IA Mare soltera

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
navixen
Entrades: 3
Membre des de: dj. jul. 24, 2014 2:26 pm

IA Mare soltera

EntradaAutor: navixen » dj. jul. 24, 2014 2:36 pm

Hola a tothom!!

Sóc nova en aquesta pàgina ... me la va recomanar la meva cosina perquè em va dir que val molt la pena. I per aquest motiu m'he decidit a iniciar aquest fòrum perquè encara que el tema que vull tractar ja està iniciat al Fòrum, m'agradaria conèixer experiències de dones que han decidit donar el pas i en no tenir parella i voler ser mares, doncs informar-se en el món de les clíniques de reproducció assistida.

Tinc 36 anys, ara a l'agost en faré 37, i no tinc parella des de fa un any. El tema de ser mare és una cosa que sempre he tingut clara, i per tant, encara que m'agradaria tenir un fill/a en parella, però com no és la situació actual, i per desgràcia.. tenim aquesta "limitació" les dones, tampoc voldria esperar-me molt en posar-me en marxa. I he decidit ser mare soltera. Encara que sé que avui en dia les tècniques han avançat molt i es pot ser mare més tard. Però com tothom, si puc m'agradaria ser-ho abans dels 40... A veure si puc.

Per tant, m'agradaria que les que esteu o hàgiu estat en aquesta situació m'expliquéssiu la vostra experiència i consells que em podríeu donar.

Com per exemple:

- Clíniques
- Experiència durant el tractament
- Informació al respecte...

I tot el que volgueu explicar i comunicar.

Moltes gràcies!!!!
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: IA Mare soltera

EntradaAutor: ada_bcn » dj. jul. 24, 2014 7:36 pm

Hola, jo sóc mares soltera, tinc 38 i dos fills, un de 6 i un que acaba de fer l'any. No et puc ajudar massa amb el que preguntes però hi ha un fórum només de mares solteres on trobaraàs totes le srespostes a le spreguntes que et puguis fer:
http://maresds.forocatalan.com/
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: IA Mare soltera

EntradaAutor: Mara17 » dv. jul. 25, 2014 12:02 am

Naethda ha escrit:Hola Navixen, benvinguda al SP!! No et puc ajudar massa amb els teus dubtes però estic segura que trobaràs respostes al subforum de "Reproducció assistida". Aqui son força les mares que han tingut que recórrer-hi, segur que et sabràn orientar!! ^^


Sí, jo també et volia dir que passis per allà, perquè a mi em sona més d'un cas (ara ja tenen nens "grans" i tot). Jo en el teu cas faria el mateix, sempre ho he tingut claríssim! Endavant i molta sort! :love:
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
alba81
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dj. jul. 31, 2014 1:16 pm
Ubicació: Mataró

Re: IA Mare soltera

EntradaAutor: alba81 » dj. jul. 31, 2014 7:24 pm

hola!!
a mi m'ha recomanat aquesta pàgina una amiga i companya de feina... a veure què tal...
Doncs jo també vull ser mare soltera, tinc 32 anys, i sense parella des de fa 7 anys, parella estable, s'entèn... i m'he decidit de ser mare soltera, ja fa molts anys que hi pensó, que encara que no tingués parella ho volia ser de mare, així que ja m'he decidit...
De moment ja he fet una primera visita al ginecòleg, i m'he fet proves, una analítica, una eco per mirar la reserva ovárica, i una histerosalpingografia, que deu ni do la preparació... i demà torno a tenir visita amb el gine per veure els resultats, suposo que ara a l'agost no em farà la inseminació, ja que marxa de vacances, així que esperem que estigui tot bé i al setembre me la puguin fer... estic desitjant!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
montsekit
:: pantera
:: pantera
Entrades: 876
Membre des de: dc. jul. 20, 2011 2:45 pm

Re: IA Mare soltera

EntradaAutor: montsekit » dv. ago. 01, 2014 10:19 am

Moltíssima sort noies!!! :love:
PANXUPACTE GERMANIC tortiga :-()), montsekit :-())

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
alba81
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dj. jul. 31, 2014 1:16 pm
Ubicació: Mataró

Re: IA Mare soltera

EntradaAutor: alba81 » ds. ago. 02, 2014 3:59 pm

doncs ahir vaig anar al gine, totes les proves correctes, així que ara ja ens veiem quan em vingui la regla de setembre >.-<: l'he de trucar el primer dia que em vingui, ja m'ha dit la medicació que haig d'anar prenent desde ja, i m'ha donat la opció de fer la inseminació amb estimulació o no... després de rumiar-ho he decidit fer-ho amb estimulació, així anem més al gra, no? encara que hi ha més risc d'embaràs múltiple... però és un risc que ja sabia que hi era.
Desitjant que arribi el mes de setembre!!! ..::··
Imatge
Imatge
sogoros
:: papallona
:: papallona
Entrades: 145
Membre des de: dg. maig 11, 2014 7:04 pm

Re: IA Mare soltera

EntradaAutor: sogoros » dg. ago. 10, 2014 7:05 pm

hola noies
molta sort a les q inicieu el tractament proximament

jo soc futura mami soltera tinc 37 anys i estic embarrassada d sis mesos i us vull donar molts anims i dir.vos q en el meu cas q h sigut una batalla llarga ho he aconseguit i lo mes important en la meva opinio es triar un equip q et dongui confiança i ser molt positiva !!!
ja q jo despres d varis intents d ia finalment ho he aconseguit amb in vitro i estic molt contenta.
molta sort a totes
Avatar de l’usuari
alba81
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dj. jul. 31, 2014 1:16 pm
Ubicació: Mataró

Re: IA Mare soltera

EntradaAutor: alba81 » dv. set. 12, 2014 4:25 pm

Hola noies!!!
per fi ha arribat el moment, avui començo a fer el tractament, avui toca la primera punxadeta de Menopur... :-o00m aaiiix... espero que tot vagi com ha d'anar i em quedi a la primera... alguna té experiencia i s'ha quedat a la primera IA?
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: IA Mare soltera

EntradaAutor: Mara17 » dv. set. 12, 2014 5:18 pm

Molta sort, Alba! :love: :love: :love:

Jo vaig fer FIV, no et puc ajudar!
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
navixen
Entrades: 3
Membre des de: dj. jul. 24, 2014 2:26 pm

Re: IA Mare soltera

EntradaAutor: navixen » dv. gen. 23, 2015 11:38 am

alba81 ha escrit:doncs ahir vaig anar al gine, totes les proves correctes, així que ara ja ens veiem quan em vingui la regla de setembre >.-<: l'he de trucar el primer dia que em vingui, ja m'ha dit la medicació que haig d'anar prenent desde ja, i m'ha donat la opció de fer la inseminació amb estimulació o no... després de rumiar-ho he decidit fer-ho amb estimulació, així anem més al gra, no? encara que hi ha més risc d'embaràs múltiple... però és un risc que ja sabia que hi era.
Desitjant que arribi el mes de setembre!!! ..::··




Hola Alba,

Que tal com ha anat el procés... va anar bé la primera inseminació... jo m'ho estic pensant... de debó.. però com tot a la vida sempre hi ha pros i contras... encara que crec que aquests dubtes també et poden sorgir tenint parella... perquè és una decisió molt important!!!
navixen
Entrades: 3
Membre des de: dj. jul. 24, 2014 2:26 pm

Re: IA Mare soltera

EntradaAutor: navixen » dv. gen. 23, 2015 11:39 am

sogoros ha escrit:hola noies
molta sort a les q inicieu el tractament proximament

jo soc futura mami soltera tinc 37 anys i estic embarrassada d sis mesos i us vull donar molts anims i dir.vos q en el meu cas q h sigut una batalla llarga ho he aconseguit i lo mes important en la meva opinio es triar un equip q et dongui confiança i ser molt positiva !!!
ja q jo despres d varis intents d ia finalment ho he aconseguit amb in vitro i estic molt contenta.
molta sort a totes



Hola noia!!

Com ha anat tot??? Suposo que ja tens al teu nen o nena amb tu... que tal el procés de canvi...
sogoros
:: papallona
:: papallona
Entrades: 145
Membre des de: dg. maig 11, 2014 7:04 pm

Re: IA Mare soltera

EntradaAutor: sogoros » dv. gen. 23, 2015 2:29 pm

Hola navixen !!!
Jo molt be !!! La meva peque va neixer el 16 d.octubre i estic super contenta. Es lo millor q m.ha passat i h valgut la pena tots els intents q vaig fer per tenir.la amb mi.

I tu com vas ??
Avatar de l’usuari
alba81
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dj. jul. 31, 2014 1:16 pm
Ubicació: Mataró

Re: IA Mare soltera

EntradaAutor: alba81 » dl. març 23, 2015 1:52 pm

Hola... doncs tot anava bé, molt bé, fins a la eco de les 20 setmanes, que me la van fer el 12 de març, quan estava de 21+5, em van veure una malformació al cor i un plec nucal de 6.3, així que amnio urgent (perquè estava al límit de setmanes), i va donar una trisomia del 21, sindrome de down, i entre això i el cor... total que el dia 18 ingresso a l'hospital de Mataró per un ILE, i després de 3 dies vaig tenir la meva nena, un avortament com si fos un part, tot igual, en fi, tot molt dur, és un part, però te'n vas a casa sense la teva nena

navixen ha escrit:
alba81 ha escrit:doncs ahir vaig anar al gine, totes les proves correctes, així que ara ja ens veiem quan em vingui la regla de setembre >.-<: l'he de trucar el primer dia que em vingui, ja m'ha dit la medicació que haig d'anar prenent desde ja, i m'ha donat la opció de fer la inseminació amb estimulació o no... després de rumiar-ho he decidit fer-ho amb estimulació, així anem més al gra, no? encara que hi ha més risc d'embaràs múltiple... però és un risc que ja sabia que hi era.
Desitjant que arribi el mes de setembre!!! ..::··




Hola Alba,

Que tal com ha anat el procés... va anar bé la primera inseminació... jo m'ho estic pensant... de debó.. però com tot a la vida sempre hi ha pros i contras... encara que crec que aquests dubtes també et poden sorgir tenint parella... perquè és una decisió molt important!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
VespresVerds
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 569
Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am

Re: IA Mare soltera

EntradaAutor: VespresVerds » dl. març 23, 2015 4:56 pm

alba81, molts ànims! no et rendeixis!!!
Avatar de l’usuari
Sita7
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 342
Membre des de: dg. ago. 31, 2014 7:11 pm

Re: IA Mare soltera

EntradaAutor: Sita7 » dl. març 23, 2015 9:37 pm

Oh Alba81! Quina noticia més trista, això no hauria de passar-ho ningú. Molts ànims!
Maig FIV: TE +
18/06/15 Te n'has anat
22/09/15 transfer: nova oportunitat TE+
ETS UN NEN!!
08/06/16 ja ets aquí x canviar el nostre món, t'estimem molt!
Des 2018 transfer: tornem a l'aventura
03/01/19 TE+!!!!
sogoros
:: papallona
:: papallona
Entrades: 145
Membre des de: dg. maig 11, 2014 7:04 pm

Re: IA Mare soltera

EntradaAutor: sogoros » dl. març 23, 2015 9:37 pm

Alba ho sento molt !!!

Molts anims, deu ser molt sur aixi q temps al temps , a recuperar.se del trangul i mes endavant ja ens diras con et trobes
Petons
Avatar de l’usuari
alba81
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dj. jul. 31, 2014 1:16 pm
Ubicació: Mataró

Re: IA Mare soltera

EntradaAutor: alba81 » dj. abr. 02, 2015 2:12 pm

Moltes gràcies a totes, la veritat és que estic millor, amb baixons a estones, però això és una experiència per tota la vida que mai oblidaré.
La veritat és que ja estic pensant en tornar-ho a intentar, divendres que ve tinc hora amb la gine per control, avui ja quasibé no tinc pèrdues, i segons el que em digui divendres he pensat passar-me pròximament per la clínica on em vaig fer la IAD per parlar-hi i que em vagi donant instruccions, tinc moltes ganes de tornar-ho a intentar, és el que em fa tirar endavant...
I per cert que he pensat fer-ho sen medicació, així m'estalvio el mal tràngol de passar per la reducció, com que sóc fèrtil... Què en penseu de fer-ho sense estimulació?
Imatge
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::