★∞∞★CERCADORES DE MARÇ 2015 ★∞∞★

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: ★∞∞★CERCADORES DE MARÇ 2015 ★∞∞★

EntradaAutor: Dalilala » dl. març 23, 2015 8:55 am

Hola noies,

Com va per aquí? Quina llàstima aquesta warry Winkye. Molts ànims a totes. Penseu que el proper cicle pot ser el bo!!

Tema Tests ovulació (TO) recordeu que els d'amazon cal fer-los a primera hora de la tarda i els de clareblue al matí. Jo escullo uns o altres depenen de quan puc fer els tests. Els de tarda per mi són un problema pq a la feina no són fàcils de fer (i menys els d'amazon que són tiretes que cal recollir mostra...).

Espero que us funcionin el proper cicle!! Moltes noies els hi ha anat súper bé i s'han quedat amb fent TO i temperatures. Jo encara no...

Nina i Anetta - si no hi ha warry hi ha esperança. Si continueu uns dies més així demaneu hora al ginecòleg. A vegades els cicles s'allarguen, a vegades costa que pugi hormona. A mi no m'ha passat mai que s'allargui tant per sort. Si voleu que l'ovulet s'acabi d'implantar és millor esperar que tot faci el seu curs... i potser triga uns dies més. Desitjo que sigui això i poguem cantar les vostres :-()) !

Moment ego - jo estic en desespero total CD26 i el dimecres teòricament m'ha de venir la warry. Que no vull que vingui... Tinc mal de pits, especialment el dret i m'agafa l'aixella, espatlla i puja el coll. Fins hi tot m'he despertat a la nit amb aquesta molèstia i molta calor i tinc el gangli una mica inflat. A veure si tinc una infecció o un virus (és possible) i només em falta això. Estic una mica esporuguida, fa temps que no m'acabo de trobar bé i només em falta això. A veure què passa... :-o00m :-o00m

Us ha passat mai això que dic? Crec que si em ve la regla aniré a fer-me una ecografia mamària, la gine em va dir que me la fes i encara no ho he fet...
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Avatar de l’usuari
harmonia
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dt. set. 23, 2014 8:08 pm

Re: ★∞∞★CERCADORES DE MARÇ 2015 ★∞∞★

EntradaAutor: harmonia » dl. març 23, 2015 11:06 am

Bon dia noies!!

Dalilala: He llegit que coincidim en la data de NW, però els meu cicles són irregulars, més o menys de 31 dies… jo l'únic que noto són gasos i mal de panxa, ja porto així més d'una setmana així que suposo que són psicosintomas. No noto ni cap dolor ni augment als pits. En poc temps sortirem de dubtes. :-o00m :-o00m
:-()-)
Imatge
LauraLauraLaura
:: puça
:: puça
Entrades: 26
Membre des de: dl. feb. 23, 2015 5:16 pm

Re: ★∞∞★CERCADORES DE MARÇ 2015 ★∞∞★

EntradaAutor: LauraLauraLaura » dl. març 23, 2015 3:13 pm

Hola Harmonia, jo aquest dies també tinc com una sensació de gasos.

La setmana passada tenia,

1.- Sensació de nàusea
2.- Gust metàl·lic a la boca
3.- Picor als mugrons

A mi m'havia de venir la regla ahir, ara bé, crec que m'esperaré un parell de dies per fer el test; per assegurar la jugada i no fer un test per no res; com ho veieu?

Ànims a totes!
Avatar de l’usuari
Nit1985
:: papallona
:: papallona
Entrades: 135
Membre des de: dl. set. 22, 2014 9:57 pm

Re: ★∞∞★CERCADORES DE MARÇ 2015 ★∞∞★

EntradaAutor: Nit1985 » dl. març 23, 2015 6:26 pm

LauraLauraLaura jo crec que tens els simptomes, perque no et fas la prova i surts de dubtes? Jo me la vaig fer 4 dies abans i ja em sortia marcat.

Ego: Noies em tenia que venir avui la warry i no ha fet acte de presencia aixi que marxo a l'altre post. Us espero a totes ben aviat, molta sort :cnen: i les :cnena:
afrodita11
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dg. des. 11, 2011 7:38 pm

Re: ★∞∞★CERCADORES DE MARÇ 2015 ★∞∞★

EntradaAutor: afrodita11 » dl. març 23, 2015 9:38 pm

Hola a totes!!
Primer de tot sento molt no haver entrat sovint i haver personalitzat. Però he hagut de prendre una decisió difícil a la feina i no estava per res. A més, aquest era el primer mes que utilitzava el test d'ovulació, i ha sigut un fracas. La meva parella se n'anava 4 dies de viatge, i adivinau quin dia el TO em va donar positiu ,.... idò el primer dia que ell no hi era!!! Ja és mala sort.
Ila veritat que entre una cosa i l'altra no he estat per res.
Enhorabona a totes les que heu aconseguit panxa!!!! Quina alegria més gran. Jo crec que quan me passi, no m'ho creuré.
I res, me'n vaig a l'Abril. A totes les que estau com jo molts d'ànims, i a veure si el proper mes, és el nostre.
BCN78
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 78
Membre des de: dv. jul. 09, 2010 7:34 pm

Re: ★∞∞★CERCADORES DE MARÇ 2015 ★∞∞★

EntradaAutor: BCN78 » dt. març 24, 2015 10:22 am

Hola,

M'afegeixo a les busquedas.

De fet estem a la espera, aquesta setmana m'ha de venir la regla... vam passar el periode de possitiu al TO en mig de gastrointeritis familiar, aixi q no tinc moltes esprançes, encara que he passat un mes amb nauseas i punxades als ovaris, jeje.

Bueno, doncs res! espero que veiem molts possitius!

Per cert, seria el meu tercer.

Petons!
Avatar de l’usuari
marionilla
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. gen. 04, 2013 12:13 pm

Re: ★∞∞★CERCADORES DE MARÇ 2015 ★∞∞★

EntradaAutor: marionilla » dt. març 24, 2015 11:09 am

CD6

Bon dia guapes!!! :content: :content: :content:

Ho sento, vaig tant de cul a la feina i a casa que aquesta setmana no he pogut entrar ni un segon.... :ufs: :ufs: :ufs:

Així en plan ràpid:

Moooltes felicitats a la Nit per la seva recent estrenada panxu!!! :-()) Molta sort en el camí i no et deixis vèncer per les pors, segur que tot seguirà el seu curs natural i anirà perfecte! Un petonet i a disfrutar! :ok:

Benvinguda BCN78! :--/) Que bé, una altra futura tri-mami a la colla!!!! >.-<: >.-<: >.-<: Et desitjo una estada ben curteta per aquí, aviat sortiràs de dubtes :-o00m :-o00m :-o00m . Espero que puguis passar ben aviat al post de mamis! :ok:

Lauralauralaura, lo teu pinta a panxu!!! :-()) Quan facis TE passa per aquí a informar, que segur que tindrem una bona notícia i faràs pujar les estadístiques de positius del mes de març! Sort! :ok:

Afrodita11, quina mala sort amb el dia de TO positiu, merda! :dimoni: De vegades tot s'alia en contra nostra per complicar-nos el camí cap a la nostra desitjada panxu... :ufs: Però no podem defallir, no et rendeixis encara i espera a que vingui la warry abans de donar el mes per perdut. Sort! :ok:

Anetta,Nina5, encara sense warry? Quins patiments... :-o00m :-o00m :-o00m Si ha de venir que vingui ja i no us faci patir més, la molt guarri!! :sogra: :sogra: I si no, que surti un TE ben positiu i pugueu celebrar que aquest ha estat el vostre mes! :-()) :-()) Seguiu informant, creuarem els dits per vosaltres! :ok:

Winkie, merda de warry! :lluita:: :lluita:: :lluita:: No desesperis, recupera les forces i a l'abril una nova oportunitat! :-()-)

Dalilala, Harmonia, Carlotayeric, ja falta menys per sortir de dubtes, un ooooohhmmmm final :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m i ja podeu llançar-vos damunt del TE!!! :-D :-D :-D Molta sort! :ok:

Nidshi, jefa, com estàs? Espero que vagis recuperant les forces i la il.lusió per encarar un nou cicle amb totes les ganes del món! Un petonàs! :-()-)


No sé si em deixo algú, perdoneu....

Jo estic acabant les últimes gotes de warry i calentant motors per tornar a l'atac! :sex-|: :sex-|: :sex-|:
Ah,quan tingui un rato actualitzo les estadístiques del mes! :love:

Per cert, tema important: ens cal nova jefa per l'abril!!!! Alguna s'anima??? Vaaaa, que us fareu un fart de cantar panxus, segur! :-()) :-()) :-())

Ens anem veient! :***:
Avatar de l’usuari
carlotayeric
:: pantera
:: pantera
Entrades: 893
Membre des de: dc. març 13, 2013 12:53 pm

Re: ★∞∞★CERCADORES DE MARÇ 2015 ★∞∞★

EntradaAutor: carlotayeric » dt. març 24, 2015 12:05 pm

Hola!!!!




Hoy me he levantado con un mareo!!!y unas náuseas y aun sigo mareada,no se si es panxu o de las cervicales, aunque las náuseas.....
Vaya semanita me espera
Imatge Imatge

26-6-15 nico brilla en el cielo. papa y mama jamás podremos olvidarte ni dejaremos de quererte nunca
Anetta
:: puça
:: puça
Entrades: 45
Membre des de: dj. març 05, 2015 7:35 pm

Re: ★∞∞★CERCADORES DE MARÇ 2015 ★∞∞★

EntradaAutor: Anetta » dt. març 24, 2015 1:11 pm

Encara sense warry....ja us anire explicant...
Avatar de l’usuari
Nina5
:: rateta
:: rateta
Entrades: 165
Membre des de: dj. oct. 02, 2014 8:17 am

Re: ★∞∞★CERCADORES DE MARÇ 2015 ★∞∞★

EntradaAutor: Nina5 » dt. març 24, 2015 1:33 pm

Noies, jo ja tinc la W! va venir ahir al vespre..així que avui CD2 i carregant les piles per la SW!!
L'abril serà el nostre!!!!
Avatar de l’usuari
Sita7
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 342
Membre des de: dg. ago. 31, 2014 7:11 pm

Re: ★∞∞★CERCADORES DE MARÇ 2015 ★∞∞★

EntradaAutor: Sita7 » dt. març 24, 2015 2:38 pm

Hola noies! a mi tb em va visitar la warry el divendres passat, així q CD 5 i cap a L'Abril!!! quin remei...
Maig FIV: TE +
18/06/15 Te n'has anat
22/09/15 transfer: nova oportunitat TE+
ETS UN NEN!!
08/06/16 ja ets aquí x canviar el nostre món, t'estimem molt!
Des 2018 transfer: tornem a l'aventura
03/01/19 TE+!!!!
Avatar de l’usuari
marionilla
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. gen. 04, 2013 12:13 pm

Re: ★∞∞★CERCADORES DE MARÇ 2015 ★∞∞★

EntradaAutor: marionilla » dt. març 24, 2015 5:52 pm

Bona tarda, torno a ser per aquí!! :love:

Ja sabeu que la nostra jefa Nidshi necessitava fer una desconexió del SP, perquè tenia moltes il.lusions posades en aquest mes i no ha estat possible... La va visitar la warry i va tenir una gran desil.lusió... :-()-)

Com que vaig ser jefa el mes passat, he pensat agafar-li el relleu temporalment, mentre ella no es vegi amb cor de tornar per aquí...

He fet l'actualització de la primera pàgina del post, amb les noves panxus :-()) , amb les noves warrys :ufs: i també amb les noves incorporacions. Espero que no s'enfadi per haver-li usurpat el lloc temporalment... :love:

No ho puc penjar a la primera pàgina del post, que el va obrir ella, però ho poso aquí perquè totes estiguem al dia de com va el mes:


CALENDARI MENSUAL DE LES CERCADORES PRIMAVERALS:



Les que no saben quan:
Naiareta

Setmana del 1 al 8:
Niisia ---------------> del 3 de Març al 12 de Març (PANXU!!!!!! VISCA!!!)
Embarassada ------> NO l'espero pel 5-6 de març!! (Ha baixat la warry, amb molts ànims cap a l'abril!)
Flor ----------------> NO l'espero pel 7-8 de març!! (I TENIM PANXUUUU!!!!! ENHORABONA!!!!)
@Txell@ -----------> 8 de març (També ha arribat la indesitjable, aish!)


Setmana del 9 al 15:
Sadie -----------> 8 de març No sabem res de tu… ?-)
Anetta ----------> 11/3 Encara desesperant, mega-cicle… :-o00m :-o00m :-o00m
Zenda75 --------> algun dia de març a partir del 12 (Warry al canto, l'abril serà el teu mes!)
Oli --------------> 13 de març (PANXUUUUUU!!!!!!!! FELICITATS!!!!!)
Ninniel ---------> 13/14 de març (cap a l'abril, sense perdre mai l'esperança!)
Nidshi ----------> 14 de març aprox. (arribada la indesitjable queda pensar que a l'abril panxus mil)
Miansil-27 -------> PANXU!!! ENHORABONA!!!


Setmana del 16 al 22:

Winkye --------------> 16 de març (la mala warry ha aparescut…)
Nina5 ----------------> 16/3 (la warrindonga ha fet acte de presencia…)
Estrella Fugaz ------> 16 de març aprox. No sabem res de tu… ?-)
martonagc ----------> 18/03 (HABEMUS PANXU!!!!! VISCA!!!!!!)
Albamar -------------> 20 de març (ha arribat la warry, però l'abril serà el teu mes!)
Danu -----------------> 20 de març (PANXUUUU!!! ENHORABONA!!!!)
Sita7 -----------------> 20 de març (warry al canto, merda!)
Afrodita11 ----------> 22 de març (la warry ha arribat, cap a l'abril amb ganes! )
Marionilla -----------> 22 de març (no ha pogut ser aquest mes, però segur que el positivisme serà recompensat aviat!)
Lauralauralaura ---- > 22 març :-o00m :-o00m :-o00m
Nit1985 ---> 23 març (ole ole!!! TE positiu= PANXU!)

Setmana del 23 al 29:
Dalilala ----------> 26 de març (la warry ja és aquí... cap a l'abril sense defallir!)
harmonia --------> 26/03 :-o00m :-o00m :-o00m
Carlotayeric ---> 28 març :-o00m :-o00m :-o00m
BCN78 ---------->24-29 març :-o00m :-o00m :-o00m

Setmana del 30:
Lataat ----------> 31 de març :-o00m :-o00m :-o00m

TOTAL CERCADORES DE MARÇ: 27



ESTADÍSTIQUES DE MARÇ:

Positius 7 (25.92%)
Negatius 12 (44.44 %)
Des (esperant) 8 (29.62%)
TOTAL: 27


(Actualitzat 25/3/15)
marionilla l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 25, 2015 12:00 pm, en total s’ha editat 6 vegades.
Avatar de l’usuari
harmonia
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dt. set. 23, 2014 8:08 pm

Re: ★∞∞★CERCADORES DE MARÇ 2015 ★∞∞★

EntradaAutor: harmonia » dt. març 24, 2015 7:19 pm

Marionilla: Ets una crack!!
Carloyayeric: Aixó pinta molt bé!!! :-o00m :-o00m
Demà en teoria em toca W!!! Espero que no vingui en molts mesos…

:content: :-()-)
Imatge
afrodita11
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 69
Membre des de: dg. des. 11, 2011 7:38 pm

Re: ★∞∞★CERCADORES DE MARÇ 2015 ★∞∞★

EntradaAutor: afrodita11 » dt. març 24, 2015 9:11 pm

Hola!!!
A jo m'ha vengut la warry, tal com esperava, així que me'n vaig a l'Abril. Molta sort a les que estau esperant.
Avatar de l’usuari
Dalilala
:: gosset
:: gosset
Entrades: 482
Membre des de: dl. oct. 20, 2014 4:35 pm

Re: ★∞∞★CERCADORES DE MARÇ 2015 ★∞∞★

EntradaAutor: Dalilala » dc. març 25, 2015 9:59 am

Moltes gràcies marionilla! Ets un crak amb les estadístiques! !

Jo ja he acabat el desespero... m'ha vingut la warry. Una pena. No sé què he de fer més. Tinc molt estres a la feina. El doctor m'ha dit que hauria d'estar 3 setmanes de baixa. Però hi ha una feinada de por. He perdut pes i estic per sota del que toca. M'han descartat moltes coses. O sigui que es estrès. Això no ajuda a fer panxus... Snif!

Harmonia! Espero que tinguis més sort! I la resta també. Carlotayenric això sona a panxu!! Segur que cau alguna més! ! Pepos a totes!
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als ..::·· ! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
Avatar de l’usuari
Zenda75
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 86
Membre des de: ds. març 07, 2015 12:32 pm

Re: ★∞∞★CERCADORES DE MARÇ 2015 ★∞∞★

EntradaAutor: Zenda75 » dc. març 25, 2015 10:13 am

Moltes gràcies Marionilla!

Nidshi molts ànims!! :ok:

Les que encara esteu esperant Harmonia, Carlotayeric , BCn78 (no se si em deixo algú) us desitjo moltísssima sort!!!! :-())
Avatar de l’usuari
carlotayeric
:: pantera
:: pantera
Entrades: 893
Membre des de: dc. març 13, 2013 12:53 pm

Re: ★∞∞★CERCADORES DE MARÇ 2015 ★∞∞★

EntradaAutor: carlotayeric » dc. març 25, 2015 10:21 am

Buenos días!!!!


Pues ayer por ka.noche me hice un TE y blanco nuclear, claro que me tica para el sábado pero mi marido me lo trajo y no pude resistirme
Hoy.ne he levantado bien,ni rastro de náuseas ni mareos.....

Vaya desespero hasta el savado
Imatge Imatge

26-6-15 nico brilla en el cielo. papa y mama jamás podremos olvidarte ni dejaremos de quererte nunca
Avatar de l’usuari
harmonia
:: puça
:: puça
Entrades: 21
Membre des de: dt. set. 23, 2014 8:08 pm

Re: ★∞∞★CERCADORES DE MARÇ 2015 ★∞∞★

EntradaAutor: harmonia » dc. març 25, 2015 11:49 am

Bon dia noies!!
Dalilala: :-()-) ànims, el proper mes serà el teu.
Carlotayeric:encara tens uns dies per davant… :-o00m :-o00m :-o00m , no te desanimes!!
Bcn78: :-o00m :-o00m :-o00m , a veure si puges les estadístiques de panxus!!
Lataat: :-o00m :-o00m :-o00m , molta sort per a tu!

Modo ego:avui he vist en womanlog que encara em queda un dia perquè em vingui la warry, pensava que avui era 26 i no :lluita:: a veure si no apareix demà.
:-()-) pepos a totes!
Imatge
Avatar de l’usuari
marionilla
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 302
Membre des de: dv. gen. 04, 2013 12:13 pm

Re: ★∞∞★CERCADORES DE MARÇ 2015 ★∞∞★

EntradaAutor: marionilla » dc. març 25, 2015 12:17 pm

CD7

Bon dia xiquetes!!! :--/)

Aix, no m'agraden les notícies d'avui.... :ufs:

Afrodita11, quina caca, la warry ja està aquí... :ufs: Ara toca recuperar forces i anar cap a l'abril amb les energies renovades i a punt per fer una SW de película! :sex-|: :sex-|: :sex-|:

Dalilala, sento l'arribada de la warry... :dimoni: Tens raó, l'estrés no és gens bona companyia per fabricar panxu... No et pots agafar uns dies, tal com t'han recomanat? Encara que no siguin 3 setmanes, una mica de desconnexió... Com es presenta la setmana santa, podràs fer una pausa o una escapadeta en parella? Seria una bona teràpia! :-o00m Buf, que difícil es fa el camí... Molts ànims guapa, no defalleixis i no abandonis la cerca, l'abril pot ser el teu mes. :-()-)

Carlotayeric, un TE a la nit i a 4 dies de la data NW no compta!!! :love: Així que les possibilitats de panxu segueixen intactes! Desespero fins el dissabte i llavors sí, un TE i espero que puguis veure la ralleta! Molta sort! :ok:


I als demés desesperos desesperants: BCN78, Harmonia, Lataat, Lauralauralaura.... esperem que entreu ben aviat a anunciar els vostres TE positius!!! :-()) :-()) :-()) :-()) Amb molt de gust actualitzaré les estadístiques del mes ! Molta sort guapes!!! :ok:
Avatar de l’usuari
carlotayeric
:: pantera
:: pantera
Entrades: 893
Membre des de: dc. març 13, 2013 12:53 pm

Re: ★∞∞★CERCADORES DE MARÇ 2015 ★∞∞★

EntradaAutor: carlotayeric » dc. març 25, 2015 12:20 pm

Muchas gracias a todas!!

Os leo desde el mvl y me cuesta mucho personalizar

Animo para todas!!!!
Imatge Imatge

26-6-15 nico brilla en el cielo. papa y mama jamás podremos olvidarte ni dejaremos de quererte nunca

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::