picades de mosquit
picades de mosquit
Hola,
No trobo si ja hi ha algún post obert d'aquest tema.
Ara amb la calor venen els mosquits!
Què puc fer per prevenir al meu bebe de les picades? Ara ja n'hi ha picat algún, què li puc posar per calmar-li la picor?
Es que suposo que els productes per a adults son massa forts no?
Us agraeixo com sempre la vostra ajuda!!!
No trobo si ja hi ha algún post obert d'aquest tema.
Ara amb la calor venen els mosquits!
Què puc fer per prevenir al meu bebe de les picades? Ara ja n'hi ha picat algún, què li puc posar per calmar-li la picor?
Es que suposo que els productes per a adults son massa forts no?
Us agraeixo com sempre la vostra ajuda!!!
- Santandria
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 8:31 pm
Re: picades de mosquit
Jo els hi poso INSECTDHU (o una cosa així), és homeopàtic i se'ls hi pot posar amb qualsevol edat. Me'l van recomanar a la farmàcia. N'hi ha en roll-on i en pomada (j he trobat més pràctica la pomada) 
Ostres Xaina!
m'has llegit el pensament!! aquest matí la Paula s'ha llevat amb 3 picades, i jo he pensat el mateix! li havia comprat un aparell que l'endolles i "en teoria" allunya els mosquits de la casa chicco, però sembla que no ha funcionat!
i també tinc una mena d'"afterbite" per nens també de la casa chicco, i li he posat, però no sé si hi ha alguna altra cosa...
una meva amiga em va parlar de l'oli de l'arbre del té, posar-ho als polsos del cos i també els repeleix, i també em va dir boletes d'homeopatia, però com que la meva filla només té 5 mesos em fa cosa provar-ho, a no ser que li faci alguna reacció!!
a veure si alguna mami experta ens diu què més podem fer!!
m'has llegit el pensament!! aquest matí la Paula s'ha llevat amb 3 picades, i jo he pensat el mateix! li havia comprat un aparell que l'endolles i "en teoria" allunya els mosquits de la casa chicco, però sembla que no ha funcionat!
i també tinc una mena d'"afterbite" per nens també de la casa chicco, i li he posat, però no sé si hi ha alguna altra cosa...
una meva amiga em va parlar de l'oli de l'arbre del té, posar-ho als polsos del cos i també els repeleix, i també em va dir boletes d'homeopatia, però com que la meva filla només té 5 mesos em fa cosa provar-ho, a no ser que li faci alguna reacció!!
a veure si alguna mami experta ens diu què més podem fer!!

Ei Santandria, quan he escrit el msg no he vist la teva entrada!! ja ho preguntaré a la farmàcia, gràcies!

- Ítaca
- :: dinosaure
- Entrades: 7513
- Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
- Ubicació: Sant Cugat del Vallès
L'estiu passat a la meva baldufa se la van cruspir literalment... potser entre les cames i braços duia sense exagerar gens, 60 picades... Solució: doncs res. Pels menors de 2 anys no et donen res a part dels parxes (q cada dia li posàvem 2, però ja veieu q poc efecte li feien).
Jo també li posava a les picades això de l'Insectodhu (el meu és en roll-on i és pràctic), però, diuen q la citronella va molt bé (de fet, l'insectodhu en porta). No ho vaig arribar a mirar a cap herboristeria, però potser si es pot comprar oli de citronella directament és més efectiu contra els mosquits i contra el malestar de les picades...
L'albaca, tampoc fa res
Aquest any li he comprar l'autan... q és a partir dels 2 anys, o sigui q ja li podré posar una miqueta, a veure si millorem...
Jo també li posava a les picades això de l'Insectodhu (el meu és en roll-on i és pràctic), però, diuen q la citronella va molt bé (de fet, l'insectodhu en porta). No ho vaig arribar a mirar a cap herboristeria, però potser si es pot comprar oli de citronella directament és més efectiu contra els mosquits i contra el malestar de les picades...
L'albaca, tampoc fa res
Aquest any li he comprar l'autan... q és a partir dels 2 anys, o sigui q ja li podré posar una miqueta, a veure si millorem...
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
Aquí uns altres que som banquetesde mosquits....directament l'any passat tant el Roger com jo vam teni quqe anar a urgències cruspits.... l'Insechdhu va bé per calmar una estonet (de totes menres nosaltres vam acabar amb cortisona)
Aquest any hem descobert la pulser "ParaKito" no us vull enganyar, portem picades ....hem estat en llocs on n'hi ha molts i que altres anys haguessim acabat amb 10 picades...doncs en portem una cadascú!!! Així que crec que algo fa! es una pastilla que desprén l'olor de citronnella fica que no es recomanada per a menors de 2 o 3 anys (ara no ho recordo) pero mes que res perque no se la chupin.....si van al cotxet n'hi ha una que es pot penjar al cotxet....
I Insectdhu al bolso!
Aquest any hem descobert la pulser "ParaKito" no us vull enganyar, portem picades ....hem estat en llocs on n'hi ha molts i que altres anys haguessim acabat amb 10 picades...doncs en portem una cadascú!!! Així que crec que algo fa! es una pastilla que desprén l'olor de citronnella fica que no es recomanada per a menors de 2 o 3 anys (ara no ho recordo) pero mes que res perque no se la chupin.....si van al cotxet n'hi ha una que es pot penjar al cotxet....
I Insectdhu al bolso!
Jo a la meva petita li he comprat un aparell que va amb pila per portar al cotxet de la marca chicco ( em sembla que em va costar uns 20 euros), i de moment cero picades
, jo estic contenta, a casa meva no tinc problema per que no tinc mosquits,
la meva mare viu a una casa de camp, on els mosquits sen's mengen literalment, i posa incens de citronella i funciona bastant be.
la meva mare viu a una casa de camp, on els mosquits sen's mengen literalment, i posa incens de citronella i funciona bastant be.
- Ítaca
El sàndal de citronella on el compreu? a l'herboristeria?
Potser quan plegui ho aniré a mirar, q a nosaltres ens agrada molt posar-n'hi i si a més fa q es mantinguin allunyats millor q millor!
Potser quan plegui ho aniré a mirar, q a nosaltres ens agrada molt posar-n'hi i si a més fa q es mantinguin allunyats millor q millor!
Moltes gracies a totes per les vostres aportacions.
La veritat es que ahir vàrem estar en un lloc on n'hi havien i en te unes quantes!!!
Em sembla que aniré a l'herboristeria i faré un lot d'oli i encens de citronella.
A veure què tal!!!!
JOOO es que fa una miqueta de peneta !
La veritat es que ahir vàrem estar en un lloc on n'hi havien i en te unes quantes!!!
Em sembla que aniré a l'herboristeria i faré un lot d'oli i encens de citronella.
A veure què tal!!!!
JOOO es que fa una miqueta de peneta !
Jo vaig amb citronela a tot arreu. Vaig comprar a l'herbolari oli de citronela i li poso amb la crema per el sol. No us puc dir quantitat pq ho vaig a ull, pero unes gotetes pq es molt fort. Si no li voleu posar amb la crema del sol, vaig comprar oli d'ametlles.
He de dir que a ell no el piquen, però a mi... l'any passat vaig probar els parxes i res de res, ara estic amb l'oli però de moment... una c a c a !
He de dir que a ell no el piquen, però a mi... l'any passat vaig probar els parxes i res de res, ara estic amb l'oli però de moment... una c a c a !

El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;

La Chico té un repel·lent de mosquits que va força bé, fa una olor bastant forta de citrnoella, però sembla que li va bastant bé, perquè aquest cap de setmana hem estat a casa els meus sogres, i allà sempre n'hi ha, i jo m'he posat el meu repel·lent, que normalment em va força bé, i a ella el seu, i a mi m'han picat i a la petita no! Em sembla que jo també m'hauré de passar al de la Chico! I la pediatre em va recomanar el mateix Insectdhu i si era alguna coseta més gran Lexxema o alguna cosa així.
Parxes per prevenir en menors de dos anys.
Cicaderma crema de Boirón (homeopàtic) quan ja t'han picat, va molt bé, jo també la faig servir i es
nota molt.
Cicaderma crema de Boirón (homeopàtic) quan ja t'han picat, va molt bé, jo també la faig servir i es
nota molt.
Hola! justament avui he anat a la pediatra i m'ha dit que va de conya les pulseres parakito, com ja t'han dit abans, aquestes m'ha dit que millor posr-les al cotxet o al turmell perquè són tòxiques.
i també una loció que es diu: Optimus loció.
i també una loció que es diu: Optimus loció.
Hola,
Ahir vaig anar a una herboristeria del meu barri i vaig comprar gel de citronella per l'Èric i encencs.
A veure com va !
Ahir vaig anar a una herboristeria del meu barri i vaig comprar gel de citronella per l'Èric i encencs.
A veure com va !
- Ítaca
Jo ahir també em vaig acostar a l'herboristeria i vaig comprar oli essencial de citronella i incens, a veure què!
Ah, truqui "casero" q em va explicar la sra de l'herboristeria... diu q quan ens piqui un mosquit, em de fregar la picada amb un all tallat pel mig
... es veu q l'all és un antibiòtic natural i atura la picor! Ho provaré!
Ah, truqui "casero" q em va explicar la sra de l'herboristeria... diu q quan ens piqui un mosquit, em de fregar la picada amb un all tallat pel mig
... es veu q l'all és un antibiòtic natural i atura la picor! Ho provaré!Re: picades de mosquit
Hola,
Se que aquest post està parat des de l'estiu passat, pero ahir el vaig rellegit i tant el peque com jo fem una pudor d'all que no es pot aguantar...val a dir que les picades ens van baixar molt rèpid i avui ja no piquen!!1 Gracies Itaca!!
Se que aquest post està parat des de l'estiu passat, pero ahir el vaig rellegit i tant el peque com jo fem una pudor d'all que no es pot aguantar...val a dir que les picades ens van baixar molt rèpid i avui ja no piquen!!1 Gracies Itaca!!
Jo vaig trobar un antimosquits de bebé en una botiga de puericultura de Mataró, la fageda. No recordo la marca però tenia oli de citronela en un dels seus components.
El vaig perdre, no sé on el vaig deixar, i finalment l'han picat. Ara, flipo amb els bebes i el dolor que són capasos de suportar. Jo no aguanto una picada de mosquit i ell no es queixa ni es grata ni res.
El vaig perdre, no sé on el vaig deixar, i finalment l'han picat. Ara, flipo amb els bebes i el dolor que són capasos de suportar. Jo no aguanto una picada de mosquit i ell no es queixa ni es grata ni res.
- Anna Maria
- :: girafa

- Entrades: 2145
- Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
- Ubicació: Lleida
pujo aquest post, recomanacions actuals?
Jo tambe em quedo, a veure que recomaneu, que em fa por que se me la mengin! ;)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

[/url]