dels cicles: cicle cerca 12 ----- durada de cicles: buf... cada mes es una cosa dif... (30,40, ...)
Data de NW (Super-important!): en teoria 23/12
Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW? YODOCEFOL, i dsd fa dos mesos fem TO.

petons x totes!
cinderela

EntradaAutor: cinderela » dl. des. 01, 2014 7:27 pm

** Noies, he eliminat el missatge perque he vist que aquests post no tenen gens de privacitat! I no em faria gràcia que qualsevol persona entrés i llegís aquestes coses privades... **
cinderela l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 02, 2014 9:37 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Sita7
Entrades: 342
Membre des de: dg. ago. 31, 2014 7:11 pm

EntradaAutor: Sita7 » dl. des. 01, 2014 7:37 pm

Hola Noies!!!

aquí una que surt de la banqueta i passa a cercadora activa!!! Ueeeeeeeeeeeee!!! que aquest mes sigui ben especial!! segur que els nostres anglets així ho faran! un post molt bonic i un munt d'idees de bon rotllo, que és el que ens fa falta a totes!!

deixo les meves dades:

Nom d'usuària: Sita
Edat dels dos: ell 35, jo 32
Número de fills: 0
Cicle de cerca i durada dels cicles: tercer cicle en serio. Normalment 28 dies.
Data de NW (importantíssim!!): 15 desembre
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu explicar: Jo em prenc yodocefol. Segueixo fent TO's i grafica, a veure si l'enxampem!!! fem quan ens ve de gust i quan podem, doncs el nostre món laboral és una mica complicat i passem temps separats, això si, durant la SW ens esforcem a tope!!!

sort a totes!!!
Maig FIV: TE +
18/06/15 Te n'has anat
22/09/15 transfer: nova oportunitat TE+
ETS UN NEN!!
08/06/16 ja ets aquí x canviar el nostre món, t'estimem molt!
Des 2018 transfer: tornem a l'aventura
03/01/19 TE+!!!!
estiestelet83
Entrades: 116
Membre des de: dj. gen. 30, 2014 7:27 pm

EntradaAutor: estiestelet83 » dl. des. 01, 2014 7:56 pm

Hola noies!!!. Feia mesos que no entrava al fòrum, vaig estar molt activa els mesos d'estiu, però necessitava una mica de desconnexió i fins ara que no m'he animat a tornar a entrar. Especialment pq aquest mes m'agrada molt, ja que les festes de Nadal sempre m'han agradat molt. neu:-)

M'encanta el post que heu fet!!! >.-<: >.-<: És xulíssim i transmet molt bé les festes de Nadal!!!. x*x*x x*x*x \o.o/ .

Aquí va la meva info:

Nom d'usuària: estiestelet83 (esti)
Edat dels dos: jo 31 i el estiestelet81, 33 anys.
Cicle de cerca i durada del cicles: aquest serà el 10é cicle de cerca. Durada de cicles de 28 dies, més o menys.
Nº Fills: El primer i amb molta il·lusió de tenir-lo!!!
Data NW (importantíssim!): 15 de desembre
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: la música, esquiar, la natura en general. platja/muntanya.
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..). Fem quan ens ve de gust i a la SW fem dia si i dia també.

Molts petons i a veure si la màgia d'aquests dies ens ajuda a totes i tenim el nostre regalet tan desitjat! :anec: :panxeta: :o_o-o:
Imatge
truxi
:: tigre
:: tigre
Entrades: 764
Membre des de: dv. des. 04, 2009 7:41 pm
Ubicació: Vila-seca (xò sóc de Reus!!!)

EntradaAutor: truxi » dl. des. 01, 2014 8:44 pm

Hola noies!!

Quin post més xulo!!!

Em presento:
Nom d’usuaria. truxi
Edat dels dos: jo 36 i ell 35
Num de fills: una nena de novembre de 2010 (encara ara, 4 anys després mantenim contacte unes quantes mamis novembreres de 2010
Cicle de cerca i durada dels cicles: aquest serà el 4rt cicle, portava uns quants mesos amb cicles de 27-28-29 dies però l’ultim va ser de 31, com abans de tenir la nena, i aquest també calculo que seria de 31 ja que vaig ovular més tard, igual que en l’anterior cicle
Data de NW (importantíssim): comptant que és de 31 dies la DNW seria el 07-08/12
Trucs, si preneu alguna cosa, si fas SM o SW (cada dia, dia si dia no, etc..) i el que vulgueu explicar: prenc Acfol i Eutirox 88 per l’hipotiroidisme que em va sortir després de l’embaràs de la nena, també prenc Aquarius (quan hi pensó). Fem SW dia si dia no… i normalment a partir de les 12 de la nit, així segur que la nena dorm! Vaig començar a fer TO, i sort que ho vaig fer perquè just quan vam començar a fer-los vaig ovular més tard, també intento mirar les tempes, però amb la nena hi ha dies que no puc mirar-la perquè la nena em crida abans.
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent: m’agrada molt llegir, al tenir la nena ho tenia aparcat fins que em vaig comprar el Kindle, ara torno a llegir! M’agrada cosir, fins ara cosia bolsos, necessers, etc. i ara m’he animat amb la roba!

I ara moment ego total: estic en ple desespero i no sé que pensar, estic a DPO 7, ahir vaig tenir una baixada en picat de temperatura, però avui no he pogut mirar-la perquè la nena m’ha cridat i no he pogut prendre la tempe amb el temps suficient de descans… vaig llegir per internet que a vegades passa quan hi ha la implantació! A vere si demà la puc mirar! A més tinc un munt de psicosimptomes: pits inflats, adolorits, punxades als ovaris, cansament, somnolencia… i a sobre portava un parell de dies amb molèsties a la gola, i mucositat i avui ja puc dir que estic encosipada (a més ahir vam quedar amb els novembreros de 2010 de la zona per celebrar els 4 anys de tots 4 i baixavem del cotxe en el moment que més plovia, portava botes i fins i tot se’m van mullar els mitjons!!).

Aix nenes quins nervis! Quines ganes que passi aquesta setmana!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Vaig néixer el 9 de novembre de 2010 a les 18:02h amb 3,450kg i 50,5cm

Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Vaig néixer el 2 d'agost de 2015 a les 09:20h amb 3,430kg i 49cm
nes82
Entrades: 138
Membre des de: dt. maig 25, 2010 2:58 pm

EntradaAutor: nes82 » dl. des. 01, 2014 8:55 pm

Hola noies! Quin post més xulo! Segur que ens portarà molta sort!
Feia molt que no entrava, vaig desconnectar perquè m'estava atabalant massa, i ara crec que he desconnectat prou.
Us passo les meves dades:
Nom d’usuària: nes82
Edat de tots dos: ell 33 i jo 32
Nª de fills: 1 nen de 2 anys i mig.
Cicle de cerca i durada dels cicles: aquest és el 5è. Normalment de 30 dies.
Data de NW (Super-important!): 10/12
Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW? He anat variant segins indicacions de la gine. Vaig començar amb Acfol, i aquest és el segon més que prenc Ovusitol. Fem feina quan vé de gust, tot i que aquest mes hem fet TO, I ahir va sortir postitiu!! Vam fer feina dissabte i avui hi tornarem. A veure si hi ha sort!
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: En el primer embaras vaig patir Preeclampsia greu i Sindrome de Hellp. Per sort, tan el nen com jo, estem estupendament! Si ara em quedo embarassada, serà embaràs de risc i em controlaran a tope, per tan, estic tranquila.

Molta sort a totes! :-()) :b-)))
Nes82
ice
Entrades: 57
Membre des de: dj. ago. 21, 2014 4:27 pm

EntradaAutor: ice » dl. des. 01, 2014 9:44 pm

Noiiiies,
he volgut passar a saludar a moltes de vosaltres que ens vam veure al cercadores de novembre
Felicitats per aquest post tan bonic, lmlaura i Cinderella!
Bluebike, molts anims wapetona, espera't una mica a veure que diuen del teu pare...
Cinderella molts anims per tu tb, segur que parleu amb la teva parella i arribeu a un acord, ja ho veuràs

Reinetes! Molts ptnts i desitjo que tingueu moltes panxus, aniré passant per seguir com aneu!!!
anegueta
Entrades: 195
Membre des de: dg. nov. 30, 2014 9:45 pm

EntradaAutor: anegueta » dl. des. 01, 2014 10:11 pm

Hola noies!

Cinderela no et desanimis! És agredolç saber d'embarassos del voltant quan estàs buscant, però intenta pensar que cadascú té el seu propi moment i el teu ja arribarà quan toqui. Això és el que pensava jo després d'avortar, que només sentia de nous embarassos! I el Cinderelo o està també baix de moral i necessita a la seva família, o és que no és prou sensible i no enten que ho estiguis passant malament... Explica-li tot el que sents i et passa pel cap, potser així recapacita i no se'n va per Nadal. Els nois a vegades els hi costa exterioritzar els seus sentiments i es refugien fent tonteries i sembla que es distanciïn de nosaltres i no ens entenguin :-(((

Bona nit!
Nina5
Entrades: 165
Membre des de: dj. oct. 02, 2014 8:17 am

EntradaAutor: Nina5 » dt. des. 02, 2014 6:39 am

Bon dia princeses!!

Primer de tot felicitar a les dues anfitriones, a les nostres dues Angeletes!! quin post més macu, més atent, més novedós..esteu carregades d'energia! m'encanta!!

Cinderela, però encara no ha vingut la W, oi?? així q mentres no hi ha W, hi ha esperances!! mira la Gisa..tb va tacar i dprés es va convertir en panxu!!
Pel tema del teu home...es q estan malalts els sogres q vulgui marxar?? coi...si no ho estan i vau fer un tracte..què l'empeny a voler marxar?? A veure si ho podeu arreglar! El Nadal s'ha de passar plegats!
i el curs aquest d'autoavaluació sembla molt interessant!!segur q et van fer treure totes les engoixes i avui ja et trobes millor!!
molts pepos reina!!

Bé, aquí va la meva presentació:

Nom d’usuària: Nina5
Edat de tots dos: 36
Nª de fills: 1
Cicle de cerca i durada dels cicles:3r cicle de cerca, 29 dies de durada. A la tercera va la vençuda, oi??? neu:-D
Data de NW (Super-important!): 21/12
Truquillos que ultilitzem, coses que prengueu. Feu SW? prenc àcid fòlid, maca, el mes passat vaig començar amb els TO i fem SW a tope! Ell va començar a pendre maca però ara ja passa...diu q no se'n recorda...au va! però si les deixo a sobre la taula de la cuina a primera vista!! en fi..paciència!!
Alguna cosa que volgueu explicar de vosaltres, per anar-nos coneixent: odio el vermell de la W i el blanc nuclear dels TO I TE! neu:-D . Res, q tinc moltes ganes de tornar a se mare i quan ve la W mentra un baixon..sort q us tinc a vosaltres!! sempre us tinc a la ment!!
però aquest mes ha de ser el nostra!!!
lmlaura

EntradaAutor: lmlaura » dt. des. 02, 2014 7:14 am

BON DIA PRECIOSITATS!!!

Com esteu????

Veig que això es va animant!!!!

Crec que no puc deixar cançons de manera que es vegi el vídeo directament (o no ho sé fer jeje) probando probando... bé de tota manera per arrancar el dia us poso el link que sí que es pot....
I la meva compi ja li aniré passant cançonetes perquè les pengi ella i les poguem compartir.

https://www.youtube.com/watch?v=bHgJD9z1izY

Aquesta cançó amb mí em dóna molt bon rotllu, es diu "Mi mundo ideal"... i en algún moment de la canço diu que "Querer es poder"... o alguna cosa així!! a mi m'entren ganes de saltar i ballar! :p-) a veure si us passa!!!

Cinderela carinyu, aquests sentiments són normals!!! normalíssims! qui no els ha patit en aquest procés de búsqueda! i si això li sumem altres factors... feina o bé sentir-te "sola" durant la setmana per la raó q sigui... doncs estem sensibles i la llagrimeta surt a flor de pell ben ràpid...
Crec q ens aquests moments hem d'estar molt recolzadets amb els maromos i ells amb nosaltres...la búsqueda ha de ser un moment macu... un moment d'amor perquè fruit d'això vindrà el nostre regalet... Des de fora i sabent q des de fora sempre és fàcil opinar...et diria q no sé si als teus sogres els hi passa res q en aquest cas...otro gallo cantaría...però sinó, si vau fer un pacte... jopeee no? doncs ho ha de complir, no em sembla just d'una banda i de l'altra em sap greu i no entec q li sigui igual passar-ho lluny de tu i menys en aquests moments...esperem q sigui pq li agafat així aquesta setmana... ànims!!! i pel tema desespero sé també q saber d'altres embarassades a vegades en provoca un sentiment contradictori... jo ahir em vaig enterar q una amiga de ma germana s'havia quedat.. i ostres d'entrada quina alegria!! a més és una noia q m'estimo moltíssim!!! però dins nostre l'ego surt i s'enfada...jeje però em de ser fortes... i la ment q és poderosa doncs controlar com es pugui...!!! esperem amb esperances q aquest tacadet porti regalet i agafis tota l'energia q aquests dies no has tingut!!!

Després personalitzo la resta... i començarem a repartir missatgets durants el dia!!!

una forta abraçada en especial a la meva compi-jefa!! des de la distància però t'envio molta molta energia! avui és un nou dia!!!
Imatge
Imatge
cinderela

EntradaAutor: cinderela » dt. des. 02, 2014 8:14 am

Bon dia a la vila del pingüí!

Quins fred comença a fer ja, no creieu??

Bueno, la Imlaura i jo, les angeletes cercadores, estem molt contentes, perque en el primer dia del mes ja ens hem juntat un bon grupet!!

angelito3.jpg

Crec que ja esteu totes amb les vostres dades a la primera entrada, pero si alguna no les veu, o voleu modificar alguna dad m'ho dieu per privat i ho arreglo ràpid!

cucurucho80 co vas reina? alguna novetat? la W ha arribat definitivament, o només ha sigut un tacadet?

truxi crec que anem bastant iguals de dates... jo també he fet una maga-baixada progresiva a les tempes, avui sembla que ha pujat una micona... Vaig llegir al FF que aquesta baixada entre dies 7 i 10 podría ser implantació, pero que tampoc era 100% fiable, així que no se!! Tu pensa-hi en positiu!! I a més amb aquests psicopimptomes... Te tot molt bona pinta!

Ice quina ilu veure't per aqui!! Com va la teva panxu?? Ara em passaré a fer una volteta per mami de juliol, a veure quines novetats teniu!

Ice, anegueta, Nina5, Imlaura... moltes gracies a totes pels anims! Sembla que avui ja estic una miqueta millor... la petita pujada de tempe ha ajudat, i tot el que em faig desfogar ahir també! Ja vaig parlar amb el cinderelo del tema, li vaig dir que no em semblava just, que jo sempre he complert amb el pacte deixant la meva familia aquí passar el nadal sols, i que jo no marxava. Que si ell volía marxar perque els seus pares no estiguesin sols, que penses que llavors a qui deixaba sola era a mi... i que si ho feia trencaba el pacte, i el proper any jo no el compliría tampoc. Es un rollo aixó de tindre les families separades per tants km, sobretot en aquestes dates... I jo entenc que no li fagi gracia que es quedin sols (perque allà no tenen més familia), pero perque no fan l'esforç els seus pares i venen?
No se, ahir quan va arribar de la feina em va trobar plorant com una magdalena i li vaig explicar tot, i al menys sembla que està una mica més "sensibilitzat", pero no hem tornat a parlar del tema...
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
lmlaura

EntradaAutor: lmlaura » dt. des. 02, 2014 9:30 am

Hola de nou!!!

Pot ser avui us junteu amb dos consellets...però m'acaben de donar un i he pensat en compartir-ho amb vosaltres!!! Cinderela, segur q em permets que m'avanci i comparteixi!! :ok:

Entro ràpid però ho volia posar abans m'oblidi jeje!

Jo fa un temps vaig contactar amb una nutricionista per vigilar de tenir una bona alimentació i em dient cada mes com ho faig com ho porto etc...

Tot i que no està demostrat q existeixin aliments que ajudin a concebre sí que diuen que hi ha alguns aliments que van bé! Bé, sigui com sigui, mai està de més i estar sanes sempre serà bo!!!

CONSELL:

:elefant:

És bo menjar aliments que continguin Omega 3, com per exemple les NOUS! us agraden?? a mi sii i fa menys mandra que cuinar el peix... així q si no ve de gust cuinar... podeu mejar un parell o tres de nous al dia, per exemple a l'hora d'esmorzar!

Auuu ens veiem per aquí!!!
Tinc la llista apunt per personalitzar després perquè encara em costa això ... jijiji

un petonet!!!!
Imatge
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 13 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::