Em presento
Em presento
Holaaaa soc nova en aquest forum mare d'un nen de 5 anyets. Espero poder compartir tots els meus dubtes i experiencies amb vosaltres.
Petonets
Petonets
Re: Em presento
hola guapa! bemvinguda!
Jo també m.he registrat fa poc al forum. Fins ara no he participat molt per falta de temps... el propòsit per any nou es organitzar-me millor i treure temps per entrar mes sovint al socpetit.
Petons
Jo també m.he registrat fa poc al forum. Fins ara no he participat molt per falta de temps... el propòsit per any nou es organitzar-me millor i treure temps per entrar mes sovint al socpetit.
Petons
- Socatchick
- :: papallona

- Entrades: 115
- Membre des de: dc. jul. 31, 2013 1:22 am
Benvingudes a les dues!! :)
Benvingudes a les 2!
Ens anirem trobant al forum.
Ens anirem trobant al forum.
Benvingudes!
Ja veureu que aquest portal està genial!
Ja veureu que aquest portal està genial!
Hola a totes, una amiga m'ha recomanat aquest fòrum. Tinc 40 anys i fa un any just que estic buscant embaràs amb la meva parella. Vaig tenir un avortament bioqúimic a inicis d'octubre i m'està costant d'encaixar. Seguim intentant al natura però amb la meva edat molta gent em recomana ja anar a tècniques de reproducció. Jo m'hi resisteixo i la meva parella també perquè ens agradaria que fos natural a part de la vessant econòmica que és una dificultat molt gran per nosaltres i a més tinc amigues que amb la meva edat i més anys han quedat embarassades. Ahir però vaig anar a una clínica de reproducció i em vaig desanimar molt doncs amb la meva edat em diuen que només tinc opcions amb invitro. Ara ens faran proves per veure com estem però mentrestant alguna de vosaltres que hagi tingut o tingui una situació semblant em pot explicar la seva experiència? Demà tinc visita a una ginecòloga que m'han recomanat uns amics que pot ser em podrà ajudar per si hi ha alguna manera de fer alguna estimulació o alguna cosa abans de decidir-se per una invitro, no sé....sóc nova en el tema embaràs i per tant vaig una mica perduda.
Gràcies a totes
Gràcies a totes
Benvingudes!
Gracies!
Datil, jo no er puc ajudar perque no m.hi he trobat.
Anims !
Datil, jo no er puc ajudar perque no m.hi he trobat.
Anims !
Benvingudes les noves incorporacions!
Datil, passa't al forum de buscant un embaras, trobaras molta info! Vitamina E x la vena!!!!! Jejeje anims i sort!
Datil, passa't al forum de buscant un embaras, trobaras molta info! Vitamina E x la vena!!!!! Jejeje anims i sort!
La obediència no és cap virtut.
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
Gràcies Leria i Paparra, ara em passo al fòrum de buscant embaràs a veure......no estic molt acostumada a escriure en fòrums i no trobo encara els llocs on posar els dubtes...ara vaig a "buscant embaràs"
Petons
Petons
Benvingudes a totes!!! 

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |