★•.•´¯`•.•★ Grafiqueres DESEMBRE 2014 ★•.•´¯`•.•★
- Cucurucho80
- :: tortuga

- Entrades: 305
- Membre des de: dv. oct. 17, 2014 7:34 pm
Re: ★•.•´¯`•.•★ Grafiqueres DESEMBRE 2014 ★•.•´¯`•.•★
Venga Aroswi !!! que final de mes será nuestra semanita !!! Ya verás que fin de año más chulo contando las 2 rayitas !!!
La W nos ha ganado otra batalla, pero ¡la guerra es nuestra! jijijiji ahora a pasar estos días recuperando ánimo....hasta nuestra SW... Yo tengo mucha esperanza con este mes..... y tú encima cuentas con la magia de las jefas!!! :P
La W nos ha ganado otra batalla, pero ¡la guerra es nuestra! jijijiji ahora a pasar estos días recuperando ánimo....hasta nuestra SW... Yo tengo mucha esperanza con este mes..... y tú encima cuentas con la magia de las jefas!!! :P
http://www.fertilityfriend.com/home/542781

4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
16.07.2015 >> 1ª Eco : vemos el saquito bien colocado...y dicen que se empieza a intuir la vesícula
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido....Algo no iba bien y no evolucionó.... Nunca te olvidaré

4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
16.07.2015 >> 1ª Eco : vemos el saquito bien colocado...y dicen que se empieza a intuir la vesícula
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido....Algo no iba bien y no evolucionó.... Nunca te olvidaré
Cucurucho80 ha escrit:Venga Aroswi !!! que final de mes será nuestra semanita !!! Ya verás que fin de año más chulo contando las 2 rayitas !!!![]()
![]()
![]()
Muchas gracias bonita, hoy soy yo la de los ánimos bajos y agradezco muchisimo tus palabras...aisss
sisis viento de cara!
Y además será mi cumple...sería el pack completo!
bsitos*
>24 cicles_2014...
4 IA's negatives entre 2015 y 2016
1a FIV 2016: inci 05/06, punció 14/06, transfer 19/06___29/06/16 TE+
2a ronda 2018, n cicles fallits
Tansfer desvitrificats 2020, 06/02__17/02/20 Te???
Bon dia guapes!!!
Mostela t' ha quedat un post maquíssim!!
Segur que cantes moltes panxus aquest mes!!!
Molta sort a totes i vingaaaa a pel desembre que és el vostre!!!

Mostela t' ha quedat un post maquíssim!!
Segur que cantes moltes panxus aquest mes!!!
Molta sort a totes i vingaaaa a pel desembre que és el vostre!!!

- nineta1984
- :: puça

- Entrades: 21
- Membre des de: dj. oct. 16, 2014 9:51 am
Hola noies, malgrat que porto molt de temps buscant, aquest mes és el primer que faig una gràfica de temperatura basal, però la faig cassolana amb l'excel.
us volia preguntar una coseta, es normal que les temperatures a principis de cicle (porto 10 dies) siguin molt baixes...estic a 35,8 -36,1... crec que són baixisimes, dubto de si estic morta o que!!!!!! jijijijijijij veig que totes vosaltres les teniu per sobre dels 36 i no baixeu.
Per cert estic prenent la temperatura bucal, a veure si no m'estic posant be el termometre o el meu és una kk
Gràcies boniques!!!!!
us volia preguntar una coseta, es normal que les temperatures a principis de cicle (porto 10 dies) siguin molt baixes...estic a 35,8 -36,1... crec que són baixisimes, dubto de si estic morta o que!!!!!! jijijijijijij veig que totes vosaltres les teniu per sobre dels 36 i no baixeu.
Per cert estic prenent la temperatura bucal, a veure si no m'estic posant be el termometre o el meu és una kk
Gràcies boniques!!!!!
Hola noies!
No sé vosaltres però jo estic molt animada amb el positiu de la mostela
Segur que aquest més cantem més
Alis la teva gràfica també pinta molt bé
En quin desespero deus estar! Intenta no pensar
Aroswi de moment no vull prendre'm la temperatura pq no em vull obsessionar, encara que pel que veig als vostres gràfics, si la temperatura és baixa, és que ha de venir la W, i així no et fas falses esperances. Ahir li vaig explicar a l'aneguet el tema de les temperatures i em va dir que me la prengués... és que està més obsessionat que jo
Jo que estic en fase desespero estic nervi nervi, i no m'ha de venir la W fins el 12. Ahir ja vaig començar a prendre aquarius per si les mosques, a veure si hi ha sort

No sé vosaltres però jo estic molt animada amb el positiu de la mostela
Segur que aquest més cantem més
Alis la teva gràfica també pinta molt bé
En quin desespero deus estar! Intenta no pensar
Aroswi de moment no vull prendre'm la temperatura pq no em vull obsessionar, encara que pel que veig als vostres gràfics, si la temperatura és baixa, és que ha de venir la W, i així no et fas falses esperances. Ahir li vaig explicar a l'aneguet el tema de les temperatures i em va dir que me la prengués... és que està més obsessionat que jo
Jo que estic en fase desespero estic nervi nervi, i no m'ha de venir la W fins el 12. Ahir ja vaig començar a prendre aquarius per si les mosques, a veure si hi ha sort

Hola Nieneta 1984, benvinguda! I, ja et va bé l'excel? Existeixen varies webs q et fan la gràfica i algunes, com el fertility friend, també calculen i recalculen el dia d ovulació i et permet tenir-ho tot apuntat...
En tot cas, facis o no FF, amb la grafi tens info. Habitualment com pots llegir al primer full dels grafiqueres, les primeres tempes són baixes i dsps pugen. No et preocupis per si són 35,8 ,9 o 36...En funció de la persona, el cos, tot és diferent... Respecte el q deies d la tempe bucal, jo tmb ho faig així i no està malament, sempre amb el mateix termometre i a sota la lengua. ;P
La part important és q rere la ovulació la tempe puja i si es manté estable o segueix pujant són bones noticies. Si baixa, les sospites d nova regla augmenten. Anegueta, no t'amoinis de fer o no la tempe, a nosaltres ens ajuda a coneixer el nostre cos, fes-ho només si et ve de gust i creus q t'aporta més q menys. El q et diguem nosaltres o l'aneguet només són consells. Cadascuna de nosaltres coneixem les pròpies obsessions. PEPOS PEPOS PEPOS pel teu desespero!!
Una abraçada!
En tot cas, facis o no FF, amb la grafi tens info. Habitualment com pots llegir al primer full dels grafiqueres, les primeres tempes són baixes i dsps pugen. No et preocupis per si són 35,8 ,9 o 36...En funció de la persona, el cos, tot és diferent... Respecte el q deies d la tempe bucal, jo tmb ho faig així i no està malament, sempre amb el mateix termometre i a sota la lengua. ;P
La part important és q rere la ovulació la tempe puja i si es manté estable o segueix pujant són bones noticies. Si baixa, les sospites d nova regla augmenten. Anegueta, no t'amoinis de fer o no la tempe, a nosaltres ens ajuda a coneixer el nostre cos, fes-ho només si et ve de gust i creus q t'aporta més q menys. El q et diguem nosaltres o l'aneguet només són consells. Cadascuna de nosaltres coneixem les pròpies obsessions. PEPOS PEPOS PEPOS pel teu desespero!!
Una abraçada!
>24 cicles_2014...
Bon dia guapes!!!
Moltes gràcies a totes, encara no ens ho acabem de creure...
Aroswi guapa, t'envio molts ànims i abraçades, i tota la màgia de les jefas perquè a la propera l'encerteu
Pensa que al menys tens una altra oportunitat abans no s'acabi l'any
Cucurucho como estás? A ver si este mes que ya tendras gráfica entera la terminas con linia verde
Tu ve cogiendo fuerzas para la SW
Cinderela la tempe ha baixat però no tant com l'altre dia, paciència, a veure com va això
Ikebana no facis cas d'aquestes tempes rares perquè havente llevat i tal no pot haver sortit bé, a veure què fa demà. Moltes gràcies per la cantada guapa!
Alis!!! No ens facis desesperar!!! Volem un TE ja!!
Sita com va la SW?
Anegueta creus que ja heu acabat la SW? Ataqueu per si de cas i a beure aquarius! A tenir molta paciència
Bluebike moltes gràcies guapa! Veig que tu estàs en desespero oi? Molts ànims guapa
Rubinat jo també començava a pensar que no existien les dues ralletes!! Tu com vas bonica? Estàs a cercadores?
Tortiga moltes gràcies! Tu com estàs? Com va la panxulina?
Nineta, tal com t'ha explicat l'Aroswi a la primera pàgina està tot explicat, i la app del FF va bastant bé si fas tempes. Jo també la prenc, o prenia, a la boca, això si, sota la llengua i ben endins. Potser aquest mes estem totes amb les tempes per sobre de 36 però hi ha moltes noies que a la primera fase la tenen per sota i és totalment normal, l'important és que després pugi i ja no torni a baixar! Molta sort guapa!
Guapis, a veure si després puc entrar més estona i us explico més cosetes.
Petonets
Moltes gràcies a totes, encara no ens ho acabem de creure...
Aroswi guapa, t'envio molts ànims i abraçades, i tota la màgia de les jefas perquè a la propera l'encerteu
Pensa que al menys tens una altra oportunitat abans no s'acabi l'any Cucurucho como estás? A ver si este mes que ya tendras gráfica entera la terminas con linia verde
Cinderela la tempe ha baixat però no tant com l'altre dia, paciència, a veure com va això
Ikebana no facis cas d'aquestes tempes rares perquè havente llevat i tal no pot haver sortit bé, a veure què fa demà. Moltes gràcies per la cantada guapa!
Alis!!! No ens facis desesperar!!! Volem un TE ja!!
Sita com va la SW?
Anegueta creus que ja heu acabat la SW? Ataqueu per si de cas i a beure aquarius! A tenir molta paciència
Bluebike moltes gràcies guapa! Veig que tu estàs en desespero oi? Molts ànims guapa
Rubinat jo també començava a pensar que no existien les dues ralletes!! Tu com vas bonica? Estàs a cercadores?
Tortiga moltes gràcies! Tu com estàs? Com va la panxulina?
Nineta, tal com t'ha explicat l'Aroswi a la primera pàgina està tot explicat, i la app del FF va bastant bé si fas tempes. Jo també la prenc, o prenia, a la boca, això si, sota la llengua i ben endins. Potser aquest mes estem totes amb les tempes per sobre de 36 però hi ha moltes noies que a la primera fase la tenen per sota i és totalment normal, l'important és que després pugi i ja no torni a baixar! Molta sort guapa!
Guapis, a veure si després puc entrar més estona i us explico més cosetes.
Petonets
eiiiii noies quina bona estrena de post!!! MOSTELA!!!! moltes felicitats reina!!!!
i això que no era una grafica per tirar cohets oi??
men alegro molt que tinguis el teu positiu!!!
Alis com vas reina?? aixxxxxxx que em tens dels nervis!!!
els deseperos com ho porteu??
jo en plena SW...bueno començo aviat per escalfar motors......que ja aquest mes no se m'escapa el maromo.......
vinga que el desembre es un mes molt maco per donar bones noticies!!

i això que no era una grafica per tirar cohets oi??
men alegro molt que tinguis el teu positiu!!! Alis com vas reina?? aixxxxxxx que em tens dels nervis!!!
els deseperos com ho porteu??
jo en plena SW...bueno començo aviat per escalfar motors......que ja aquest mes no se m'escapa el maromo.......
vinga que el desembre es un mes molt maco per donar bones noticies!!

Hola a totes!!
Nenes, estic una mica atabalada!! Vaig començar amb la SW xo no se pas qn acabar-la... els dos ultims mesos q m'he controlat he tingut TO+ a CD 14 i a CD 13 i Cicles De 28 dies. Aquest mes TO+ fins ahir a la tarda, CD 16, aixi q compto q fins demà no pujara la tempe, aixi que, canvio la DNW o k??
Segueixo fent deures demà?? La veritat es q tants dies seguis fent-ho xq toca no molen gaire... i entre setmana encara pitjor!!
Be guapes, perdoneu el moment super ego, xo em feia falta!!
MOLTS PEPOS als desesperos!!!
Nenes, estic una mica atabalada!! Vaig començar amb la SW xo no se pas qn acabar-la... els dos ultims mesos q m'he controlat he tingut TO+ a CD 14 i a CD 13 i Cicles De 28 dies. Aquest mes TO+ fins ahir a la tarda, CD 16, aixi q compto q fins demà no pujara la tempe, aixi que, canvio la DNW o k??
Segueixo fent deures demà?? La veritat es q tants dies seguis fent-ho xq toca no molen gaire... i entre setmana encara pitjor!!
Be guapes, perdoneu el moment super ego, xo em feia falta!!
MOLTS PEPOS als desesperos!!!
Maig FIV: TE +
18/06/15 Te n'has anat
22/09/15 transfer: nova oportunitat TE+
ETS UN NEN!!
08/06/16 ja ets aquí x canviar el nostre món, t'estimem molt!
Des 2018 transfer: tornem a l'aventura
03/01/19 TE+!!!!
18/06/15 Te n'has anat
ETS UN NEN!!
03/01/19 TE+!!!!
Alis, x cert, x quan TE???? La teva grafica tb pinta moooolt be!! PEPOS bonica!
Maig FIV: TE +
18/06/15 Te n'has anat
ETS UN NEN!!
03/01/19 TE+!!!!
18/06/15 Te n'has anat
ETS UN NEN!!
03/01/19 TE+!!!!
Hola boniques!! Perdoneu la desconexió, Us dec una entrada de fa dies, ho sé! Però no he estat gens animada i he preferit no fer-ho fins avui.
Primer de tot... MOSTELA MOLTES FELICITAAATS!!!
Segur que a l'estiu portaràs al món un
ben maco!! Enhorabona, de veritat!! Que et vagi tot molt i molt bé!!!
I ara sí, moment Ego total... Divendres passat vam anar al gine a buscar resultats de les primeres proves de fertilitat... doncs bé, al lio...
Sembla que jo estic perfectament (el mioma que em van veure a la eco és súper petit i en principi no hem de fer res)... fins aquí perfecte.
Doncs la mala notícia és que el semino den Tilep està FATAL(però fatal de veritat). Té oligoastenoteratozoospermia, que vol dir que té pocs bitxets, lents, i anòmals... ufff, galleda d'aigua freda! És súper difícil que ens hi quedem de manera natural, així que haurem de fer RA (pel que he llegit, amb IA no en tindrem prou, crec que tocarà fer FIV+ICSI). Ens han apuntat a St. Pau (SS) però ja m'estic mirant clíniques privades perquè no aguantaré els 3 anys de llista d'espera de la SS... però són caríssimes, uff, toca estalviar moltíssim! De moment ens farem mútua i anirem a l'Uròleg o Andròleg i a veure què diu. Ho veig bastant fotuuut, penso que amb unes vitamines no millorarà massa, el % de
bons és taaaan baix!!!
Aixxx!!! Imagineu-vos com estic (ell ho porta per dins segurament, no ho demostra massa, i té molta més paciència que jo...). i al voltant tot són
i
...
Així que ja ho veieu, canvio de banda del SP, per passar a l'apartat de RA (algún dia arribarem a l'altre costat, el bonic!!). Metiarc, Cherrys i Vittela, ens escribim per allà, ok?? Ens ha tocat el camí llarg i costós però ho aconseguirem igual!!!
M'he de posar al dia de moooltes coses d'aquest món!!
Noies, espero que totes aconseguiu panxu ben aviat, les més noves i les més veteranes, en especial la Yuyu i l'Alis
, que són molts mesos compartint cerca i se us agafa carinyo... i la Rubinat (cercadora) també!! Seguiré passant a cantar panxus, i no sé què fer amb la tempe, al termòmetre també li he agafat carinyo... (si voleu deixeu-me com a grafi de cor, quan hi hagi novetats us informaré, clar que sí!)
Un petó especial també per les panxus
i mamis
, de les que he aprés moltíssim tot aquest temps per aquí (13 cicles controlant grafis, gairebé 1 any de búsqueda, espero que no quedi mooolt més...).
Gisa, Sika, Atuchi, Suadmi, Mel29, nxe2015, Martina32, Jale, Bertian, Laia, Raquel79, Raqueleta... gràcies per tooooot!!! (espero no deixar-me ningú!). Muaaaaaaa!!!
Primer de tot... MOSTELA MOLTES FELICITAAATS!!!
Segur que a l'estiu portaràs al món un
ben maco!! Enhorabona, de veritat!! Que et vagi tot molt i molt bé!!!I ara sí, moment Ego total... Divendres passat vam anar al gine a buscar resultats de les primeres proves de fertilitat... doncs bé, al lio...
Sembla que jo estic perfectament (el mioma que em van veure a la eco és súper petit i en principi no hem de fer res)... fins aquí perfecte.
Doncs la mala notícia és que el semino den Tilep està FATAL(però fatal de veritat). Té oligoastenoteratozoospermia, que vol dir que té pocs bitxets, lents, i anòmals... ufff, galleda d'aigua freda! És súper difícil que ens hi quedem de manera natural, així que haurem de fer RA (pel que he llegit, amb IA no en tindrem prou, crec que tocarà fer FIV+ICSI). Ens han apuntat a St. Pau (SS) però ja m'estic mirant clíniques privades perquè no aguantaré els 3 anys de llista d'espera de la SS... però són caríssimes, uff, toca estalviar moltíssim! De moment ens farem mútua i anirem a l'Uròleg o Andròleg i a veure què diu. Ho veig bastant fotuuut, penso que amb unes vitamines no millorarà massa, el % de
bons és taaaan baix!!!
i
...Així que ja ho veieu, canvio de banda del SP, per passar a l'apartat de RA (algún dia arribarem a l'altre costat, el bonic!!). Metiarc, Cherrys i Vittela, ens escribim per allà, ok?? Ens ha tocat el camí llarg i costós però ho aconseguirem igual!!!
M'he de posar al dia de moooltes coses d'aquest món!!Noies, espero que totes aconseguiu panxu ben aviat, les més noves i les més veteranes, en especial la Yuyu i l'Alis
, que són molts mesos compartint cerca i se us agafa carinyo... i la Rubinat (cercadora) també!! Seguiré passant a cantar panxus, i no sé què fer amb la tempe, al termòmetre també li he agafat carinyo... (si voleu deixeu-me com a grafi de cor, quan hi hagi novetats us informaré, clar que sí!) Un petó especial també per les panxus
i mamis
, de les que he aprés moltíssim tot aquest temps per aquí (13 cicles controlant grafis, gairebé 1 any de búsqueda, espero que no quedi mooolt més...).Gisa, Sika, Atuchi, Suadmi, Mel29, nxe2015, Martina32, Jale, Bertian, Laia, Raquel79, Raqueleta... gràcies per tooooot!!! (espero no deixar-me ningú!). Muaaaaaaa!!!
Tilepa
http://www.fertilityfriend.com/home/4cc99e
Oligo severa, FISH alterat i jo baixa reserva
Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

http://www.fertilityfriend.com/home/4cc99e
Oligo severa, FISH alterat i jo baixa reserva
Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

Ostres TIlepa, doncs si que deuria ser una bona galletada d'aigua freda!!
Dona molt de suport al teu home, que també ho deu estar passant per dins… i aquestes coses com més units millor!
I sobretot paciencia…. que tot arriba!
Dona molt de suport al teu home, que també ho deu estar passant per dins… i aquestes coses com més units millor!
I sobretot paciencia…. que tot arriba!
Bona nit, noies! En primer lloc, saludar-vos a totes, desitjar-vos sort i felicitar a la mostela!
En segon lloc, em colo al vostre post per donar molts ànims a la tilepa! Feia dies que pensava en tu, maca, però com que tampoc entro massa, últimament no sabia com estava el tema... Aix, primer dir-te que em sap molt de greu el diagnòstic, és una bona meeeee! Com dius, us ha toca el camí llarg, però bé, hem de confiar en la ciència i tenir la convicció que d'una manera o altra el somni arribarà. Ara toca moure fils i estalviar, i imagino que això es deu fer costa amunt. Et desitjo molta sort, a vegades llegeixo els posts de RA i espero llegir-te allà amb bones notícies en no massa temps. Molts ànims bonica, una abraçada!
En segon lloc, em colo al vostre post per donar molts ànims a la tilepa! Feia dies que pensava en tu, maca, però com que tampoc entro massa, últimament no sabia com estava el tema... Aix, primer dir-te que em sap molt de greu el diagnòstic, és una bona meeeee! Com dius, us ha toca el camí llarg, però bé, hem de confiar en la ciència i tenir la convicció que d'una manera o altra el somni arribarà. Ara toca moure fils i estalviar, i imagino que això es deu fer costa amunt. Et desitjo molta sort, a vegades llegeixo els posts de RA i espero llegir-te allà amb bones notícies en no massa temps. Molts ànims bonica, una abraçada!

Mecasundenaaaaaa!!!! Tilepaaaaa vaya kk!!!!! Pero pensa això:
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Hola!!!
Mostela segons l'app FMC la SW era fins el 28. Ara estic en desespero total prenent Aquarius. Per cert! Quant Aquarius us preneu? Una llauna al dia es suficient?
yuyu disfruta de la SW
tilepa molts ànims! Com dius, us ha tocat el camí llarg, però al menys teniu esperança. Molts ànims també al teu home que per dins deu estar molt tocat pobret. Feu-vos molts mimos i quan comenceu el tractament tot sortirà molt bé!
Bona nit precioses!
Mostela segons l'app FMC la SW era fins el 28. Ara estic en desespero total prenent Aquarius. Per cert! Quant Aquarius us preneu? Una llauna al dia es suficient?
yuyu disfruta de la SW
tilepa molts ànims! Com dius, us ha tocat el camí llarg, però al menys teniu esperança. Molts ànims també al teu home que per dins deu estar molt tocat pobret. Feu-vos molts mimos i quan comenceu el tractament tot sortirà molt bé!
Bona nit precioses!

Nenes, men vaig uns dies fora...dsp escric!
Petonents z totes especialmet x tilepa!
Petonents z totes especialmet x tilepa!
>24 cicles_2014...
Ostres, aquí tenim una de cal i otra de arena...
Mostela felicitats un altre cop!! Has fet un CB per veure la paraula "EMBARAZADA"??
Tilepa quina PUT***!! De veritat, espero i dessitjo que ho aconseguiu, sigui quan sigui, sigui com sigui, pero ho aconseguireu!!
Anegueta jo acuarius em prenc un parell de gots, mes o menys... crec que ni hi ha cap cuantitat minima!
Sika7 segur que eren TO+? La ratlla t'ha sortit tots aquests dies més marcada que la de control??
Yuyu vinga, vingaaaa esclafa motors i a fer molta feina!! ;P
Moment ego: DPO 13 i la tempe continua en baixada... així que crec que està força clar! Me'n vaig al gener! La veritat es que tenia moltisimes esperances posades en aquest mes, m'havia fet moltes ilusions, heu fet una bona dieta, uns bons deures... pero bueno, ja que no hem pogut tancar el 2014 amb una bona noticia, esperem comencar el 2015 amb bon peu! Se suposo que la seguent data de NW sería pel 6-7 de gener, un bon regalet de reis, no?
Mostela felicitats un altre cop!! Has fet un CB per veure la paraula "EMBARAZADA"??
Tilepa quina PUT***!! De veritat, espero i dessitjo que ho aconseguiu, sigui quan sigui, sigui com sigui, pero ho aconseguireu!!
Anegueta jo acuarius em prenc un parell de gots, mes o menys... crec que ni hi ha cap cuantitat minima!
Sika7 segur que eren TO+? La ratlla t'ha sortit tots aquests dies més marcada que la de control??
Yuyu vinga, vingaaaa esclafa motors i a fer molta feina!! ;P
Moment ego: DPO 13 i la tempe continua en baixada... així que crec que està força clar! Me'n vaig al gener! La veritat es que tenia moltisimes esperances posades en aquest mes, m'havia fet moltes ilusions, heu fet una bona dieta, uns bons deures... pero bueno, ja que no hem pogut tancar el 2014 amb una bona noticia, esperem comencar el 2015 amb bon peu! Se suposo que la seguent data de NW sería pel 6-7 de gener, un bon regalet de reis, no?
Doncs res, definitivament marxo al Gener! Acabo d'anar al lavavo i ja he comencat a tacar... de moment rosa, pero vaja, que es clasísimament la W...
Bon dia boniques!
Tilepa guapa, quina me... aquestes notícies... Molts i molts ànims, cuida molt al tilepo i cuideu-vos molt l'un a l'altra
Al menys ara sabeu per on continuar per poder aconseguir el vostre somni, que espero arribi de seguida que pogueu posar-vos per feina. Molts petons i molta sort, i si necessites res aquí ens tens
Yuyu a per totes, a veure si feu diana!!!
Guapi, quin dia et toca que així t'afegeixo al calendari?
Sita això ja s'enfila! Sembla que ja has ovulat, així que ara toca desesperar, però sempre pots fer avui un pinxitu extra per si de cas
Anegueta, no t'atabalis amb l'aquarius, tu beune només si et ve de gust, tampoc és plan d'obligar-se a beure un litre al dia! Diuen que va bé perquè porta moltes sals minerals.
Cinderela encara no he fet CB, pensava fer-lo avui o demà
guapi, la vritat és que aquesta baixadota no pintava massa bé
Com et trobes? Pensa que aquest pot ser un bon regal de reis
Aroswi que vagi molt bé el cap de setmana llarg!
Alis tenim notícies?!?!
Cucurucho, Ikebana com aneu vosaltres?
Tilepa guapa, quina me... aquestes notícies... Molts i molts ànims, cuida molt al tilepo i cuideu-vos molt l'un a l'altra
Al menys ara sabeu per on continuar per poder aconseguir el vostre somni, que espero arribi de seguida que pogueu posar-vos per feina. Molts petons i molta sort, i si necessites res aquí ens tens
Yuyu a per totes, a veure si feu diana!!!
Guapi, quin dia et toca que així t'afegeixo al calendari?Sita això ja s'enfila! Sembla que ja has ovulat, així que ara toca desesperar, però sempre pots fer avui un pinxitu extra per si de cas
Anegueta, no t'atabalis amb l'aquarius, tu beune només si et ve de gust, tampoc és plan d'obligar-se a beure un litre al dia! Diuen que va bé perquè porta moltes sals minerals.
Cinderela encara no he fet CB, pensava fer-lo avui o demà
guapi, la vritat és que aquesta baixadota no pintava massa bé
Aroswi que vagi molt bé el cap de setmana llarg!
Alis tenim notícies?!?!
Cucurucho, Ikebana com aneu vosaltres?
Holaa !!passo un momentet per dir-vos què avui baixadaa de tempe!!36.6!! he vist tacadet!!!aixo ja fa mala olor!!!!!!què hi farem!!!!
entraré de tan en tan wapess!!
TINGUEU UN BON PONT!!!!!!!!!!!!
Tilepaa bonicaaaa estic amb tu!!!!!!!!! amb totes les meves forces!!!!!ja saps què jo tampoc us oblidoo!!!nenissss amunt , amunt!!!!!!!
AIXO HO ACONSEGUIREM!!!!!!!!!!!!!!!!
entraré de tan en tan wapess!!
TINGUEU UN BON PONT!!!!!!!!!!!!
Tilepaa bonicaaaa estic amb tu!!!!!!!!! amb totes les meves forces!!!!!ja saps què jo tampoc us oblidoo!!!nenissss amunt , amunt!!!!!!!
AIXO HO ACONSEGUIREM!!!!!!!!!!!!!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

, montsekit