Part a l'hospital Sant Pau
Part a l'hospital Sant Pau
Hola a totes!
Estic de 28 setmanes i ja començo a estar neguitosa, a més ja tinc a les man el pla de part. Alguna de vosaltres té experiencia a l'hospital de Sant Pau?
P. D : M'interessa la Walking Epidural
Gracies a totes!
Estic de 28 setmanes i ja començo a estar neguitosa, a més ja tinc a les man el pla de part. Alguna de vosaltres té experiencia a l'hospital de Sant Pau?
P. D : M'interessa la Walking Epidural
Gracies a totes!
Re: Part a l'hospital Sant Pau
Hola,
Jo vaig tenir el meu fill a l'Hospital de Sant Pau i molt bé, va ser una cesària, així que de la walking epidural ni et puc dir res.
La meva experiència és molt positiva, em van atendre molt be.
L'únic una mica negatiu és que vaig tenir mala sort amb la parella amb la que compartiem habitació, però això és una loteria...
Molta sort!
Jo vaig tenir el meu fill a l'Hospital de Sant Pau i molt bé, va ser una cesària, així que de la walking epidural ni et puc dir res.
La meva experiència és molt positiva, em van atendre molt be.
L'únic una mica negatiu és que vaig tenir mala sort amb la parella amb la que compartiem habitació, però això és una loteria...
Molta sort!
Gràcies Nivalis!!
Kartulina,
Jo vaig parir a Sant Pau l'abril del 2012 i en vaig quedar encantada! Vaig tenir un part vaginal amb una epidural q em deixava moure les cames sense notar gens de dolor. No era la walking epidural, però en el meu cas tp la vaig necessitar pq va ser un part ràpid.
Vés-hi tranquil•la, q és un bon lloc per portar al món el teu petitó.
Jo vaig parir a Sant Pau l'abril del 2012 i en vaig quedar encantada! Vaig tenir un part vaginal amb una epidural q em deixava moure les cames sense notar gens de dolor. No era la walking epidural, però en el meu cas tp la vaig necessitar pq va ser un part ràpid.
Vés-hi tranquil•la, q és un bon lloc per portar al món el teu petitó.
Moltes Gràcies Flordeneu!!
Jo també vaig parir a St Pau a l'agost passat i tinc molt clar que allà no hi torno. En el meu cas però jo volia un part natural i respectat i de natural gens i respectat a mitges tirant a poc. Però això pel que jo veig depèn de la loteria de qui et toqui el dia que tu et posis de part i de les teves expectatives.
I sobre la walking epidural no ho se del cert però dubto que a St Pau la posin.
Gracies per la info Irúa!
He parlat amb el ginecòleg i m'ha comentat que posen l'epidural però en una dosi baixa, però que no és ben bé walking epidural. I respecte a part respectat o no, la intenció sembla que la tenen però ja veig que en el teu cas tot queda en paraules. Aveure com va...
Merci!
He parlat amb el ginecòleg i m'ha comentat que posen l'epidural però en una dosi baixa, però que no és ben bé walking epidural. I respecte a part respectat o no, la intenció sembla que la tenen però ja veig que en el teu cas tot queda en paraules. Aveure com va...
Merci!
Hola noies,
Jo vaig parir a Sant Pau al desembre del 2013, el meu part és va complicar una mica i en culpo a les infermeres i ginecologues que em van tocar al canvi de torn. Fins al moment em van atendre super bé, tot l'embaras amb diabetis gestacional, un seguiment impecable. La primera arribada per parir super bé, fins al canvi de torn que tenien massa pressa. Despres l'estada també la recordo bona!
Ara també hi han habitacion individuals
aixo depen de la sort que tinguis!
Conec algunes noies que hi han parit volent un part natural i respectat i han quedat contentes.
Jo hi tornaria. Que tingui molta SORT!
Jo vaig parir a Sant Pau al desembre del 2013, el meu part és va complicar una mica i en culpo a les infermeres i ginecologues que em van tocar al canvi de torn. Fins al moment em van atendre super bé, tot l'embaras amb diabetis gestacional, un seguiment impecable. La primera arribada per parir super bé, fins al canvi de torn que tenien massa pressa. Despres l'estada també la recordo bona!
Ara també hi han habitacion individuals
aixo depen de la sort que tinguis!Conec algunes noies que hi han parit volent un part natural i respectat i han quedat contentes.
Jo hi tornaria. Que tingui molta SORT!
09/12/2013 Benvinguda Jana!!! 3280kg
03/08/2018 TE +

31/10/2018 Ets una
ARLET!
19/11/2018 Sorpresa! Al final ets un POL!
03/08/2018 TE +

31/10/2018 Ets una
ARLET!19/11/2018 Sorpresa! Al final ets un POL!

Moltes gracies ems2012 per la teva aportació!!
Ara ja em queden 4 setmanentes, això s'acosta!!!!!!!
Ara ja em queden 4 setmanentes, això s'acosta!!!!!!!
Ems2012, n'estàs segura q tenen habitacions individuals? Jo crec q segurament també tindré allà el meu segon fill i m'interessaria saber-ho. Quan vaig parir jo, ja fa temps (abril 2012) només n'hi havia de compartides...
Flordeneu l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 14, 2015 9:46 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Kartulina, a mi em queda un pelet més, així q ja explicaràs q tal ha anat tot!
Si si segurissima pq tinc 2 amigues q van tenir sort i els hi Va tocar individual!
Pero ja Et dic q es sort!!
Pero ja Et dic q es sort!!
03/08/2018 TE +

31/10/2018 Ets una
ARLET!
03/08/2018 TE +

31/10/2018 Ets una

Jo tampoc ho sabia que tenien habitacions individuals, a veure si tenim sort
.
Si! Flordeneu! Ja faré un post amb la meva experiencia, que espero que sigui un mix de coses bones, i així tenim una opinió ben nova!
.Si! Flordeneu! Ja faré un post amb la meva experiencia, que espero que sigui un mix de coses bones, i així tenim una opinió ben nova!
Al 2007 vaig tenir a la nena a Sant pau i vam tenir una individual...vam ser dels que vam tenir sort!!!!
Ahir vaig llegir en algun lloc que actualment, el 2015, no hi ha habitacions individuals per a maternitat a Sant Pau. Tant de bo fos diferent, però ja m'he fet a la idea que haurem de compartir. Només demano que em toqui la finestra, si us plau, que l'altra part és molt trista! 
- tartadefresa
- :: puça

- Entrades: 12
- Membre des de: dj. feb. 09, 2012 9:48 pm
Hola noies, jo en breu( Estic de 39 setmanes) tindre el nen a st Pau. A totes les xerrades que he anat Aixi com a la visita amb la llevadora a la setmana 36 m'han asegurat que totes les habitacions son dobles. Aixi que si o si haurem de compartir a no ser que agafem unes nits de poc moviment de parts i ens possin soles pero em van dir que es bastant poc probable. El bany tambe es compartit.
Qualsevol altre consulta si us puc ajudar aquí Estic.
Petons
Qualsevol altre consulta si us puc ajudar aquí Estic.
Petons
He parlat amb dues noies mes q hi van donar a llum l'una al desembre 2013 i l'altre a l'abril 2014.
Sobre el tema de part respectat no estaven massa contentes. Val a dir que totes 3 hem tingut mals parts... jo com us vaig comentar, vaig trobar un mal equip de ginecologues i llevadores, en canvi una d'elles va tenir la sort de trobar un equip de P.M (van moure mal i cel trobar un anestesista q s'atrevis a posar una epidural en una esquena amb un gran tatoo jeje)
Si teniu sort de coincidir amb la Teresa estareu molt ben ateses!!!
Les instal.lacions estan molt i molt bé. Els banys son amplis i no patiu pel fet de q siguin compartits. I si, es bastant conyas haver de compartir habitacio, les nits es fan dures pero només seran un parell!!!
Espero que us serveixi!!!
Sobre el tema de part respectat no estaven massa contentes. Val a dir que totes 3 hem tingut mals parts... jo com us vaig comentar, vaig trobar un mal equip de ginecologues i llevadores, en canvi una d'elles va tenir la sort de trobar un equip de P.M (van moure mal i cel trobar un anestesista q s'atrevis a posar una epidural en una esquena amb un gran tatoo jeje)
Si teniu sort de coincidir amb la Teresa estareu molt ben ateses!!!
Les instal.lacions estan molt i molt bé. Els banys son amplis i no patiu pel fet de q siguin compartits. I si, es bastant conyas haver de compartir habitacio, les nits es fan dures pero només seran un parell!!!
Espero que us serveixi!!!
03/08/2018 TE +

31/10/2018 Ets una
ARLET!
03/08/2018 TE +

31/10/2018 Ets una

Bon dia,
Tartadefresa, on em puc informar de les xerrades que fan a st Pau? M'agradaria anar-hi a alguna.
Espero que tot et vagi molt bé, ja deus estar amb moltes ganes de veure-li la carona al teu nen.
Noies moltes gràcies per la info!
Tartadefresa, on em puc informar de les xerrades que fan a st Pau? M'agradaria anar-hi a alguna.
Espero que tot et vagi molt bé, ja deus estar amb moltes ganes de veure-li la carona al teu nen.
Noies moltes gràcies per la info!
Hola noies,
Jo he tingut els meus 3 fills a sant pau per part natural i vaig quedar molt contenta. En tots 3 parts em van tractar superbe.
Si, s'ha de compartir habitació pero no es tant dolent, et pots distreure amb les visites de la veina quan tu estas sola, com em va passar a mi quan el marit anava q buscar als germans al cole.
La sala de dilatació esta molt be i si tens sort pot tocar-te una amb dutxa hidromassatge, i en el meu cas vaig parir a la nena fa 2 mesos a la mateixa sala de dilatacio, aixi que s'adapten a tot.
Jo he tingut els meus 3 fills a sant pau per part natural i vaig quedar molt contenta. En tots 3 parts em van tractar superbe.
Si, s'ha de compartir habitació pero no es tant dolent, et pots distreure amb les visites de la veina quan tu estas sola, com em va passar a mi quan el marit anava q buscar als germans al cole.
La sala de dilatació esta molt be i si tens sort pot tocar-te una amb dutxa hidromassatge, i en el meu cas vaig parir a la nena fa 2 mesos a la mateixa sala de dilatacio, aixi que s'adapten a tot.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |