Esperadores/Cercadores primavera-estiu
Re: Esperadores/Cercadores Tardor-hivern
Una pregunta noies!
Com ja sabeu m'estic fent aquest mes TO i pel que veig avui m'ha sortit positiu a CD18 (o sigui que estaba fent mig malament les SW perque nosaltres som de pinxitos quan ens ve de gust i moltes vegades tb en feiem després de la SW).
Aquí va la pregunta: A partir del positiu del TO es podría calcular la data de NW?? Quants diez més o menys?? 10-14 diez? Simplement és per curiositat i per veure si coincideix amb la data de l'app i per tant controlar la FL.
Com ja sabeu m'estic fent aquest mes TO i pel que veig avui m'ha sortit positiu a CD18 (o sigui que estaba fent mig malament les SW perque nosaltres som de pinxitos quan ens ve de gust i moltes vegades tb en feiem després de la SW).
Aquí va la pregunta: A partir del positiu del TO es podría calcular la data de NW?? Quants diez més o menys?? 10-14 diez? Simplement és per curiositat i per veure si coincideix amb la data de l'app i per tant controlar la FL.
Re: Esperadores/Cercadores Tardor-hivern
sergem guapa! quan surt el TO +, ovules a les 24-48hores. i despres comença la fase lútea, que dura 12-16 dies. ànims!!
Tilepa
http://www.fertilityfriend.com/home/4cc99e
Oligo severa, FISH alterat i jo baixa reserva
Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

http://www.fertilityfriend.com/home/4cc99e
Oligo severa, FISH alterat i jo baixa reserva
Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

Re: Esperadores/Cercadores Tardor-hivern
Hola guapes!!
Quan veig moviment per aquí sempre entro a veure si tenim bones notícies!!!
Manumima, veig que seguiu en ello i que el procés s'està fent costa amunt...
aix nena, molts ànims!!!
Vinga, a veure si ben aviat podeu posar fil a l'agulla, tot i que la situació no sigui la desitjada, imagino que val més agafar el toro per les banyes!!
Sergem, la tilepa t'ho ha explicat molt bé!! Jo tambe era de TO positiu a CD18!
Va, a veure si hi ha sort!!
Tilepa, com va?? Ja em vaig infiltrant per RA, desitjo tan cantar les panxus d'algunes de les que volteu per aquí...
I la resta, com aneu?? Mamis?? Panxus??
Per la meva part, tot va fent el seu curs. Estic de 19 setmanes i ens ha confirmat que és una altra nena!
De moment encara no tenim nom ni tenim res preparat! És tan diferent amb el segon...
M'està passant molt ràpid!
Vinga noies, que us vaig seguint i tinc moltes ganes de celebrar coses alegres amb vosaltres!!
Quan veig moviment per aquí sempre entro a veure si tenim bones notícies!!!
Manumima, veig que seguiu en ello i que el procés s'està fent costa amunt...
aix nena, molts ànims!!!
Vinga, a veure si ben aviat podeu posar fil a l'agulla, tot i que la situació no sigui la desitjada, imagino que val més agafar el toro per les banyes!!Sergem, la tilepa t'ho ha explicat molt bé!! Jo tambe era de TO positiu a CD18!
Tilepa, com va?? Ja em vaig infiltrant per RA, desitjo tan cantar les panxus d'algunes de les que volteu per aquí...
I la resta, com aneu?? Mamis?? Panxus??
Per la meva part, tot va fent el seu curs. Estic de 19 setmanes i ens ha confirmat que és una altra nena!
De moment encara no tenim nom ni tenim res preparat! És tan diferent amb el segon...
M'està passant molt ràpid! Vinga noies, que us vaig seguint i tinc moltes ganes de celebrar coses alegres amb vosaltres!!

- tiritissima
- :: gosset

- Entrades: 479
- Membre des de: dt. feb. 05, 2013 10:35 pm
Re: Esperadores/Cercadores Tardor-hivern
Hola noies,
després d'un peazo paron d'entrar al SP per ser mare, retorno tornant a ser esperadora. Pensava que això seria un bon lloc on passar l'estona mentres vaig esperant al mes de Maig per començar la cerca, però ho veig tot molt parat no? Inclús hauria de ser esperadora de Hivern-Primavera
En fi, que si hi ha alguna altra esperadora que s'apunti al carro de fer-la petar jo estaré per aquí de tant en tant (amb poc temps)...
Però volia felicitar a la GISA! Guapa embarassada ja de 20 i pico setmanes! Ai ai ai, i una altra nena
Espero que tot estigui anant molt i molt bé cuca
Apali, feliç espera a totes!
després d'un peazo paron d'entrar al SP per ser mare, retorno tornant a ser esperadora. Pensava que això seria un bon lloc on passar l'estona mentres vaig esperant al mes de Maig per començar la cerca, però ho veig tot molt parat no? Inclús hauria de ser esperadora de Hivern-Primavera
En fi, que si hi ha alguna altra esperadora que s'apunti al carro de fer-la petar jo estaré per aquí de tant en tant (amb poc temps)...
Però volia felicitar a la GISA! Guapa embarassada ja de 20 i pico setmanes! Ai ai ai, i una altra nena
Espero que tot estigui anant molt i molt bé cuca Apali, feliç espera a totes!
Re: Esperadores/Cercadores Tardor-hivern
Hola!!!
Tiritissima, quina sorpresa!! Quan de temps sense saber de tu? T'anava seguint i et vaig perdre la pista durant l'embaràs, crec? Com et prova la maternitat? Quant té ja la baldufa? Bé, suposo que tot molt bé, ja que veig que vols repetir, jejeje!
Sí, aquí tothom ha anat per una banda o altre, i quedem un petit grupet que de tant en tant ens posem al dia... a veure si amb l'arribada del solet hi ha més noies que s'animen a passar per aquí... Sinó, tu xerra, que jo contesto, jajaj!
Sergem, fa dies que no et llegeixo... com va? Al final vas anar al gine o vas posposar la visita?
Tilepa, a tu sí que et segueixo a RA.
Manumima, i tu com ho portes?
I a les mamis? Suposo que a topes amb els pitufos...
Atuchi, tu a puntet, no?
Doncs, noies nosaltres vam anar a fer la morfo divendres passat i estem una mica ratllats... en principi ho van veure tot correcte excepte un puntet que brillava més del compte al ventricle esquerre del cor de la nena. Ens van dir que la majoria de cops això no significa res, però ens fan repetir eco el 15 d'abril, per veure què... com suposareu, nosaltres no estem gaire tranquils (bé, jo estic de plorera bàsicament), però cal esperar. Vaig trucar a la gine de la privada per comentar-li i tenir una altra opinió (vaig a la SS però intercalem visites amb la gine que em fa la revisió anual) i em va dir el mateix, o sigui que...
En fi, va, què us expliqueu vosaltres?? Petonets a totes!!!

Tiritissima, quina sorpresa!! Quan de temps sense saber de tu? T'anava seguint i et vaig perdre la pista durant l'embaràs, crec? Com et prova la maternitat? Quant té ja la baldufa? Bé, suposo que tot molt bé, ja que veig que vols repetir, jejeje!
Sí, aquí tothom ha anat per una banda o altre, i quedem un petit grupet que de tant en tant ens posem al dia... a veure si amb l'arribada del solet hi ha més noies que s'animen a passar per aquí... Sinó, tu xerra, que jo contesto, jajaj!Sergem, fa dies que no et llegeixo... com va? Al final vas anar al gine o vas posposar la visita?
Tilepa, a tu sí que et segueixo a RA.
Manumima, i tu com ho portes?
I a les mamis? Suposo que a topes amb els pitufos...
Atuchi, tu a puntet, no?
Doncs, noies nosaltres vam anar a fer la morfo divendres passat i estem una mica ratllats... en principi ho van veure tot correcte excepte un puntet que brillava més del compte al ventricle esquerre del cor de la nena. Ens van dir que la majoria de cops això no significa res, però ens fan repetir eco el 15 d'abril, per veure què... com suposareu, nosaltres no estem gaire tranquils (bé, jo estic de plorera bàsicament), però cal esperar. Vaig trucar a la gine de la privada per comentar-li i tenir una altra opinió (vaig a la SS però intercalem visites amb la gine que em fa la revisió anual) i em va dir el mateix, o sigui que...
En fi, va, què us expliqueu vosaltres?? Petonets a totes!!!

Re: Esperadores/Cercadores Tardor-hivern
Hola!!
Gisa no adelantis aconteixements. T'ho dic per experiencia perque al gener a la eco de les 29 setmanes ens van fotre un susto bastant gran i despres.per sort ha quedat en no res pero els mals dies ja te'ls has emportat...aixi que tu procura ser positiva i pensar que tot anira be i en tot cas el que hagi de ser sera i ho afrontareu el millor possible! Pero ja veuras que no es res!!!
jo si ja a punt, de 36 setmanes i amb tot preparat gairebe, de baixa i amb moltes ganes!
Gisa no adelantis aconteixements. T'ho dic per experiencia perque al gener a la eco de les 29 setmanes ens van fotre un susto bastant gran i despres.per sort ha quedat en no res pero els mals dies ja te'ls has emportat...aixi que tu procura ser positiva i pensar que tot anira be i en tot cas el que hagi de ser sera i ho afrontareu el millor possible! Pero ja veuras que no es res!!!
jo si ja a punt, de 36 setmanes i amb tot preparat gairebe, de baixa i amb moltes ganes!
09/04/15 - FELIÇ AMB LA NOSTRA PRINCESETA!!
Re: Esperadores/Cercadores Tardor-hivern
Atuchi, de 36!!! Ja ho tens fet això, en res la princesa als teus braços!!
Merci per les teves paraules, avui estic més serena, de fet no ens han fet fer ecocardio ni han vist cap malformació ni cosa concreta, creix normal, es mou com una baldufa... ahir ja em vaig quedar a gust amb un bon atac de plorera que el giso no sabia ni què dir, i ara ens toca esperar i ser positius! 
Merci per les teves paraules, avui estic més serena, de fet no ens han fet fer ecocardio ni han vist cap malformació ni cosa concreta, creix normal, es mou com una baldufa... ahir ja em vaig quedar a gust amb un bon atac de plorera que el giso no sabia ni què dir, i ara ens toca esperar i ser positius! - tiritissima
- :: gosset

- Entrades: 479
- Membre des de: dt. feb. 05, 2013 10:35 pm
Re: Esperadores/Cercadores Tardor-hivern
Gisa reina! Abans de res, vaia susto a la morfo. Que potser no significa res pero estas tan ilusionada per veure a la teva petita que quan et diuen coses aixi et ve de tot. Pero has (o heu) de pensar en positiu! Que aquests dies d'espera fins a l'abril no us facin perdre la ilusio per la nova espera!
Jo amb la maternitat molt be! Aavui precisament la nena fa un anyet! Un any nena, es que es per flipar! Al ppi va ser bastant durillo pq era una nena que nomes volia braços i braços i jo ben atabalada. Pero aals 4 mesos va fer una espavilada del 15 i de veritat que ha anat tot a millor. Ara la Mar es una nena molt independent, molt activa i molt riallera. I ja callo que se'm cau la baba, jejeje. Per cert, em vas perdre la pista a l'embaras oi tant!! Anava supercansada, una cosa fora de lloc, nomes feia que dormir i anar a treballar, quin calvari nomes de pensar-ho! Fins ben be ak 5e mes no vaig recuperar forces, pero ja havia perdut el fil del sp... I res, que tornem a les "andades". la idea es cap al maig començar la cerca, aviam com va aquest cop!
Tu com et trobes?
I res, que si hi ha alguna altra esperadora que estigui per aqui ja sap! A les que aneu parlant per aqui no us conec pero ja ire entrant per enterar-me una mica de tot...
Jo amb la maternitat molt be! Aavui precisament la nena fa un anyet! Un any nena, es que es per flipar! Al ppi va ser bastant durillo pq era una nena que nomes volia braços i braços i jo ben atabalada. Pero aals 4 mesos va fer una espavilada del 15 i de veritat que ha anat tot a millor. Ara la Mar es una nena molt independent, molt activa i molt riallera. I ja callo que se'm cau la baba, jejeje. Per cert, em vas perdre la pista a l'embaras oi tant!! Anava supercansada, una cosa fora de lloc, nomes feia que dormir i anar a treballar, quin calvari nomes de pensar-ho! Fins ben be ak 5e mes no vaig recuperar forces, pero ja havia perdut el fil del sp... I res, que tornem a les "andades". la idea es cap al maig començar la cerca, aviam com va aquest cop!
Tu com et trobes?
I res, que si hi ha alguna altra esperadora que estigui per aqui ja sap! A les que aneu parlant per aqui no us conec pero ja ire entrant per enterar-me una mica de tot...
Re: Esperadores/Cercadores Tardor-hivern
Hola noies!!!
Jo estic molt out pq m'he reincorporat a la feina i vaig mes de cul!!!
Gisa guapa no serà res segur pero millor que ho mirin b i assegurin que tot va perfecte! Estigues tranquila q ja veuràs que serà falsa alarma !! Com passa el temps!!!
Sergem no sabem res d tu guapa! Com va el tema!? Has anat a la gine??? Els to q tal??
Doncs el meu Peque creixent molt ràpid!!!! Esta q me'l menjo! Riu molt i es encantador! Les nits son durilles pq es desperta pero es el q hi ha... Ens ho combinem amb el perlu i nem fent com podem...
Bueno us deixo guapis un petonàs!
Jo estic molt out pq m'he reincorporat a la feina i vaig mes de cul!!!
Gisa guapa no serà res segur pero millor que ho mirin b i assegurin que tot va perfecte! Estigues tranquila q ja veuràs que serà falsa alarma !! Com passa el temps!!!
Sergem no sabem res d tu guapa! Com va el tema!? Has anat a la gine??? Els to q tal??
Doncs el meu Peque creixent molt ràpid!!!! Esta q me'l menjo! Riu molt i es encantador! Les nits son durilles pq es desperta pero es el q hi ha... Ens ho combinem amb el perlu i nem fent com podem...
Bueno us deixo guapis un petonàs!
PANXUPACTE ESPERADORES/CERCADORES TARDOR/HIVERN
AMB PANXU: petitanuria, magar, kith20, stela, copina, xity, melicanyella, jpd1980, ximhy, lalama, laurita6, lula1, peixicu, irem, perla24, laia80, atuchi ,sergem
DE CERCA: Bellamar, petita83, marga_2, dolceta85, mym
AMB PANXU: petitanuria, magar, kith20, stela, copina, xity, melicanyella, jpd1980, ximhy, lalama, laurita6, lula1, peixicu, irem, perla24, laia80, atuchi ,sergem
DE CERCA: Bellamar, petita83, marga_2, dolceta85, mym
Re: Esperadores/Cercadores Tardor-hivern
Hola boniques!!!!! Doncs jo vaig entrant al SP tot i que no em pronuncio gaire!!!
Espero que no t'atabalis massa amb l'espera Gisa, desitjo que tot vagi sobre rodes!!!
Nosaltres ja tenim resultats… sí o sí hem de fer fecundació, i quan abans millor, ja que la meva reserva no és per tirar cohets, aleshores ens van aconsellar no esperar els tres anys de llista d'espera de la SS; a més tmb hi ha la poca quantitat de
del manumimo, però bé, ens en sortirem!!! Primer de tot però m'han de treure un pòlip que hem van veure en totes aquestes revisions, així que estic a l'espera de què m'avisin per treure-me'l. Un cop tret ja podrem iniciar tractaments. Suposo que ja ho farem de cara a finals d'any, ja que la nostra estabilitat econòmica d'enguany no és gaire bona, així que necessitem una mica de temps per estalviar i llançar-nos a l'aventura!!!!
Una abraçada plena d'ànims i esperances guapes!!!!
Espero que no t'atabalis massa amb l'espera Gisa, desitjo que tot vagi sobre rodes!!!
Nosaltres ja tenim resultats… sí o sí hem de fer fecundació, i quan abans millor, ja que la meva reserva no és per tirar cohets, aleshores ens van aconsellar no esperar els tres anys de llista d'espera de la SS; a més tmb hi ha la poca quantitat de
del manumimo, però bé, ens en sortirem!!! Primer de tot però m'han de treure un pòlip que hem van veure en totes aquestes revisions, així que estic a l'espera de què m'avisin per treure-me'l. Un cop tret ja podrem iniciar tractaments. Suposo que ja ho farem de cara a finals d'any, ja que la nostra estabilitat econòmica d'enguany no és gaire bona, així que necessitem una mica de temps per estalviar i llançar-nos a l'aventura!!!!Una abraçada plena d'ànims i esperances guapes!!!!
Re: Esperadores/Cercadores Tardor-hivern
Hola wapes!!! Gracies per preguntar i preocupar-vos per mi. Us explico: avui m'ha vingut la W pero ja l'esperava perque el mes passat tot i haver fet to el dia que tocava el sergemu estava amb migranyes i fet pols i no estaba per pinxitos o sigui q estava cantat.
he estat mirant i crec que aquest mes tindre mes possibilitats pq la sw (si em fixo en els to de febrer) cau cap al 28 de març (dies avans o despres) i a mes cau en cap de setmana que es quan mes pinxitos fem i a mes el cumple del sergemu!!!
Respecte al gine, la veritat, encara no he anat ni he demanat hora. Just ahir li deia al sergemu que si seguia aixi a l'abril o maig vaig si o si. Aixi que ja veieu com vaig, molt desconectada del sp i del tema i amb mes calma que mai. De fet el meu cap esta pensant mes en les vacances q en bebes i panxu, pq aquest any sembla que, si el sergemu es veu segur amb el peu, tenim molts numeros d'anar a roma!! Aquest any podria ser!!!
ATUCHI encara que no hagi escrit res t'he estat seguint al post d'abril com a la suadmi. L'ultim que recordo era q la nena ja havia agagat pes, oi??Vinga que us falts res!!! L'ultim sospir!! Molta merda!!!
GISA a tu tb et vaig seguint al post de juliol. Tu tranquila q segur que no sera mes que un susto i anira tot molt be!!
Tranquiles q us anire informant. Petonets a totes!!!
(Perdoneu les faltes pero escric des del movil)
he estat mirant i crec que aquest mes tindre mes possibilitats pq la sw (si em fixo en els to de febrer) cau cap al 28 de març (dies avans o despres) i a mes cau en cap de setmana que es quan mes pinxitos fem i a mes el cumple del sergemu!!!
Respecte al gine, la veritat, encara no he anat ni he demanat hora. Just ahir li deia al sergemu que si seguia aixi a l'abril o maig vaig si o si. Aixi que ja veieu com vaig, molt desconectada del sp i del tema i amb mes calma que mai. De fet el meu cap esta pensant mes en les vacances q en bebes i panxu, pq aquest any sembla que, si el sergemu es veu segur amb el peu, tenim molts numeros d'anar a roma!! Aquest any podria ser!!!
ATUCHI encara que no hagi escrit res t'he estat seguint al post d'abril com a la suadmi. L'ultim que recordo era q la nena ja havia agagat pes, oi??Vinga que us falts res!!! L'ultim sospir!! Molta merda!!!
GISA a tu tb et vaig seguint al post de juliol. Tu tranquila q segur que no sera mes que un susto i anira tot molt be!!
Tranquiles q us anire informant. Petonets a totes!!!
(Perdoneu les faltes pero escric des del movil)
Re: Esperadores/Cercadores Tardor-hivern
Sergem!me'n alegro molt de saber de tu!!que be que tinguis aquesta calma, es molt important ja no nomes per la panxu sino per tu mateixa, lo mes important ara mateix sou tu i el sergemu.
Roma es preciosa i per mi molt romantica, va ser el primer viatge que vaig fer amb l'atucho i li tinc molt bon record. De fet fa uns anys vam tornar. Esta plena de llocs maravellosos i a cada raco una esglesia que per petita que sembli per fora per.dintre es preciosa. I la fontana de trevi aahh impressionant em podria quedar hores alla asseguda mirant!
A mi em queda un suspir dema ja estic a la setmana 37! ultimamemt no escric massa al sp perque vam obrir un grup al facebook i alla es mes facil de seguir el fil, al maig tambe estan altres companyes pero tambe tenen grup i no entren sovint.
La Eiwa tambe esta al meu mes i va mes avançada que jo, ha tingut bastant bon embaraç tambe i ja mateix te la seva nena amb ella!em sembla que fa molt poc va escriure si no recordo malament.
Molts petons maca i continua en aquesta linia!una abraçada ben forta
Roma es preciosa i per mi molt romantica, va ser el primer viatge que vaig fer amb l'atucho i li tinc molt bon record. De fet fa uns anys vam tornar. Esta plena de llocs maravellosos i a cada raco una esglesia que per petita que sembli per fora per.dintre es preciosa. I la fontana de trevi aahh impressionant em podria quedar hores alla asseguda mirant!
A mi em queda un suspir dema ja estic a la setmana 37! ultimamemt no escric massa al sp perque vam obrir un grup al facebook i alla es mes facil de seguir el fil, al maig tambe estan altres companyes pero tambe tenen grup i no entren sovint.
La Eiwa tambe esta al meu mes i va mes avançada que jo, ha tingut bastant bon embaraç tambe i ja mateix te la seva nena amb ella!em sembla que fa molt poc va escriure si no recordo malament.
Molts petons maca i continua en aquesta linia!una abraçada ben forta
09/04/15 - FELIÇ AMB LA NOSTRA PRINCESETA!!
Re: Esperadores/Cercadores Tardor-hivern
Hola guapes!!
Tirititssima, la baldufeta ja ha fet una any??? Que ràpid passa el temps!! Moltes felicitats!! Doncs aquí sembla que no hi ha massa esperadores... de fet hem acabat un grup ben heterogeni: noies que ja tenen el seu baby, altres amb panxu, altres en cerca, altres que els ha tocat el camí llarg i estan per RA... però totes elles molt maques, ja ho veuras!
Perla, ja has hagut de tornar a la feina! Oohh! En aquest país, això de la conciliació familiar no saben què és, quina me...
En fi, m'encanta sentir-vos parlar dels vostres petits, a tu, a la tiritissima... es nota que us cau la baba, jejeje!!!
Manumima, ànims! Ja saps que jo sóc del parer que millor saber el que hi ha que viure en l'incertesa i anar acumulant frustracions. És un bon pal anar trobant entrebancs, però bé, t'envio molts ànims per afrontar-ho. Ara a estalviar i a veure com va tot! M'agrada que de tant en tant entris, et vaig seguint!
Sergem... ROMA!!! Per fi!! Recordo el frustre que portaves amb les vacances i el peu del sergemu l'any passat!! Jjajaja! Va, que encara fabricareu un italianet (si no ha arribat abans, clar!). Vinga, ja ens vas explicant, però m'agrada la teva actitud, ja t'ho vaig dir!
Atuchi, vaig entrant a mamis, a veure si els cigrus treuen el cap! Com diuen les iaies... que tinguis una horeta ben curta!! (i l'Eiwa també!)
I parlant de mi... doncs a l'espera de la nova eco. Estem més tranquis, però sempre tenim aquest rau-rau de i si al final la cosa es torça? Total, que la nova eco no és fins la setmana 26 ( i tot just demà compleixo les 22) , o sigui que he trucat a la gine del privat i hem quedat per la setmana que ve per fer una nova eco i veure com està el tema. En fi, paciència i a pensar en positiu!
Tirititssima, la baldufeta ja ha fet una any??? Que ràpid passa el temps!! Moltes felicitats!! Doncs aquí sembla que no hi ha massa esperadores... de fet hem acabat un grup ben heterogeni: noies que ja tenen el seu baby, altres amb panxu, altres en cerca, altres que els ha tocat el camí llarg i estan per RA... però totes elles molt maques, ja ho veuras!
Perla, ja has hagut de tornar a la feina! Oohh! En aquest país, això de la conciliació familiar no saben què és, quina me...
Manumima, ànims! Ja saps que jo sóc del parer que millor saber el que hi ha que viure en l'incertesa i anar acumulant frustracions. És un bon pal anar trobant entrebancs, però bé, t'envio molts ànims per afrontar-ho. Ara a estalviar i a veure com va tot! M'agrada que de tant en tant entris, et vaig seguint!
Sergem... ROMA!!! Per fi!! Recordo el frustre que portaves amb les vacances i el peu del sergemu l'any passat!! Jjajaja! Va, que encara fabricareu un italianet (si no ha arribat abans, clar!). Vinga, ja ens vas explicant, però m'agrada la teva actitud, ja t'ho vaig dir!
Atuchi, vaig entrant a mamis, a veure si els cigrus treuen el cap! Com diuen les iaies... que tinguis una horeta ben curta!! (i l'Eiwa també!)
I parlant de mi... doncs a l'espera de la nova eco. Estem més tranquis, però sempre tenim aquest rau-rau de i si al final la cosa es torça? Total, que la nova eco no és fins la setmana 26 ( i tot just demà compleixo les 22) , o sigui que he trucat a la gine del privat i hem quedat per la setmana que ve per fer una nova eco i veure com està el tema. En fi, paciència i a pensar en positiu!
Re: Esperadores/Cercadores Tardor-hivern
GISA si la idea meva es roma pero depenc de com segur es vegi el sergemu. Pero he de negociar... jejeje Jo espero no portar un italia perque espero donar a la diana aquest mes o el proper, aixi el meu pare tindria un bon regal de cumple que cumpleix al juny i com fins les 12 setmanes no diriem res... jejejeje
pero bueno, toca tocar de peus a terra i mica en mica. Primer a celebrar el cumple del sergemu amb pinxito voltant la ovulacio!! Ens anem seguint!!
ATUCHI, l'altre dia tb vaig veure un comentari de l'EIWA. Nomes espero que us vagi molt be i una miqueta d'enveja sana pq m'hagues agradat tenir-vos de compipanxu a vosaltres dues i a la gisa, pero bueno, a tothom li arriva el seu moment.
petonets wapissimes!!
pero bueno, toca tocar de peus a terra i mica en mica. Primer a celebrar el cumple del sergemu amb pinxito voltant la ovulacio!! Ens anem seguint!!
ATUCHI, l'altre dia tb vaig veure un comentari de l'EIWA. Nomes espero que us vagi molt be i una miqueta d'enveja sana pq m'hagues agradat tenir-vos de compipanxu a vosaltres dues i a la gisa, pero bueno, a tothom li arriva el seu moment.
petonets wapissimes!!
Re: Esperadores/Cercadores Tardor-hivern
Hola guapes!!!
Gisa i Atuchiiii, men recordo MOLT de vosaltres!! i de la Mel, la Jale, la Suadmi, Bertian, nxe..., espero que les panxus i pekes vagin molt bé! segur que sí!
Atuchi vinga que ja no qeda res!!! una horeta curta!!!
Sergem, a mi també em va encantar Roma!! Hi he estat dues vegades!! una pregunteta que hi penso fa dies... tu eres la dels llençols que explicaves fa temps a cercadores?? et seguia però jo voltava més per grafiqueres i no se si em confonc, perdona... jejejejeje... si és així, tot cap a dins eh!! va que segur que aviat ho aconseguim!!
Nosaltres per fi començarem la FIV al proper cicle, ja us explicaré què tal va la cosa!!
petons a toootes!!!
Gisa i Atuchiiii, men recordo MOLT de vosaltres!! i de la Mel, la Jale, la Suadmi, Bertian, nxe..., espero que les panxus i pekes vagin molt bé! segur que sí!
Atuchi vinga que ja no qeda res!!! una horeta curta!!!
Sergem, a mi també em va encantar Roma!! Hi he estat dues vegades!! una pregunteta que hi penso fa dies... tu eres la dels llençols que explicaves fa temps a cercadores?? et seguia però jo voltava més per grafiqueres i no se si em confonc, perdona... jejejejeje... si és així, tot cap a dins eh!! va que segur que aviat ho aconseguim!!
Nosaltres per fi començarem la FIV al proper cicle, ja us explicaré què tal va la cosa!!
petons a toootes!!!
Tilepa
http://www.fertilityfriend.com/home/4cc99e
Oligo severa, FISH alterat i jo baixa reserva
Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

http://www.fertilityfriend.com/home/4cc99e
Oligo severa, FISH alterat i jo baixa reserva
Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

Re: Esperadores/Cercadores Tardor-hivern
Jajajajaja siiiii tilepa!! Jo era la dels llençols!! Jajajaja no ja no ho fem, tot cap a dins!! Jajajaja
quina vergonya que em recordeu per aquest comentari...
quina vergonya que em recordeu per aquest comentari...
Re: Esperadores/Cercadores Tardor-hivern
Jjaja, Sergem, com he rigut!!
Ja no me'n recordava d'això dels llençols!!! És ben bé que no ens hem vist mai les cares però ens ho acabem explicant tot, oi???

Ja no me'n recordava d'això dels llençols!!! És ben bé que no ens hem vist mai les cares però ens ho acabem explicant tot, oi??? Re: Esperadores/Cercadores Tardor-hivern
Jejejejeje tranki Sergem!! a mi segur q em coneixen x la dels tacadets preW, vaig donar molt la tabarra a grafiqueres emparanoiant-me de si era o no sagnat d'implantació!!!! o la dels cicles curts!! totes tenim alguna cosa!!!
Tilepa
http://www.fertilityfriend.com/home/4cc99e
Oligo severa, FISH alterat i jo baixa reserva
Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

http://www.fertilityfriend.com/home/4cc99e
Oligo severa, FISH alterat i jo baixa reserva
Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

Re: Esperadores/Cercadores Tardor-hivern
Hola a totes!
Uff! Quant de temps sense passar per aquest post! Si algunes ja esteu a punt de parir!!!
gisa, molts ànims amb aquest "susto" que us han donat! Segur que no serà res i que la vostra princesa sortirà ben forta i valenta
atuchi, de tant en tant vaig entrant als posts d'abril i maig per saber com aneu tu, la mel, la esterock... Però ja veig que escriviu poquet, suposo que pel que dius del FB.
Me n'alegro molt de que tot t'estigui anant bé i que d'aquí ben poquet puguis tenir a la teva nena en braços
Sembla mentida com passa el temps! Sembla ahir que estavem pels posts de grafiqueres i omifin explicant-nos coses.
Molts ànims amb aquesta recta final i molta sort amb el part! Que segur que anirà tot perfecte. Una abraçada molt gran!
sergem, me n'alegro de que estiguis una mica més tranquil·a. A les que ens toca fer un camí una mica més llarg o t'ho prens amb calma o malament.
A veures si al final podeu fer l'escapadeta a Roma, que és molt xula. Per al metiarco i per a mi va ser el nostre viatge fora junts i, tot i que em vaig agobiar una mica amb la calor que fa allí a l'agost, ens va agradar molt
I que no et faci vergonya lo dels llençols! Lo bo del SP és que aquí totes ens sentim lliures de preguntar coses que potser a un amic ens faria cosa i aquí ningú jutja. Jo al principi també em feia molt pesada perquè tenia pressa per tot, perquè ja sabia que segurament nosaltres tindríem problemes i volia avançar lo més ràpid possible. Així que cadascuna ha tingut els seus moments per aquí
manumina, no ens coneixem, però molts ànims! Ara a estalviar i a distreure's una mica, que veuràs com el temps passa més ràpid del que sembla
perla, quin pal això de la feina! És tant curta la baixa aquí a Espanya! Ànims amb aquesta tornada i espero que tot et vagi molt bé!
tilepa, a tu no et comento que crec que ja ens comentem de sobra! jajajaja
Jo encara no he aconseguit l'embaràs però espero que el moment ja estigui ben prop. De moment hem fet una FIV en la que no vaig poder fer transferència en fresc per hiperestimulació, però n'hem tret 8 embrions ben macos que tenim congelats. I ara estem esperant que tot torni a lloc per poder-ne transferir un. Si tot va bé, pels volts de st. Jordi, ja tindré el meu embrionet dins. Ja us contaré
Una bona abraçada a totes, que tot i que passo poc per aquesta banda del fòrum, penso sovint amb vosaltres
Uff! Quant de temps sense passar per aquest post! Si algunes ja esteu a punt de parir!!!
gisa, molts ànims amb aquest "susto" que us han donat! Segur que no serà res i que la vostra princesa sortirà ben forta i valenta
atuchi, de tant en tant vaig entrant als posts d'abril i maig per saber com aneu tu, la mel, la esterock... Però ja veig que escriviu poquet, suposo que pel que dius del FB.
Me n'alegro molt de que tot t'estigui anant bé i que d'aquí ben poquet puguis tenir a la teva nena en braços
Sembla mentida com passa el temps! Sembla ahir que estavem pels posts de grafiqueres i omifin explicant-nos coses.Molts ànims amb aquesta recta final i molta sort amb el part! Que segur que anirà tot perfecte. Una abraçada molt gran!
sergem, me n'alegro de que estiguis una mica més tranquil·a. A les que ens toca fer un camí una mica més llarg o t'ho prens amb calma o malament.
A veures si al final podeu fer l'escapadeta a Roma, que és molt xula. Per al metiarco i per a mi va ser el nostre viatge fora junts i, tot i que em vaig agobiar una mica amb la calor que fa allí a l'agost, ens va agradar molt
I que no et faci vergonya lo dels llençols! Lo bo del SP és que aquí totes ens sentim lliures de preguntar coses que potser a un amic ens faria cosa i aquí ningú jutja. Jo al principi també em feia molt pesada perquè tenia pressa per tot, perquè ja sabia que segurament nosaltres tindríem problemes i volia avançar lo més ràpid possible. Així que cadascuna ha tingut els seus moments per aquí
manumina, no ens coneixem, però molts ànims! Ara a estalviar i a distreure's una mica, que veuràs com el temps passa més ràpid del que sembla
perla, quin pal això de la feina! És tant curta la baixa aquí a Espanya! Ànims amb aquesta tornada i espero que tot et vagi molt bé!
tilepa, a tu no et comento que crec que ja ens comentem de sobra! jajajaja
Jo encara no he aconseguit l'embaràs però espero que el moment ja estigui ben prop. De moment hem fet una FIV en la que no vaig poder fer transferència en fresc per hiperestimulació, però n'hem tret 8 embrions ben macos que tenim congelats. I ara estem esperant que tot torni a lloc per poder-ne transferir un. Si tot va bé, pels volts de st. Jordi, ja tindré el meu embrionet dins. Ja us contaré
Una bona abraçada a totes, que tot i que passo poc per aquesta banda del fòrum, penso sovint amb vosaltres

15/02/15 Inici 1a FIV
26/02/15 Punció. 9 òvuls, 8 arriben a blasto i els congelem
21/04/15 Transfer d'un blasto
29/04/15 TE +++ :)
13/01/16 Neix el notre petit!
02/01/19 TE +++ :)
12/03/19 Ets una xiqueta!
Re: Esperadores/Cercadores Tardor-hivern
Gisa moltíssimes gràcies!!!!! Espero que disfrutis de l'embaràs d'una manera ben especial durant la primavera!!!! Gràcies per seguir els nostres progressos!!!!!!!!!!!
Metiarc val la pena esperar un mes sí és per assegurar!!!! A més, Snt Jordi és especial!!!! Moltes gràcies per les teces paraules!
Una abraçada boniques!!!
Metiarc val la pena esperar un mes sí és per assegurar!!!! A més, Snt Jordi és especial!!!! Moltes gràcies per les teces paraules!
Una abraçada boniques!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |













