Llar d'Infants a Les Corts

Canvia el seu entorn: professores i amics.

Lullaby
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dl. juny 16, 2014 3:53 pm

Llar d'Infants a Les Corts

EntradaAutor: Lullaby » dl. juny 16, 2014 4:38 pm

Hola mares!

A quina llar d'infants porteu als vostres fills? Què és el que més us agrada i el què menys?

Haig de decidir-me i no ho tinc clar. Avui he visitat El Pomer i tot i que les instal.lacions no són per tirar cohets el que m'han explicat m'ha agradat. I Mickey Mouse em va agradar molt però no vull deixar-me portar per la imatge.

Si us plau, ajuda!
Muntcat
:: conillet
Entrades: 357
Membre des de: dl. gen. 12, 2009 5:27 pm

Re: Llar d'Infants a Les Corts

EntradaAutor: Muntcat » dl. juny 16, 2014 7:43 pm

Hola!
Tot i que és un post que parla de llars de Les Corts i de Sants, potser et pot ajudar.

http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=23&t=37552

Sort!
Muntcat
Entrades: 357
Membre des de: dl. gen. 12, 2009 5:27 pm

EntradaAutor: Muntcat » dl. juny 16, 2014 7:45 pm

També hi ha aquest altre post, que és només de les Corts, però força més antic:

http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=23&t=10069
Lullaby

EntradaAutor: Lullaby » dl. juny 16, 2014 9:06 pm

Gràcies! Tot i que ja els havia vist i buscaba opinions més recents i l'experiència i decisions dels qui han escollit llar d'infants aquest any.

Gràcies de nou!
Lullaby

EntradaAutor: Lullaby » dc. juny 18, 2014 5:19 pm

Finalment, hem decidit portar el nen a Mickey Mouse. Veig que no hi ha gaire moviment per aquí, però si algú llegeix el post i portarà el seu fill a la mateixa llar d'infants aquest setembre, estaria bé comentar-ho.

Gràcies!
ClaraSoCo
Entrades: 5
Membre des de: dj. ago. 28, 2014 7:58 am

EntradaAutor: ClaraSoCo » dj. ago. 28, 2014 8:03 am

Bon dia! Tinc una nena de 8 mesos i volia començar a mirar llar d'infants, per portar-la quan faci un any aprox. Visc a Les Corts, a sota de l'Illa... Sé que tinc a prop la Mafalda, Sol, la del Pre Manyanet (algú té experiències recents com a cole?), les Corts, el Pomer, els dracs, Niu, Mickey Mouse... hi porteu els vostres fills? En teniu referències?

Moltes gràcies!
nanablau
:: papallona
:: papallona
Entrades: 121
Membre des de: dc. gen. 29, 2014 3:18 pm

EntradaAutor: nanablau » dl. des. 15, 2014 12:03 pm

Hola, jo acabo de publicar un darrer comentari a aquest fil, amb la nostra experiència al Niu, per si us serveix:

viewtopic.php?f=27&t=15033&start=40

Hem queda molt descontents.
Moonlight
Membre des de: dv. oct. 31, 2014 9:03 am

EntradaAutor: Moonlight » dc. gen. 21, 2015 7:01 am

Bon dia!

La meva filla va a la Mafalda i n'estem molt contents. Vaig escriure un postm mes extens en un altre apartat, per si li vols fer una ullada.

Ànims i sort amb la tria!
emmanico
Entrades: 8
Membre des de: dt. feb. 17, 2015 2:46 pm

EL SOL O MAFALDA?

EntradaAutor: emmanico » dc. feb. 18, 2015 7:28 am

Hola!

Nosaltres volem portar el nen a la guarde a partir del mes que ve i després de fer el recorregut (Mickey Mouse, Niu, Sta. Elena, el Sol i Mafalda) estem entre aquestes dues últimes... les dues son molt semblants... i ens costa una mica decidir, encara que jo m'inclino una mica més per la sensació que em va produir El Sol... algú porta els seus nens a alguna d'aquestes dues?

Moltes gràcies
Moonlight
Membre des de: dv. oct. 31, 2014 9:03 am

EntradaAutor: Moonlight » dl. feb. 23, 2015 7:39 am

Hola!

Jo la porto a la mafalda i te'n puc parlar molt bé. Les educadores son molt maques, les activitats i la pedagogia que apliquen ens agrada molt i la meva filla hi va super contenta. Del sol no et puc dir res perquè no la conec.

Molts ànims amb la tria!
elinhoa2311
Entrades: 19
Membre des de: dt. feb. 17, 2015 12:25 pm

EntradaAutor: elinhoa2311 » dt. feb. 24, 2015 8:29 pm

Hola! Nosaltres portem a la nena des de fa 1 any al niu de les corts!! I estem encantats!!!! I el q es millor la nena esta encantada! Quan els findes hi passem per davant hi vol entrar i les mestres son super carinyoses i properes amb les families.
Espero haver te ajudat!!
Soort!
patlu
Entrades: 4
Membre des de: ds. feb. 28, 2015 1:18 am

EntradaAutor: patlu » ds. feb. 28, 2015 1:41 am

Hola! Fent la ruta pel setembre, ens ha cridat l' atenció EL SOL, les directores, mare i filla, son molt properes i molt humanes. Els nens molt aixerits i les activitats que realitzaven el dia que ens van informar eren molt manipulatives, es veia que els nens gaudien molt. Algú més té alguna opinió? tot hi que estem força convençuts...
oscar360
Entrades: 2
Membre des de: ds. feb. 28, 2015 12:13 pm

EntradaAutor: oscar360 » ds. feb. 28, 2015 12:21 pm

Quien no la conozca que vaya a verlo lo recomiendo
bertasb
Membre des de: dg. març 01, 2015 7:31 pm

EntradaAutor: bertasb » dg. març 01, 2015 7:50 pm

Hola!

Nosaltres recomanem 100% la llar d'infants El Sol. La nostra filla de 9 mesos està encantada, el personal és molt proper i professional, el tracte és totalment personalitzat i des de l'equip de la llar d'infants transmeten una alegria que contagia. Tots els detalls estàn molt cuidats.

Estem molt tranquils i contents de portar la nena aquí!
li3li1
Entrades: 3
Membre des de: dl. març 02, 2015 7:14 am

EntradaAutor: li3li1 » dl. març 02, 2015 9:26 am

Hola!Jo porto el meu fill al Sol. Hi va entrar amb 18 mesos, a P1, i ara ja va a P2. Aquest curs 2014-2015 ha canviat de mans. Abans la portava un matrimoni i ara la porten mare i filla, que li han donat un tomb. Han obert finestres, tret cortines...tot més accessible. Molt familiar; jo dic que és com si anés a casa l'àvia. Les mestres són molt carinyoses i amables i la de P2 parla els nens de la classe en anglès i van aprenent vocabulari i cançons. Estic molt contenta que facin anglès, per mi va ser una molt bona notícia; realment trobes molt a faltar llars i escoles on l’anglès tingui una presència diària i seriosa, i mira que ara és quan els nens són esponges, que ho aprenen tot i tenen una curiositat infinita, a part de què a aquestes edats és quan pots adquirir una bona pronunciació i accent.

Estem contents i ell també. Quan buscàvem llar d'infants vàrem mirar també la Mafalda i el Lapicero i finalment ens vàrem decidir pel Sol. Més econòmica que la Mafalda, i més propera a casa i dinàmica que el Lapicero. La filla (propietària) feia de cangur de dues nenes bessones i la mare d'aquestes nenes quan es va assabentar que agafava la llar d'infants va decidir que portaria les nenes allí (tot i que viu a l'altra punta de Barcelona!).

Ara a P2 els ensenyen a menjar sols i a adquirir més autonomia...en definitiva, a preparar-se per l'aventura d'anar a l'escola, que és un canvi molt important. Ells diuen que “ja són grans”.

Tenen un pati propi a l'aire lliure (no hi ha sorral) amb un terra nou de trinca d'aquests tovets que posen als parcs, però està cobert.

Podria dir que aquesta Llar es diferencia de les altres pel tracte eminentment personalitzat, familiar, transparent i proper, pel menjar casolà que fa la mare i per les facilitats d'horaris que ofereixen tant pel matí com per la tarda. Tenen també un ticket que costa 60 euros i dona dret a unes hores d'estada (no recordo quantes). De manera que si tens altres fills i un dia els has de deixar per un "apuro" és molt útil.

Quan els anem a buscar estan tots jugant molt contents i la feina és fer-los sortir!

L’altre fill meu ara té 8 mesos, a punt de fer-ne 9, i si tot va bé, quan en tingui 18, també li portarem.
Ángeles
Entrades: 1
Membre des de: ds. feb. 28, 2015 12:18 pm

EntradaAutor: Ángeles » dl. març 02, 2015 10:37 pm

Nosotros llevamos a nuestra bebé de 5 meses a la guarde El Sol. Antes de tomar la decisión, visitamos varias guarderías pero una de las razones por las que escogimos esta guardería fue el trato y buena impresión que nos transmitieron las directoras cuando las conocimos.
Tienen un proyecto educativo claro con un aspecto interesante como es la iniciación a la lengua inglesa diariamente, lo que facilitará su aprendizaje.
Tienen cocina propia y casera, instalaciones alegres y un patio cubierto que les permite salir al exterior aunque llueva.
Las educadoras son muy cariñosas con nuestra hija que está contenta al llevarla y al recogerla, lo que nos da tranquilidad
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

EntradaAutor: FloR » dl. març 02, 2015 10:58 pm

Sóc la única que esta farta de llegir a usuaris amb 1 o 2 missatges al foro publicitant la Llar d'infants Sol?? Per favor que se us veu el plumero!!
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Lena03
Entrades: 6
Membre des de: dv. feb. 28, 2014 9:11 am

EntradaAutor: Lena03 » dt. març 03, 2015 8:16 am

Yo tengo que ir a ver El Sol y por lo que veo dais muybuenos comentarios!!
Saéis cuanto cuesta a mes?

Por cierto FloR, por qué dices eso?
patlu
Entrades: 4
Membre des de: ds. feb. 28, 2015 1:18 am

EntradaAutor: patlu » dt. març 03, 2015 2:12 pm

nosaltres vam estar mirant llars d' infants i al final avui hem fet la pre-inscripció pel setembre. (horaris flexibles, higiene, amplitud, solejada.......) Jo crec que tots els comentaris que hi ha són certs ja que abans de decidir-me vaig anar a la llar d' infants sense demanar cita (varies vegades) i vaig veure el dia a dia tal i com era, transparència pura.
Els preus standars ara no recordo quan era perque jo el portaré amb un horari diferent, pero crec que portant-lo tot el dia no m'arrivava als 400 euros.
Nattivela
Membre des de: dj. març 05, 2015 11:57 am

EntradaAutor: Nattivela » dj. març 05, 2015 12:16 pm

Hola todos! Flor evidentemente eres la única. Nosotros encantados con el sol. Y los niños felices. La comida muy bien y el trato con los niños Y con los padres excelente. Lo recomiendo.

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::