Noms poc comuns
Re: Noms poc comuns
N'hi ha un que m'agrada molt però no crec que li pugui posar pq al meu marit no...
Valldeflors. És la patrona de Tremp i allà hi ha moltes àvies que es diuen així. Ho fan abreviat i els hi diuen Flors.
Valldeflors. És la patrona de Tremp i allà hi ha moltes àvies que es diuen així. Ho fan abreviat i els hi diuen Flors.
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als
! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als
! Jo, natural killers altes4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Re: Noms poc comuns
Sí, tenia el nom sentit de la tele. Aaaaraa hehe
Apunto Rai.Raimon
Valldeflors? doncs és xulo!!! I és patrona de Tremp?! Ostres, hi tinc un amic de l'època d'estudiant!! ja li diré, hehe
Flors com a diminutiu... no està malament, mira!
Apunto Rai.Raimon
Valldeflors? doncs és xulo!!! I és patrona de Tremp?! Ostres, hi tinc un amic de l'època d'estudiant!! ja li diré, hehe
Flors com a diminutiu... no està malament, mira!
Re: Noms poc comuns
Mia84, i quin és el nom de nena???
Flors a mi no m acaba de fer el pes. pr sobre gustos colors no??
He sentit també NUI per nena però ni idea d on ve!!!! Algu ho sap???
Flors a mi no m acaba de fer el pes. pr sobre gustos colors no??
He sentit també NUI per nena però ni idea d on ve!!!! Algu ho sap???
Re: Noms poc comuns
Tona el nom que ens agrada és Lia
De nen, vaig estar buscant i m'agraden Ibai, Biel, Èric, Ekai, Ian
A veure quin ens quedem!
De nen, vaig estar buscant i m'agraden Ibai, Biel, Èric, Ekai, Ian
A veure quin ens quedem!
"No te rindas nunca, porque nunca sabes si el próximo intento será el que funcionará." Mary Kay Ash
Re: Noms poc comuns
Ostres MIA ... Es el nom de la meva nena!!!!! A mi m encanta i per ella no podiem haver escollit un millor li escau com anell al dit.!!!!
Bona elecció!
Bona elecció!
Re: Noms poc comuns
Tona quina casualitat!!! Doncs des del primer moment que el Mio el va dir em va encantar!!!! I clar...ara estem a l'espera de saber què és per si el podem utilitzar o no. Jo li faig la conya que si és nen li direm Lio jajajajaja
Avui tinc eco (estic de 8+4) i intentaré esbrinar on està situada la placenta. Hi ha un estudi que diu que si està a la dreta serà nen i a l'esquerra nena (http://criatures.ara.cat/blog/2011/01/2 ... -setmanes/).
A veure si així ens anem fent una idea
Avui tinc eco (estic de 8+4) i intentaré esbrinar on està situada la placenta. Hi ha un estudi que diu que si està a la dreta serà nen i a l'esquerra nena (http://criatures.ara.cat/blog/2011/01/2 ... -setmanes/).
A veure si així ens anem fent una idea

"No te rindas nunca, porque nunca sabes si el próximo intento será el que funcionará." Mary Kay Ash
Re: Noms poc comuns
Conec una noia catalana que ha posat als seus fills Olívia y Lorenzo (suposo que amb accent italià, no sé).
Jo ara que vaig a per el segon penso que si fos una nena m'agradaria anar en la línia dels noms de la natura... la primera es diu Abril, doncs la segona... Alba (al Danuo li encanta, a mi també però penso que hi ha per tot arreu), Lluna, Nit (aquests al Danuo no li agraden)... Mar no perquè el cognom comença per R, però als dos ens agrada molt Marina (sense T). Creieu que és molt comú?
Jo ara que vaig a per el segon penso que si fos una nena m'agradaria anar en la línia dels noms de la natura... la primera es diu Abril, doncs la segona... Alba (al Danuo li encanta, a mi també però penso que hi ha per tot arreu), Lluna, Nit (aquests al Danuo no li agraden)... Mar no perquè el cognom comença per R, però als dos ens agrada molt Marina (sense T). Creieu que és molt comú?
- VespresVerds
- :: cèrvol

- Entrades: 569
- Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am
Re: Noms poc comuns
Home, jo Marina el tinc molt sentit. Suposo que depèn per on et moguis.
La meva veïna té una nena de 3 anys i es diu Marinette, que és Marina, és clar, però com que el seu pare és Alemany... A mi m'agrada! Sona "Marinet"
La meva veïna té una nena de 3 anys i es diu Marinette, que és Marina, és clar, però com que el seu pare és Alemany... A mi m'agrada! Sona "Marinet"
- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
Re: Noms poc comuns
Jo també tinc més sentit el nom de Marina que el d'Alba ;)
Tots dos son molt macos
Tots dos son molt macos
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Re: Noms poc comuns
DANU, també teniu ONA, DUNA, CEL, SOL (m'encanta),MARIONA,.. alba i marina per mi son iguals de sentits i per la meva zona bastant!! 

Re: Noms poc comuns
Les meves nebodes es diuen alba i marina, a mi m'encanten!! Jo també cerco el segon i tot i que m'agradaria que fos un altre nen, si vingués nena m'agrada molt Elsa, i fa 4 dies que em vaig adonar que la frozen es diu aixi...
Re: Noms poc comuns
El meu home me n'ha dit un de nena que no havia sentit mai: Ninel. De fet l'he hagut de buscar a Internet perquè no sabíem si era de nen o nena.
He trobat que hi ha una actriu-cantant mexicana que se'n diu i que li van posar per en Lenin (és el nom escrit al revés).
He trobat que hi ha una actriu-cantant mexicana que se'n diu i que li van posar per en Lenin (és el nom escrit al revés).
Re: Noms poc comuns
Ninel-Lenin. Bona! Li haig de comentar al meu germà, hihi.
Us havia dit el nom d'Orlina? Se'n diu una nena que fa dansa amb la meua.
És el nom d'un a riera de per aquí; i a la mateixa classe hi ha una Pirena, que crec que ja us havia comentat.
Us havia dit el nom d'Orlina? Se'n diu una nena que fa dansa amb la meua.
És el nom d'un a riera de per aquí; i a la mateixa classe hi ha una Pirena, que crec que ja us havia comentat.
Re: Noms poc comuns
Hola,
sabeu que gracies a aquest post te el nom la meva filla? Es diu Lia i el gran Aran.
sabeu que gracies a aquest post te el nom la meva filla? Es diu Lia i el gran Aran.
El meu blog http://mielylimonsalud.blogspot.com.es/" onclick="window.open(this.href);return false;
La meva botiga eco: http://mielimon.es/ca/" onclick="window.open(this.href);return false;


La meva botiga eco: http://mielimon.es/ca/" onclick="window.open(this.href);return false;


Re: Noms poc comuns
Ostres damma... precios el nom je je... i quan té la teva lia??? La meva fara 3 anys a l abril. nosaltres ja havirm sentit en coneixem tres més. i a mi m encanta!!! Tu no l havies sentit mai???
Re: Noms poc comuns
FloR ha escrit:Les meves nebodes es diuen alba i marina, a mi m'encanten!! Jo també cerco el segon i tot i que m'agradaria que fos un altre nen, si vingués nena m'agrada molt Elsa, i fa 4 dies que em vaig adonar que la frozen es diu aixi...
Alba i Marina també estan entre els meus preferits, junt amb Elena, Alícia i Noa. Elsa també és molt bonic... Encara que no són rars. De rars me'n agraden uns quants (June, Enya, Erin...), però no han quallat

Estem més o menys del mateix, quina gràcia.
Re: Noms poc comuns
Hola! Doncs nosaltres teníem clar que si era un nen li diríem Àlex... però va ser una nena i ens vam quedar tan bloquejats que li vam posar Àlex igual!! A la partida de naixament li vam posar Alexandra, que tb ens encanta, però bàsicament és Àlex. Per mi té molta personalitat, m'encanta!!
I quan va venir el nen ens vam trobar que no ens posàvem d'acord!!! a mi m'agradava molt Biel, Xavi, Adrià, però el meu home no estava d'acord, i a ell li agradava David i a mi no m'acabava de convènçer, tot i que el trobo maco... al final un dia vam sentir Max i ens va enamorar a tots dos!!! A mon pare casi li dóna un atac perquè el gos del seu millor amic es diu MAX!!! Però ara ja s'ha acostumat!!
Si hagués d'escollir ara nom m'agraden molt Ariadna i Adriana, i també Adrià i Martí. Arlet últimament n'hi ha moltes, almenys al meu voltant, però el trobo preciós. Jo el vaig començar a sentir a la sèrie Infidels.
Els que m'encanten tb són Jana i June.
I quan va venir el nen ens vam trobar que no ens posàvem d'acord!!! a mi m'agradava molt Biel, Xavi, Adrià, però el meu home no estava d'acord, i a ell li agradava David i a mi no m'acabava de convènçer, tot i que el trobo maco... al final un dia vam sentir Max i ens va enamorar a tots dos!!! A mon pare casi li dóna un atac perquè el gos del seu millor amic es diu MAX!!! Però ara ja s'ha acostumat!!
Si hagués d'escollir ara nom m'agraden molt Ariadna i Adriana, i també Adrià i Martí. Arlet últimament n'hi ha moltes, almenys al meu voltant, però el trobo preciós. Jo el vaig començar a sentir a la sèrie Infidels.
Els que m'encanten tb són Jana i June.
Re: Noms poc comuns
Mireia a mi també m'encanta Àlex per nena! A vàries sèries americanes he vist personatges femenins que se'n diuen i no se'm fa gens estrany. El trobo preciòs!
Re: Noms poc comuns
A mi també m'agrada molt Àlex per nena!En conec una i trobo que és un nom amb molta força.
Re: Noms poc comuns
Mireia, a mi tb m'agrada molt el nostre nom
Ara no n'hi ha gaires i jo el trobo molt maco!! No li vaig posar a la meva filla perquè no volia que es digués com jo, però el recomano a tothom.... :)
Ara no n'hi ha gaires i jo el trobo molt maco!! No li vaig posar a la meva filla perquè no volia que es digués com jo, però el recomano a tothom.... :)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |















