***** CERCADORES DESEMBRE 2014 *****
Re: ***** CERCADORES DESEMBRE 2014 *****
BON DIES GUAPÍSSIMES!! COM ESTEU??
En primer lloc faig una repassada de les que m'heu dit que SI a l'amic invisible.
Si no em dieu res, el dilluns faig el sorteig i tindreu el nom de la persona que heu de fer regalet online i també el privat per saber quin és el vostre correu on rebreu el regalet.
Si alguna de vosaltres no hi és i vol estar m'ho ha de dir com a molt tard diumenge d'acord? sinó no ho tancarem mai jeje
Les que SI
Sandra86
Sita7
Estiestelet
nina81
nineta1984
Lataat
Cinderela
lmlaura
Cucurucho
Bluebike
Mia84
Personalitzo...
Llompi: sé que és qüestió de temps...i sempre veig el costat positiu de tot però ara que s’acosten dates de tanta nostalgia doncs fa coseta q no hi hagi l’alegria d’altres anys... espero que amb al meva panxu q vingui aviat faci q aquest procés sigui més “llevadero” per tota la familia... gràcies!
Bluebike: gràcies pels ànims reina, doncs quina me....... la W, de veritat que vaja mes, necessitem cantar més panxus si us plau? Jo amb les ganes i il•lusió que hem posat... sap greu la veritat...
Kitty: per quan tens la NW ? encara queden uns dies no? espero que tinguis una cerca curteta i ja ens dius com evolucionen els símptomes
Mia84: jo no descansaré jejejeje agafo vacances i tinc unes ganes de moments de amorcito i mimitos amb el meu maridet!!! Els meus pares jo crec q al final sí poden ser feliços per separat... arriba una moment q quan s’han cremat tots el cartutxos és millor començar de zero i cadascú a la seva...el camí del “mientras tanto” és el dur.. però bueno paciencia... i ja està. Gràcies!
Estiestelet: jo només conec a la meva cosita q té tiroides però és molt jove encara així q no sé com afecta en el tema de l’embaràs... el que sí em sona és haver llegit en el post de cercadores de novembre que una de les noies tenia un tema de tiroides... mira-ho a veure...jo quan tingui una estona m’ho miro pq crec q ella ho tenia molt per la mà el tema... de fet em sona q ja havia tingut una criatura.. però ho dic de cap...
Lataat: molts ànims guapa, mai se sap no?? ara toca desesperar ... i el teu cos pot ser s’ha recuperat abans del que esperes! Q tingueu molta sort bonica!!!
Nina5: si no hi ha W sempre hem de tenir esperances...a vegades quan creiem q no hem diana ualaáaaaaaaaa sorpresa! Així que esperem a dilluns a veure q passa! Confiem en cantar alguna panxu més!
Cucurucho: jooo no quiero desanimo eh... q menudo panorama tenemos ya este mesecitooo! Los deberes están más que bien hechos...así q ahora calma q pese a q curres imagino q tendrás alguno de los dias festivos de fiesta no?? venga q el tiempo vuela y aquí estaremos esperando!!
Seguim...
En primer lloc faig una repassada de les que m'heu dit que SI a l'amic invisible.
Si no em dieu res, el dilluns faig el sorteig i tindreu el nom de la persona que heu de fer regalet online i també el privat per saber quin és el vostre correu on rebreu el regalet.
Si alguna de vosaltres no hi és i vol estar m'ho ha de dir com a molt tard diumenge d'acord? sinó no ho tancarem mai jeje
Les que SI
Sandra86
Sita7
Estiestelet
nina81
nineta1984
Lataat
Cinderela
lmlaura
Cucurucho
Bluebike
Mia84
Personalitzo...
Llompi: sé que és qüestió de temps...i sempre veig el costat positiu de tot però ara que s’acosten dates de tanta nostalgia doncs fa coseta q no hi hagi l’alegria d’altres anys... espero que amb al meva panxu q vingui aviat faci q aquest procés sigui més “llevadero” per tota la familia... gràcies!
Bluebike: gràcies pels ànims reina, doncs quina me....... la W, de veritat que vaja mes, necessitem cantar més panxus si us plau? Jo amb les ganes i il•lusió que hem posat... sap greu la veritat...
Kitty: per quan tens la NW ? encara queden uns dies no? espero que tinguis una cerca curteta i ja ens dius com evolucionen els símptomes
Mia84: jo no descansaré jejejeje agafo vacances i tinc unes ganes de moments de amorcito i mimitos amb el meu maridet!!! Els meus pares jo crec q al final sí poden ser feliços per separat... arriba una moment q quan s’han cremat tots el cartutxos és millor començar de zero i cadascú a la seva...el camí del “mientras tanto” és el dur.. però bueno paciencia... i ja està. Gràcies!
Estiestelet: jo només conec a la meva cosita q té tiroides però és molt jove encara així q no sé com afecta en el tema de l’embaràs... el que sí em sona és haver llegit en el post de cercadores de novembre que una de les noies tenia un tema de tiroides... mira-ho a veure...jo quan tingui una estona m’ho miro pq crec q ella ho tenia molt per la mà el tema... de fet em sona q ja havia tingut una criatura.. però ho dic de cap...
Lataat: molts ànims guapa, mai se sap no?? ara toca desesperar ... i el teu cos pot ser s’ha recuperat abans del que esperes! Q tingueu molta sort bonica!!!
Nina5: si no hi ha W sempre hem de tenir esperances...a vegades quan creiem q no hem diana ualaáaaaaaaaa sorpresa! Així que esperem a dilluns a veure q passa! Confiem en cantar alguna panxu més!
Cucurucho: jooo no quiero desanimo eh... q menudo panorama tenemos ya este mesecitooo! Los deberes están más que bien hechos...así q ahora calma q pese a q curres imagino q tendrás alguno de los dias festivos de fiesta no?? venga q el tiempo vuela y aquí estaremos esperando!!
Seguim...
La cançó del dia:
https://www.youtube.com/watch?v=XoNCV9BsU9c
Juan Magán m'encanta per ballar no sé a vosaltres!!
M'agrada perquè al meu marit i a mi ens encanta! més a ell q s'ha fet un fart de ballar-la per casa jejejejje i veure'l així és un somriure garantitzat!!
I avui és un dia per somriure, és divendres fa solete
i començo vacances! són prous motius oi??
vinga a ballar totessssssssss!!!
https://www.youtube.com/watch?v=XoNCV9BsU9c
Juan Magán m'encanta per ballar no sé a vosaltres!!
M'agrada perquè al meu marit i a mi ens encanta! més a ell q s'ha fet un fart de ballar-la per casa jejejejje i veure'l així és un somriure garantitzat!!
I avui és un dia per somriure, és divendres fa solete
i començo vacances! són prous motius oi??vinga a ballar totessssssssss!!!
- nineta1984
- :: puça

- Entrades: 21
- Membre des de: dj. oct. 16, 2014 9:51 am
Ei cucurucho arriba ese animo!!!!
Como fue con Rosa????
Com esteu noies???? Jo avui agafo de vacances i nomes em queden 3 dies de desespero.... ahir va ser l'ultim dia de la progesterona, així q estic a la espera...
Como fue con Rosa????
Com esteu noies???? Jo avui agafo de vacances i nomes em queden 3 dies de desespero.... ahir va ser l'ultim dia de la progesterona, així q estic a la espera...
Hola cercadores guapes!!!
Entro en modo ego per dir:
1. TE negatiu
2. CD62
3. No warry
4. Vaig fent TO i encara q surten marcadets no arriben a ser positius...
No em paro d repetir "qui espera desespera pero si aguanta ho pot tenir tot" i "ja soc mare des del moment q vaig decidir ser-ho!"
PEPOs mil i el finde carregadet d'activitats i coses a fer!!!
Us vaig llegint!!!"
Entro en modo ego per dir:
1. TE negatiu
2. CD62
3. No warry
4. Vaig fent TO i encara q surten marcadets no arriben a ser positius...
No em paro d repetir "qui espera desespera pero si aguanta ho pot tenir tot" i "ja soc mare des del moment q vaig decidir ser-ho!"
PEPOs mil i el finde carregadet d'activitats i coses a fer!!!
Us vaig llegint!!!"
Hola a totes,com va el cap d setmana pre-nadal?
Estiestelet,no et preocupis pel tema tiroides. Jo fa unany que em medico pero 2anys abans ja em sortien els analisis alterats.Es a dir potser que et surtin alterats pr k encara no thagis de medicar!aixo si si els valors dhormona els tens molt alterats,hauras d'esperar en la cerca d lembaras fins que estiguis regulada.A mi em va pasar,pero en pocs esos ho tenia tot regulat!pot ser que si no les tens regulades si k afecti la fertilitat pero un cop regulades no tens perque tenir cap problema. Jo akest es el segon cicle de cerca,aixi k en principi estic dins de la normalitat no?Ji,ji,ji.
Tu tranquila i espera els resltats i el que et digui el metge¡mooool anims i trankilitat k tot te slució,
Estiestelet,no et preocupis pel tema tiroides. Jo fa unany que em medico pero 2anys abans ja em sortien els analisis alterats.Es a dir potser que et surtin alterats pr k encara no thagis de medicar!aixo si si els valors dhormona els tens molt alterats,hauras d'esperar en la cerca d lembaras fins que estiguis regulada.A mi em va pasar,pero en pocs esos ho tenia tot regulat!pot ser que si no les tens regulades si k afecti la fertilitat pero un cop regulades no tens perque tenir cap problema. Jo akest es el segon cicle de cerca,aixi k en principi estic dins de la normalitat no?Ji,ji,ji.
Tu tranquila i espera els resltats i el que et digui el metge¡mooool anims i trankilitat k tot te slució,
Bona tarda angeletes!
Però quin post mes xulo teniu!! Enhorabona a aquestes dues jefes, son una passada.
Jo fa pocs mesos que he passat a l'altre costat, al post de mares.
Entro per a donar-vos molts ànims i desitjar-vos molta sort en la vostra cerca.
Però en especial vull donar molts ànims a una de les angeletes, la lmlaura, verdaderament un angelet, una gran persona amb la que hem compartit un dels millors anys de la nostra vida. I espero que ben aviat estigui a l'altre costat compartint un altre any impossible d'oblidar.
Noies, molts pepos!!!!
Petons!!!
Però quin post mes xulo teniu!! Enhorabona a aquestes dues jefes, son una passada.
Jo fa pocs mesos que he passat a l'altre costat, al post de mares.
Entro per a donar-vos molts ànims i desitjar-vos molta sort en la vostra cerca.
Però en especial vull donar molts ànims a una de les angeletes, la lmlaura, verdaderament un angelet, una gran persona amb la que hem compartit un dels millors anys de la nostra vida. I espero que ben aviat estigui a l'altre costat compartint un altre any impossible d'oblidar.
Noies, molts pepos!!!!
Petons!!!
Hola boniques!
Com esteu? Com van els dies previs a les festes? Espero que estigueu totes mb
Sento no poder entrar més sovint per escriure, però entre el nen i aquests dies que són de bojos...
Cinderela Vas poder controlar-ho amb els TO? JA veu fer els deures, no?
Nina5 Ha vingut aquesta maleïda Warry? gggrrrr
Nineta1984 com va aquest desespero? ànims!
Cucurucho80 como estás?
Imlaura com estàs? Com van els ànims? Em sap molt greu que els teus pares se separin, segur que serà pel bé d'ells i pel teu, encara que costa pair. Aquí estem per si necessites parla, bonica
Intenta desconectar a la SW i a per totes
Per cert! Jo també m'apunto a l'amic invisible, si encara hi estic a temps!
Bluebike ai aquesta W
ànims que el mes que ve ho aconseguirem!
Lataat com va el desespero bonica?
RALA com va la SW? a per totes!!!
Mia84 ai aquesta W
A veure si amb els TO ho aconseguim el mes que ve! Espero que t'ajudin
Portes la copa menstrual? Què tal va? No és una mica incòmode treure-se-la "plena"?
Krmencit4 com va amb el Ovusitol? A veure el 29 què et diuen!
Sita7 Ai aquesta W
molts ànims bonica!
Rubinat com va la SW? Heu fet els deures?
Sandra86 ja ens diràs què tal el TE!
kitty07_ninu08 relaxa't no pensis amb els psicosímptomes
Estiestelet83 molts ànims wapa! que les tiroides tenen solució, ja veuràs
M'agrada el teu positivisme, clar que sí, totes ho aconseguirem
Arimar moltes gràcies pels ànims! COm et trobes? et desitjo que tinguis un bon embaràs
Moment Ego: Nosaltres vem començar ahir la SW per si a cas
Apa, que acabeu de passar un bon cap de setmana!
Petonets
Com esteu? Com van els dies previs a les festes? Espero que estigueu totes mb
Sento no poder entrar més sovint per escriure, però entre el nen i aquests dies que són de bojos...Cinderela Vas poder controlar-ho amb els TO? JA veu fer els deures, no?
Nina5 Ha vingut aquesta maleïda Warry? gggrrrr
Nineta1984 com va aquest desespero? ànims!
Cucurucho80 como estás?
Imlaura com estàs? Com van els ànims? Em sap molt greu que els teus pares se separin, segur que serà pel bé d'ells i pel teu, encara que costa pair. Aquí estem per si necessites parla, bonica
Intenta desconectar a la SW i a per totes
Per cert! Jo també m'apunto a l'amic invisible, si encara hi estic a temps!Bluebike ai aquesta W
ànims que el mes que ve ho aconseguirem!Lataat com va el desespero bonica?
RALA com va la SW? a per totes!!!
Mia84 ai aquesta W
A veure si amb els TO ho aconseguim el mes que ve! Espero que t'ajudin Krmencit4 com va amb el Ovusitol? A veure el 29 què et diuen!
Sita7 Ai aquesta W
molts ànims bonica!Rubinat com va la SW? Heu fet els deures?
Sandra86 ja ens diràs què tal el TE!
kitty07_ninu08 relaxa't no pensis amb els psicosímptomes
Estiestelet83 molts ànims wapa! que les tiroides tenen solució, ja veuràs
Arimar moltes gràcies pels ànims! COm et trobes? et desitjo que tinguis un bon embaràs
Moment Ego: Nosaltres vem començar ahir la SW per si a cas
Apa, que acabeu de passar un bon cap de setmana!
Petonets
Bon dia boniques!!!
Aprofito un moment per escriure, avui obrim la botiga i ara esta tranquileta.
Com us va a totes????
Les que esteu en SW com va??? els esteu deixant secs?? jijijiji... Com no sé qui va dir, no deixeu perdre cap possibilitat i que us quedi i si... jajaja.. VAAAAAA que les que quedem hem de fer pujar les estadistiques.
Les que la warry ha fet acte de presencia doncs:
a planificar la propera SW!!! jejeje... i no us agobieu, sobretot que les ansies no us deixin perdre el nord ;) estem vivint un moment mooolt guai i així ho hem de viure!!! Ja vindrà, de veritat que vindrà.
I les de desespero... aiiisssshhh
no hi ha més.
Amb lo que deia la Imlaura de les senyals, jo ahir pensava: veus l'altre vegada el desespero el vaig passar sola ja que jo estava amb la meva familia de vacances, i ara és ell el que marxa a Salamanca a veure a la seva familia. Així que un altre cop el desespero per separat. Serà una senyal?!?!
Veus Imlaura jo també sóc una iluminada
Vaaaaa que entra la primera clienta, moooolts PEPOS i a disfrutar noies!!!
Petonets,

Aprofito un moment per escriure, avui obrim la botiga i ara esta tranquileta.
Com us va a totes????
Les que esteu en SW com va??? els esteu deixant secs?? jijijiji... Com no sé qui va dir, no deixeu perdre cap possibilitat i que us quedi i si... jajaja.. VAAAAAA que les que quedem hem de fer pujar les estadistiques.
Les que la warry ha fet acte de presencia doncs:
a planificar la propera SW!!! jejeje... i no us agobieu, sobretot que les ansies no us deixin perdre el nord ;) estem vivint un moment mooolt guai i així ho hem de viure!!! Ja vindrà, de veritat que vindrà. I les de desespero... aiiisssshhh
no hi ha més. Amb lo que deia la Imlaura de les senyals, jo ahir pensava: veus l'altre vegada el desespero el vaig passar sola ja que jo estava amb la meva familia de vacances, i ara és ell el que marxa a Salamanca a veure a la seva familia. Així que un altre cop el desespero per separat. Serà una senyal?!?!
Veus Imlaura jo també sóc una iluminada
Vaaaaa que entra la primera clienta, moooolts PEPOS i a disfrutar noies!!!
Petonets,

Nenes!!! Què passa aquest mes????Aquests dies que queden heu de donar feina a aquestes súper jefes, que teniu!!! jejejejej! Va, que sinó surten
per nadal, sortiran el gener i seran bebès fabricats amb la mateixa màgia....
En fi, només volia desitjar-vos molt bones festes a totes, tant a les més veteranes i que ja hem compartit cerca, com les més noves!!! Petonets!!!
per nadal, sortiran el gener i seran bebès fabricats amb la mateixa màgia....
En fi, només volia desitjar-vos molt bones festes a totes, tant a les més veteranes i que ja hem compartit cerca, com les més noves!!! Petonets!!!
- Cucurucho80
- :: tortuga

- Entrades: 305
- Membre des de: dv. oct. 17, 2014 7:34 pm
¡Hola guapas!
Veo en el post de la primera página que hay muchas que ya pasaron su día de NW, no????? , nos tenéis en ascuas!!! queremos Panxusssss jejejeje
Dadnos alguna señal :P
Las que estáis, como yo, en desespero....paciencia..... y a concienciarse mentalmente, que debemos levantar esta mala racha de W que estamos sufriendo.....
Voy bastante perdida en este post, somos tantas!!!! :) pero cuando puedo voy leyendo, aunque no siempre puedo escribir :)
Besotes!!!
Veo en el post de la primera página que hay muchas que ya pasaron su día de NW, no????? , nos tenéis en ascuas!!! queremos Panxusssss jejejeje
Dadnos alguna señal :P
Las que estáis, como yo, en desespero....paciencia..... y a concienciarse mentalmente, que debemos levantar esta mala racha de W que estamos sufriendo.....
Voy bastante perdida en este post, somos tantas!!!! :) pero cuando puedo voy leyendo, aunque no siempre puedo escribir :)
Besotes!!!
http://www.fertilityfriend.com/home/542781

4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
16.07.2015 >> 1ª Eco : vemos el saquito bien colocado...y dicen que se empieza a intuir la vesícula
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido....Algo no iba bien y no evolucionó.... Nunca te olvidaré

16.07.2015 >> 1ª Eco : vemos el saquito bien colocado...y dicen que se empieza a intuir la vesícula
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido....Algo no iba bien y no evolucionó.... Nunca te olvidaré
Hola angelets!
Jo avui també treballo però ara que tinc un moment us escric.
Anegueta em va super bé la copa menstrual. No tinc molta quantitat i amb els tampons em feia mal. Amb això vaig molt millor, la buides al WC i la pots netejar amb una tovalloleta o al lavabo abans de tornar-la a posar.
Jo la tinc fa 6-7 anys així que compta tot el que m'he estalviat en tampons i compreses
I en general, com van les SW? I els desesperos? Cantem alguna panxu més??
Molts PEPOs a totes!!!
Moment ego: li vaig explicar a la meva germana la senyal que havia tingut i com que ella també hi creu, em va deixar una figura d'una deessa de la fertilitat. Us la volia penjar però no tinc opció de posar fotos :-(
Jo avui també treballo però ara que tinc un moment us escric.
Anegueta em va super bé la copa menstrual. No tinc molta quantitat i amb els tampons em feia mal. Amb això vaig molt millor, la buides al WC i la pots netejar amb una tovalloleta o al lavabo abans de tornar-la a posar.
Jo la tinc fa 6-7 anys així que compta tot el que m'he estalviat en tampons i compreses

I en general, com van les SW? I els desesperos? Cantem alguna panxu més??
Molts PEPOs a totes!!!
Moment ego: li vaig explicar a la meva germana la senyal que havia tingut i com que ella també hi creu, em va deixar una figura d'una deessa de la fertilitat. Us la volia penjar però no tinc opció de posar fotos :-(
"No te rindas nunca, porque nunca sabes si el próximo intento será el que funcionará." Mary Kay Ash
- Cucurucho80
- :: tortuga

- Entrades: 305
- Membre des de: dv. oct. 17, 2014 7:34 pm
La copa menstrual va de lujo !!! si alguna no se fía mucho, que me avise jejeje y hacemos charla-informativa jejejeje (soy asesora de juguetería, cosmética e higiene de....adultos :P )
http://www.fertilityfriend.com/home/542781

Cucurucho80 ha escrit:La copa menstrual va de lujo !!! si alguna no se fía mucho, que me avise jejeje y hacemos charla-informativa jejejeje (soy asesora de juguetería, cosmética e higiene de....adultos :P )
uoooh!!! Haurem de fer una quedada de cercadores per fer la xerrada-informativa, però sobre la copa i sobre les altres coses també!! jejejeje

"No te rindas nunca, porque nunca sabes si el próximo intento será el que funcionará." Mary Kay Ash
Mia84 ha escrit:Cucurucho80 ha escrit:La copa menstrual va de lujo !!! si alguna no se fía mucho, que me avise jejeje y hacemos charla-informativa jejejeje (soy asesora de juguetería, cosmética e higiene de....adultos :P )
uoooh!!! Haurem de fer una quedada de cercadores per fer la xerrada-informativa, però sobre la copa i sobre les altres coses també!! jejejeje![]()
Si si Cucurucho80 explica'ns sobre la copa menstrual! Sense conèixer-la massa em dóna la sensació de no ser massa higiènica. Pot fer petites ferides internes? Com saps quan està plena?
Cercadores guaaaaaaapes!!!
Tinc bones noticies!! TE positiuuuuuuu!!! Estic embarassadaaaaaaaaaaaa!!! Yuhuuuuuu!!!! Estic super emocionada!!! No he pogut esperar a fer.ho dema!!! El meu peke tindrà un germanet@ al agost!!!
Tinc bones noticies!! TE positiuuuuuuu!!! Estic embarassadaaaaaaaaaaaa!!! Yuhuuuuuu!!!! Estic super emocionada!!! No he pogut esperar a fer.ho dema!!! El meu peke tindrà un germanet@ al agost!!!
Uuueeeeee
MOLTÍSSIMES FELICITAAAAAATS SANDRA86!!!! Per fi una panxuuuuu!!!! Beeeeeee!!!!
M'alegro moltíssim bonica!!!
Molts petonets i a descansar!
MOLTÍSSIMES FELICITAAAAAATS SANDRA86!!!! Per fi una panxuuuuu!!!! Beeeeeee!!!!
M'alegro moltíssim bonica!!!
Molts petonets i a descansar!
sandra86 ha escrit:Cercadores guaaaaaaapes!!!
Moltes felicitats bonica!!! Quins cracks tots 2 nens en el primer mes de cerca...ja ens explicaràs com tu fas, per pendre apunts..jejje
Sandra86 MOLTISSIMES FELICITATS!!!! una altra panxu per nadal!!!
Anegueta la copa és de silicona quirúrgica i per això no pot fer mal.
Normalment són d'u s 30ml i això no ho arribes a omplir.
A mi em va costar una mica posar-me-la però ara em va genial!! És higiènica, còmoda, no fa olor i és reutilitzable!!
Segur qud la Cucurucho80 et pot explicar més coses!!!
Normalment són d'u s 30ml i això no ho arribes a omplir.
A mi em va costar una mica posar-me-la però ara em va genial!! És higiènica, còmoda, no fa olor i és reutilitzable!!
Segur qud la Cucurucho80 et pot explicar més coses!!!
- truxi
- :: tigre

- Entrades: 764
- Membre des de: dv. des. 04, 2009 7:41 pm
- Ubicació: Vila-seca (xò sóc de Reus!!!)
Sandra86 enhorabona! T'esperem a marones d'agost!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 63 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |