Oportunitat Photocall gratis a la vostra festa!
Oportunitat Photocall gratis a la vostra festa!
Bona tarda!
He sigut mare fa menys de 6 mesos i com que he hagut de deixar de treballar vull probar sort fent cosetes per propia banda... Estic començant un projecte per fer photocalls a festes (bodes, comunions, cumples i de més festes infantils, etc.), ja ho tinc gairebé tot (equip fotogràfic, atrezzo, fons de photocall...) pero em falta una cosa esencial: experiéncies, exemples i portfolio per la meva web i per que futurs clients puguin veure el meu treball. Es per aixó que he pensat en proposar intercanvi entre persones que vulguin fer festes amb el toc original d'un photocall i jo que necesito material per iniciar aquesta aventura.
Per tant, estic disponible per a la vostra festa de manera gratuita, amb entrega de totes les imatges en alta qualitat (i possiblement video editat també) simplement a canvi de poder utilitzar el material com a portfolio per a futurs clients (mai per utilitzar les imatges de manera lucrativa ni comercialitzar-les amb agències).
Soc de Terrassa, em puc moure pels voltants. Tampoc se si d'aquesta proposta sortirà alguna festa, cap o un munt... en cas de que siguin bastants seleccionaré unes quantes només.
Bé, aquí us deixo la proposta
Que em dieu? 
He sigut mare fa menys de 6 mesos i com que he hagut de deixar de treballar vull probar sort fent cosetes per propia banda... Estic començant un projecte per fer photocalls a festes (bodes, comunions, cumples i de més festes infantils, etc.), ja ho tinc gairebé tot (equip fotogràfic, atrezzo, fons de photocall...) pero em falta una cosa esencial: experiéncies, exemples i portfolio per la meva web i per que futurs clients puguin veure el meu treball. Es per aixó que he pensat en proposar intercanvi entre persones que vulguin fer festes amb el toc original d'un photocall i jo que necesito material per iniciar aquesta aventura.
Per tant, estic disponible per a la vostra festa de manera gratuita, amb entrega de totes les imatges en alta qualitat (i possiblement video editat també) simplement a canvi de poder utilitzar el material com a portfolio per a futurs clients (mai per utilitzar les imatges de manera lucrativa ni comercialitzar-les amb agències).
Soc de Terrassa, em puc moure pels voltants. Tampoc se si d'aquesta proposta sortirà alguna festa, cap o un munt... en cas de que siguin bastants seleccionaré unes quantes només.
Bé, aquí us deixo la proposta

Re: Oportunitat Photocall gratis a la vostra festa!
Una idea molt xula, jromanr!
Molta sort amb el projecte!!!
Molta sort amb el projecte!!!
- Marieta vola vola
- :: rateta

- Entrades: 184
- Membre des de: dj. ago. 09, 2012 10:19 am
Ostres!!! Ho trobo molt bona idea. Enhorabona i molta sort en el projecte... A nosaltres ens caus una mica lluny, però aniré fent veus ja que ho trobo una proposta molt original.
El que li canvia a una la maternitat oi? Jo també quan vaig tenir la meva filla, vaig deixar la feina estable que tenia per dedicar-me al meu projecte i, la veritat, tot i que està començant, no em queixo pas...
Moltíssima sort!!!
El que li canvia a una la maternitat oi? Jo també quan vaig tenir la meva filla, vaig deixar la feina estable que tenia per dedicar-me al meu projecte i, la veritat, tot i que està començant, no em queixo pas...
Moltíssima sort!!!
Quina Bona idea! T'envio un privat!
Quin ambient + emprenedor!
Quin ambient + emprenedor!
Quina idea més xula!!!
Nosaltres som de Mataró, no sé si et queda molt lluny! El proper dia 2 de maig fem la festa del meu fill gran que fa 5 anys!!
Nosaltres som de Mataró, no sé si et queda molt lluny! El proper dia 2 de maig fem la festa del meu fill gran que fa 5 anys!!
Moltes gràcies a totes pels anims! si que cambia la maternitat si... ara em veig de marujeo tot el día qui m'anava a dir...
pero disfrutan a tope de la peke, tinc molta sort de poder ser amb ella a totes hores, es tota una aventura aixó
jejeje
pero disfrutan a tope de la peke, tinc molta sort de poder ser amb ella a totes hores, es tota una aventura aixó
jejejeRe: Oportunitat Photocall gratis a la vostra festa!
Artemis, m'ho miro i et dic, si no tinc plans per aquest dia, potser puc anar
El que necesito saber es on faràs la festa i si hi haurà lloc per muntar el photocall :)
El que necesito saber es on faràs la festa i si hi haurà lloc per muntar el photocall :)
Em sembla una gran idea!A mi m'agafa una miqueta lluny,però va bé saber-ho.Et desitjo moltíssima sort en aquest projecte!!
molt be! arrancan aixi d'animada segur k t'anira mooooltbe!
kina llastima, la setmana vinent es l'aniversari del meu fill, pero som de Girona.
Sort!
kina llastima, la setmana vinent es l'aniversari del meu fill, pero som de Girona.
Sort!
Hola Jromanr!!! Jo sóc de matadepera! I just aquest diumenge fem una festa amb temàtica Blancaneus per la Carlota que fa 3 anys!! Pots mirar al meu blog les festes que els hi he montat als meus peques...
Si et va bé en podem parlar!
www.elcullerotfestuc.blogspot.com
Si et va bé en podem parlar!
www.elcullerotfestuc.blogspot.com
Ostres estaria super bé pero aquest diumenge m'es impossible .. Llastima!! Potser la propera festa :)
Hola!!!
Jo faig els meu 30 el 5 de juliol, però faré la festa el 4 de juliol. Encara no sé on però bueno, el dia sí serà el 4 de juliol. Sóc de Badalona.
Quina bona idea i molta molta sort per ser mami i per aquest nou projecte!!!
un petonet
Jo faig els meu 30 el 5 de juliol, però faré la festa el 4 de juliol. Encara no sé on però bueno, el dia sí serà el 4 de juliol. Sóc de Badalona.
Quina bona idea i molta molta sort per ser mami i per aquest nou projecte!!!
un petonet
Hola Imlaura, per aquesta data espero ja comptar amb imatges suficients per la web, pero si no, podem fer-ho. Igualment, quan tingui material suficient us pasaré la web per si voleu veure resultats i si interesa ja voreu que els preus estan tirats en comparació d'altres photocalls :)
jromanr ha escrit:Artemis, m'ho miro i et dic, si no tinc plans per aquest dia, potser puc anar![]()
Tranquil·la , ja ho parlaríem! PEr cert, la festa la fem a Tordera, no a Mataró... jejeje Que no he especificat
Avui he fet les primeres proves, volia posar-les per que em diguessiu com ho veieu pero no puc fer un àlbum.. sabeu com ho puc fer?
Noies aquí teniu la web per si voleu veure algunes de les fotos que he fet i també si em doneu opinió de com veieu la web, etc. A galería hi ha algunes fotos que he fet ultimament i també l'atrezzo que tinc disponible fins ara... que us sembla per començar?
www.photocallparty.com
www.photocallparty.com
Nosaltres ja hem tingut la sort de comptar a la nostra festa infantil amb el photocall de la jromanr!!
Tots els assistents hem quedat encantadíssims de la feina i atenció al dia de la festa, i sobretot del resultat final!!!! I això que els peques no ho van posar gens fàcil
, però on hi ha una bona professional surten fotos de qualitat i molt boniques, tal i com es poden veure a la Galeria de la seva web!!! Us ho aconsello plenament!!! És una bona manera de passar-ho bé i divertir-se en una festa i després guardar-ne un record amb acabats de qualitat!!! A més a més, els preus, són molt competitius en el mercat!
Aprofiteu-ho que està molt i molt bé!!
Tots els assistents hem quedat encantadíssims de la feina i atenció al dia de la festa, i sobretot del resultat final!!!! I això que els peques no ho van posar gens fàcil
, però on hi ha una bona professional surten fotos de qualitat i molt boniques, tal i com es poden veure a la Galeria de la seva web!!! Us ho aconsello plenament!!! És una bona manera de passar-ho bé i divertir-se en una festa i després guardar-ne un record amb acabats de qualitat!!! A més a més, els preus, són molt competitius en el mercat! Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |