Balneari respiratori
Balneari respiratori
Coneixeu el Balneari Respiratori del Dr. Pros? La meva filla de 11 mesos te molts mocs i fa moltes bronquitis i otitis i he pensat que potser li podria ser beneficiós i m'agradaria saber una mica més de primera ma sobre si es noten els resultats i amb quina freqüencia cal fer les sessions. També m'agradaria saber si resulta molt molest per els nadons o si ho accepten bé. Gràcies
- Mandarina80
- :: puça

- Entrades: 13
- Membre des de: dj. maig 16, 2013 5:46 pm
Re: Balneari respiratori
hola. jo tinc un nen de 3 mesos que ha fet 2 bronquiolitis i un constipat. No he anat al Balneari respiratori però si m'han visitat a casa una fisio del balneari. La noia super amable i carinyosa amb el nen. Li va fer nebulitzacions amb aigua de mar i massatges de drenatge. No sé si va ser casualitat però vaig notar milloria. Sens dubte a la propera tornaré a trucar, tot el que ajudi a expulsar mocs és benvingut.
Hola, nosaltres hi anem per mirar si té menys otitis, de moment li ha anat molt bé. Va fer dues sessions per setmana durant dues setmames i ara anem espaiant les visites mentre no tingui mocs.
A ell no li és gens molest, hi va encantat i juga mentre dura la sessio (uns 20 min.)
A ell no li és gens molest, hi va encantat i juga mentre dura la sessio (uns 20 min.)
- putxinellis
- :: puça

- Entrades: 44
- Membre des de: dv. oct. 21, 2011 4:52 pm
Jo també he portat els meus nens. El petit (ara té 19 mesos) era un desastre amb els mocs i no sortia d'un refredat sense agafar-ne un altre. Aquest hivern (li porto des de l'octubre, aproximadament) ho porta molt millor. No sé si és casualitat o no, però no ha caigut malalt i té mocs però que el deixen respirar i dormir, i no ha fet bronquitis. La freqüència depèn de com estigui ell. Al principi hi vas més, i si notes els resultats, es va espaiant. I si, juguen amb l'aigua i es distreuen força mentre passa l'estona de la sessió.
Gràcies. He demanat primera visita.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |