escoles zona 1 Girona,consell!!!

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
eva11
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dc. març 04, 2015 12:04 am

escoles zona 1 Girona,consell!!!

EntradaAutor: eva11 » dc. març 04, 2015 5:51 pm

Bona tarda,
Algu em podria dir recomanar escoles de la zona 1 de Girona? Els meus dubtes es entre el verd que és més tradicional i l'annexa que m'han dit que és una escola més alternativa.
Hem podrieu aconsellar siusplau?
Moltes gracies
ulaula
Entrades: 2
Membre des de: dj. març 05, 2015 5:14 pm

Re: escoles zona 1 Girona,consell!!!

EntradaAutor: ulaula » dj. març 05, 2015 5:25 pm

hola eva11

jo estic igual, ens toca la zona 1 i voldria una de les cèntriques, a les portes obertes de l'ANNEXA no hi vaig poder anar, però a la VERD si, i és una de les que DESCARTO (massa tradicional i competitiva, pel que em va semblar)

jo estic entre la BRUGUERA i MONTJUÏC, crec que primera opció BRUGUERA... el que passa és que crec que totes aquestes estaran força sol·licitades, i al ser d'una linia, hi ha poques places, fa por quedar-se fora i que llavors toqui la quarta opció (quarta per dir algo)... no sé què fer... :)

és un bon mal-de-cap això perquè després moure'ls si que seria complicat... espero encertar la decisió i a més tenir sort en el sorteig...

ja sé que no et dec haver ajudat gaire... però et dono ànims!! que estem tots els pares igual de capficats, crec...

petonets!!
eva11
Entrades: 7
Membre des de: dc. març 04, 2015 12:04 am

Re: escoles zona 1 Girona,consell!!!

EntradaAutor: eva11 » dj. març 05, 2015 6:12 pm

Gracies pels ànims ulaula!
El verd no l'he descartat perque em cau a 1 min de casa,encara que sigui tradicional i competitiva (vaig pensar el mateix que tu).
En canvi l'annexa em va agradar molt,pero em tira enrrera que per la zona on esta hi ha un % mes elevat d'immigracio que a les del centre...no se per on tirar....el masmitja tb el varem trobar massa rigid i religiós.
Be,molta sort i anims tambe.
Petons

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::