Portanadons per estiu

Salut, dubtes i preparatius.
novella
:: cèrvol
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

Portanadons per estiu

EntradaAutor: novella » dc. març 04, 2015 3:16 pm

Hola!! A veure si algú em pot orientar... Amb el meu fill varem utilitzar molt el portanadons. Tenim una motxilla erergonòmica, concretament la marsupi. Ens va anar de conya! Però clar, ell va néixer a l'octubre. Al juliol naixerà la meva filla i em sembla q la marsupi és massa gruixuda per l'estiu. Em podeu recomanar algun altre portanadons ergonòmic? Què tal el boba wrap??
Imatge
Imatge
Rossinyola
:: pantera
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

Re: Portanadons per estiu

EntradaAutor: Rossinyola » dc. març 04, 2015 4:04 pm

Hola, el meu petit va néixer aquest agost i hem tirat molt de la marsupi que teniem, perquè no ha estat un agost massa calurós. Si fa molta calor tens la marsupi breeze, més fresqueta. I també vaig fer servir molt la bandolera de fular, fresquíssima. La boba wrap no te la recomano, és massa gruixuda per l'estiu: vaig anar amb la idea de comprar-ne una a la Kangura i m'ho van desaconsellar elles mateixes. De fet, em van dir que entre la marsupi, pels vespres, i la bandolera ja anava sobrada, i així va ser :ok:
Imatge

Imatge

Imatge
ELE
:: granota
:: granota
Entrades: 235
Membre des de: dj. gen. 16, 2014 12:34 pm

EntradaAutor: ELE » dc. març 04, 2015 7:26 pm

mira babyaguabag! el vaig descobrir any passat...és molt fresquet...és tipus fular (però no és difícil...4 pràctiques) i crec que ara han fet un altre amb anella...
jo me'l vaig comprar pq l'estiu passat amb un bebe de 5mesos i una nena de 3...sola a la piscina i platja...que meu marit treballava part del temps...em va semblar que me faltarien mans...i es ideal...
et pots ficar a l'aigua i tot! s'asseca ràpid!

BAB babyaguabag...podeu buscar al google pq no recordo la web ;-)
0blanca0
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dv. jul. 25, 2014 10:57 pm

EntradaAutor: 0blanca0 » dc. març 04, 2015 8:43 pm

Hola!! Jo tinc el mateix dilema!!! Tinc una motxilla Boba 4G que aprofitarà sobretot el meu xicot, però volia comprar un fular elàstic per mi i sobretot per poder portejar des de el primer dia...el fet és que pariré ara al març i em fa por que el fular elàstic ja sigui massa gruixut i calorós sobretot de cara al maig i els mesos que venen...
Rossinyola, la bandolera es pot utilitzar des de el principi? Son les de teixit amb anillas que tenen al cangura?
Qualsevol consell per les que heu portejat a l'estiu està mes que agraït!!!
ELE, el babyaguabag es 100% polièster...jo a l'estiu no em puc posar ni un sostenidor que sigui sintètic...per assegurar-me una mica de frescor només confio en el cotó o qualsevol altre teixit però que sigui natural.
HELP!
Imatge

Imatge
Rossinyola
Entrades: 806
Membre des de: ds. maig 21, 2011 11:05 am

EntradaAutor: Rossinyola » dc. març 04, 2015 9:15 pm

0blanca0 ha escrit:Hola!! Jo tinc el mateix dilema!!! Tinc una motxilla Boba 4G que aprofitarà sobretot el meu xicot, però volia comprar un fular elàstic per mi i sobretot per poder portejar des de el primer dia...el fet és que pariré ara al març i em fa por que el fular elàstic ja sigui massa gruixut i calorós sobretot de cara al maig i els mesos que venen...
Rossinyola, la bandolera es pot utilitzar des de el principi? Son les de teixit amb anillas que tenen al cangura?
Qualsevol consell per les que heu portejat a l'estiu està mes que agraït!!!
ELE, el babyaguabag es 100% polièster...jo a l'estiu no em puc posar ni un sostenidor que sigui sintètic...per assegurar-me una mica de frescor només confio en el cotó o qualsevol altre teixit però que sigui natural.
HELP!

Sí des del primer dia! Jo vaig sortir de l'hospital amb el nen a la bandolera :content:
La meva és aquesta http://www.kangura.com/bandolera-portab ... bulle.html
Imatge

Imatge

Imatge
Boniqueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 269
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 9:38 am

EntradaAutor: Boniqueta » dj. març 05, 2015 8:13 am

La Boba Wrap no te la recomano per l'estiu. La meva filla va néixer a principis de juliol i era horrible portar-la allà. És molt gruixuda i fa venir molta calor tant per la criatura com per tu.
Imatge
princesa_ballarina
Entrades: 858
Membre des de: ds. ago. 28, 2010 3:55 pm

EntradaAutor: princesa_ballarina » dj. març 05, 2015 8:57 am

Ostres... Jo que pensaba dur els bessons en el fular elàstic (boba wrap)... (naixeran al juny)... I ara m'heu creat un maldecap! :ufs:

Tinc bandolera fineta, però prefereixo els portanadons simètrics... i la boba 3G no és bona opció (no m'agrada el reductor)... Què fem! Què més proposeu? Hi ha alguna marca de fular elàstic més fresquet??

Merci!
Crea'n, regals personalitzats. http://creanregals.blogspot.com.es/

Imatge
Imatge
princesa_ballarina

EntradaAutor: princesa_ballarina » dj. març 05, 2015 9:23 am

He estat remenant pel la web de kangura i hi ha els fulars de bambú (teixit més fresquet), algú els ha provat?

Imatge
Imatge
0blanca0
Entrades: 199
Membre des de: dv. jul. 25, 2014 10:57 pm

EntradaAutor: 0blanca0 » dj. març 05, 2015 10:32 am

Gràcies boniques!
Que xula la teva bandolera Rossinyola!! ;-)
Imatge

Imatge
novella
Entrades: 585
Membre des de: dg. oct. 14, 2012 1:16 pm
Ubicació: Girona

EntradaAutor: novella » dj. març 05, 2015 1:07 pm

Gràcies a totes! M'ho miraré!!
Imatge
Imatge
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

EntradaAutor: Mara17 » dj. març 05, 2015 4:09 pm

A mi m'han recomanat bandolera, més que res perquè és el més econòmic i al cap de poc ja podré fer servir el que tinc.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
super_patet
:: puça
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dl. març 17, 2014 5:04 pm

EntradaAutor: super_patet » dj. març 05, 2015 7:43 pm

princesa ballarina, jo en tinc un de bambú! i si que és un teixit molt fresc.
El meu nen és de maig, i durant el mes de maig, juny i juliol l'utilitzava sovint. Però quan va arribar l'agost, feia tanta calor que fins i tot un dia em va entrar pànic de portar-lo pegat a mi, per ser exactes, crec que va ser finals de juliol quan el vaig treure suat, vermell... i no em vaig atrevir més a portejar durant la resta de l'estiu.
Espero haver-te ajudat.
princesa_ballarina

EntradaAutor: princesa_ballarina » dv. març 06, 2015 8:25 am

Gràcies, super_patet. Recordes la marca del fular?

Imatge
Imatge
mimi82
:: zebra
Entrades: 1532
Membre des de: dl. ago. 08, 2011 6:06 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: mimi82 » dv. març 06, 2015 9:21 am

Hola boniques,

Ahir justament ho parlavem al grup de Facebook de Marones Agost 2015, i una companya va posar aquest http://www.lacasetadelarbre.es/portabeb ... C3%A0stic/, es un fulard elàstic de bambú ecològic, crec que va dir que també el venen a la botiga Kangura.

Jo tinc DPP pel 20 d'Agost i tinc un fulard Boba Wrap que em va tocar en un sorteig, i suposo que al principi tindré el mateix problema, oi... fins que no sigui hivern no el podré fer servir...
Com que jo hauré d'anar a la botiga que m'ensenyin a usar-lo, o potser quedo amb una noia que en sap força del tema porta-nadons (la Crissie, no se si us sona) li comentaré aviam que n'opina...

Motxilla, suposo que heretaré una Manduca de ma germana que està nova... :love:
Tenim ganes de tu, petit@...Maig 2011
4 IA's :ufs: 2na transfer, 2na FIV desembre 2014 :ok:
12/08/2015 --> Benviguda princesa!!!!
**BessonadaPacte de panxu: crisàlide :-()) ,mimi , isa31**

Imatge
princesa_ballarina

EntradaAutor: princesa_ballarina » dv. març 06, 2015 10:02 am

Si, mimi82, n'hi ha kangura (i 2 al "mercadillo" del SocPetit) :ok:
De totes maneres, jo crec que "la clau" està en el tipus de nus. N'hi ha de 3 capes (és el que es fa normalment) però també n'hi ha d'una capa. Us adjunto un parell de nusos diferents:
- https://www.youtube.com/watch?v=i2EFiuwV9Q4
- https://www.youtube.com/watch?v=kKpM0juiK30
D'altra banda, jo he portejat a l'estiu amb la boba 3G (quan el meu era més gran i podía fer servir motxilla) i recordó que el duia en bolquer! jejeje Així no passava calor. :***:
El que més "rotllo" veig és que també tenim calor nosaltres (Esquena, forma de creu)...No és el mateix el tirant d'una motxilla que dos trossos de tela! :ufs:
Aix!!!

Imatge
Imatge
mimi82

EntradaAutor: mimi82 » ds. març 07, 2015 10:42 am

Suposo que tens raó princesa-ballarina, però si no en sabem gens d'utilitzar portanadons no es serà difícil fer el nus aquest d'una sola capa?
Igalment ara tinc el biba wrap a les mans i es força doble i pinta força caluros... jo potser m'agafo un fulard d'aquests de bambú ja no me de comprar ni el Boba ni la motxilla..
No veig aquests que dius del mercadillo, em pots penjar els posts?

Moltes gràcies!

Imatge
princesa_ballarina

EntradaAutor: princesa_ballarina » ds. març 07, 2015 5:25 pm

Imatge
Imatge
silviette
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dg. gen. 18, 2015 8:13 am

EntradaAutor: silviette » dt. març 10, 2015 4:31 pm

Hola noies!

Jo tinc la DPP per al 12 d'agost i havia pensat d'utilitzar un fulard, però com a mare novata no tenia ni idea que hi havien de tants tipus! :ufs:

Pel que heu anat dient suposo que el més adient per l'agost és el de bambú que no dóna tanta calor, però ara el meu dubte és si necessito que algú m'expliqui com funciona o amb les instruccions ja faré. És que visc molt lluny de Barcelona i havia pensat de comprar-lo per internet, però ara em fa por que m'arribi i no poder-lo utilitzar per no saber com funciona!!

Aiii, quantes coses em queden per aprendre!! >.-<:
Imatge
mimi82

EntradaAutor: mimi82 » dt. març 10, 2015 4:43 pm

silviette ha escrit:Hola noies!

Jo tinc la DPP per al 12 d'agost i havia pensat d'utilitzar un fulard, però com a mare novata no tenia ni idea que hi havien de tants tipus! :ufs:

Pel que heu anat dient suposo que el més adient per l'agost és el de bambú que no dóna tanta calor, però ara el meu dubte és si necessito que algú m'expliqui com funciona o amb les instruccions ja faré. És que visc molt lluny de Barcelona i havia pensat de comprar-lo per internet, però ara em fa por que m'arribi i no poder-lo utilitzar per no saber com funciona!!

Aiii, quantes coses em queden per aprendre!! >.-<:

Hola Silviette, jo crec que si ets apanyada amb les instruccions i mirant videos per internet faràs, però jo personalment intentaria anar a algun lloc que m'ho ensenyessin, allí on vius no hi ha cap botiga ni ningú que et pugues fer el favor? Et puc preguntar d'on ets?
D'altra banda al grup de Facebook de Marones d'Agost de 2015 estem parlant de fer una quedada, tinc pendent de dir-ho al post però vaig força de bòlit, si vols apuntar-t'hi... som unes quantes que ens interessa el tema de porteig i suposo que ja n'estarem informades...

Imatge
silviette
Entrades: 84
Membre des de: dg. gen. 18, 2015 8:13 am

EntradaAutor: silviette » dt. març 10, 2015 4:54 pm

Mimi, sóc de Tortosa, i per aquí no he vist a ningú que vagi en portanadons... Igualment probaré de preguntaré a les botigues a veure si en alguna en venen i de passada em poden explicar com va...
Ui, que guai això de la quedada, ja aniràs informant al post d'agost i si puc m'hi apuntaré!!
Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::