Buscant el primer als 39 i amb il·lusió!

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Re: Buscant el primer als 39 i amb il·lusió!

EntradaAutor: Danu » dt. març 17, 2015 1:49 pm

Ah, i repeteixo que amb l'Abril tenia 35 i vaig trigar un any...
Avatar de l’usuari
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Re: Buscant el primer als 39 i amb il·lusió!

EntradaAutor: Danu » dt. març 17, 2015 1:51 pm

gemmagemma ha escrit:Hola,
Doncs jo penso al revès de vosaltes!! jeeje. Segur que us anirà de fábula, però penso que es millor no retrasar tant la maternitat.
Jo vaig ser mare als 30! Ara tinc una petita d'any i mitg, hi ha dies que em falta energia i paciencia, les nits en vetlla i el ritme de treball i criança de vegades m'acaven l'energia
Amb aixó no vull dir que una dona en 40 no estigui més enérgica que una de 30, però es la meva opinió.
Per altra banda, deixant a part l'energia, el cos i la salut reproductiva no es la mateixa als 25 que als 30 ni que als 40, com més tard, més problemes hi poden haver (no vull dir que una de 25 no en pugui tenir).
Però està clar, que cada persona es un món i cada dona té les seves limitacions, prioritats, reptes....
Estic segura que sereu unes mare estupendes!


No sempre es pot escollir... si fos per mi, n'hagués tingut a l'acabar la carrera!!! Però o no tenia parella estable, o feina, o... cada cas és un món.
I conec cada vegada més noies mares de més d'un fill a partir dels 35.
Avatar de l’usuari
Nime
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1507
Membre des de: dv. des. 30, 2011 10:32 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Buscant el primer als 39 i amb il·lusió!

EntradaAutor: Nime » dt. març 17, 2015 2:31 pm

Danu ha escrit:Reines, amb 37 anys i al segon intent, positiu! I el Danuo té 42!!
Ho dic per animar-vos :-)


Nena, què veig??? enhorabona!!! :content: :content: :content: :content: :content:
Imatge
gemmagemma
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dl. des. 23, 2013 4:38 pm

Re: Buscant el primer als 39 i amb il·lusió!

EntradaAutor: gemmagemma » dt. març 17, 2015 2:38 pm

Doncs si, per desgracia vivim amb una societat que moltes vegades no ens deixa cap més remei que retardar l maternitat. Altres vegades som nosaltres mateixos els que no volem renuncia a certes coses.
Sigui el que sigui em sembla tot correcte.
pERÒ segueixo pensant per mi es millor no retrasar la maternitat
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: Buscant el primer als 39 i amb il·lusió!

EntradaAutor: Dalilala » dt. març 17, 2015 6:11 pm

Gràcies Danu!! Jo penso que a vegades les circumstàncies fan que no puguis buscar panxu abans. Trobar una bona parella no és senzill i que també vulgui nens. I tampoc és fàcil tenir la situació econòmica adequada. Sovint hi ha situacions difícils i no es poden tenir nens a la babalà.
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Avatar de l’usuari
Zenda75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: ds. març 07, 2015 12:32 pm

Re: Buscant el primer als 39 i amb il·lusió!

EntradaAutor: Zenda75 » dg. març 22, 2015 10:21 pm

Jo la meva filla la vaig tenir amb 36 amb ovaris poliquístics el tercer cicle de cerca. Ara en tinc 40 i estem a la cerca del segon.
numa1982
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1708
Membre des de: dt. des. 04, 2012 10:09 pm
Ubicació: Mallorca

Re: Buscant el primer als 39 i amb il·lusió!

EntradaAutor: numa1982 » dl. març 23, 2015 7:48 am

I tant que sí! Amb il·lusió tot surt millor! Jo he tingut la sort de poder posar-m'hi abans (els he tingut als 31 i als 32), però si aconsegueixo convèncer el Numo, el tercer el buscarem amb 33-34. Així i tot, jo volia ser mare jove (als 26 o així) i per temes de feina, estudis i parella no va poder ser. És veritat que a nivell físic és millor no esperar tant, però és el que hi ha: les circumstàncies molts cops ens vénen donades i no hi ha res a fer més que esperar.
Imatge

ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
Danu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

Re: Buscant el primer als 39 i amb il·lusió!

EntradaAutor: Danu » dl. març 23, 2015 4:12 pm

Nime ha escrit:
Danu ha escrit:Reines, amb 37 anys i al segon intent, positiu! I el Danuo té 42!!
Ho dic per animar-vos :-)


Nena, què veig??? enhorabona!!! :content: :content: :content: :content: :content:


:content: :content:

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::