★•.•´¯`•.•★ Grafiqueres DESEMBRE 2014 ★•.•´¯`•.•★
Re: ★•.•´¯`•.•★ Grafiqueres DESEMBRE 2014 ★•.•´¯`•.•★
Hola guapiiis!
Cucurucho el lunes voy a Quiron, a ver qué me cuentan!! Martes a Cirh, miércoles Marquès, la otra semana a IVI y ya no miro más, que sinó me volveré locaaaa!!! Jejejejeje
Com heu dit, la linia no surt fins que no tingueu 3 tempes més altes que la resta. Us explico la meva experiència amb tempes dragon khan... el primer mes em va passar... però era perquè no me la prenia bé. El meu termometre, tot i ser digital i basal, no mel puc treure quan pita. Mhe d'esperar 2 minutets x tenir una tempe valida. Si mel trec de seguida, satavala i dona el resultat que li dona la gana. Establint sempre 2 min des de q mel poso, la grafi surt molt mes fiable!! (No mireu la de lultim mes que tinc posada pq ha fet el boig, pero us asseguro que la resta de cicles que portem , jo també son 13-14 yuyu!, surt be).
Proveu-ho una tarda amb la calma. Pero 2 tempes molt seguides tampoc son valides eh! Heu desperar una miketa. Espero q us serveixi!!
Petons a tooootes!
Cucurucho el lunes voy a Quiron, a ver qué me cuentan!! Martes a Cirh, miércoles Marquès, la otra semana a IVI y ya no miro más, que sinó me volveré locaaaa!!! Jejejejeje
Com heu dit, la linia no surt fins que no tingueu 3 tempes més altes que la resta. Us explico la meva experiència amb tempes dragon khan... el primer mes em va passar... però era perquè no me la prenia bé. El meu termometre, tot i ser digital i basal, no mel puc treure quan pita. Mhe d'esperar 2 minutets x tenir una tempe valida. Si mel trec de seguida, satavala i dona el resultat que li dona la gana. Establint sempre 2 min des de q mel poso, la grafi surt molt mes fiable!! (No mireu la de lultim mes que tinc posada pq ha fet el boig, pero us asseguro que la resta de cicles que portem , jo també son 13-14 yuyu!, surt be).
Proveu-ho una tarda amb la calma. Pero 2 tempes molt seguides tampoc son valides eh! Heu desperar una miketa. Espero q us serveixi!!
Petons a tooootes!
Tilepa
http://www.fertilityfriend.com/home/4cc99e
Oligo severa, FISH alterat i jo baixa reserva
Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

- Cucurucho80
- :: tortuga

- Entrades: 305
- Membre des de: dv. oct. 17, 2014 7:34 pm
tilepa ha escrit:Hola guapiiis!
Petons a tooootes!
Uy, pues probaré eso de los 2 minutos...
¡Cuántas visitas! Me meteré en el hilo de RA por si pasas el informe!!! jejejeje (me tranquiliza un poco ver que no era la única dragonkhanera :P )
http://www.fertilityfriend.com/home/542781

4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
16.07.2015 >> 1ª Eco : vemos el saquito bien colocado...y dicen que se empieza a intuir la vesícula
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido....Algo no iba bien y no evolucionó.... Nunca te olvidaré

16.07.2015 >> 1ª Eco : vemos el saquito bien colocado...y dicen que se empieza a intuir la vesícula
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido....Algo no iba bien y no evolucionó.... Nunca te olvidaré
Encara no matreveixo a escriure al post de RA (de moment lestic llegint intensament), però aviat ho faré, i més quan tingui les visites fetes!!! Segur que em vindran mil preguntes!!
Amb vosaltres hi ha més confiiii... aish!!!
Cucurucho yo por la super tempe de ayer creo q ovulaste el dia del TO+. Tranqui que tens els deures suuuuper ben fets!!!
Cucurucho yo por la super tempe de ayer creo q ovulaste el dia del TO+. Tranqui que tens els deures suuuuper ben fets!!!
Tilepa

- Cucurucho80

tilepa ha escrit:Encara no matreveixo a escriure al post de RA (de moment lestic llegint intensament), però aviat ho faré, i més quan tingui les visites fetes!!! Segur que em vindran mil preguntes!!
Yo ya le dije al Sr. Cucurucho, que hoy no hacía falta que viniese....que ya nos veríamos mañana en la cita con la acupuntora, pero.... ná, se ha empeñado, así que los reharemos por si acaso, a la espera de la línea roja..... jajaja mira, si este mes no me viene panxu.... es para darle a mi ovulito, porque no será por 'espectadores' , macho! jajajajajaja

Hola nenis! Entro des del mòbil...
Cucurucho, ten paciencia con lo de la linia, además a veces pese haber salido se va moviendo. Como ha dicho alguna antes que yo, tenéis buenos deberes y la supuesta subida d ovulación se ve clara! Tengo ganas de ver qué tal! Aissss Es muy buena idea haberse hecho la prueba del semino previamente, yo no había caído...
Sita...jooo vaya penita! A veces nos ponemos nosotras mismas retos mentales y no cumplirlos nos hunden. Pero, pese a q es natural...no te dejamos mas de dos días tristona! Buen ánimo para la fiestas! Y que pase rápido la W!
Tilepa, es normal que te sientas con mas confi hablando en grafiqueres, hace mucho que estas por aquí y te sientes apoyada pq sabemos tu historia, ojala pudiéramos ayudarte!
Yuyu, claro q sí actitud positiva, pese a los ciclos que llevéis, yo pienso en vosotras casa vez q me ha venido la W. No lo recuerdo, os habeis hecho pruebas vos?
Ikebana, que ya queda poquito vamos!!
Un besazp para el resto, me quedo sin batería, pero quería escribiros!!
Me acabo de dar cuenta de que cuando he hablado con cucurucho he cambiado de idioma..oppss, sort que ho entenem igual!
Petonets boniquetes!
Jo....seguiré intentan fer pinxis. El d ahir va ser guay i avui ha pujat la tempe a saco!
Cucurucho, ten paciencia con lo de la linia, además a veces pese haber salido se va moviendo. Como ha dicho alguna antes que yo, tenéis buenos deberes y la supuesta subida d ovulación se ve clara! Tengo ganas de ver qué tal! Aissss Es muy buena idea haberse hecho la prueba del semino previamente, yo no había caído...
Sita...jooo vaya penita! A veces nos ponemos nosotras mismas retos mentales y no cumplirlos nos hunden. Pero, pese a q es natural...no te dejamos mas de dos días tristona! Buen ánimo para la fiestas! Y que pase rápido la W!
Tilepa, es normal que te sientas con mas confi hablando en grafiqueres, hace mucho que estas por aquí y te sientes apoyada pq sabemos tu historia, ojala pudiéramos ayudarte!
Yuyu, claro q sí actitud positiva, pese a los ciclos que llevéis, yo pienso en vosotras casa vez q me ha venido la W. No lo recuerdo, os habeis hecho pruebas vos?
Ikebana, que ya queda poquito vamos!!
Un besazp para el resto, me quedo sin batería, pero quería escribiros!!
Me acabo de dar cuenta de que cuando he hablado con cucurucho he cambiado de idioma..oppss, sort que ho entenem igual!
Petonets boniquetes!
Jo....seguiré intentan fer pinxis. El d ahir va ser guay i avui ha pujat la tempe a saco!
>24 cicles_2014...
4 IA's negatives entre 2015 y 2016
1a FIV 2016: inci 05/06, punció 14/06, transfer 19/06___29/06/16 TE+
2a ronda 2018, n cicles fallits
Tansfer desvitrificats 2020, 06/02__17/02/20 Te???
- Cucurucho80

Ey... no tenéis que cambiar el idioma para hablarme jo! A mí me encanta leeros en catalán, pero me cuesta un pelin expresarme... En serio, aunque sea para responderme. .. parla en català jiji

Cucurucho jo ho faig inconcientment.... Llegeixo en castella i em surt la resposta en castella...;)
Tilepa que be!! Fil i l'agulla!!
Algu preguntava si ens haviem fet probes... Jo estic perfecte de tot i el maromo moooolt estressat, es va fer un semio per el primer fill.... Al gener tenim previst un altre si no m'hi quedo aquest mes.
Tilepa que be!! Fil i l'agulla!!
Algu preguntava si ens haviem fet probes... Jo estic perfecte de tot i el maromo moooolt estressat, es va fer un semio per el primer fill.... Al gener tenim previst un altre si no m'hi quedo aquest mes.
Sita, guapa.... Fot molta rabia voler una cosa i no aconseguir-la!
Feu ben fet a mirar els bitxus, xq si el cunyat te problemes, q no fos cas q ell tb ho tingues. Igual es allgu hereditari, ves a saber!
Jo amb el primer vaig tardar 6mesos... I aquest va x l estil! Espero no haver d arribar i haver fet diana al 4 cicle! Molts anims!
Feu ben fet a mirar els bitxus, xq si el cunyat te problemes, q no fos cas q ell tb ho tingues. Igual es allgu hereditari, ves a saber!
Jo amb el primer vaig tardar 6mesos... I aquest va x l estil! Espero no haver d arribar i haver fet diana al 4 cicle! Molts anims!
Bon dia!
Cucurucho, jo també ho faig sense voler i ahir anava en mode automàtic i vaig dir-vos el que volia sense pensar en idioma ni res...Et parlo en català,cap problema!
Yuyu, has dit la clau de la qüestió: estrés... És tan tan dolent per tantes coses que no m'extranyaria q si us fessiu semino sortís bé. Tan de bo no passeu a gener i de aquests nadals no passeu!
Avui ja és dijous, els Nadals s'acosten i...a partir de la setmana que ve tinc uns dies de festa! Bravo!
Cucurucho, jo també ho faig sense voler i ahir anava en mode automàtic i vaig dir-vos el que volia sense pensar en idioma ni res...Et parlo en català,cap problema!
Yuyu, has dit la clau de la qüestió: estrés... És tan tan dolent per tantes coses que no m'extranyaria q si us fessiu semino sortís bé. Tan de bo no passeu a gener i de aquests nadals no passeu!
Avui ja és dijous, els Nadals s'acosten i...a partir de la setmana que ve tinc uns dies de festa! Bravo!
>24 cicles_2014...
- Cucurucho80

Momento expréss :)
¡¡Ya apareció la línea roja!! Aunque no me convence mucho cómo la coloca....yo creo que ovulé el martes, el día siguiente a mi TO + y el día que me levanté con claraweb.... Pero bueno, tanto da....¡deberes hechos! ahora ya a cruzar deditos y acuarius !!! jejejeje
Hoy tengo cita con Rosa Navarro,....la primera visita :) Ya os contaré a mi regreso...
Justo ahora estoy imprimiendo mi última analítica a 3º día de periodo....y pillando el seminograma del nene.... Que quiere todos los datos posibles :) y le diré cuándo ovulé.....que se ve que dependiendo de cuando vas....te hace unas cosas u otras....(ahora en teoría, pondrá mullidito el útero para que haya implantación, si hemos logrado fecundar el óvulo....ojalá!)...
Saludos a todas!!!! Luego vuelvo!!
¡¡Ya apareció la línea roja!! Aunque no me convence mucho cómo la coloca....yo creo que ovulé el martes, el día siguiente a mi TO + y el día que me levanté con claraweb.... Pero bueno, tanto da....¡deberes hechos! ahora ya a cruzar deditos y acuarius !!! jejejeje
Hoy tengo cita con Rosa Navarro,....la primera visita :) Ya os contaré a mi regreso...
Justo ahora estoy imprimiendo mi última analítica a 3º día de periodo....y pillando el seminograma del nene.... Que quiere todos los datos posibles :) y le diré cuándo ovulé.....que se ve que dependiendo de cuando vas....te hace unas cosas u otras....(ahora en teoría, pondrá mullidito el útero para que haya implantación, si hemos logrado fecundar el óvulo....ojalá!)...
Saludos a todas!!!! Luego vuelvo!!

Bon dia!!
Cucurucho qui es la Rosa Navarro?? no la coneixo
Ara et toca esperar i no desesperar!! a veure si amb la pila de deures algun va amb panxu i sorpresa per l'estiu!
A mi suposo que m'ha baixat una mica per que el nen a les 3 gairebé s'ha despertat i despres m'ha costat molt agafar el son... tenia calor... bueno... un drama! 36,7 no esta malament.. però clar.. no vull que baixi meees!!!
Que passeu molt bon diaa!! i només falta una setmana per Nadaaal!!! ja ho teniu tot comprat??
Cucurucho qui es la Rosa Navarro?? no la coneixo
Ara et toca esperar i no desesperar!! a veure si amb la pila de deures algun va amb panxu i sorpresa per l'estiu!
A mi suposo que m'ha baixat una mica per que el nen a les 3 gairebé s'ha despertat i despres m'ha costat molt agafar el son... tenia calor... bueno... un drama! 36,7 no esta malament.. però clar.. no vull que baixi meees!!!
Que passeu molt bon diaa!! i només falta una setmana per Nadaaal!!! ja ho teniu tot comprat??
- nineta1984
- :: puça

- Entrades: 21
- Membre des de: dj. oct. 16, 2014 9:51 am
Ei cucurucho a ver como te va hoy con Rosa Navarro!!!! Ya nos cuentas y así ya voy preparada para el 23 que tengo cita.
La Rosa Navarro és una acupuntora-comandrona que té molt bones referències al SP. Jo l'estic seguint per facebook i la veritat es que em motiva molt!!!
Com esteu noies????
Jo amb unes ganes terribles de que s'acabi la setmana i agafar vacances fins el 7 de gener!!!!
Per cert com veieu la meva gràfica?? Us doeu compte que tempueratures més baixes?? Jo no se si és perquè dormo poc (6 hores) o que....
Jo em trec el termòmetre quan pita, aveure si no l'estic fent be...
La Rosa Navarro és una acupuntora-comandrona que té molt bones referències al SP. Jo l'estic seguint per facebook i la veritat es que em motiva molt!!!
Com esteu noies????
Jo amb unes ganes terribles de que s'acabi la setmana i agafar vacances fins el 7 de gener!!!!
Per cert com veieu la meva gràfica?? Us doeu compte que tempueratures més baixes?? Jo no se si és perquè dormo poc (6 hores) o que....
Jo em trec el termòmetre quan pita, aveure si no l'estic fent be...
Hola noies! Com esteu?
Moltes gràcies per les ajudes sobre el FF! Ara sembla que inicio un altre gràfic al indicar-li el dia que em va venir la W, però com es fa per veure a sota del gràfic nou el gràfic del cicle anterior (que el vaig començar a la meitat)? És q a vosaltres se us veu tot molt bufó amb els gràfics del cicle i dels cicles anteriors...
Cucurucho80 quin riure amb tots els teus post! jajajajaja el sr Cucurucho és un gran complidor
A veure si el
ha anat a dins del
Que vagi mb la visita avui amb la acupuntora-llevadora
Mostela com et trobes? Jo res, va venir la W i cap novetat
només que esperem la SW amb molt il·lusió i amor
Els meus gràfics no sé què tal estan sortint, entre que no domino el FF i que les tempes no són tant abismals com les vostres, no sé jo... Potser haig de posar-me el termòmetre 2 minuts com dieu algunes...
Ikebana com va el desespero? Gràcies per l'ajuda del FF!
Sita7 ai aquesta W!!!!
Paciència! Disfruta de les festes, que després tindràs una nova SW
I com diu la Cucurucho80 el 2015 serà el nostre any!!! Intenta no obsessionar-te pq t'estressaràs més i no serà bo per tenir panxu
Feu pinxitos i relax durant el desespero! A veure com surt el semino, està mb que ho vulgueu saber, així sortiu de dubtes.
Tilepa moltes gràcies pels consells! Com estàs? Espero que totes les visites que feu us siguin de profit. JA veuràs que no trigaràs en tenir panxu!
Yuyu com va el desespero?
Aroswi mb que disfruteu dels pinxitos
Els deures ja estan fets
Nineta1984 encara no domino el FF, a veure què opinen les expertes
Moment Ego: Nosaltres estem de relax, esperant la setmana que ve que serà la SW
Que acabeu de passar una bona setmana!
Petonets
Moltes gràcies per les ajudes sobre el FF! Ara sembla que inicio un altre gràfic al indicar-li el dia que em va venir la W, però com es fa per veure a sota del gràfic nou el gràfic del cicle anterior (que el vaig començar a la meitat)? És q a vosaltres se us veu tot molt bufó amb els gràfics del cicle i dels cicles anteriors...
Cucurucho80 quin riure amb tots els teus post! jajajajaja el sr Cucurucho és un gran complidor
A veure si el
ha anat a dins del
Que vagi mb la visita avui amb la acupuntora-llevadora Mostela com et trobes? Jo res, va venir la W i cap novetat
Els meus gràfics no sé què tal estan sortint, entre que no domino el FF i que les tempes no són tant abismals com les vostres, no sé jo... Potser haig de posar-me el termòmetre 2 minuts com dieu algunes...Ikebana com va el desespero? Gràcies per l'ajuda del FF!
Sita7 ai aquesta W!!!!
Paciència! Disfruta de les festes, que després tindràs una nova SW
I com diu la Cucurucho80 el 2015 serà el nostre any!!! Intenta no obsessionar-te pq t'estressaràs més i no serà bo per tenir panxu Tilepa moltes gràcies pels consells! Com estàs? Espero que totes les visites que feu us siguin de profit. JA veuràs que no trigaràs en tenir panxu!
Yuyu com va el desespero?
Aroswi mb que disfruteu dels pinxitos
Els deures ja estan fets Nineta1984 encara no domino el FF, a veure què opinen les expertes
Moment Ego: Nosaltres estem de relax, esperant la setmana que ve que serà la SW
Que acabeu de passar una bona setmana!
Petonets
aixxxxx que el desespero va fatal!!! estic dels nervis......escoltant el meu cos cada segon....
sort que avuui plego i agafo vscances ....biennnnn!!!! com aneu noies??

sort que avuui plego i agafo vscances ....biennnnn!!!! com aneu noies??

Grafiqueres! No obria el SP des del meu post del matí. Estic morta no, lo següent...i encara no he arribar a casa des de les 6.30 q he sortit avui. De bojos!
Com ho faig des del mòbil no recordo qui ho ha preguntat (anegueta?) Existeix una opció que et permet dir q vols apareguin els gràfics anteriors de forma correlativa. T'ho dic des de casa!
Cucurucho, Nineta després miro les vostres grafis!
Yuyu! Vaaaa que tu has de compensar l'estres del teu manso! Però tens (psico)simptomes? Amb l'altre embaràs en vas tenir?
Jo dedicaré la setmana q ve per tot lo dels Nadals...vull que acabi aquesta jaaaaaa i tenir vacances!!!
Petons*
Com ho faig des del mòbil no recordo qui ho ha preguntat (anegueta?) Existeix una opció que et permet dir q vols apareguin els gràfics anteriors de forma correlativa. T'ho dic des de casa!
Cucurucho, Nineta després miro les vostres grafis!
Yuyu! Vaaaa que tu has de compensar l'estres del teu manso! Però tens (psico)simptomes? Amb l'altre embaràs en vas tenir?
Jo dedicaré la setmana q ve per tot lo dels Nadals...vull que acabi aquesta jaaaaaa i tenir vacances!!!
Petons*
>24 cicles_2014...
Hola.
He vist q em preguntaveu xl desdespero.
El porto bastant b...
Jo tb em fixo amb si tinc mals d panxa i coses aixi q de normal em
Passarien desaparcebuda... Pero intento no fer madda cas.
El nen em passa x sobre tot jugant, em salta damunt em trepitja x tot arreu, i nomes penso q si es q si... Q estigui ben agafadet xq el brutote del seu germà no li faci mal...
Sembla q pel q diu el FF fins el dia 23-24 ( dimarts -dimecres de la set q ve) he d esperar...
De totes maneres m esperare mes abans. De fer un TE... Q el mes passat em vaig precipitar molt!
Un peto i bona nit! Esperem q les tempes de les desesperades continuin sent altes!
He vist q em preguntaveu xl desdespero.
El porto bastant b...
Jo tb em fixo amb si tinc mals d panxa i coses aixi q de normal em
Passarien desaparcebuda... Pero intento no fer madda cas.
El nen em passa x sobre tot jugant, em salta damunt em trepitja x tot arreu, i nomes penso q si es q si... Q estigui ben agafadet xq el brutote del seu germà no li faci mal...
Sembla q pel q diu el FF fins el dia 23-24 ( dimarts -dimecres de la set q ve) he d esperar...
De totes maneres m esperare mes abans. De fer un TE... Q el mes passat em vaig precipitar molt!
Un peto i bona nit! Esperem q les tempes de les desesperades continuin sent altes!
bon dia noies!! ufff el desespero.......el porto malament....avui al migdia em fare un TO jejejejejeje.....
com ho porteu les altres??
- Cucurucho80

yuyu ha escrit:bon dia noies!! ufff el desespero.......el porto malament....avui al migdia em fare un TO jejejejejeje.....
Un TO? aparte de para detectar ovulación sirven para embarazo? :O
Sí que cuesta 'desesperar', sí..... Y suerte que tenemos el foro y aquí se nos entiende jejejeje

Hola Noies!!
a veure que diu aquest test Yuyu!
Jo avui una mica més tranquila,... he vist que la tempe ha tornat a pujar una mica... i això que pensava que com que m'he despertat a les 5,30 quan l'Ikebano ha marxat a treballar i m'ha costat tornar a dormir.. no se per que tinc calor.... provare de dormir amb uns altres pantalons de pijama.. o jo que se! sense!!!
Cucurucho, ara et toca a tu... no et desesperis tant aviat que tens molts dies encara per endevant!!
Aroswi, com estas? a punt d'agafar vacances??
Mostela, i tu?? com tens la panxolinaa!?? has anat al gine ja? a veure si em cantes el meu!!
Tilepa, com van les visites?
Anagueta, has pogut investigar mes del FF?
Sita, ja va de baixa aquesta w? a veure els resultats !!!
Segur que em deixo a algú, perdoneu!
Petooons!!
a veure que diu aquest test Yuyu!
Jo avui una mica més tranquila,... he vist que la tempe ha tornat a pujar una mica... i això que pensava que com que m'he despertat a les 5,30 quan l'Ikebano ha marxat a treballar i m'ha costat tornar a dormir.. no se per que tinc calor.... provare de dormir amb uns altres pantalons de pijama.. o jo que se! sense!!!
Cucurucho, ara et toca a tu... no et desesperis tant aviat que tens molts dies encara per endevant!!
Aroswi, com estas? a punt d'agafar vacances??
Mostela, i tu?? com tens la panxolinaa!?? has anat al gine ja? a veure si em cantes el meu!!
Tilepa, com van les visites?
Anagueta, has pogut investigar mes del FF?
Sita, ja va de baixa aquesta w? a veure els resultats !!!
Segur que em deixo a algú, perdoneu!
Petooons!!
Ànim nenes amb els símptomes!!
Yuyu, ja et faràs un TE? però no era el dia 23 la teva data?
Cucurucho, tranquil·la, et queden molts dies i teniu bons deures, no et posis pressió extra!
Ikebana, ole aquesta pujadeta, segur que ahir la tenies igual, però amb tot... A mi això de la calor a la nit també em passa a vegades, no mola passar fred però calor...és lo pitjor!
Nineta, crec que no t'ho havia dit, veig la teva gràfica, però els dies són de novembre...i la d'ara? Tens DNW pel 22 no?
Mostela, com vas?
Anegueta, Sita, esteu a la part més calmada del cicle, a vegades avorrida, però serveix per relax!
Tilepa, una abraçadota!
Jo avui últim dia de feina de l'any i primer de pits inflats...vull tenir els psicopsimptomes controlats pq, tot i que només cal un
aquesta vegada no juguem amb quasi cap número...
Fins després!
Yuyu, ja et faràs un TE? però no era el dia 23 la teva data?
Cucurucho, tranquil·la, et queden molts dies i teniu bons deures, no et posis pressió extra!
Ikebana, ole aquesta pujadeta, segur que ahir la tenies igual, però amb tot... A mi això de la calor a la nit també em passa a vegades, no mola passar fred però calor...és lo pitjor!
Nineta, crec que no t'ho havia dit, veig la teva gràfica, però els dies són de novembre...i la d'ara? Tens DNW pel 22 no?
Mostela, com vas?
Anegueta, Sita, esteu a la part més calmada del cicle, a vegades avorrida, però serveix per relax!
Tilepa, una abraçadota!
Jo avui últim dia de feina de l'any i primer de pits inflats...vull tenir els psicopsimptomes controlats pq, tot i que només cal un
aquesta vegada no juguem amb quasi cap número...Fins després!
>24 cicles_2014...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |