CONJUNTIVITIS RECENT NASCUT

Plors, malalties i consultes.
laiaf3
:: granota
Entrades: 232
Membre des de: dj. març 01, 2012 12:31 pm

CONJUNTIVITIS RECENT NASCUT

EntradaAutor: laiaf3 » dj. des. 04, 2014 4:24 pm

El meu nadó de 5 DIES té conjuntivitis!!! Demà tinc hora amb l'enfermera per revisió. Tot i que és molt aviat per fer la revisió, varem tenir un ensurt i ens han donat hora per fer-li la revisió
quan només té una setmana,però ara veig que té conjuntivitis, o els mateixos síntomes. Algu li ha passat? Gracies!
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

Re: CONJUNTIVITIS RECENT NASCUT

EntradaAutor: garota » dj. des. 04, 2014 4:30 pm

El que li va passar al meu petit uns dies després de néixer, va ser una obstrucció del llagrimal, que la lleganya que surt s'assembla a la conjuntivitis però no té res a veure, i de fet, l'obstrucció és súper normal. Vés al metge igualment, lògicament, però fes-li massatges circulars sota l'ullet, i renta-li amb suero i gases.
Jo tinc unes fotos una setmaneta després de néixer que té els ulls súper congestionats!
Espero que sigui això!
Felicitats familia per la nova maternitat/paternitat!
laiaf3

EntradaAutor: laiaf3 » dj. des. 04, 2014 4:37 pm

Gràcies garota,

No tinc suero a casa.... li hem netejat amb camamilla, però ara ha fet una migdiada llarga i pobret no pot obrir l'ull, el té ben enganxat.... Si que aniré demà al metge (no és fins la tarda....), però fa una peneta,
amb 5 dies... Gràcies!
super_patet
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dl. març 17, 2014 5:04 pm

EntradaAutor: super_patet » dj. des. 04, 2014 4:43 pm

el meu estava igual, i també era una obstrucció del llagrimal. A força de anar netejant-li amb la gasa i el suero li desapareix, perquè li acabes obrint el conducte.
És bastant comú.
No et preocupis, que si demà vas a la revisió ja t'ho diran.
Albercoca
Entrades: 229
Membre des de: dl. març 19, 2012 3:13 pm

EntradaAutor: Albercoca » dj. des. 04, 2014 5:02 pm

Al meu fill també li va passar abans de cumplir el mes. No podia obrir un ull. A mi em van receptar unes gotes i en 2 dies solucionat! Sembla que és força comú.
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: catalanna » dj. des. 04, 2014 7:14 pm

Al meu fill petit li va passar amb 8 dies, als dos ulls. Al cap ens van dir qu segurament era una obstrucció del llagrimal, però ens van donar antibiòtic per si de cas, perquè el pobre no podia ni obrir els ulls. Li va marxar però a un ull li va tornar, i encara estem igual! (Té 6 setmanes ara). Gasses i suero. Al cap ens van dir que si ho feiem amb camamilla que sobretot la filtressim, que no quedi alguna resta i se li posi a l'ull.
Si mires a internet t'espantaràs, però representa que la conjuntivitis del nadó xunga passa al tercer món, aquí els hi posen un antibiòtic als ulls només néixer i no hi ha tantes malalties de transmissió sexual...
MarionCole
:: papallona
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dg. feb. 09, 2014 10:37 pm

EntradaAutor: MarionCole » dj. des. 04, 2014 10:32 pm

El meu fill petit amb 15 dies en va tenir. Li va encomanar sa germana petonejant-lo.
Ella en un dia ho va tenir be, només neteja i prou, pero ell era tan petit que se li va complicar i netejant-li amb suero no n'hi va haver prou i vam acabar amb gotes antibiòtiques.
No serà res greu, però fan peneta.
arfo
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dl. nov. 19, 2012 1:33 pm

EntradaAutor: arfo » dv. des. 05, 2014 2:40 pm

Com esteu?

La meva va tenir el llagrimal obturat fins als 10 o 11 mesos. Tinc totes les fotos amb un lleganya groga a l'ull pobreta! Ara et diré una solució que et pot semblar molt estranya, i que jo no li vaig fer casa quan m'ho van dir, però desesperada de probar-ho tot al final ho vaig fer i va funcionar. Si li dones el pit, tira-li unes gotetes de la teva llet a l'ull, es veu que té no sé quin component antibiotic que hi ajuda. Jo vaig trigar a fer-ho perquè em feia engunia, però realment el resultat em va deixar estupefacte!

Sort!
Imatge
Imatge
Imatge
Sara29
Entrades: 61
Membre des de: dj. jul. 18, 2013 6:11 pm

EntradaAutor: Sara29 » dv. des. 05, 2014 4:05 pm

Hola!
En Lluc també va tenir obstrucció del llagrimal i li rentàvem amb suero i una gassa. Pobret, tenia sempre l'ull més tancadet i a les fotos sempre surt amb la lleganya. Els dies que feia vent eren els pitjors, no li deixava de supurar en tot el dia.
El dia que va fer 5 mesos se li va desobstruir.
Així que molta paciència si és això!
laiaf3

EntradaAutor: laiaf3 » dc. des. 17, 2014 8:43 am

Hola, doncs despres de llegirvos vaig estar buscant informacio de que era aixo del llagrimal obturat, ja que no n'havia sentit parlar mai i com fer massatges. Li vaig fer massatges i vaig "apretar" la zona que esta entre ull i nas. No se ben be que es el que va funcionar, jo diria que "l'apretada", pero l'endema ja estava curat. Gracies per les vostres aportacions!!!
feeling
:: gosset
:: gosset
Entrades: 404
Membre des de: dv. ago. 20, 2010 4:42 pm

EntradaAutor: feeling » dc. gen. 07, 2015 10:34 pm

El me unen acaba d fer 5 mesos i ja ens han derivat al oftalmoleg perque no hi ha manera...
Per aquests casos es fa una petita intervencio ambulatoria q dura 10 minuts... Que farem...
DENÍS

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::