Congrès Indians preinscripció 2015-2016
- petitraemon
- Entrades: 3
- Membre des de: dc. abr. 08, 2015 9:24 pm
Congrès Indians preinscripció 2015-2016
Bona nit a tothom,
Obro aquest tema per trobar famílies com la nostra que han quedat fora (o més aviat, quedaran fora) de l'escola Congrès Indians per veure si es pot demanar que obrin una nova línia, més places, etc. Ja sé que es molt difícil, però si algú sap a qui ens hem de dirigir o com s'hauria de fer, crec que podria se de molta ajuda. El sistema és el que és, però si hi ha hagut tanta demanda i tants quedarem fora, crec que hauríem de poder exigir que es faci alguna cosa.
Ànims a tothom!
Obro aquest tema per trobar famílies com la nostra que han quedat fora (o més aviat, quedaran fora) de l'escola Congrès Indians per veure si es pot demanar que obrin una nova línia, més places, etc. Ja sé que es molt difícil, però si algú sap a qui ens hem de dirigir o com s'hauria de fer, crec que podria se de molta ajuda. El sistema és el que és, però si hi ha hagut tanta demanda i tants quedarem fora, crec que hauríem de poder exigir que es faci alguna cosa.
Ànims a tothom!
Re: Congrès Indians preinscripció 2015-2016
jo vaig trucar al consorci i diuen que dilluns que ve es reuneixen per valorar totes les preinscripcions oferta i demanda, i després decideixen. Si hi ha places públiques per a tots els nens, o gairebé suposo que no obren linies noves. Em van dir que no poden preverue la demanda en una escola concreta però si la oferta de tot el districte.
potser amplien ràtios, nosaltres estem igual ;(
potser amplien ràtios, nosaltres estem igual ;(
Hola, nosaltres també quedem fora però per molt poquet.
Aquest any hi han veritablement molt poquetes places ordinaries. Jo he contat, restant aquells que tenen més de 30 punts, 12 ordinàries lliures + 4 per necessitats especials. Jo no crec que obrin nova línea, pot ser hi ha més posibilitats que augmentin ratio en un o dos nens per aula. Pero al consorci diuen que aixó ho demana la direcció de l'escola, i a l'escola diuen que aixo ho decideix el consorci...
A més queda pendent saber si hi hauran reclamacions per tema punts, es a dir, que encara poden quedar menys places disponibles.
Tot això és súper engoixant.
Aquest any hi han veritablement molt poquetes places ordinaries. Jo he contat, restant aquells que tenen més de 30 punts, 12 ordinàries lliures + 4 per necessitats especials. Jo no crec que obrin nova línea, pot ser hi ha més posibilitats que augmentin ratio en un o dos nens per aula. Pero al consorci diuen que aixó ho demana la direcció de l'escola, i a l'escola diuen que aixo ho decideix el consorci...
A més queda pendent saber si hi hauran reclamacions per tema punts, es a dir, que encara poden quedar menys places disponibles.
Tot això és súper engoixant.
- Letycancelo
- Entrades: 4
- Membre des de: dv. abr. 10, 2015 7:17 am
Buenos días!
Soy una madre que también se ha quedado sin plaza en el Congres. Este año ha sido desbordante. Yo propongo que hagamos fuerza para poder presentarnos el mayor número de familias posibles en el consorci y exponer que se hagan cambios. Me consta que en el Fluvia también ha habido avalancha junto con Els Encants.
Familias, luchemos por una educación respetuosa para nuestros hijos!
Lety
Soy una madre que también se ha quedado sin plaza en el Congres. Este año ha sido desbordante. Yo propongo que hagamos fuerza para poder presentarnos el mayor número de familias posibles en el consorci y exponer que se hagan cambios. Me consta que en el Fluvia también ha habido avalancha junto con Els Encants.
Familias, luchemos por una educación respetuosa para nuestros hijos!
Lety
Està clar que quant més siguem fent pressió molt millor.
No sé com veient que hi ha tanta demanda en algunes escoles i tan poca en d'altres, ningú no fa res.
No sé com veient que hi ha tanta demanda en algunes escoles i tan poca en d'altres, ningú no fa res.
Jo no sóc del barri i ja tinc els nens escolaritzats, però per curiositat, us puc preguntar quantes sol.licituds hi ha hagut a Congrés i, si ho sabeu, a altres escoles de metodologia activa? Encants, Fort Pienc, Fructuós Gelabert...
Jo tinc dades de:
L'Univers (112 sol.licituds, 50 places)
La Llacuna (59 sol.licituds, 52 places)
Fluvià (119 sol.licituds, 78 places)
Jo tinc dades de:
L'Univers (112 sol.licituds, 50 places)
La Llacuna (59 sol.licituds, 52 places)
Fluvià (119 sol.licituds, 78 places)
Victòria,
Al Fructuós (83 sol.licituds, 50 places)
Al Fructuós (83 sol.licituds, 50 places)
Al Congrés Indians 87 sol·licituds per 50 places.
I si entrem en detalls, cal treure les places de germans, punts complementaris i NEE.
Al Fructuós quedaven 16 places per gent de 30 punts (sense saber NEE)
Al Fructuós quedaven 16 places per gent de 30 punts (sense saber NEE)
Bueno, jo ho deia més per saber el "tirón" que tenen aquest tipus d'escoles. Que ja sé que és molt, però si d'alguna manera es pot quantificar... O sigui que m'interessa el número de sol.licituts total. Al meu barri, Gràcia, les escoles amb metodologies actives són les més demandades amb molta diferència, però volia saber si el fenòmen s'extén per igual a la resta de la ciutat.
Gràcies per respondre'm tan ràpid. ; )
Gràcies per respondre'm tan ràpid. ; )
L´inspector del districte de Sant Andreu, es diu Albert Grau, i el Consorci d´educacio esta a plaça Urquinaona. Es amb aquest senyor amb qui hauriem de parlar, com mes siguem millor. Jo estic dispussada a anar-hi pero a de ser aviat, no ens podem adormir
Podriem fer una trovada a la porta de l´escola.
Podriem fer una trovada a la porta de l´escola.
- Lauryrodri
- Membre des de: dv. abr. 10, 2015 6:29 pm
Nosaltres estem igual i dispossats a fer el que calgui! Sabeu com han quedat els altera coles?
- Letycancelo
Venga. Ponemos fecha al encuentro y cuantos más seamos, mejor.
Proposo recopilar informació referent a les altres escoles del barri, per tal de saber quantes places queden vacants o quants nens es queden sense plaça. Així tindrem dades objectives del barri i les posibilitats reals d'obertura d'una altra linia.
Per exemple jo vaig veure que a Pompeu FAbra hi havia 17 places i s'han quedat 17 nens fora.
Per exemple jo vaig veure que a Pompeu FAbra hi havia 17 places i s'han quedat 17 nens fora.
- petitraemon
- Membre des de: dc. abr. 08, 2015 9:24 pm
Jo sé que a l'Emili Juncadella queden places i segur que en altres també. I això és la raó perfecta per a que el Consorci no amplii ràtios a Congrés.
Crec que hauríem de fer notar que no ens és igual que ens donin una vez plaça x. Que hi hagi tantes sol.licitus en escoles com aquestes vol dir alguna cosa i no pot ser que el sistema ho obvii així com així.
Parlar amb l'inspector és una bona manera de cridar l'atenció. Quan i on ens reunim?
També hi ha la plataforma pel dret a decidir en educació. Però no sé si a nivell pràctic en servirà ara.
Crec que hauríem de fer notar que no ens és igual que ens donin una vez plaça x. Que hi hagi tantes sol.licitus en escoles com aquestes vol dir alguna cosa i no pot ser que el sistema ho obvii així com així.
Parlar amb l'inspector és una bona manera de cridar l'atenció. Quan i on ens reunim?
També hi ha la plataforma pel dret a decidir en educació. Però no sé si a nivell pràctic en servirà ara.
Hola bon dia.
Al miralletes han quedat lliures 6 places. Al Octavio Paz tampoc han omplert pero no se cuantes han quedat lliures.
Crec q fins q no surtin els llistats definitius al maig no podem fer gaire cosa. O si? algu ho sap?
Al miralletes han quedat lliures 6 places. Al Octavio Paz tampoc han omplert pero no se cuantes han quedat lliures.
Crec q fins q no surtin els llistats definitius al maig no podem fer gaire cosa. O si? algu ho sap?
- Lauryrodri
- Membre des de: dv. abr. 10, 2015 6:29 pm
Crec que aquesta setmana han de penjar els admesos i els que no, podríem esperar a que pengin els llistats i despres podrien quedar un cop vist com queda totes les escoles, si us sembla be
- Letycancelo
Es importante que el consorci se de cuenta de que los padres estamos pidiendo un modelo educativo no directivo y que ya no nos valen los modelos tradicionales. Que aquellas escuelas que cada año se están quedando con plazas libres es por algo.....
- Letycancelo
O creo que debemos esperar al martes y solicitar una entrevista con el inspector.
Sabeu quants d'aquests que es van inscriure tenen 30 punts?
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |