Escoles Girona

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
Patufeta83
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 10:07 am

Escoles Girona

EntradaAutor: Patufeta83 » dt. gen. 27, 2015 8:20 pm

Hola!!!

D'aquí poc comencen les portes obertes a les escoles públiques. Tinc una nena que començarà P3 el setembre i estem ben indecisos! Tenim moltes escoles a la zona: Marta Mata, Pericot, Bosc Pabordia, Pla i Migdia. A nivell de metodologia a mi em criden l'atenció Pericot i Bosc de la Pabordia i per proximitat el Migdia.

Sents moltes coses però qui millor et pot aconsellar és la gent que hi va!! Totes tindran coses bones i dolentes però segur que hi ha alguna cosa que ens acaba fent triar una o altra!! Us agrairia molt que m'expliquessiu les vostres experiències!!

Moltes grácies!!!
winnymas
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dj. feb. 18, 2010 9:29 am

Re: Escoles Girona

EntradaAutor: winnymas » dc. gen. 28, 2015 9:02 am

Bon dia Patufeta83,
la meva filla va al Bosc de la Pabordia i estem encantants! Ara fa P5 i creiem que no ens hem equivocat pas d'escola. Realment no sé que fan ni quin nivell tenen a les altres escoles però per posar-te exemples del nivell et puc dir que per Nadal de P3 ja sabien escriure el seu nom. A final de P4 escrivien paraules i començaven a llegir paraules. I ara que fa P5 ja llegim llibres (del seu nivell clar) i escriu frases llargues (amb faltes clar!). També han assolit conceptes matemàtics (sumar i restar....) i per que fa a l'anglès (tot i que fa una extra-escolar d'anglès a la mateixa escola)... entèn paraules i algunes frases.
L'únic problema que veig a l'escola és el pati i només els dies de pluja ja que queda fet un fangar! Però ells estan encantats!
El que sí que demanen és bastanta implicació dels pares: algún dia pots anar i explicar la teva professió, pots participar en algunes activitats, etc però suposo que això és igual a totes les escoles.
El més important, crec jo, és que ella va molt contenta i veig que evoluciona positivament!
D'aquí un dies es farà la reunió informativa, i a veure que et sembla!
Imatge
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 572
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

EntradaAutor: VespresVerds » dc. gen. 28, 2015 11:37 am

No us fixeu tant en si escriuen i llegeixen a p3 i p4 i p5... això no ha de catalogar a una escola per bona o dolenta...
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

EntradaAutor: garota » dc. gen. 28, 2015 12:04 pm

Ostres Vespresverds, anava a escriure el mateix,.......
Pim
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 59
Membre des de: dl. maig 13, 2013 8:45 am

EntradaAutor: Pim » dc. gen. 28, 2015 3:58 pm

Hola Patufeta83!
Ostres estem en el mateix cas. El meu fill començarà aquest any a p3 i tinc la mateixa zona que tu. Per proximitat la migdia o la marta mata. Aquesta última encara millor ja que el seu germà començarà a la llar del costat, la garbi.
Algú sap quan són les jornades de portes obertes? Tinc entès que al febrer però no sé els dies.
Patufeta83
Entrades: 17
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 10:07 am

EntradaAutor: Patufeta83 » dc. feb. 04, 2015 1:18 pm

Gràcies!! Acaben de sortir les dates de les portes obertes!

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 16 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::