Noms poc comuns

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Dalilala » dc. feb. 18, 2015 10:40 am

N'hi ha un que m'agrada molt però no crec que li pugui posar pq al meu marit no...

Valldeflors. És la patrona de Tremp i allà hi ha moltes àvies que es diuen així. Ho fan abreviat i els hi diuen Flors.
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Avatar de l’usuari
Sibil·la
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3876
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Sibil·la » dc. feb. 18, 2015 1:00 pm

Sí, tenia el nom sentit de la tele. Aaaaraa hehe
Apunto Rai.Raimon

Valldeflors? doncs és xulo!!! I és patrona de Tremp?! Ostres, hi tinc un amic de l'època d'estudiant!! ja li diré, hehe
Flors com a diminutiu... no està malament, mira!
Avatar de l’usuari
tona
:: pantera
:: pantera
Entrades: 868
Membre des de: dt. nov. 20, 2007 6:30 pm
Ubicació: a la muntanya

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: tona » dc. feb. 18, 2015 7:07 pm

Mia84, i quin és el nom de nena???
Flors a mi no m acaba de fer el pes. pr sobre gustos colors no??
He sentit també NUI per nena però ni idea d on ve!!!! Algu ho sap???
Avatar de l’usuari
Mia84
:: papallona
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dc. des. 03, 2014 10:40 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Mia84 » dj. feb. 19, 2015 12:39 pm

Tona el nom que ens agrada és Lia ;-)))

De nen, vaig estar buscant i m'agraden Ibai, Biel, Èric, Ekai, Ian

A veure quin ens quedem!
"No te rindas nunca, porque nunca sabes si el próximo intento será el que funcionará." Mary Kay Ash
Avatar de l’usuari
tona
:: pantera
:: pantera
Entrades: 868
Membre des de: dt. nov. 20, 2007 6:30 pm
Ubicació: a la muntanya

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: tona » dj. feb. 19, 2015 7:07 pm

Ostres MIA ... Es el nom de la meva nena!!!!! A mi m encanta i per ella no podiem haver escollit un millor li escau com anell al dit.!!!!
Bona elecció!
Avatar de l’usuari
Mia84
:: papallona
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dc. des. 03, 2014 10:40 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Mia84 » dv. feb. 20, 2015 9:43 am

Tona quina casualitat!!! Doncs des del primer moment que el Mio el va dir em va encantar!!!! I clar...ara estem a l'espera de saber què és per si el podem utilitzar o no. Jo li faig la conya que si és nen li direm Lio jajajajaja

Avui tinc eco (estic de 8+4) i intentaré esbrinar on està situada la placenta. Hi ha un estudi que diu que si està a la dreta serà nen i a l'esquerra nena (http://criatures.ara.cat/blog/2011/01/2 ... -setmanes/).
A veure si així ens anem fent una idea >.-<:
"No te rindas nunca, porque nunca sabes si el próximo intento será el que funcionará." Mary Kay Ash
Avatar de l’usuari
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Danu » dc. març 04, 2015 10:26 am

Conec una noia catalana que ha posat als seus fills Olívia y Lorenzo (suposo que amb accent italià, no sé).
Jo ara que vaig a per el segon penso que si fos una nena m'agradaria anar en la línia dels noms de la natura... la primera es diu Abril, doncs la segona... Alba (al Danuo li encanta, a mi també però penso que hi ha per tot arreu), Lluna, Nit (aquests al Danuo no li agraden)... Mar no perquè el cognom comença per R, però als dos ens agrada molt Marina (sense T). Creieu que és molt comú?
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 569
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: VespresVerds » dc. març 04, 2015 12:58 pm

Home, jo Marina el tinc molt sentit. Suposo que depèn per on et moguis.
La meva veïna té una nena de 3 anys i es diu Marinette, que és Marina, és clar, però com que el seu pare és Alemany... A mi m'agrada! Sona "Marinet"
Avatar de l’usuari
kabbisa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1397
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
Ubicació: Barcelona / Cabrils

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: kabbisa » dc. març 04, 2015 7:18 pm

Jo també tinc més sentit el nom de Marina que el d'Alba ;)
Tots dos son molt macos
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR

"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Avatar de l’usuari
tona
:: pantera
:: pantera
Entrades: 868
Membre des de: dt. nov. 20, 2007 6:30 pm
Ubicació: a la muntanya

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: tona » dc. març 04, 2015 7:39 pm

DANU, també teniu ONA, DUNA, CEL, SOL (m'encanta),MARIONA,.. alba i marina per mi son iguals de sentits i per la meva zona bastant!! ;-)
Avatar de l’usuari
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: FloR » dj. març 05, 2015 9:43 am

Les meves nebodes es diuen alba i marina, a mi m'encanten!! Jo també cerco el segon i tot i que m'agradaria que fos un altre nen, si vingués nena m'agrada molt Elsa, i fa 4 dies que em vaig adonar que la frozen es diu aixi...
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
Avatar de l’usuari
Navi
:: conillet
:: conillet
Entrades: 376
Membre des de: dl. nov. 04, 2013 8:39 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Navi » dj. març 05, 2015 2:29 pm

El meu home me n'ha dit un de nena que no havia sentit mai: Ninel. De fet l'he hagut de buscar a Internet perquè no sabíem si era de nen o nena.
He trobat que hi ha una actriu-cantant mexicana que se'n diu i que li van posar per en Lenin (és el nom escrit al revés).
Imatge
Avatar de l’usuari
Sibil·la
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3876
Membre des de: dj. set. 29, 2005 11:06 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Sibil·la » dc. març 18, 2015 7:07 pm

Ninel-Lenin. Bona! Li haig de comentar al meu germà, hihi.

Us havia dit el nom d'Orlina? Se'n diu una nena que fa dansa amb la meua.
És el nom d'un a riera de per aquí; i a la mateixa classe hi ha una Pirena, que crec que ja us havia comentat.
Avatar de l’usuari
damma85
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1285
Membre des de: dt. ago. 25, 2009 1:21 pm
Contacta:

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: damma85 » dl. març 23, 2015 8:36 am

Hola,

sabeu que gracies a aquest post te el nom la meva filla? Es diu Lia i el gran Aran.
El meu blog http://mielylimonsalud.blogspot.com.es/" onclick="window.open(this.href);return false;
La meva botiga eco: http://mielimon.es/ca/" onclick="window.open(this.href);return false;
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
tona
:: pantera
:: pantera
Entrades: 868
Membre des de: dt. nov. 20, 2007 6:30 pm
Ubicació: a la muntanya

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: tona » dl. març 23, 2015 12:54 pm

Ostres damma... precios el nom je je... i quan té la teva lia??? La meva fara 3 anys a l abril. nosaltres ja havirm sentit en coneixem tres més. i a mi m encanta!!! Tu no l havies sentit mai???
Avatar de l’usuari
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Danu » dl. març 23, 2015 4:00 pm

FloR ha escrit:Les meves nebodes es diuen alba i marina, a mi m'encanten!! Jo també cerco el segon i tot i que m'agradaria que fos un altre nen, si vingués nena m'agrada molt Elsa, i fa 4 dies que em vaig adonar que la frozen es diu aixi...

Alba i Marina també estan entre els meus preferits, junt amb Elena, Alícia i Noa. Elsa també és molt bonic... Encara que no són rars. De rars me'n agraden uns quants (June, Enya, Erin...), però no han quallat ;-)
Estem més o menys del mateix, quina gràcia.
Mireia80
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:44 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Mireia80 » dj. abr. 09, 2015 10:49 am

Hola! Doncs nosaltres teníem clar que si era un nen li diríem Àlex... però va ser una nena i ens vam quedar tan bloquejats que li vam posar Àlex igual!! A la partida de naixament li vam posar Alexandra, que tb ens encanta, però bàsicament és Àlex. Per mi té molta personalitat, m'encanta!!
I quan va venir el nen ens vam trobar que no ens posàvem d'acord!!! a mi m'agradava molt Biel, Xavi, Adrià, però el meu home no estava d'acord, i a ell li agradava David i a mi no m'acabava de convènçer, tot i que el trobo maco... al final un dia vam sentir Max i ens va enamorar a tots dos!!! A mon pare casi li dóna un atac perquè el gos del seu millor amic es diu MAX!!! Però ara ja s'ha acostumat!!
Si hagués d'escollir ara nom m'agraden molt Ariadna i Adriana, i també Adrià i Martí. Arlet últimament n'hi ha moltes, almenys al meu voltant, però el trobo preciós. Jo el vaig començar a sentir a la sèrie Infidels.
Els que m'encanten tb són Jana i June.
Avatar de l’usuari
Navi
:: conillet
:: conillet
Entrades: 376
Membre des de: dl. nov. 04, 2013 8:39 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Navi » dj. abr. 09, 2015 12:03 pm

Mireia a mi també m'encanta Àlex per nena! A vàries sèries americanes he vist personatges femenins que se'n diuen i no se'm fa gens estrany. El trobo preciòs!
Imatge
Avatar de l’usuari
Mirela
:: papallona
:: papallona
Entrades: 115
Membre des de: dv. nov. 02, 2012 12:48 pm

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Mirela » dj. abr. 09, 2015 6:31 pm

A mi també m'agrada molt Àlex per nena!En conec una i trobo que és un nom amb molta força.
Mireia80
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 82
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:44 am

Re: Noms poc comuns

EntradaAutor: Mireia80 » dv. abr. 10, 2015 9:36 am

Mireia, a mi tb m'agrada molt el nostre nom :globus:
Ara no n'hi ha gaires i jo el trobo molt maco!! No li vaig posar a la meva filla perquè no volia que es digués com jo, però el recomano a tothom.... :)

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::