Crítiques al portabebes, us ha passat?

Més qüestions.
Marga33
:: tortuga
Entrades: 315
Membre des de: dc. gen. 01, 2014 11:41 am

Crítiques al portabebes, us ha passat?

EntradaAutor: Marga33 » dc. des. 24, 2014 1:03 pm

El meu fill d'un mes plora cada vegada que el posem al carro, jo ja pensaba portejar i de fet és el q fem, o fular o motxilla ergobaby.
La familia, avui la meva mare, em diu quan li dic 'va molt bé aquí, el carro no li agrada', 'home, doncs s'ha d'acostumar, no faras el q vol ell perque no li agrada'
Us passa q la gent critica el porteig? Jo soc incapaç de deixarlo plorar al carro fins k 's'acostumi' com diuen, q l'he d'acostumar. De fet es el q penso q fan altres pares, ja em direu si m'equivoco.
El carro el veig per més endavant, quan el nen està obert o predisposat a veure món...peró no amb un mes o dos! Ho veig fins i tot antinatural q estigui tan separat de la mare...
Com ho heu fet amb els vostres bebes?
FloR
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: Crítiques al portabebes, us ha passat?

EntradaAutor: FloR » dc. des. 24, 2014 1:27 pm

Simple: no fent cas a comentaris i fent el que el seu pare i jo volem! No sé si és el primer, però acostuma't, ho critiquen TOT!

Pd: Jo m'he sentit a dir que l'ofegaria, sort que no tinc pèls a la llengua i sóc bastant irònica en les meves respostes..
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Marga33

EntradaAutor: Marga33 » dc. des. 24, 2014 2:01 pm

Merci Flor, m'agradaria q el meu fill li agradés el carro perqué alguna vegada hi pugués pujar,encara q m'encanta portejar, peró crec q es un proces maduratiu del bebe i q si s'hi estan al carro de tan petits és a base de deixar q plorin fins q desisteixen es cansen i queden adormits, es a dir, forçar aquesta maduració abans de temps.
Igual q el tema de 'no l'agafis eb braços cada vegada q plori q el malcries'
Anna Maria
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2145
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Anna Maria » dc. des. 24, 2014 2:16 pm

Marga, la gent ho critica tot... que si massa braços, que si massa poc. Que si millor pit, però ai que li donis a partir de certa edat. Que si dormi amb vosaltres o no, que si... fa ràbia, però per calmar-me penso que jo moltes de les coses que ells fan tampoc les trobo bé, jejejejej Tu has d'anar fent, ja no es tracta tant fer el que un vol fer, sinó adaptar-se a cada moment.

Una abraçada,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
DRACO
:: peixet
:: peixet
Entrades: 268
Membre des de: dt. maig 03, 2011 9:08 pm

EntradaAutor: DRACO » dc. des. 24, 2014 2:35 pm

Marga et trobaras a gent que et critica per tot, les que fan mes mal son les que venen dels mes propers. Com es el cotxet? Es cuco dels que queden plans? Al meu fill gran no suportava anar estirat i desde ben recennascut anava a la prima una mica aixecada. Entre aixo i el porteig qnavem fent
Rossinyola
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

EntradaAutor: Rossinyola » dc. des. 24, 2014 2:43 pm

Si feu el q us diu el cor ho esteu fent bé. A aquestes edats la paraula "vol" equival a "necessita", no es tracta d'un nen d 8 anys q vol la Play sinó d'un nadó q necessita contacte permanent. Jo sempre li he donat als meus fills el q necessiten i ha anat tot bé. A la gran no li va agradar el cotxet fins vora l'any, i després hi anat la mar de bé. A mi tb em deien coses similars i jo sempre responia q segur q als 15 anys no voldria braços, ni dormir amb mi, jeje. Sobre l'ús del cotxet, tampoc s'hi ha "d'acostumar", q després et diran "no vol caminar" ;-D
Imatge

Imatge

Imatge
Rossinyola
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

EntradaAutor: Rossinyola » dc. des. 24, 2014 2:47 pm

FloR ha escrit:Simple: no fent cas a comentaris i fent el que el seu pare i jo volem! No sé si és el primer, però acostuma't, ho critiquen TOT!

Pd: Jo m'he sentit a dir que l'ofegaria, sort que no tinc pèls a la llengua i sóc bastant irònica en les meves respostes..

Jaja a mi fa poc tb em van dir q l'ofegaria i vaig respondre q era el segon i q la gran havia sobreviscut :content:
Imatge

Imatge

Imatge
Inda
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 11:02 pm

EntradaAutor: Inda » dc. des. 24, 2014 2:58 pm

Agafa aire i pacienca per tot el que vindrá. I.si pots fer.com la Flor millor.us anirà. Ja m'agradaria tenir sortides per tot el que em diuen , jo soc tonteta en això i per això he patit massa sense necessitat. Sort que ara ja vaig aprenent a no escoltar, però encara hi ha critiques que em fan mal, sobretot de les més properes.
Un bebé d'un mes no vol el que.vol per a que "ballis al seu ritme". Vol el que.vol perquè HO NECESSITA. I qui no ho entengui que s'ho faci mirar. El meu quan anava al portanadons, doncs critques per anar al cotxet, ara que va agust al cotxet (30 mesos) doncs critiques perquè aquest nen no camina...i quan camina perquè va molt ràpid, i quan va a poc a poc perquè així no s'arriba en lloc....ooommmmm...jo aquest any li torno a demanar als reis mags un pot ben gran carregat de paciència i uns taps per a les oïdes.
Quan pensis que no et poden criticar res, qui ho volgui fer, sempre trobarà alguna cosa.
Bones festes...que ara que ens toca reunir-nos amb familia es necessita més paciència que mai!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
catalanna
:: lleona
:: lleona
Entrades: 973
Membre des de: dg. gen. 17, 2010 7:15 pm

EntradaAutor: catalanna » dc. des. 24, 2014 3:02 pm

A mi m'ha passat algun cop que desconeguts em diuen coses pel carrer!!! La majoria que que bé que va el nen, però també he hagut de sentir que l'ofegaria o que segur que no estava còmode! Jo, com la resta, passo del tot (o responc, depèn de com tinc el dia). Només no estic d'acord amb una cosa que has dit: al meu fill sí que li agrada el cuco i maaaai l'he deixat plorar per acostumar-lo a res!!! No caiguis en l'error de jutjar com fan els que et critiquen a tu per portejar, cada nen és un món, n'hi ha que ja els hi està bé tot, d'altres que no volen cotxet...
Marga33

EntradaAutor: Marga33 » dc. des. 24, 2014 3:45 pm

Gracies a totes per les respostes.
Anna M. guapa, espero k estiguis be!
Draco, el cuco del carro k tenim també té una mica d'inclinació, molt poca.
Catalana, suposo q tens raó, encara q jo si q he vist a nadons plora q plora al cuco i els pares dient, "es normal, s'ha d'acostumar" hi ha de tot, en el cas del meu petit té molt arraigat el reflex de moro i ho passa fatal panxa enlaire i lluny meu o del pare. Ha de madurar agafar seguretat i anira desapareixent aquest reflex, mentrestant, no el forçarem al carro si no esta preparat. Com diu la Rossinyola, necessita el nostre contacte.
garota
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

EntradaAutor: garota » dc. des. 24, 2014 6:44 pm

Jo tambéestic d'acord amb el que t'han dit: oídos sordos als comentaris!!!
I també molt d'acord amb la catalanna. Al meu fill pel carrer li encantava el cuco i si mai havia plorat, l'agafava i llestos. Però hi dormia la mar de a gust i hem anat a tot arreu des del principi. En canvi, la manduca l'agobiava, ell preferia anar a coll sense motxilla i així ho he fet sempre. Cada nen és un món!!! Tu porteja si veus que és el millor per tots! I poc a poc tot va sortint!
Una abraçada!
FloR
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

EntradaAutor: FloR » dj. des. 25, 2014 12:22 am

Marga33 ha escrit:Merci Flor, m'agradaria q el meu fill li agradés el carro perqué alguna vegada hi pugués pujar,encara q m'encanta portejar, peró crec q es un proces maduratiu del bebe i q si s'hi estan al carro de tan petits és a base de deixar q plorin fins q desisteixen es cansen i queden adormits, es a dir, forçar aquesta maduració abans de temps.
Igual q el tema de 'no l'agafis eb braços cada vegada q plori q el malcries'

Error, el meu fill mai va plorar al cuco i li encantava, es fotia unes dormides de por!! Si no t'agrada que et jutjin, no jutjis :-)
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Marga33

EntradaAutor: Marga33 » dj. des. 25, 2014 11:02 am

Perdona Flor, segurament de veure a pares deixant plorar al seu nen al carro he fet malament de generalitzar. Quina sort les q no us ha plorat el vostre bebe al cuco! El meu és deixarlo 2min i es desperta..
ivanbat
Entrades: 1
Membre des de: dj. des. 25, 2014 11:15 am

EntradaAutor: ivanbat » dj. des. 25, 2014 11:24 am

hola la nostre filla era un cas semblant...sempre ha anat penjada d'alguna forma diferent mai ha volgut cotxet fins que als dos anys i mig ha començat a voler pujar al cotxet, ara té tres i mig i encara demana braços però la nostra esquena ja no pot..és qüestió de temps els nens tenen fases i quan són petits necessiten el contacte dels pares de més grans ja tenen més estímuls exteriors.

El problema de que et senyalin contínuament no es de dur el nen en un portabebès sinó si fas qualsevol cosa diferent a la resta és el problema d'aquesta societat, ja que en altres més evolucionades socialment tothom passa desapercebut perquè hi ha llibertat de imatge, és qüestió de temps!!!!
numa1982
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

EntradaAutor: numa1982 » dt. des. 30, 2014 5:15 am

Marga: em repeteixo, però això del cotxet depèn de cada nen, del moment... El nostre anava la mar de tranquill al carro, i quan ja va tenir un parell de mesets i va començar a anar en motxilla, també hi anava ben feliç. No facis cas dels comentaris perquè vosaltres sou qui millor coneix el vostre fill i el que vol!
Imatge

ImatgeImatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::