***** CERCADORES DESEMBRE 2014 *****

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Lataat
:: peixet
Entrades: 267
Membre des de: dj. maig 22, 2014 12:06 pm

Re: ***** CERCADORES DESEMBRE 2014 *****

EntradaAutor: Lataat » dg. des. 28, 2014 5:36 pm

Hola noies!
Entro un momentet per dir-vos que la warry encara no ha fer acte de presencia!!!! Aisssshhhh...
Hem decidit esperar fins el dia 1, no ens volem fer ilus es massa aviat per tenir el cos regulat i potser perfectament un cicle llarg però no puc deixar de pensar i si...
Com ha anat les festes?!?!
Petonets
Rubinat
:: tigre
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

EntradaAutor: Rubinat » dg. des. 28, 2014 9:17 pm

Hola wapes!!!!

Perdoneu la meva desaparicio pero no tenia cap novetat per explicar i em ralla molt aixo... Per tamt, tot i q us he anat llegint no he volgut participar...

Malaeixo gotes les males warrys q han fet acte de presencia!!!! No les volem fins d'aqui 9 mesos!!!! mileeidy i niisia anims! :-()-)

Envio molts pepos pels desesperos :-o00m :-o00m :-o00m Lataat esperarem ansioses aquest TE!!! Cinderela a veure si aquest mes hi ha sort!!!! >.-<: Krmencita aixo no pot fallar!!!!! Esperem un positiu ben aviat!!!!

Amunt aquestes sw!!!! Dalilala jo tb he fet TO i no se m'acaben de marcar be els positius... O jo al menys no ho se interpretar o no els faig be. Per tan em sembla q algo de rao te la teva amiga. Jo el proper cicle vull fer to combinat amb tempes. Anegueta, rala i imlaura pinxutegeu moooolt!!!!

Bluebike hola q aseeeee???? :content:

Truxi com va la panxeta????? :-())

Moment ego: be, doncs com deia.. Q tinc una novetat. M'hagues agradat q fos un positiu pero no... La novetat esq estic tacant moc marronet!!! Ueee!!! A veure si baixa d'una vegada la warry... Estic a cd71!!! Ja vindria sent hora... Petoneeeets xxkiss::
Imatge

Imatge
lmlaura
:: rateta
Entrades: 192
Membre des de: dv. nov. 07, 2014 7:56 am

EntradaAutor: lmlaura » dl. des. 29, 2014 8:58 am

BON DIA COSETES GUAPESSSSSSSSSS!!!!!!

Com esteu???
BON NADAL I BONES FESTES!! ESPERO QUE HAGUEU GAUDIT MOLTÍSSIM!! x*x*x neukiss-) xx:-D \o.o/

Personalitzo:

Nineta1984: Hola guapa! Com van aquests ànims??? És normal q no ens faci gens de gràcia quan ha arribat la W pq sempre mantenim esperances fins al final però ha de ser així q cada mes fins q tinguem regalet! Espero que l’acupuntura et vagi de conya i no desesperem més que tampoc demanem tant no?  jejejeejej vinga xurri amunt amunt!!!! Aquí estem per recordar-nos unes a les altres q no em de decaure! Q hem de gaudir la cerca i tenir paciència i també obvi permetre’ns aquests moments no tant agradables! Una abraçada bonica!

Mileeidy: Clar q si!! Aquesta és la actitud... ja esperaves q aquest mes era més difícil...però a agafar el mes amb ganes eh!!

Cinderela: com va el desespero? Tun pare per això tot ok no? ja et vaig dir q és molt bona senyal que aquest mes per fi no hagis tingut tacadet... q no mola gens!!! esperem a veure q passa! hi ha cap d'any de pel mig i el finde! així q som-hi q passarà volant!

Bluebike: em va encantar com ens vas felicitar les festes!!! Jajaajjajaaja q bona!!!

Nes82: reina tranquila, totalment comprensible!!! Si tornes a tenir les forces i les ganes de compartir estarem a l’altre costat del pc per llegir-te i ajudar-te si ho necessites! Q comenci molt bé l’any i vagi bé amb el gine! Si vols compartir res, ja saps on som! Un petonet maca!

Sandra86: com et trobes??? Tot bé?? Quan la primera eco?? Aquests Nadals segur q són màgics i no els oblidaràs mai!!!

Agost: Felicitats per la panxu i quina casualitat el nom oi???

Rubinat: encara està la sogre per aquí??? Quins cicles tant eterns joooo això sí q és treballar la paciència nena!! A veure aquest moc marronet en que deriva!

Niisia: Benvinguda!!! Esperem que tinguis una cerca curteta!! Aquí estem pel que necessitis! I ara a tope cap al gener!!

Rala: Gracies! La cosa va fent respecte als meus pares.... però el meu marit i les amigues fan que les estones passin més ràpides...i també la meva familia... quan estàs rodejada de gent maca el camí és més fàcil...  Jo no m’he fet tampoc mai TO ni tempes i de moment no ho faig pq penso q em capficaria... i de moment anem fent sense pressió...
Respecte al fluxe hi ha un apartat en el post 1 on ho explica amb dibuixets diria... jo es q no m’hi fixo gaire...si sé q tinc més quan ovulo...però res més...

Krmencita: ànims si heu fet feineta ja saps!!! A tenir esperances i projecció de bones noticies!! Amunt!

Anegueta: Olee no? et veig genial i haurà estat molt guay passar els primers nadals amb el peque!! Veig que heu fet genial la feina! Jo si que hagués rematat per si de cas tu jejejejej q no falti ! però vaja no sóc gaire experta! Jejejejeje jo estic acabant la SW també!!! Però la veritat que ho hem anat fent gairebé cada dia... crec q tots execpte un ..jejejeje després ho explico al moment ego...

Lataat: aixx nena quins nervis no??? estarem pensant en tu!! Aguanta fins al dia 1 si pots jejejej i si és TE vaja entrada d’any no??? q guay!!!!

Seguim...
lmlaura l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. des. 29, 2014 11:09 am, en total s’ha editat 1 vegada.
El nostre lema sempre ha estat... CARPE DIEM
Imatge
Caminem junts cap a un somni...
Imatge
lmlaura

EntradaAutor: lmlaura » dl. des. 29, 2014 9:26 am

M'haureu de perdonar perquè s'acaba el mes... i la veritat que aquests últims dies em costa de trobar el moment perquè estigueu ben ateses... jejejejeje

S'han caigut uns quants consells de camí... i no hem pogut escriure a totes per privat... es fa força difícil...però esperem que ara que s'acosta el final del mes... la sensació general sigui bona i esitgueu contentes, doncs ho hem portat el millor que hem sabut ;-)))

us deixo una cançoneta:

https://www.youtube.com/watch?v=gOweBNPpuoM

Fito sempre té unes cançons xules!!

i les lletres millor encara!

en una estona el consell!

Per cert, heu tingut regalets per Nadal??

Expliqueu expliqueu...
Imatge
Imatge
lmlaura

EntradaAutor: lmlaura » dl. des. 29, 2014 9:31 am

Moment ego:

La veritat que aquest mes amb les festes i les trobades m'ha passat volant!!!

I us he de dir que no m'he estat de res!! no he volgut preocupar-me del que menjava ni del que bebía... jejejejejejeje la SW anem a topeeeeeeeeee pq tenim el modo vancances activat on sempre hi ha més pinxitus jejejeje així q genial... tampoc hem respectat dia si dia no...sinó quasi ha estat cada dia... >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)
Però mira m'he centrat en disfrutar...gaudir del bon menjar, del vi, de la cervesa, dels dolços,ufff un fart la veritat! potser massa..és veritat q no cal tant...
Els meus pares se separen oficialment en breu...me mare se'n va a un altre pis... estic millor del que pensava suposo pq ja porten un temps malament...i ja m'he pogut fer a la idea...som adults tots plegats... així q vull q gaudeixin la vida i siguin feliços i si és separats doncs separats, q hi farem no?? però la vida és molt maca i val la pena gaudir-la... també en els moments dolents on sempre aprens alguna cosa nova...

Així q... q sigui el q hagi de ser... però aquests Nadals volia que fossin iguals de màgics q sempre i desconnectar! passi el q passi ho hem gaudit molt i el proper divendres marxem 3 dies els dos solets a un hotel rural! desconnexió, naturalesa, menjar ecològic! ideal!!! i genial per passar el desespero no??

una abraçada precioses!!!
Imatge
Imatge
chikibombo
:: puça
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dc. juny 25, 2014 6:10 pm

EntradaAutor: chikibombo » dl. des. 29, 2014 11:19 am

Hola noies maques!!!!

Molt bones festes a totes, encara que ja hi sóm de plè, i sobretot MOLT BON ANY!!!!! Espero, confio i desitjo que totes aconseguiu aquest somni tan volgut durant aquest nou any! :p-) :p-)

Demano perdó per haver desaparegut tant de temps del mapa! problemes amb internet a casa, i a vegades, manca de ganes de tocar el tema per no pensar-hi més del compte. Us he anat llegint a la sombra, però sense obsessionar-me gens ni mica! i els cops que he volgut escriure, per A o per B no he pogut. M'hagués agradat participar i implicar-me més en el post, però el mes ha estat mogudet i els dies passen tan ràpid....! :ufs:

Però no volia acabar el mes sense felicitar a les noves panxus, donar-vos molts d'ànims a totes i donar les gràcies a les super jefes que hem tingut aquest mes i que tant ens han cuidat, mimat i consolat! >.-<:

Impossible personalitzar! Massa coses han passat, i tant de bò en passin moltes més de ben rosadetes i positives!!!!!! Només que us he tingut molt presents a totes.

Imlaura, molts ànims! els meus pares es van separar també quan jo tenia 27 anys. Va ser dur, però ara són més amics que mai! Es tracta que tothom pugui viure el que toca per avançar. M'alegro que estiguis tan ben acompanyada i acollida. Et mereixes el millor! Bon any!

A la resta molt bona entrada d'any, molts petons, pepos i abraçades!

Moment ego: fa dos dies que va fer acte de presència la warry de nou, puntual. Sempre una desilusió, però aquest cop he estat amb un desespero molt més tranki i recuperant el cicle de 28 dies! A més, vam fer sexy day, no sexy week, aleshores.....
A veure si el mes que vé fem diana, començant per fer millor els deures que aquest mes ha estat complicat ja que el meu company, ha començat negoci nou! tot es va posant a lloc per sort, i recuperem la rutina mica en mica!

Fins aviat!
lmlaura

EntradaAutor: lmlaura » dl. des. 29, 2014 11:45 am

Noies!

He tret la info de l'amic invisible..perquè error meu no he preguntat abans de posar una info q és personal i que en algunes de vosaltres posa el vostre nom i aquest foro si és bo per moltes i còmode és per l'anonimat.

Les meves disculpes per donar per suposat les coses...com a mi m'és igual no he pensat que podria molestar a altres... no passa res ja ho he tret!
perdoneu si us plau!!

Ho vaig pensar amb molta ilu per donar ambient al grupet de Desembre però és cert que no era tan fàcil com pensava jejejejejeje se m'ha creuat el tema tu... jejejejeje així que penso que és millor deixar-ho estar i així menys lios per totes...perquè totes anem de bòlit d'una forma o altre i més aquest mes...

Així que moltíssimes gràcies a totes les que des d'un principi heu volgut participar i posar de la vostra part, ESTIC MOLT AGRAÏDA!

però millor ho deixem estar oki??? i així també el temps d'això el dedico a personalitzar més que el mes s'acaba i em farà pena i tot acomiadar aquest mes que amb tanta ilu vam començar i que espero que de regalet tinguem alguna panxulina més!!!

Comença l'any i el volem començar amb forces!!!

Sento el rollo però em volia explicar bé... i segur que m'enteneu!!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge
Imatge
lmlaura

EntradaAutor: lmlaura » dl. des. 29, 2014 11:51 am

Curiositat del dia:

"El pH de la vagina (parámetro que define la acidez vaginal) es un factor que influye en la supervivencia de los espermatozoides, modificándola. Un ambiente vaginal poco ácidoo (alcalino) favorece los espermatozoides “Y” , y por lo tanto la probabilidad de concebir un hijo varón. ¿Sabías que la alimentación puede cambiar el pH de la vagina?"

No sé si alguna de vosaltres ha sentit parlar d'aquestes coses de que si fas això o allò altre serà nen o nena... jo no he confiat gaire mai d'aquestes coses...però pot ser alguna de vosaltres coneix algún cas que hi cregui i després s'ha donat a la realitat...
Imatge
Imatge
niisia
:: conillet
:: conillet
Entrades: 379
Membre des de: dc. feb. 20, 2008 7:57 pm
Ubicació: Sidamon (Lleida)

EntradaAutor: niisia » dl. des. 29, 2014 4:53 pm

Gracies pels anims!!

La veritat es que quan vaig entrar al Febrer, ho vaig fer amb moltes ganes...
El primer embaras el vam acertar a la primera, perque no el segon...pero clar...al primer tenia 24 anys i els meus cicles eren super regulars de 28 dies...sorpresa la meva que desde el febrer, ara en tinc 30, que m'ho vaig controlant i esta SUPER DESCONTROLAT!!!Perque?? :ufs:
Per aixo, esperarem amb la calma...sino desesperarem!!jejej :p-) :p-)

A algu mes li ha passat aixo??
Abans els meus cicles eren de 28 dies clavats..
Ara son...d'entre 26 i 36 dies?¿?¿?
FEBRER 29dies / MARÇ 31dies / ABRIL 36 dies / MAIG 26 dies--- OCTUBRE 33dies / NOVEMBRE 30 dies / DESEMBRE 35 dies...ufff :-o00m :-o00m

Anims a les que anem cap al GENER, Cucurucho80, Embarassada, Cinderela, kitty07_ninu08, Llompi, Anegueta, Dalilala, Imlaura, Sita7, Estiestelet83, Nekane, Bluebike, Mia84, Nina5, Nineta1984, Rala, Nina 81, Krmencita, Rubinat!!!

Enhorabona a les PANXUS de TRUXI, SANDRA86, i a l'AGOST

¿?¿?¿ Mileeid, Nes82, Lataat

Uff, si que es dificil personalitzar!!jejeje
Imatge

Imatge

Imatge
krmencit4
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dt. ago. 19, 2014 3:05 pm

EntradaAutor: krmencit4 » dl. des. 29, 2014 6:48 pm

Hola.... De debò penso que soc molt i molt gafe... Us direu pq? ..... :-o00m fins el dia 23 tot controlat. La feina ben feta dia si dia no.. Ara q si la eco, ara q si els sobres amb las vitamines, lalala jo súper positiva >.-<: .... Q passa el 25??? Q la meva parella es desperta amb 39,5 d febre!!!! Bieeeennnnnn llego papa noel neukiss-) (modo ironia) :ufs: el caso! Q del 25 fins ahir res d feina pq , pobre, ha estat molt malalt ... I clar jo deia "vas a ver q esos dias son los q tal...." Doncs avui tocava ginecòleg ... Hi anem ... Li explico .. Em fa la eco i lo primer q diu "te pinta q ja has ovulat" ploooooffffffff el mundo al suelo :sogra: . adéu al positivisme :ufs: i lo mes millor d tot ... Q ancara no acaba nonon :ok: fins el 10-15 de gener he d' esperar a que em vingui (o no) !!!!!!!!!!!!!!!

Ja us he dit q no tinc paciència,oi? Però clar, qui d nosaltres la sap tenir? Penso q la vida ens posa a prova, o q es una merda tot plegat i ja no vull creure en el " tot passa per alguns raó" " tranquila q arribarà " o.... " això es pq ancara no es el moment" dsp d' un any em dic... "Q siiiiiiiii q ja es el momentttttttttt" en fin.... Necesitava escriure pq tinc a la meva parella frita. Diu q qui no arriba fins el 10 de gener es ell.

Tb m'ha dit el ginecòlag, q pot ser q.... O q ja hagi trencat el folícul o estigui apunt apunt.... Avui farem feina... Però dubto fer ja diana...

Sorry x el mega ego.... Però buf estic q... Grgrgrgr

Peeeetonsssss
Rubinat

EntradaAutor: Rubinat » dl. des. 29, 2014 7:12 pm

Krmencita t'entenc perfectament!!! Jo ja porto 72 dies de cicle i es un bon maldecap! Ahir escribia contenta perque semblava q ja arribava i podriem començar cicle nou pero NOOO!!! Avui ni rastre del tacadet!!! I jo paciencia en tinc pero tot te un limit! A mes a mes, des q vaig deixar el nuvaring mhe engreixat un munt!!! Tambe deuen contribuir els nervis... Doncs nenes mhe comprat leggins per anar mes comoda perque els pantalons m'apreten de lo unflada q tinc la panxaaaa!! Es tot un bon dramon... Jo vull comprar leggins perque estic prenyi i no gordiiii!!!

Ja veieu... Modo indignada total!!!

Krmencita estic amb tu!!!
Imatge

Imatge
Cucurucho80
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 305
Membre des de: dv. oct. 17, 2014 7:34 pm

EntradaAutor: Cucurucho80 » dt. des. 30, 2014 7:26 am

Otra W que aparece..... Parece que el 2014 se está queriendo ir mu malamente....

Ánimo a las que quedan! Os iré siguiendo aunque desde la banqueta hasta agosto...

Besos!
http://www.fertilityfriend.com/home/542781
Imatge
Imatge
4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
16.07.2015 >> 1ª Eco : vemos el saquito bien colocado...y dicen que se empieza a intuir la vesícula
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido....Algo no iba bien y no evolucionó.... Nunca te olvidaré
anegueta
Entrades: 195
Membre des de: dg. nov. 30, 2014 9:45 pm

EntradaAutor: anegueta » dt. des. 30, 2014 7:47 am

Bon dia boniques!

Imlaura no t'amoïnis pel tema de l'amic invisible, era molt bona idea però complicada a la pràctica... I sí, totes anem de bòlit aquests dies! Mare meva, quines ganes que s'acabin les festes per anar més tranquils! jaja Moltes gràcies per tot bonica!

Petonets
lmlaura

EntradaAutor: lmlaura » dt. des. 30, 2014 8:48 am

Bon dia angeletes!!!!

Com esteu??

Moltes segur que de festeta i amb els seus perquè no està gaire actiu el grupet jijijiji és normal! aquestes dates ja passa....

Siii Anegueta, la idea era bona però a la pràctica i just en aquest mes .... :ufs: però no passa res!!!

Cucurucho, jolin q rollo no?? :sogra: :sogra: :sogra: Bueno mira año nuevo vida nueva y a preparar el bodorrio xurri!!! vale?? Ahora céntrate en la boda y en ya tendrás tiempo para empezar de nuevo... y cogerlo con ganas... la Honey moon con el relax a veces cae el regalito jjeejejejejejejeje Si necesitas lo q sea en tema bodil, aquí una fan incondicional de bodas y eventos! jjejejejeje :) ánimo y haz un brindis para coger el próximo año con alegría!! y te llevas los consejos de todas las chicas y la experiencia de conocer tu cuerpo mirando la tempe etc... así q como sabes siempre hay lado positivo!!!

Krmencita: Ufff t'entenc perfectament aquesta indignació i aquest és un bon lloc per desfogar-se! Clar q siii perquè t'entenem perfectament!!! pq compartim molts sentiments totes plegades... i a vegades estàs fins al............. d'escoltar les típiques frases!!! ànims i fes alguna cosa per treure la impotència q puguis sentir! el q sigui... cada persona té el seu sistema... exercici, menjar una cosa q t'encanti per oblidar la mala estona, comprarte alguna cosa maca que t'agradi, cridar, saltar, ballar, no sé!! però s'ha de treure! Tot i q jo crec q una mica sí ho vas poder fer! Els moments Ego són molt NECESSARIS!!!

Rubinat: aixx q li has de dir tu no? 72 dies em sembla un infern... i trobo q portes molt bé!!! i volem que segueixi igual!!! A sobre engreixar-se no fa cap gràcia!!! però aviat portaràs els leggins per poder lluir panxu ! ja veuràs!!!

Noies jo demà ja no treballo i no torno a casa fins al 5 de gener, així que penso que només podré escriuré desde el mòbil que és una mica caca!! però almenys aniré llegint per si cantem alguna panxu més vaaaaaaaaaaaaaaaaa hi hagut molt poquetes!!! espero q això sigui pq el Gener vingui carregadet de regals!!!

Desitjo que tingueu molt BONA ENTRADA D'ANY!! neukiss-) neukiss-) neukiss-) neukiss-)

FELIÇ 2015!!!!

Que el 2015 vingui carregadet de bebitos i bebitas, que el proper Nadal estiguem totes canviant bolquers i dormint poc vale no mola però ho preferim no??? q si ens queixem sigui d'això!! Confiem en els reis mags!!!

Moment ego: penso que he menjar i begut tant...q seria una mica quasi miracle... d'altra banda ho hem fet més q mai... però penso q això tampoc és bo no?? jajajajaja com diuen q millor deixar dies pel mig...en tot cas vaig pensar... mira saps q??? q me quiten lo bailao!!! >.-<: >.-<: >.-<:

una forta abraçada guapes!!!!!!

Chin chin per aquest fantàstic grup que hem tingut!!!!!

M'acomiadooooooooooooo ohhhhhhhhhhhhh quina pena!!!

Moltíssimes gràcies a TOTES, a cadascuna de vosaltres per les aportacions, per les paraules d'ànims... per involucrar-vos amb totes i pels bons desitjos que sempre hi són!!

Ha estat un plaer!!!

Seguirem per aquíii i espero arribar als 100 per quan arribi el regalet poder pujar el TE+

:love: :love: :love: :love: :love: :love: :love:
Imatge
Imatge
Lataat
Entrades: 267
Membre des de: dj. maig 22, 2014 12:06 pm

EntradaAutor: Lataat » dt. des. 30, 2014 9:46 am

Booon dia boniques!!!!

Que tal??? totes preparades per entrar a l'any nou?!

Ahir unes amigues proposaven escriure 5 dessitjos, proposits,... pel 2015. Guardar-los en una caixeta i no tornar-ho obrir fins l'any vinent. Em sembla molt bonic, jo només en tinc un, bueno va dos però un es tan fort :camio:

En fi noies ahir al vespre em va venir la warry i el món m'ha vingut a sobre.

Pensava que ho portaria d'un altre manera però ma sentat fatal. :( No em veig en cor seguir la búqueda de forma activa. He de parlar amb el meu marit i buscar ajuda externa perque el pes de la perdua es massa forta. Almenys de moment em donaré de baixa del SP.

Ha estat un lujuuuuu compartir amb vosaltres aquest mes. Sou totes molt maques i segur que ben aviat totes tindreu la vostra panxa.

Gràcies a les jefes ho heu fet de conya. >.-<:

Un petó, :-()-) :-()-) :-()-)
anegueta
Entrades: 195
Membre des de: dg. nov. 30, 2014 9:45 pm

EntradaAutor: anegueta » dt. des. 30, 2014 9:54 am

Lataat ha escrit:Booon dia boniques!!!!

Que tal??? totes preparades per entrar a l'any nou?!

Ahir unes amigues proposaven escriure 5 dessitjos, proposits,... pel 2015. Guardar-los en una caixeta i no tornar-ho obrir fins l'any vinent. Em sembla molt bonic, jo només en tinc un, bueno va dos però un es tan fort :camio:

En fi noies ahir al vespre em va venir la warry i el món m'ha vingut a sobre.

Pensava que ho portaria d'un altre manera però ma sentat fatal. :( No em veig en cor seguir la búqueda de forma activa. He de parlar amb el meu marit i buscar ajuda externa perque el pes de la perdua es massa forta. Almenys de moment em donaré de baixa del SP.

Ha estat un lujuuuuu compartir amb vosaltres aquest mes. Sou totes molt maques i segur que ben aviat totes tindreu la vostra panxa.

Gràcies a les jefes ho heu fet de conya. >.-<:

Un petó, :-()-) :-()-) :-()-)

Lataat bonica! Molts ànims i no perdis l'esperança :-()-) Aconseguiràs la teva panxu, ja veuràs :***: Aquí estem pel què ens necessitis!

Que tinguis una molt bona entrada d'any! I tingues molts PEPOS durant l'any!

Muuuaaaa
gisa
:: lleona
:: lleona
Entrades: 914
Membre des de: dj. març 28, 2013 8:13 am

EntradaAutor: gisa » dt. des. 30, 2014 10:20 am

Hola ex compis cercadores i noves cercadores!!!
M'infiltro ara que tinc un momentet per desitjar-vos a totes una feliç entrada al 2015!!! :b-)))
Primer de tot felicitar a les panxus de desembre, que oficialment crec que només vaig felicitar a la truxi... >.-<: >.-<: >.-<:
També donar molts ànims a les que no heu tingut tanta sort i passeu a gener... va que amb la fred ve de gust arrapar-se als mansos, jejej! ;-)))
I unes paraules especials per la Rubinat i la Krmecit4!!!! :-()-) :-()-) Nenes, us haurien de fer un monument a la paciència amb aquests megacicles!!! Krmecit4, va, a veure si hi ha hagut sort, encara que no hi hagi massa possibilitats... I en el teu cas, Rubinat, que vingui ara o se'n vagi per nou mesos!!!! Per cert, jo també vaig llegir que amb poliquístics els TO no eren massa fiables, tot i que t'ho va recomanar el gine, no? I si demanes una segona opinió? Ànims bonica!!!
Bluebike, ànims a tu també i a confiar en el Clomid! Com està el pare? Ja vaig llegir que l'operació va anar bé... :ok:
Lataat, demana ajuda, desconecta i fes el que et calgui, maca... tot té un procés i una pèrdua no és per agafar-s'ho a la lleugera... Un petò i una abraçada i els meus millors desitjos pel 2015!!

I a totes les que no anomeno, sigueu felices!!!

Per la meva part, vaig fent, deu setmanes, ja! Em trobo regular, però ja tinc vacances!! Aquests dies ho hem dit a la família i hi ha hagut reaccions de tot... en fi, a qui no li agradi que es faci fotre, que nosaltres estem ben contents! Apa nenes, bones festes i bona entrada al 2015!! xxkiss:: xxkiss:: xxkiss::
Imatge Imatge Imatge
Rubinat

EntradaAutor: Rubinat » dt. des. 30, 2014 1:55 pm

Oh gisa! Merci pel missatge! La veritat q d paciencia en tinc. Es una virtut meva! I com q edtic convençuda q el cigronet vindra, doncs no em vull fer mala sang! Gisa et vaig llegint pel post d mares i nomes dirte q et cuidis moooolt!!! Em fas patir quan dius q treballes en dues feines i q no et trobes massa be! Ah com diu la canço "lo q piensen los demas esta d mas!" aixi q... A qui no li agradi q no miri!

Lataat un petonas wapa! Espero q trobis l'ajuda q necessitis i q algun dia tornis a regalarnos la teva companyia!

Cucurucho, al final thas decidit a pospodar la cerca???

Imlaura! Ja farem amic invisible l'any q ve pero en un altre post! Q no sigui d cercadores!!!

Jo avui marxo uns dies amb el sr. Rubinat. Volem desconectar d la rutina. Despedim l'any i el mes. Neneees!!! Q no tenim jefaaaa!!! Alguna voluntaria????
Imatge

Imatge
Mia84
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dc. des. 03, 2014 10:40 pm

EntradaAutor: Mia84 » dt. des. 30, 2014 9:46 pm

Hola noies!

Sento haver estat tan desconnectada però necessitava uns dies per mi/nosaltres, sense pensar en panxus ni res...

US VULL DESITJAR A TOTES MOLT BONA ENTRADA D'ANY I QUE EN AQUEST 2015 ES FACIN REALITAT TOTS ELS VOSTRES SOMNIS!!!

He vist per internet un missatge per aconseguir els nostres somnis. Us ho copio aquí per si alguna ho vol fer:
Para que tus sueños se hagan realidad, en este 2015 realiza una lista de deseos, escribe tus metas o anhelos en un papel blanco, un dia antes del 31, dóblalo y ábrelo justo a medianoche. Cierra los ojos y pide al universo amor para lograr todo aquello que deseas. Rompe el papel en pedacitos y suéltalo al viento con mucha fe y amor. El Universo escuchará tus pedidos, pero tú deberás tener la suficiente fuerza y creer en tí mismo/a para conseguirlo. ¡Ánimo!

A totes les que teniu panxu: a gaudir molt d'aquests mesos, que segur passaran volant! :-()) :o_o-o:
A les que esteu en SW: vingaaaa, a per toteees!! que volem que els reis ens portin moooltes panxus!! :sex-|: :inthebed:
A les que just us acaba de venir la W: ànims!!! agafeu forces per començar l'any amb energia i positivisme per la SW. :p-)
A les que esteu en desespero: oooohhhhhmmmmm i molta paciència!! :-o00m :-o00m

Moment ego: jo estic en SW tot i que amb la feina ens adormim al sofà i no estem seguint el ritme que volia! Però ja li estic posant les piles al Sr. Mia...li he dit que per Reis vull panxu sí o sí, i que tenim moolta feina per fer jejejeje. Estic fent els TO però de moment tots -...així que anem fent a veure quan surt.
"No te rindas nunca, porque nunca sabes si el próximo intento será el que funcionará." Mary Kay Ash
Mia84
Entrades: 122
Membre des de: dc. des. 03, 2014 10:40 pm

EntradaAutor: Mia84 » dc. des. 31, 2014 8:09 am

lmlaura ha escrit:Curiositat del dia:

"El pH de la vagina (parámetro que define la acidez vaginal) es un factor que influye en la supervivencia de los espermatozoides, modificándola. Un ambiente vaginal poco ácidoo (alcalino) favorece los espermatozoides “Y” , y por lo tanto la probabilidad de concebir un hijo varón. ¿Sabías que la alimentación puede cambiar el pH de la vagina?"

No sé si alguna de vosaltres ha sentit parlar d'aquestes coses de que si fas això o allò altre serà nen o nena... jo no he confiat gaire mai d'aquestes coses...però pot ser alguna de vosaltres coneix algún cas que hi cregui i després s'ha donat a la realitat...

Jo també ho havia sentit. I també que pot haver incompatibilitat entre home i dona pel pH...perque no sigui adient pels bitxitos.
"No te rindas nunca, porque nunca sabes si el próximo intento será el que funcionará." Mary Kay Ash

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 14 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::