TORNADA A LA FEINA I NO VOL BIBERÓ!

Tria el pit o el biberó.

Mandarina80
:: puça
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dj. maig 16, 2013 5:46 pm

TORNADA A LA FEINA I NO VOL BIBERÓ!

EntradaAutor: Mandarina80 » dt. abr. 14, 2015 3:16 pm

Hola. tinc un nen que la setmana vinent farà 5 mesos, hem fet LME sempre i estem encantats. La qüestió és que he tornat a la feina (fa 3 setmanes) i no hi ha manera que agafi el biberó. El pla era que mentre sóc fora (de moment 7 hores però en un mes i mig seran 10 hores) mengés llet meva amb biberó però s'hi nega. Sap perfectament com funciona (algun cop l'ha agafat i al primer mes n'hi vaig haver de donar amb la meva pròpia llet) però no vol, s'enfada molt i crida ja només veure el biberó...

Volia fer 6 mesos de LME però estic començant a pensar de si segueix sense agafar el biberó....intentar donar-li farinetes fetes amb llet meva. Als matins s'arriba a enfadar molt i em fa patir, m'agradaria que pogués alimentar-se mentre no hi sóc, no perquè pensi que no està ben alimentat (a la tarda i nit recupera..) sinó perquè estigui més content quan no hi sóc, i també perquè comenci a no ser tan dependent de mi i es pugui alimentar quan no hi sóc...

Alguna mare que s'hagi trobat en aquesta situació?? com ho heu gestionat?? Estic una mica angoixada ja...
iole
:: rateta
:: rateta
Entrades: 169
Membre des de: dj. set. 11, 2014 1:47 pm

Re: TORNADA A LA FEINA I NO VOL BIBERÓ!

EntradaAutor: iole » dt. abr. 14, 2015 5:43 pm

A mi em va passar, jo li vaig donar la fruita ja que encara no habia començat els cereals, i al mes següent ja els cereals. Tot i aixi el meu al cap d'uns dies (sobretot un dia que tenia molta gana) ja va començar a agafar el bibe...vaig provar varios i a ell li agradava la suavinex, li deixavem jugar amb ells abans i poc a poc els va acceptar. Sempre es millor sis mesos de lme pero tampoc passa res si es una mica menys... L altra opció es el tema de la xeringa, la cullera, els gots adaptadors...
Anims!
inger_0
:: papallona
:: papallona
Entrades: 138
Membre des de: dg. set. 30, 2012 11:23 am

Re: TORNADA A LA FEINA I NO VOL BIBERÓ!

EntradaAutor: inger_0 » dc. abr. 15, 2015 9:19 pm

Hola,
Jo m'hi vaig trobar, el meu fill era una mica més petit, tenia quasi 4 mesos. El pediatra em va aconsellar que provés amb got i va anar bé! Quan són així petits has de deixar el giot inclinat i ells ja s'hi agafen, posen la llengua i van fent. Al principi li queia força llet a fora, però almenys se'n prenia, i en pocs dies anava millorant i ja ho feia molt bé. Quan quedava poqueta llet al got, li deixava agafar el got a ell i li agradava. El got millor si és baixet. També algun dia més endavant, quan ja s'apropava als 6 mesos li donava suc de taronja en el got.

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::