Plora amb desconeguts...
- lavidaesbonica
- :: granota

- Entrades: 233
- Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm
Plora amb desconeguts...
Hola!
Doncs això, que la meva nena que té 6 mesos i mig plora sempre o la majoria de vegades quan algu que no coneix se li acosta a dir-li cosetes.. però també ho fa amb els familiars, únicament està bé i tranquil•la amb els avis materns i el tiet que són a qui ha vist més des de que va néixer..Jo no pretenc que vulgui anar amb els demés, entenc que és molt petitona, però m'amoïna que sempre que haguem d'anar a algun lloc amb gent la nena es mostri tan intranquil•la.. No sé si podríem actuar d'alguna manera que ajudés a la nena a socialitzar-se més..? Som pares "novatos" i no sabem si és normal o que... Jo intento fer veure que no m'importa però començo a notar que la gent no gosa dir-li massa cosa per la seva reacció, i a mi això em disgusta :(
Algun consell??
Gràciesss! I feliç 2015!!
Doncs això, que la meva nena que té 6 mesos i mig plora sempre o la majoria de vegades quan algu que no coneix se li acosta a dir-li cosetes.. però també ho fa amb els familiars, únicament està bé i tranquil•la amb els avis materns i el tiet que són a qui ha vist més des de que va néixer..Jo no pretenc que vulgui anar amb els demés, entenc que és molt petitona, però m'amoïna que sempre que haguem d'anar a algun lloc amb gent la nena es mostri tan intranquil•la.. No sé si podríem actuar d'alguna manera que ajudés a la nena a socialitzar-se més..? Som pares "novatos" i no sabem si és normal o que... Jo intento fer veure que no m'importa però començo a notar que la gent no gosa dir-li massa cosa per la seva reacció, i a mi això em disgusta :(
Algun consell??
Gràciesss! I feliç 2015!!
Re: Plora amb desconeguts...
Hola, bon any nou!,
Dir-te que alguns bebés són més sociables i d'altres no...
La meva no ha començat a relacionar- se amb extranys fins ara, que té uns 10 mesos.
Jo no m'amoinava gaire, el que feia era dir a la gent que no s'acostessin a la nena i demanar temps a la família perquè ella es sentís més segura.
Jo penso que si la nena és així, doncs cal respectar-la i no pretendre que les coses siguin diferents.
Tu ets la seva referència i amb pqui tenen que estar bé és amb tu.
La gent és molt maleducada i sempre van als bebés i esperen que els hi somriguin, a mi em feien enfadar perquè després de molestar a la meva filla i fer-la plorar, damunt et soltaven la frase: quin caràcter que té la nena...
Doncs no, la nena estava bé abans que li acostessis la cara i lí diguessis coses... L'has espantat i ara em toca a mi calmar-la...
Un petó guapa, i a disfrutar!!
Dir-te que alguns bebés són més sociables i d'altres no...
La meva no ha començat a relacionar- se amb extranys fins ara, que té uns 10 mesos.
Jo no m'amoinava gaire, el que feia era dir a la gent que no s'acostessin a la nena i demanar temps a la família perquè ella es sentís més segura.
Jo penso que si la nena és així, doncs cal respectar-la i no pretendre que les coses siguin diferents.
Tu ets la seva referència i amb pqui tenen que estar bé és amb tu.
La gent és molt maleducada i sempre van als bebés i esperen que els hi somriguin, a mi em feien enfadar perquè després de molestar a la meva filla i fer-la plorar, damunt et soltaven la frase: quin caràcter que té la nena...
Doncs no, la nena estava bé abans que li acostessis la cara i lí diguessis coses... L'has espantat i ara em toca a mi calmar-la...
Un petó guapa, i a disfrutar!!
Sempre endavant!!
Es molt normal no t'amoinis com et diuen cadascu te el seu caracter i s'ha de respectar i es cert que la gent es mooolt pesada.... els bebes es mostren tal com ho senten i si a ella no li agraden ho demostra, no sap encara de convencions socials ... i si va amb els adults que li te confianca ja es molt!
- lavidaesbonica
- :: granota

- Entrades: 233
- Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm
Doncs sí.. la veritat és que hi ha gent que no respecten gens al bebé i es pensen que han de reaccionar com un adult.. doncs no! La meva filla és molt activa i viva, ho capta tot i jo crec que és molt sensible als canvis, llocs i persones noves, se n'adona de tot! A casa es fa uns farts de riure però quan veu que hi ha persones que se li acosten "massa" doncs s'estressa.. A més, les comparacions són odioses perquè sempre hi ha aquell qui diu que fulanito és tan simpàtic i rialler...i tu ets sents fatal :(. És que ella és totalment diferent quan està a casa amb "els seus" respecte a quan està a fora amb altres persones..! I pitjor encara si anem a llocs plens de gent i soroll.. Suposo que necessitarà el seu temps com bé heu dit..
Gràcies noies! :).
Gràcies noies! :).
No t'amoïnis que amb 6 mesos és molt petita. Que no rigui i vagi amb tothom ara, no vol pas dir que no sigui sociable o simpàtica. Hi han nens que de petits sí que ho fan i quan són més grans canvien.
Crec que és del tot normal.
I també crec que els bebés reaccionen una mica en funció de les vibracions que li transmeten els cuidador de confiança. Per exemple a mi no m'agrada que m'abracin/petonejin les persones que no conec i el meu fill quan era bebe ho notava i tampoc li molava gens.
I també crec que els bebés reaccionen una mica en funció de les vibracions que li transmeten els cuidador de confiança. Per exemple a mi no m'agrada que m'abracin/petonejin les persones que no conec i el meu fill quan era bebe ho notava i tampoc li molava gens.
Normal. El meu fill era el típic 'simpàtic', i la meva filla (són bessons) plorava i mirava malament a gairebé tothom. De fet, jo sempre he trobat més normal el que fa ella que ell. Ara sí que reacciona bé amb alguns desconeguts i segons el dia/persona fins i tot és més 'simpàtica' que el seu germà, però a mi ja m'agrada que miri malament, vol dir que filtra!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |