Escola activa Congrés Indians - Com és l'Educació Primària?
Escola activa Congrés Indians - Com és l'Educació Primària?
Hola,
Ja sé que és una escola nova i, si no m'equivoco, ara mateix el curs més gran del cicle inicial és segon. Tot i així, algú sabria dir-me com treballen a primària? A la web llegeixo que hi ha els ambients lliures, tallers i propostes però voldria saber si també es mantenen a primària i si fan alguna cosa més, tipus projectes, si aquests estan dirigits, com s'avaluen, etc.
Moltes gràcies.
Ja sé que és una escola nova i, si no m'equivoco, ara mateix el curs més gran del cicle inicial és segon. Tot i així, algú sabria dir-me com treballen a primària? A la web llegeixo que hi ha els ambients lliures, tallers i propostes però voldria saber si també es mantenen a primària i si fan alguna cosa més, tipus projectes, si aquests estan dirigits, com s'avaluen, etc.
Moltes gràcies.
Re: Escola activa Congrés Indians - Com és l'Educació Primària?
Just el dimarts vinent 10 de març, fan una xerrada pedagògica super interessant. El curs passat vaig anar-hi (sóc mestra) i em va encantar!!!! A la xerrada hi pot anar qui vulgui. 
Llegeixo que és per mestres.
cabriolet ha escrit:Llegeixo que és per mestres.
jo hi vaig anar i no sóc mestre
De fet, tot i que en diuen "jornada per mestres" l'altre dia just llegia en algun lloc l'explicació i parlava que estava dirigida per educadors, mestres i persones interessades o algo així. Ningú et pregunta si ets mestre i és una oportunitat genial per conèixer l'escola, voltar per allà, parlar amb mestres, veure els materials...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |