.•❀•._.•❁•.Grafiqueres MARÇ'15.•❁•._.•❀•.
Re: .•❀•._.•❁•.Grafiqueres MARÇ'15.•❁•._.•❀•.
Hola noies! Nira, quin greu, sempre és un pal, ni que te l'esperis, xo a pel proper cicle!
Les altres com esteu? Venen uns quants desesperos, n? A veure si cantem aviat!!! Qui és la pròxima???
A mi ja m'ha sortit la linia, així que se m'ha avançat una miqueta, jefa, si vols actualitzar la meva DNW al 20/03, això diu el FF!!
Una coseta, em surten les linies amb linia discontinua, sabeu què vol dir?? Faig algo malament??
Apa, que acabeu de tenir un bon diumenge!!! petons!
Les altres com esteu? Venen uns quants desesperos, n? A veure si cantem aviat!!! Qui és la pròxima???
A mi ja m'ha sortit la linia, així que se m'ha avançat una miqueta, jefa, si vols actualitzar la meva DNW al 20/03, això diu el FF!!
Una coseta, em surten les linies amb linia discontinua, sabeu què vol dir?? Faig algo malament??
Maig FIV: TE +
18/06/15 Te n'has anat
22/09/15 transfer: nova oportunitat TE+
ETS UN NEN!!
08/06/16 ja ets aquí x canviar el nostre món, t'estimem molt!
Des 2018 transfer: tornem a l'aventura
03/01/19 TE+!!!!
18/06/15 Te n'has anat
ETS UN NEN!!
03/01/19 TE+!!!!
Anim nira!!!
Com esteu?? Quin diumenge mes bonic!!
En queden 4 dies.... Aixxxx..... Oixxxx uixxxxx
Alis tu com vas??
@txell@... No pateixis... Tu ja ens ho vas dir que estaries liada.....;)
Sita linea discontinua es quan el FFno ho te del tot clar... Pero no passa res.... Potsercanvia la linea en funcio de les properes tempes
Com esteu?? Quin diumenge mes bonic!!
En queden 4 dies.... Aixxxx..... Oixxxx uixxxxx
Alis tu com vas??
@txell@... No pateixis... Tu ja ens ho vas dir que estaries liada.....;)
Sita linea discontinua es quan el FFno ho te del tot clar... Pero no passa res.... Potsercanvia la linea en funcio de les properes tempes
Bluebike ha escrit:Bones,
Que voleu una altra grafiquera novatilla? Novata de fer gràfiques, però buscant força veterana. Normalment estic a cercadores, però aquest mes m'he decidit a fer gràfiques. No sé si seràn molt fiables, per que em desperto un munt de cops a les nits. Estic prenent Clomid i m'entren fogots nocturns. Per cert no sé per que és veu la gràfica en farenheit, jo l'entro amb celscius, de totes maneres a sota hi ha un botonet que diu "view in celcius"
Apa doncs em presento:
- Nom: Bluebike
- Edat dels dos: Ell 45, jo 37
- Nº de fills: 0
- Cicles de cerca: 14? Des de gener 2014
- Durada dels vostres cicles (aprox): Últimament 29 dies.
- Més cosetes: si preneu alguna cosa, feu TO?, i el que vulgueu explicar! Faig de tot, jajaj. Prenc Clomid, faig TO i aquest mes em pren tempes!
- DATA DE NW és el més important per afegir-vos al calendari... O aproximada, si encara no la sabeu. No l'espero per voltants del 17/3
Que tingueu totes molt bon divendres
Benvinguda!!! Ja et tenim fitxada!! Aquest cicle serà el bo, les grafiqueres t'enviem energia positivaaaaa!!!
Sita7 ha escrit:Hola noies! Nira, quin greu, sempre és un pal, ni que te l'esperis, xo a pel proper cicle!
Canviada! Si el FF canvia d'opinió, et moc a la data que em diguis sense cap problema!
Bluebike quins bons deures que has fet!!!
Bon dia grafis!!
Fent un repasset he vist baixadotes lletges... @txell@... Com vas, la tempe no acompanya no??
Aroswi.... La tempe tambe avall... Com estas??
Noies ho estem fent fatal... La tempe ha d'anar amunt, ;)
Jo me la volia pendre pero, amb els meus homes a casa no puc... Ara esta refredat el marit... I amb febre per la nit.... Total impossible descansar be.... I no aixecar-me per fer alguna cosa... Tapar el nen.... Portar aigua i ibuprofeno al yuyo.... Aixxxxxxx em queden 3 dies i estic perduda... Gens pendent, vaig molt liada.... Veurem que passa!!!
Fent un repasset he vist baixadotes lletges... @txell@... Com vas, la tempe no acompanya no??
Aroswi.... La tempe tambe avall... Com estas??
Noies ho estem fent fatal... La tempe ha d'anar amunt, ;)
Jo me la volia pendre pero, amb els meus homes a casa no puc... Ara esta refredat el marit... I amb febre per la nit.... Total impossible descansar be.... I no aixecar-me per fer alguna cosa... Tapar el nen.... Portar aigua i ibuprofeno al yuyo.... Aixxxxxxx em queden 3 dies i estic perduda... Gens pendent, vaig molt liada.... Veurem que passa!!!
Hola!
Yuyu, si...ha baixat una dècima. No se... fa tres dos dies em noto rara, com de regla mega sensible/mala llet, tinc un cert mal de ronyons... però encara no ha aparegut. I em venen al cap tot de situacions que em podrien fer pensar que...i si ho estic?
Us aviso, avui és CD25...estic una mica neguitosa... i si aquesta vegada fos la bona? no em vull fer il·lusions...
petonet! Molts ànims a tu també guapi!! Com estàs tu? com et notes?
Yuyu, si...ha baixat una dècima. No se... fa tres dos dies em noto rara, com de regla mega sensible/mala llet, tinc un cert mal de ronyons... però encara no ha aparegut. I em venen al cap tot de situacions que em podrien fer pensar que...i si ho estic?
Us aviso, avui és CD25...estic una mica neguitosa... i si aquesta vegada fos la bona? no em vull fer il·lusions...
petonet! Molts ànims a tu també guapi!! Com estàs tu? com et notes?
>24 cicles_2014...
4 IA's negatives entre 2015 y 2016
1a FIV 2016: inci 05/06, punció 14/06, transfer 19/06___29/06/16 TE+
2a ronda 2018, n cicles fallits
Tansfer desvitrificats 2020, 06/02__17/02/20 Te???
- Bluebike
- :: conillet

- Entrades: 367
- Membre des de: dt. set. 30, 2014 8:38 am
- Ubicació: Leicestershire
Hola noies, què tal es presenta la setmana?
Nira15 Vaia me la
. Doncs vinga, que no decaigui i amb forces pel proper cicle!
@txell Ostres, baixadeta. Mira tu, si ha de venir que vingui ja i el proper mes sense infeccions recupereu el temps perdut
Yuyu 3 dies et queden?
Millor si estàs atabalada amb altres coses, dits creuats!
Arowsi Tu també baixadeta
No hi entenc gaire, però 36,6 no és tempe baixa del tot, no? Res, no ens queda altra que esperar
Sita7 Ni idea lo de la línia discontínua, potser et fa com a mi i et canvia el dia d'ovulació en un dies
Doncs a mi també m'ha baixat, però a 5 dpo encara és massa aviat per treure conclusions, ara que ja us vaig dir que em prenc la tempe d'aquella manera, cada dia a una hora diferent. Em desperto molt
Txell, dius que tinc els deures ben fets, vols dir? El divendres el FF em va moure la ratlla vermella i va marcar ovulació a CD17 en comptes de CD15, potser hauria d'haver allargat un dia més la sw. Bueno, ara ja no s'hi pot fer res, "la suerte esta echada".
Molt bon dilluns a totes
Nira15 Vaia me la
. Doncs vinga, que no decaigui i amb forces pel proper cicle!@txell Ostres, baixadeta. Mira tu, si ha de venir que vingui ja i el proper mes sense infeccions recupereu el temps perdut
Yuyu 3 dies et queden?
Millor si estàs atabalada amb altres coses, dits creuats!Arowsi Tu també baixadeta
No hi entenc gaire, però 36,6 no és tempe baixa del tot, no? Res, no ens queda altra que esperar
Sita7 Ni idea lo de la línia discontínua, potser et fa com a mi i et canvia el dia d'ovulació en un dies
Doncs a mi també m'ha baixat, però a 5 dpo encara és massa aviat per treure conclusions, ara que ja us vaig dir que em prenc la tempe d'aquella manera, cada dia a una hora diferent. Em desperto molt
Txell, dius que tinc els deures ben fets, vols dir? El divendres el FF em va moure la ratlla vermella i va marcar ovulació a CD17 en comptes de CD15, potser hauria d'haver allargat un dia més la sw. Bueno, ara ja no s'hi pot fer res, "la suerte esta echada".
Molt bon dilluns a totes

Hola boniques...porto tot el dia amb mal de cap (i no acostumo a tenir). I...he tingut un tacadet mooooolt lleuger, com explicarho, seré explicita...com de color canyella fluixet al salva slip, però en eixugar-me res. Els pits, potser un pelin, però molt poc inflats. La cara, plena d granets...
Estic nerviosa.
Sento el modo ego, però... Mhe anat a comprar un CB i tot!!! Aissss quan arribi l'aroswo li comentaré...no sé si fer-me'l demà, pero treballo tot el dia i no sabría com aguantar!!! Potser demà a la nit...
No tinc cicles de mes de 26 dies des del juliol! I nomes han estat tan llargs un cop a l'any!
Aisssssss nervisssss
Estic nerviosa.
Sento el modo ego, però... Mhe anat a comprar un CB i tot!!! Aissss quan arribi l'aroswo li comentaré...no sé si fer-me'l demà, pero treballo tot el dia i no sabría com aguantar!!! Potser demà a la nit...
No tinc cicles de mes de 26 dies des del juliol! I nomes han estat tan llargs un cop a l'any!
Aisssssss nervisssss
>24 cicles_2014...
Bona tarda grafiqueres!!!
Comença una nova setmana! Com aneu noies? Jo en plena SW, a veure si aquest mes caçem l'ovulet!!
Nira15 quin greu la warri, encara que ja t'ho esperessis... molta força pel nou cicle!!
Txell si que estas liada! Però això va bé per passar el desespero. Veig que has atrassat la DNW, ja pot ser que sigui l'oli de onagre, a veure com va.
Sita7 ja tens marcada la ovulació! Ara a desesperar, paciència guapa!!
Yuyu només 3 dies!! Com ho portes? Molts ànims!!
Aroswi quins nervis! Tu també en superdesespero! Molts ànims!!
Que vagi bé guapes!!
Comença una nova setmana! Com aneu noies? Jo en plena SW, a veure si aquest mes caçem l'ovulet!!
Nira15 quin greu la warri, encara que ja t'ho esperessis... molta força pel nou cicle!!
Txell si que estas liada! Però això va bé per passar el desespero. Veig que has atrassat la DNW, ja pot ser que sigui l'oli de onagre, a veure com va.
Sita7 ja tens marcada la ovulació! Ara a desesperar, paciència guapa!!
Yuyu només 3 dies!! Com ho portes? Molts ànims!!
Aroswi quins nervis! Tu també en superdesespero! Molts ànims!!
Que vagi bé guapes!!
4/11/16: Primera IA --> negativa
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
Aroswi ha escrit:Hola boniques...porto tot el dia amb mal de cap (i no acostumo a tenir). I...he tingut un tacadet mooooolt lleuger, com explicarho, seré explicita...com de color canyella fluixet al salva slip, però en eixugar-me res. Els pits, potser un pelin, però molt poc inflats. La cara, plena d granets...
Estic nerviosa.
Aisssssss nervisssss
Aroswi!!! Quins nervis! Si tens el CB i tot serà dificil aguantar. Molts ànims guapa, tinguens informada!!
4/11/16: Primera IA --> negativa
Ja tinc aquí la malawarri, pero tranquiles que estic bé!!! Esta clar que si fent els deures bé no el caçem dificilment el pillarem amb una SW de pena!!! A més, crec que la ment i el cos m'esta demanant un paron... Aquest mes no el faré pq no mola que la jefa passi de pendre's les tempes!!! Jajaja
aroswi!!! Jo m'esperaria a demà al mati per fer el TE ja que el primer pipi esta mes concentrat pero de vegades les ganes poden més!!!. Jo el primer cop, que no estava gens posada en aquests temes, vaig fer-me un CB a la setmana de la DNW!!! Ara no podria aguantar tant, jojiji.
Que tal Yuyu??? Que poquet et quedaaaa!!!
I les SW com les porteu?? Bluebike jo crec que els deures estan super bé. Compta que com a molt et serveixen els ponxitos de 24h post ovulació que es el que viu l'ovulet. En canvi els pinxitos preovulació et serveixen de 48 a 72 hores pq els bitxitis es el que viuen! Es a dir, pinxitus de 2 dies abans d'ovular ok i pinxitos de 2 dies despres d'ovular en teoria son poc fructífers! Aixo t'ho explicaran millor les experimentades pero crec que es aixi!
Muacks guapis!
aroswi!!! Jo m'esperaria a demà al mati per fer el TE ja que el primer pipi esta mes concentrat pero de vegades les ganes poden més!!!. Jo el primer cop, que no estava gens posada en aquests temes, vaig fer-me un CB a la setmana de la DNW!!! Ara no podria aguantar tant, jojiji.
Que tal Yuyu??? Que poquet et quedaaaa!!!
I les SW com les porteu?? Bluebike jo crec que els deures estan super bé. Compta que com a molt et serveixen els ponxitos de 24h post ovulació que es el que viu l'ovulet. En canvi els pinxitos preovulació et serveixen de 48 a 72 hores pq els bitxitis es el que viuen! Es a dir, pinxitus de 2 dies abans d'ovular ok i pinxitos de 2 dies despres d'ovular en teoria son poc fructífers! Aixo t'ho explicaran millor les experimentades pero crec que es aixi!
Muacks guapis!
Txell, estàs en tot el teu dret en deixar de prendre't tempes, de fet, ens vas fer el favor a totes obrint el post, lo mínim que podem fer és mantenir el foro. Pren-te el etmps que faci falta, els dies de w, l'espera pre SW o com et vagi millor. Hi ha mesos horribles!
Sort que ha arribat l'aroswo i m'ha fet tocar de peus a terra, jejeje, Nunik, avui aguantaré... demà, si no hagués vingut, i la tempe fos estable, me'l faria, no abans. Ara...a veure capítols d'alguna sèrie per no pensar.
Nira, he vist lo de la teva malawarry...aiss...per cert, veig dos gràfics de les mateixes dates, no sé com ho has fet.
He intentat buscar lo de la línia d'ovulació al FF i no ho he trobat...no recordo on era...
El que sí he trobat és lo dels graus, Bluebike, apunta: Chart settings>charting settings. Un cop aquí pots triar la unitat de mesura i mètode com prens la teva tempe.
Bé buiquetes, anem parlant!

Sort que ha arribat l'aroswo i m'ha fet tocar de peus a terra, jejeje, Nunik, avui aguantaré... demà, si no hagués vingut, i la tempe fos estable, me'l faria, no abans. Ara...a veure capítols d'alguna sèrie per no pensar.
Nira, he vist lo de la teva malawarry...aiss...per cert, veig dos gràfics de les mateixes dates, no sé com ho has fet.
He intentat buscar lo de la línia d'ovulació al FF i no ho he trobat...no recordo on era...
El que sí he trobat és lo dels graus, Bluebike, apunta: Chart settings>charting settings. Un cop aquí pots triar la unitat de mesura i mètode com prens la teva tempe.
Bé buiquetes, anem parlant!

>24 cicles_2014...
Hola!!
Sita7 Gràcies guapa pels ànims! si es cert, sempre es un pal quan ve la warri, pero a l'alçada de cicle que estava i amb un te negatiu ja tenia ganes de que vingues per començar nou cicle!! mercii! Que guai que ja t'hagi marcat l'ovulació! Moolta sort i ànims amb el des-espero
Yuyu moltes gràcies!!! i tu com vas?? millor estar distreta aquest dies així no tens tant temps per pensar!! ànims que queden molts poquets dies per sortir de dubtes! Sort
Bluebike merci cuca pels ànims!! sii estic amb moltes forces en aquest nou cicle!!! Molta sort a tu també i ànims amb el desespero!!
Aroswi nena quina emoció!! aii tan de bó siguis la seguent en cantar el teu positiu!! Soort!! Moltes gràcies pels ànims guapa!! nena, ni sabia que havia creat dos grafiques ajajaj ja veus sóc molt novatilla encara!! merci per avisar, ja esta un anul·lat!!
Nunik mil gràcies!!! A per totes tu en la teva SW!!!
Txell ho sento molt per la visita de la molt warri, moolts ànims i a per aquest nou cicle amb forces guapa!!
Nanit noies
Sita7 Gràcies guapa pels ànims! si es cert, sempre es un pal quan ve la warri, pero a l'alçada de cicle que estava i amb un te negatiu ja tenia ganes de que vingues per començar nou cicle!! mercii! Que guai que ja t'hagi marcat l'ovulació! Moolta sort i ànims amb el des-espero
Yuyu moltes gràcies!!! i tu com vas?? millor estar distreta aquest dies així no tens tant temps per pensar!! ànims que queden molts poquets dies per sortir de dubtes! Sort
Bluebike merci cuca pels ànims!! sii estic amb moltes forces en aquest nou cicle!!! Molta sort a tu també i ànims amb el desespero!!
Aroswi nena quina emoció!! aii tan de bó siguis la seguent en cantar el teu positiu!! Soort!! Moltes gràcies pels ànims guapa!! nena, ni sabia que havia creat dos grafiques ajajaj ja veus sóc molt novatilla encara!! merci per avisar, ja esta un anul·lat!!
Nunik mil gràcies!!! A per totes tu en la teva SW!!!
Txell ho sento molt per la visita de la molt warri, moolts ànims i a per aquest nou cicle amb forces guapa!!
Nanit noies

Hola noietes!! Com va l'inici de setmana?? Tenim alguns desesperos a punt! Quina emoció!! Necessitem positius x pujar-nos els ànims, q no es facin pregar!!
Jo ja dono x acabada la SW, crec q em fet els deures bastant bé, xo ja ho hem fet bé més d'un cop i...
així que un cop posat tot de la nostra part només queda creuar els dits, el q hagi de ser, a dia d'avui, ja està fet
Positivisme a tope i a passar dies!
Ale, q vagin arribant les bones noticies
i les q esteu en SW, a aprofitar!!!
Petons a totes!!
Jo ja dono x acabada la SW, crec q em fet els deures bastant bé, xo ja ho hem fet bé més d'un cop i...
Positivisme a tope i a passar dies!
Ale, q vagin arribant les bones noticies
i les q esteu en SW, a aprofitar!!!
Petons a totes!!
Maig FIV: TE +
18/06/15 Te n'has anat
ETS UN NEN!!
03/01/19 TE+!!!!
18/06/15 Te n'has anat
ETS UN NEN!!
03/01/19 TE+!!!!
bon dia noies......
queeeeee encara ningu??
aroswi vaaaaaa fes-te un CB jaaaaa!!!
que si no comencem a nimar el post......
jefa quin rotllo la warry...
anim i a fer mes deures el proper mes!!!
en quan a mi......ni idea ni idea de res.......ahir vaig tenir entreno de basket i tot normal.....vaig correr...saltar...lluitar....
i jo pensant...mira que si ho estic...pbret cigru l'estic marejant....
pero jo no canviare cap habit meu fins que no calgui...
em queden 2 dies....i no etic gens nierviosa.....

queeeeee encara ningu??
aroswi vaaaaaa fes-te un CB jaaaaa!!!
que si no comencem a nimar el post......
jefa quin rotllo la warry...
anim i a fer mes deures el proper mes!!! en quan a mi......ni idea ni idea de res.......ahir vaig tenir entreno de basket i tot normal.....vaig correr...saltar...lluitar....
i jo pensant...mira que si ho estic...pbret cigru l'estic marejant....
pero jo no canviare cap habit meu fins que no calgui...
em queden 2 dies....i no etic gens nierviosa.....

- Bluebike
- :: conillet

- Entrades: 367
- Membre des de: dt. set. 30, 2014 8:38 am
- Ubicació: Leicestershire
Bon dia reines!
@Txell Espero que la mala W no t'emprenyi massa i d'aquí res
I no cal que et digui que facis paron de tempes si et ve de gust!
Nunik A per totes, que no se us escapi!
Arowsi Gràcies per l'explicació, crec que ja ho he arreglat
Has estrenat ja aquest CB?
Yuyu Sembla que aquesta gràfica va cap amunt!
Sita7 En desespero ja
Ara a mantenir la panxa calentona que diuen que va bé per fer el niu més acollidor.
Jo ara com ara estic passant un desespero bastant tranquil, símptomes 0 i crec que estaria més tranquil.la si les meves tempes fossin més altes, però és massa d'hora per posar-me derrotista o sigui que
Que tingueu un dia meravellós
@Txell Espero que la mala W no t'emprenyi massa i d'aquí res
I no cal que et digui que facis paron de tempes si et ve de gust!Nunik A per totes, que no se us escapi!
Arowsi Gràcies per l'explicació, crec que ja ho he arreglat
Yuyu Sembla que aquesta gràfica va cap amunt!
Sita7 En desespero ja
Ara a mantenir la panxa calentona que diuen que va bé per fer el niu més acollidor.Jo ara com ara estic passant un desespero bastant tranquil, símptomes 0 i crec que estaria més tranquil.la si les meves tempes fossin més altes, però és massa d'hora per posar-me derrotista o sigui que
Que tingueu un dia meravellós

eiiiii moment ego total......
acabo d'anar al WC i he tacat al eixugar-me........color rosat........ufffff em falten 2 dies........seriam olt raro que se m'adelantes...perque ja es un cicle curtet per mi, que solen der de 27-28....pero esporadicament en tinc algun de 26...aquest en teoria havia de ser de 26...pero i el tacat d'avui agggggggg amb lo tranquila que jo estavaaaaaa

acabo d'anar al WC i he tacat al eixugar-me........color rosat........ufffff em falten 2 dies........seriam olt raro que se m'adelantes...perque ja es un cicle curtet per mi, que solen der de 27-28....pero esporadicament en tinc algun de 26...aquest en teoria havia de ser de 26...pero i el tacat d'avui agggggggg amb lo tranquila que jo estavaaaaaa

aiiii no ho he dit...pero estic a dia 24 de cicle....

- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
AROSWI fes-te el CB!!!
@txell@ ánims pel proper cicle!!
YUYU, a veure que passa aquests dos dies que et queden!!
Jo estic en plena SW, fent deures quan es pot i si hi ha ganes, que això és una altra.... La temperatura no acaba de pujar, també és cert que m'aixeco molt a les nits... En fi... Es fa el que es pot
@txell@ ánims pel proper cicle!!
YUYU, a veure que passa aquests dos dies que et queden!!
Jo estic en plena SW, fent deures quan es pot i si hi ha ganes, que això és una altra.... La temperatura no acaba de pujar, també és cert que m'aixeco molt a les nits... En fi... Es fa el que es pot

http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 116 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |