◦◦◦▓▒░ εїз Grafiqueres ABRiL’15 εїз ░▒▓◦◦◦

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: ◦◦◦▓▒░ εїз Grafiqueres ABRiL’15 εїз ░▒▓◦◦◦

EntradaAutor: manyaga » dc. abr. 08, 2015 1:07 pm

Bon dia precioses!

Alis, que bé que vagis fent proves i que vagis descartant possibles problemes. Molts ànims i espero que els cariotips surtin bé.

Yuyu!!! i tu que?? ens tens intrigades!!! espero que no ens hagis dit res perquè hagis tingut un positiu i estiguis tant contenta celebrant-ho que no has tingut temps de passar :content: :content: :content:

Bluebike, aquests dies de festa i de descontrols horaris, les gràfiques van com "loques", segur que si que has ovulat...compartim desespero aquest mes! molts pepos! :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m

Nira, aixxx coi de W! Dolentota! me'n alegro de veure que t'ho agafes bé, no en tenim una altre, a tornar a posar il·lusions per la propera. Ànims bonica :-()-) :-()-)

Nainonera, si et va sortir el TO+, se li ha de fer cas a aquest, perquè les gràfiques si no es fan bé, i simplement en que un dia vagis a dormir més tard de l'habitual, vegis alcohol...ja s'alteren, així que si tens TO+, aquest és més segur. Llàstima que t'hagi vingut la maleïda, molts ànims :-()-) :-()-)

Nosaltres ahir encara vam rematar la feina, tota la SW ho hem fet dia si dia no, jo tinc mania que així els bitxitus tenen temps de madurar, que en manyaget ja en té 40 i li haig de donar temps a recuperar-se! ..::·· ..::·· :-D :-D
Avatar de l’usuari
Aroswi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 425
Membre des de: ds. nov. 08, 2014 8:29 pm

Re: ◦◦◦▓▒░ εїз Grafiqueres ABRiL’15 εїз ░▒▓◦◦◦

EntradaAutor: Aroswi » dc. abr. 08, 2015 5:42 pm

Hola grafiqueres! Avui els de mr. wonderful ens han dedicat la imatge:

Imatge

i afegeixen en castellà i en anglès:
La primavera la sangre altera…
April: time for love and showers from above
>24 cicles_2014...
4 IA's negatives entre 2015 y 2016
1a FIV 2016: inci 05/06, punció 14/06, transfer 19/06___29/06/16 TE+

2a ronda 2018, n cicles fallits
Tansfer desvitrificats 2020, 06/02__17/02/20 Te???
Avatar de l’usuari
Aroswi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 425
Membre des de: ds. nov. 08, 2014 8:29 pm

Re: ◦◦◦▓▒░ εїз Grafiqueres ABRiL’15 εїз ░▒▓◦◦◦

EntradaAutor: Aroswi » dc. abr. 08, 2015 5:50 pm

Nainonera, amb les tempes, si ja n'has fet anteriorment i com et diu la Manyaga, hauries de comaprar-ho amb tot el mes per a que et surti la línia d'ovulació, sinó no et surtirà i pensaràs que no has ovulat. Jo sí m'hagués refiat dels TO's. Llàstima la baixada de la w...ànims!! :p-)
D'altra banda, vas fer tempes amb el teu primer fill? i TO's? Aquí, ja veus que som algunes que en portem uns quants cicles desesperant...

Manyaga, molt rebé aquesta SW dia sí dia no :inthebed: . Quan vaig anar a fer-me la eco anual em van recomanar fer-ho així! A veure si aquesta vegada és LA VEGADA! :: orrr::


Yuyu si no dius res molt em temo que....t'ha vingut la mala w????


Una abraçadota a totes!!!!
>24 cicles_2014...
4 IA's negatives entre 2015 y 2016
1a FIV 2016: inci 05/06, punció 14/06, transfer 19/06___29/06/16 TE+

2a ronda 2018, n cicles fallits
Tansfer desvitrificats 2020, 06/02__17/02/20 Te???
Avatar de l’usuari
@txell@
:: rateta
:: rateta
Entrades: 188
Membre des de: dj. maig 01, 2014 3:41 pm

Re: ◦◦◦▓▒░ εїз Grafiqueres ABRiL’15 εїз ░▒▓◦◦◦

EntradaAutor: @txell@ » dc. abr. 08, 2015 8:29 pm

Aroswi ha escrit:Hola grafiqueres! Avui els de mr. wonderful ens han dedicat la imatge:

Imatge

i afegeixen en castellà i en anglès:
La primavera la sangre altera…
April: time for love and showers from above


Bonisssssssim!!!! Jo tambe ho he vist per Favebook i volia penjar-ho quan arribes a casa!!!!
Ho trobo taaaaaant adient!!!!
Jajajaja
Un estel més brilla a dalt el cel, sempre et recordarem!
Imatge

La nostra petita arc iris
Imatge

La nostra sorpreseta esta en camí!
Imatge
Avatar de l’usuari
@txell@
:: rateta
:: rateta
Entrades: 188
Membre des de: dj. maig 01, 2014 3:41 pm

Re: ◦◦◦▓▒░ εїз Grafiqueres ABRiL’15 εїз ░▒▓◦◦◦

EntradaAutor: @txell@ » dc. abr. 08, 2015 8:36 pm

Nainonera: vaya merdeta la warri... Pero ho aconseguirem de totes totes, ja veuras!!!!!
Yuyu: dona senyals de vida porfiiiii!!! He mirat la teva grafi i no dona cap senyal, ni bona no dolenta..

Les altres que tal?
Un estel més brilla a dalt el cel, sempre et recordarem!
Imatge

La nostra petita arc iris
Imatge

La nostra sorpreseta esta en camí!
Imatge
Avatar de l’usuari
tilepa
:: lleona
:: lleona
Entrades: 927
Membre des de: dc. feb. 26, 2014 10:54 pm

Re: ◦◦◦▓▒░ εїз Grafiqueres ABRiL’15 εїз ░▒▓◦◦◦

EntradaAutor: tilepa » dj. abr. 09, 2015 8:45 am

Gràcies noies pels ànims!!

Aroswi, casi m'emociono llegint-te l'altre dia!! Muaaaaa

Alis, que surtin molt bé aquests cariotips!! Segur que sí. Anem parlant!!

Yuyu molts PEPOS, que ho aconseguireu!!

Sita7, parlem per l'altre costat!! I aviat pel costat de futures mamis, eh!!!

Nainonera, et recordo perfectament!! Un cop surt el TO+, ovules el dia següent (aprox). Després compta 12-16 dies de FL i et vindrà la W (si no hi ha panxu, clar). Els TO van molt bé per orientar-te, però si tens ovaris poliquístics pot ser que et marqui el positiu en diversos moments del cicle, llavors no són molt fiables (no sé si és el cas, eh!). Molta sort guapa!!

Petons a totes, i vingaaa que les panxus han de sortir aquest mes, com les floretes d'abril!!
Tilepa
http://www.fertilityfriend.com/home/4cc99e
Oligo severa, FISH alterat i jo baixa reserva
Abril 2015: 1a FIV+ICSI: 8 ovuls/4 madurs/3 fecundats/3 congelats. DGP amb la 2a FIV: 1 biopsiat/0 sans
Maig-Juny 2015: 2a FIV+ICSI+DGP: 9 ovuls/ 9 madurs / 8 fecundats /5 biopsiats / 1 sa, el transferim / BETA POSITIVA, esperem bessons!!

Imatge
Avatar de l’usuari
Bluebike
:: conillet
:: conillet
Entrades: 367
Membre des de: dt. set. 30, 2014 8:38 am
Ubicació: Leicestershire

Re: ◦◦◦▓▒░ εїз Grafiqueres ABRiL’15 εїз ░▒▓◦◦◦

EntradaAutor: Bluebike » dj. abr. 09, 2015 3:15 pm

Hola noies,

Molts ànims a les que us ha vingut la w :-()-)

Perdoneu que no estigui gaire activa, però és que vist el panorama de la meva gràfi aquest mes, m'estimo més no pensar-hi gaire i desconectar del tema (ho intento).

Vinga va, que demà és divendres :-o00m
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: ◦◦◦▓▒░ εїз Grafiqueres ABRiL’15 εїз ░▒▓◦◦◦

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dj. abr. 09, 2015 4:35 pm

Passo molt ràpid per dir que aquest mes ja em puc oblidar... Princepman porta 2 dies amb febre i ara començo jo... En plena ovulació :ufs:
I mira que el cap de setmana ens havíem possat en serio... Però clar, hem de contar que no té madelmans precissament...
Així que pel maig, cada dia un embaràs ;-)
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: ◦◦◦▓▒░ εїз Grafiqueres ABRiL’15 εїз ░▒▓◦◦◦

EntradaAutor: manyaga » dj. abr. 09, 2015 7:27 pm

Arowsi!! va per nosaltres el missatge de mr wonderful!! jajaja jo l'he començat així :b-))) :b-))) :b-)))

Bluebike, ara he mirat la teva grafi, i si que ha fet una cosa ben rara, però veig que vas fer un TO i et va sortir +, no? doncs ovular si que has ovulat...potser la grafi s'ha alterat.... fins que no hi ha W hi ha esperança!!! Ànims i a desesperar :-o00m :-o00m :-o00m

ooooh! petitprincep! que oportunes són aquestes malalties :-(( :-(( casum! si var fer pinxitus al finde, a veure si queda algun supervivent que pilli l'ovulet...que amb un n'hi ha prou! Ànims bonica :-()-)
Avatar de l’usuari
Aroswi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 425
Membre des de: ds. nov. 08, 2014 8:29 pm

Re: ◦◦◦▓▒░ εїз Grafiqueres ABRiL’15 εїз ░▒▓◦◦◦

EntradaAutor: Aroswi » dv. abr. 10, 2015 10:16 am

boniquetes!
Us llegeixo des del mòbl i no puc actualitzar una per una!

Com esteu?? Jo fent TO's que la SW s'apropa!peeeeeerò amb l'Aroswo malató...tot i q ja m'ha dit: quan surti el + si o si estarà disponible, que monu! bravooo

ens escribim! intento personalitzar a la tarda! Petoneeeeets!
>24 cicles_2014...
4 IA's negatives entre 2015 y 2016
1a FIV 2016: inci 05/06, punció 14/06, transfer 19/06___29/06/16 TE+

2a ronda 2018, n cicles fallits
Tansfer desvitrificats 2020, 06/02__17/02/20 Te???
Avatar de l’usuari
lautoncar
:: peixet
:: peixet
Entrades: 293
Membre des de: dv. feb. 14, 2014 3:21 pm

Re: ◦◦◦▓▒░ εїз Grafiqueres ABRiL’15 εїз ░▒▓◦◦◦

EntradaAutor: lautoncar » dv. abr. 10, 2015 5:28 pm

Hola noies!. Des de que vaig tenir el meu positiu a finals de gener (sembla que fa una eternitat) que no us havia tornat a dir res més, la meva presencia aquí va ser breu però positiva, molt positiva, el meu embaràs segueix viento en popa, tot i les pors ja hem superat el primer trimestre.

txell: Et vaig anar seguint com a jefa, jo no ho hagués fet tant bé!!, i fins i tot vas repetir!!

Noies, de veritat!! A veure si amb l'entrada de la primavera i per fi el bon temps totes aconsegui el vostre somni!!.
Com dieu, a l'abril kiquis mil!!.

Una abraçada lluitadores!! ||*||
13/01/2010: neix la meva filla després d'un embaràs genial.
febrer 2014: legrat per sac buit
juny 2014: TE positiu, i abort espontani
agost 2014: TE positiu
29/09/2014: el teu cor s'ha parat
02/02/2015: TE ++!!
01/10/2015. neix la meva nena.
http://www.fertilityfriend.com/home/572e26"
Avatar de l’usuari
Aroswi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 425
Membre des de: ds. nov. 08, 2014 8:29 pm

Re: ◦◦◦▓▒░ εїз Grafiqueres ABRiL’15 εїз ░▒▓◦◦◦

EntradaAutor: Aroswi » ds. abr. 11, 2015 8:46 am

Bon dissabte!

Estic fent repassada de grafis, ja que la setmana q ve comiencen nous desesperos i...

ALiS: pinta molt bé la pujadeta, no??? Comparat amb el teu cicle anterior, que mostrava una baixadota en apropar-te a la w.... Creuho els dits per tu! Com estàs? Com portes el desespero???

BLUEBIKE: la teva està molt rara...ha sortit positiu, pero no hi ha pujada...tu refiat del +, ehhh! No vull que s'et passi peli cap perdre l'esperança!

MANYAGA: amunt amunt! A tu encara et queden alguna dies mes q a la Alis, peeeeero tmb progressa adequadament la tempe! Bravo!

PETITPRINCEP: fa algun dia que no has pogut posar la tempe, he llegit q esteu malaltons. Nosaltres estem igual...de moment em van sortint TO-. Espero q aviar estigueu bé!

TXELL: tu suposo que desconectant un pelin de tempes per agafar bones forces per la SW. Una abraçadota.

NUNIK: a punt per la pujada de tempe? Deures fets, mes o menys a meitat del cicle...no deixeu de caçar l'ovulet i si podeu, aneu rematant la feina!

LAUTONCAR: Què bé que et passis amb aquest bon progrés! Què fort, ja has passat els 3M!!!! Enhorabona!!!! Els mesos van passant i agraïm les píndoles d'ànim i bones noticies, sobretot les que porten alguns mesos!


Doncs això que deia jo. Aroswo malaltó, jo mig mig i per sort, el + es resisteix. Mai hagués que ho diria, jeje! A veure si ens enganxa quan tinguem un xic més d'energia!

Va boniquetes, passeu un feliç dissabte, que les panxus están creient dins vostre i encara no ho sabeu!

Petonets*
>24 cicles_2014...
4 IA's negatives entre 2015 y 2016
1a FIV 2016: inci 05/06, punció 14/06, transfer 19/06___29/06/16 TE+

2a ronda 2018, n cicles fallits
Tansfer desvitrificats 2020, 06/02__17/02/20 Te???
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: ◦◦◦▓▒░ εїз Grafiqueres ABRiL’15 εїз ░▒▓◦◦◦

EntradaAutor: manyaga » ds. abr. 11, 2015 9:04 am

Lautoncar, quina alegria que ens donen les teves bones notícies, per l'esperança que ens dónes i perquè t'ho mereixes més que ningú! :-()-) :-()-)

Aroswi, la meva gràfica a partir de la ovulació no és fiable perquè prenc progesterona i fa que la tempe vagi pujant...així que jo fins la setmana que ve que la deixi, no tindré cap pista de com va la cosa, però millor això perquè sense la proge la tempe nomes em pujava 4 dies i em baixava de cop, i la fase lútia em durava 7 dies...així que, a tenir paciència, i a estar tranki fins l'altre cap de setmana. :-o00m :-o00m

Gaudiu molt d'aquest temps de primavera, i a les que esteu malaltones, recupereu-vos molt aviat :-()-) :-()-)
Avatar de l’usuari
Bluebike
:: conillet
:: conillet
Entrades: 367
Membre des de: dt. set. 30, 2014 8:38 am
Ubicació: Leicestershire

Re: ◦◦◦▓▒░ εїз Grafiqueres ABRiL’15 εїз ░▒▓◦◦◦

EntradaAutor: Bluebike » dg. abr. 12, 2015 8:52 am

Bon dia noietes,

Com va el cap de setmana?

Manyaga Al menys la durada d'aquest teu cicle serà més normal, no? Anem pel bon cami >.-<:

Arowsi Com aneu, encara esteu piocs? Sort que l'Arowso és cumplidor :love:

Lautoncar Gràcies per passar-te. Enhorabona per aquest embaràs tant estupendo! :***:

Petitprincep Jopetas aquest mes totes ens estem posant malaltes o els maromos per voltants d'ovulació :ufs: Va vinga aviam si podeu fer algun que altre pinxo ni que sigui d'aquells geriàtrics, que també conten.

Sabem algo de la Yuyu?

@Txell, Nira15, Alis, Nunik com aneu?

Jo segueixo igual, amb una gràfica bogeta. No sé pas aquest més, jo és que dels TO sols no me'n refio gaire, perque abans de pendre Clomid cada mes em sortien positius, però el gine em va confirmar que no ovulava, o sigui que tenia pujades de LH, però no deixava anar l'ovul, aquest mes em temo que ha passat el mateix... O no... potser és per que estic fent servir un termómetre nou. AAAAAAhhhhhg!

Apa doncs, bon diumenge a totes :***:
Avatar de l’usuari
Nunik
:: granota
:: granota
Entrades: 227
Membre des de: ds. gen. 03, 2015 9:54 pm

Re: ◦◦◦▓▒░ εїз Grafiqueres ABRiL’15 εїз ░▒▓◦◦◦

EntradaAutor: Nunik » dg. abr. 12, 2015 8:00 pm

Bona tarda grafiqueres!!

com aneu? jo una mica desconectada que feia dies que no passava per aquí...

manyaga com portes el desespero? he vist a la teva gràfica una super pujada de la temperatura, ara veig que això és per la progesterona, quantes coses s'aprenen per aquí.

Aroswi i PetitPrincep veig que teniu als homes malaltons, aissss a veure si heu pogut rematar la feina, ànims guapes amb els desesperos!! :-()-)

Bluebike, aisss aquestes gràfiques que fan coses rares, com ens fan patir, va que falta poquet!! :ok:

i la resta com aneu?? a qui tenim en desespero aquesta setmana?

a mi el FF avui m'ha marcat amb línia discontinua que vaig ovular a CD12... i jo que em pensava que encara em faltava algún dia per ovular... aissss no ho tinc gens clar perquè el mes passat vaig tenir TO positiu a CD17... jo per si de cas seguiré fent deures !! :p-)

Que vagi molt bé la setmana noies!! ||*||
4/11/16: Primera IA --> negativa
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
Avatar de l’usuari
Nunik
:: granota
:: granota
Entrades: 227
Membre des de: ds. gen. 03, 2015 9:54 pm

Re: ◦◦◦▓▒░ εїз Grafiqueres ABRiL’15 εїз ░▒▓◦◦◦

EntradaAutor: Nunik » dl. abr. 13, 2015 1:02 pm

Grafiqueres!!! Que tal??

a mi avui m'ha sortit TO positiu!!! >.-<: i quan ho he posat al FF ja m'ha desaparegut la línia d'ovulació!! ja deia jo que no podia ser que ja hagues ovulat... no se, a veure com acaba tot això...

una abraçada!!!
4/11/16: Primera IA --> negativa
6/01/17: Segona IA--> beta positiva!!
12/09/17: Neix el nostre petitó
Setembre '19 - febrer '20: 3 IA negatives
Agost '20: 1a FIV --> no aconseguim cap blasto
Octubre '20: 2a FIV --> 1 blasto
Avatar de l’usuari
Aroswi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 425
Membre des de: ds. nov. 08, 2014 8:29 pm

Re: ◦◦◦▓▒░ εїз Grafiqueres ABRiL’15 εїз ░▒▓◦◦◦

EntradaAutor: Aroswi » dl. abr. 13, 2015 3:33 pm

Bona nova setmana d'Abril!!! aquesta setmana, toca pujar estadístiques, ehhh

els desesperos del 13 al 19 d'Abril són:
:miko:
14-15/04 -> Alis -> http://www.fertilityfriend.com/home/47f246
nena, pinta molt bé! com et trobes? psímptomes o psicopsímptomes?

18/04 -> Bluebike -> http://www.fertilityfriend.com/home/4d3a71
aissss guapi, la teva gràfica ens fa para boges a totes aquest mes, ja veurem! ànims aquesta setmana!

18/04 -> Manyaga --> http://www.fertilityfriend.com/home/546882
La teva ha baixat un pelín...però seguiex alteta respecte la teva baixa, o sigui, haurem d'esperar com evoluciona...


La resta, SW, com aneu?

Nunik, era qüestió d'esperar el +, ara...al ataque! A mi ahir també em va sortir +, de fet, dissabte també,exactament igul d'intenses les ratlletes, no sé si avui rematarem. A veure com estem de forces!

Petitprincep, què tal els refredats???
Txell, Nira, Yuyu, espero estigueu bé boniques!

va, aquesta setmana tindrem +! vaaaaa a pujar estadístiques!! :p-) :p-) :p-) :p-)


ESTADÍSTIQUES :***:
Núm. de grafiqueres: 9 (+2), 11
Positius: 0 (0%)
Negatius: 3 (27,27%) - Aroswi, Txell, Nira15
Des (esperant): 4 (36,36%) - Yuyu, Alis, Bluebike, Manyaga
Altres fases: 4 (36,36%) - PetitPrincep79, Nunik, Aroswi, Txell
>24 cicles_2014...
4 IA's negatives entre 2015 y 2016
1a FIV 2016: inci 05/06, punció 14/06, transfer 19/06___29/06/16 TE+

2a ronda 2018, n cicles fallits
Tansfer desvitrificats 2020, 06/02__17/02/20 Te???
Avatar de l’usuari
alis
:: tigre
:: tigre
Entrades: 784
Membre des de: dg. set. 08, 2013 12:25 pm

Re: ◦◦◦▓▒░ εїз Grafiqueres ABRiL’15 εїз ░▒▓◦◦◦

EntradaAutor: alis » dc. abr. 15, 2015 11:32 am

Floreteeeees quin foroooo més paradet!!!!!!!!!eeehhh???? i això què algunes esteu en principiss!!!!!! vaaaaaa!!! avereee si animeuuuu això!!!!!!!! :p-) :p-) :p-) :p-) :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :-()) :-()) :-()) :-())
Jo ja mén vaig cap al maig!!! ahir vaig tenir tacadet rosadet i avui altre cop baixadeta de tempe......i WARRY al canto!!!!!!!!!! :dimoni: :dimoni: :dimoni: :dimoni:
Molta sort a totes!!!!!una abraçadetaaa!!!!
Avatar de l’usuari
manyaga
:: poltre
:: poltre
Entrades: 662
Membre des de: dg. ago. 24, 2014 3:27 pm

Re: ◦◦◦▓▒░ εїз Grafiqueres ABRiL’15 εїз ░▒▓◦◦◦

EntradaAutor: manyaga » dc. abr. 15, 2015 4:24 pm

Bona tarda nines!

Si alis, que paradetes que estem les grafiqueres ! i això que és primavera i diuen que la sang altera...doncs en aquest post, no massa! vingaaaa, animem-ho una mica això! :content: :miko: :p-) :b-)))
OOOOh Alis, caxis aquesta W! Molts ànims bonica!

Bluebike, en 3 dies sortiràs de dubtes, espero que hagis ovulat i que les gràfiques s'equivoquin

Nunik i Aroswi, espero que hagueu rematat la feina després dels TO+, i que passeu un bon desespero :-o00m :-o00m

Una abraçada a totes!
Avatar de l’usuari
Aroswi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 425
Membre des de: ds. nov. 08, 2014 8:29 pm

Re: ◦◦◦▓▒░ εїз Grafiqueres ABRiL’15 εїз ░▒▓◦◦◦

EntradaAutor: Aroswi » dc. abr. 15, 2015 5:53 pm

Animem animem, que la Bluebike i la Manyaga encara estan de desespero molts PEPOS!!!! :-o00m :-o00m
Em teniu tota nerviosa, vull cantar panxus!!!!!

Alis, maleïda w :lluita:: ...tu necessites PEPOS d'una altra manera, d'aquests ben tendres com un osset de peluix! No desisteixis, ho aconseguireu!

I la resta?? Nosaltres ja veieu, dillums vam rematar, tot i que sembla que la tempe no acaba de pujar...raro raro...no se si avui tornar-ho a intentar per si acàs... :-eh_::


Ens :-.:·::
>24 cicles_2014...
4 IA's negatives entre 2015 y 2016
1a FIV 2016: inci 05/06, punció 14/06, transfer 19/06___29/06/16 TE+

2a ronda 2018, n cicles fallits
Tansfer desvitrificats 2020, 06/02__17/02/20 Te???

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::