un primer belluguet..., segon tranquiilet:-)
- pitiflautiks
- :: rateta

- Entrades: 161
- Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:30 pm
un primer belluguet..., segon tranquiilet:-)
Holaaa tema nou¡ les q ja en teniu dos... si el primer es belluguet... el segon mes tranquilet ¿
Re: un primer belluguet..., segon tranquiilet:-)
Primera bellugueta i segon encara més!!!! Aixi mhan sortit a mi:)
La nena te 4 anys i deu ni do te grans dosis d'energia i no es una princeseta precisament i el nen amb un any telaaa es puja per tot arreu,molt actiu i mogut i un bitxo. Te una gran mestra
La nena te 4 anys i deu ni do te grans dosis d'energia i no es una princeseta precisament i el nen amb un any telaaa es puja per tot arreu,molt actiu i mogut i un bitxo. Te una gran mestra
Igual que l'atreya! El primer molt mogut però no fa dolenteries.. la segona una bellugueta i una dolenteria darrera l'altra!
- canyelladecolors

- Entrades: 184
- Membre des de: dc. nov. 07, 2012 3:58 pm
La meva primera molt bona tot i que no para en tot el dia de cantar, jugar, riure... Jajaja te 21 mesos. El petit dun mes, ja puc creuar els dits pq sigui igual. Jo crec que aixo en cada cas es diferent.
Jaajaj no es ciencia exacte pero en el meu cas si el nen era horroros no dormia no parava no es trasto es molt bo pero no para quiet. La nena molta gent els deu semblar belluguet pero per mi es gloria, dorm i s'entrete mes soleta.
No hi ha cap regla escrita!!
Però jo com la majoria, la primera un nervi i la segona un tornado!! Ara que miro una mica enrera, veig que la petita ha après a fer coses més abans del que ho hauria fet la gran a la seva edat. Els petits acostumen a crèixer amb un punt afegit, ja que tenen l'exemple del germà gran. I ara veig que no sé perquè em queixava de la gran quan era filla única, era un angelet!!
Però jo com la majoria, la primera un nervi i la segona un tornado!! Ara que miro una mica enrera, veig que la petita ha après a fer coses més abans del que ho hauria fet la gran a la seva edat. Els petits acostumen a crèixer amb un punt afegit, ja que tenen l'exemple del germà gran. I ara veig que no sé perquè em queixava de la gran quan era filla única, era un angelet!!

- carlotayeric
- :: pantera

- Entrades: 893
- Membre des de: dc. març 13, 2013 12:53 pm
Yo al reces,el primero un sol,tranquilo, no Tocaba nada y el segundo es un pequeño diablo!!!
- pitiflautiks

ostresss jo q em pensava q el segon n gnral era mes tranquiii jijiji
- carlotayeric
- :: pantera

- Entrades: 893
- Membre des de: dc. març 13, 2013 12:53 pm
Nooo eso nunca!
Tiebe al Mayor para copiarlo
Todas mis amigas con dos lo dicen, que el segundo es.....
Tiebe al Mayor para copiarlo
Todas mis amigas con dos lo dicen, que el segundo es.....
El primer(nen) era mes bicho, i la nena es super tranquila, ara te dos mesos. Son el dia i la nit.
La veritat és que quan tens el segon et sorpren com poden ser de diferents. Jo el primer era més tranquil tot i que a mi em semblava mooolt mogut, ara la segona es un no parar

El meu blog http://mielylimonsalud.blogspot.com.es/" onclick="window.open(this.href);return false;
La meva botiga eco: http://mielimon.es/ca/" onclick="window.open(this.href);return false;

La meva botiga eco: http://mielimon.es/ca/" onclick="window.open(this.href);return false;

Tutty29 ha escrit:El primer(nen) era mes bicho, i la nena es super tranquila, ara te dos mesos. Son el dia i la nit.
També ho era de tranquila la meva petita quan era un bebé de dos mesos. Però va ser començar a caminar i ... sorpresa!

pitiflautiks jo vinc a trencar la norma!
La meva primera era molt belluguet i la segona és molt més tranquil·leta. Té 6 mesos i potser canvia, tothom diu això de que "tenen el germà gran per copiar" però a dia d'avui és molt més tranquil·la del que ho era la germana a la seva edat!
La meva primera era molt belluguet i la segona és molt més tranquil·leta. Té 6 mesos i potser canvia, tothom diu això de que "tenen el germà gran per copiar" però a dia d'avui és molt més tranquil·la del que ho era la germana a la seva edat!
- pitiflautiks

iupiiiii jaja almenys es sorpresa! jeje
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 6 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |