Negatiu...
escolta,pitufa, però si no tens cap motiu per estar trista ni desanimada (si més no, en relació amb la cerca d'embaràs!)
aviam, et van dir que ovulaves, vas fer sexe quan tocava... doncs espera, dona! potser l'heu encertat! o potser no, però has de seguir buscant... tanta impaciència i desesperació no et porten enlloc! no et dic que dificultin més l'embaràs, sinó que simplement tu t'ho passes malament, i, recordem-ho, buscar un fill ha de ser GRATIFICANT!!!!
si la gine et diu que vas ovular, CREU-T'HO! per què no t'ho hauries de creure? què pot més, la teva negativitat o el que es veu en UNA ECO???
va, dona, centra't en el positiu: HAS OVULAT, has fet feina... tu ja has posat tot el que podies posar-hi! i ara només cal esperar i relaxar-te, que la "feina" ja la tens feta, si més no aquest mes!
i el teu home en això té raó: deixa els tests, a aquestes alçades de cicle és LLENÇAR ELS DINERS!!!

aviam, et van dir que ovulaves, vas fer sexe quan tocava... doncs espera, dona! potser l'heu encertat! o potser no, però has de seguir buscant... tanta impaciència i desesperació no et porten enlloc! no et dic que dificultin més l'embaràs, sinó que simplement tu t'ho passes malament, i, recordem-ho, buscar un fill ha de ser GRATIFICANT!!!!
si la gine et diu que vas ovular, CREU-T'HO! per què no t'ho hauries de creure? què pot més, la teva negativitat o el que es veu en UNA ECO???
va, dona, centra't en el positiu: HAS OVULAT, has fet feina... tu ja has posat tot el que podies posar-hi! i ara només cal esperar i relaxar-te, que la "feina" ja la tens feta, si més no aquest mes!
i el teu home en això té raó: deixa els tests, a aquestes alçades de cicle és LLENÇAR ELS DINERS!!!

Pitufa guapissima anims!!!!
La veritat es que no se que dir-te perquè jo avui tampoc estic en el meu millor dia, però sobretot pensa que aqui ens tens per ajudar-te en el que calgui.
No pensis amb el negatiu del test(ja sé que no és fàcil de fer) pensa en que has posat fil a l'agulla per ovular. Si la gine et va dir que havies ovulat és un bon senyal. Que no hagis fet diana a la primera ovulació no vol dir res!!! Ara de moment ja saps que l' omifin sembla que funciona, doncs pensa en positiu i a fer warriors encara que no sigui la setmana sessuà, que això anima molt!!!
vinga guapa t'envio un petonet a veure si t'anima!!!

La veritat es que no se que dir-te perquè jo avui tampoc estic en el meu millor dia, però sobretot pensa que aqui ens tens per ajudar-te en el que calgui.
No pensis amb el negatiu del test(ja sé que no és fàcil de fer) pensa en que has posat fil a l'agulla per ovular. Si la gine et va dir que havies ovulat és un bon senyal. Que no hagis fet diana a la primera ovulació no vol dir res!!! Ara de moment ja saps que l' omifin sembla que funciona, doncs pensa en positiu i a fer warriors encara que no sigui la setmana sessuà, que això anima molt!!!
vinga guapa t'envio un petonet a veure si t'anima!!!

pitufa reina!!!!
Si la gine et va dir que havies ovulat, és que has ovulat. Jo t'entenc, a mi també em va costar creure que no havia ovulat, em vaig quedar molt parada, pero si t'ho diu la persona qualificada, doncs t'ho has de creure! A veure, per aquí deien que l'OMIFIN eren les pastilles ploraneres, així que entenc una mica el teu estat, però amunt els ànims! I t'ho diu la més nerviosa del mon, la que més s'hi capfica en tot. Això ha de ser una cosa alegre. Que ara stas fent l'OMIFIN i t'hi quedes? Genial, estupendo. Que resulta que no et va bé amb l'OMIFIN i heu de fer una FIV? Doncs nina, pensa que tard o d'hora aconseguiràs el teu objectiu, tot arriba a bon port, però has de mirar de canviar d'actitud, de ser una mica més positiva, de veure el got mig ple enlloc de mig buit... no se si m'explico.
Aqui estem totes nosaltres, per escoltar-te i mirar de donar-te suport. Pero el teu home té raó, a aquestes alçades no té sentit que et facis tests d'ovulació, si la teva gine et va dir que ja ho havies fet.
Va, mira de fer coses que no et facin estar capficada amb el tema.
Un petonet reina!!!!
Si la gine et va dir que havies ovulat, és que has ovulat. Jo t'entenc, a mi també em va costar creure que no havia ovulat, em vaig quedar molt parada, pero si t'ho diu la persona qualificada, doncs t'ho has de creure! A veure, per aquí deien que l'OMIFIN eren les pastilles ploraneres, així que entenc una mica el teu estat, però amunt els ànims! I t'ho diu la més nerviosa del mon, la que més s'hi capfica en tot. Això ha de ser una cosa alegre. Que ara stas fent l'OMIFIN i t'hi quedes? Genial, estupendo. Que resulta que no et va bé amb l'OMIFIN i heu de fer una FIV? Doncs nina, pensa que tard o d'hora aconseguiràs el teu objectiu, tot arriba a bon port, però has de mirar de canviar d'actitud, de ser una mica més positiva, de veure el got mig ple enlloc de mig buit... no se si m'explico.
Aqui estem totes nosaltres, per escoltar-te i mirar de donar-te suport. Pero el teu home té raó, a aquestes alçades no té sentit que et facis tests d'ovulació, si la teva gine et va dir que ja ho havies fet.
Va, mira de fer coses que no et facin estar capficada amb el tema.
Un petonet reina!!!!

-
VisitantVi
Pitufina2, totes tenim dies xof i no xof. Jo avui també estic una mica xof, estic una mica engripada, i falten una setmana per el posible positiu, però jo no estic ni un xic positiva, aquest més estic molt pesimista. Però ja passarà, si no es aquest més serà al febrer, que hem faria il.lusió, doncs hem tocaria fer el test el dia del meu cumple, el 13.
Molts anims preciosa, poc a poc et trobaràs millor.
Molts anims preciosa, poc a poc et trobaràs millor.
pitufa no et capfiquis!!! jo no prenc de moment omifin, però ticn pits infladissim i amb molt mal, sed, mal d'ovaris, nauses etc etc però no estic embarassada i no per això t'has de capficar que si tinc això o sento lo altre, viu la vida dia a dia i ja arribarà el dia en que quan et sentis malament realment sabràs qe tens un cigronet

- kitiara
- :: dragona

- Entrades: 4192
- Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
- Ubicació: Viladecans
- Contacta:
Es normal que 9 meses te parezcan muchos, ya que cada mes cuando te viene la regla es una decepción.
Pero intenta pensar en positivo, sé que es dificil, pero intentalo.
Es normal que tengamos bajones, y que tengamos momentos de tranquilidad y estabilidad, pero es verdad que buscar un bebé ha de ser algo bonito y feliz.
Pero intenta pensar en positivo, sé que es dificil, pero intentalo.
Es normal que tengamos bajones, y que tengamos momentos de tranquilidad y estabilidad, pero es verdad que buscar un bebé ha de ser algo bonito y feliz.
http://www.flickr.com/photos/kipe/
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
http://www.kitpe.com
http://mestmanualidades.blogspot.com
pitufa2 ha escrit:i tot plegat immagino que igual tinc una oportunitat però amb el NEGATIU que em va sortir ahir.... ja es veu que no.
y dale!
que el negatiu d'ahir no vol dir res de res!!! encara que estiguessis embarassada, l'hormona d'embaràs el cos no la segrega fins que s'ha produït la implantació, per propiciar que en cigro s'enganxi bé...
així que no llencis encara la tovallola per a aquest cicle...
i sí, 9 mesos poden ser una eternitat... però tot és relatiu...

ànims pitufa que tot just estem en el 1º pas de un munt de posibilitats, és a dir, ara ho estem intentant via natural pero si aquest pas no funciona hi ha molts més... no et preocupis que tard o d'hora estaràs embarassada pero intenta no capficar-ti pq. ni disfrutes tú ni la teva parella i crec que lo primordial és això.
Pitufa .... tranki i no et desesperis .... Hi ha moltes noies com tu i com jo ... q no ens kedem embarassades ni a la primera ni a la segona vegada .... S'ha de tenir molta paciència ... molta .... I ja sé que és el que et diu tothom ... però davant daket problema és la unica solucio possible si el q vols no es amagar-te la vida.
Ànims i endavant!
Ànims i endavant!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |