100 euros mare treballadora
100 euros mare treballadora
Hola noies!! Fa mlt q no escric. El 19 de desembre va neixer la meva petita Martina i vaig una mica liada. M'han comentat q hi ha una ajuda de 100 euros al mes pr mare treballadora i volia saber si algú ho ha demanat. Q haig de fer i a on haig danar.
Moltes gràcies
Leucar
Moltes gràcies
Leucar
Re: 100 euros mare treballadora
Hola, pots trucar directament i demanar.ho un cop neixi per telefon. Sinó t.ho pots desgravar a la renta
Felicitats per la maternitat!!! 
Mira-ho a la pàgina d'Hisenda. Pots omplir el formulari i enviar-ho o trucar per telefon. Te'l diria però no sé on el tinc guardat jeje. I sinó cobrar-ho tot de cop amb la renta. Però jo sóc de les que '" mejor pájaro en mano que ciento volando..." Jeje

Mira-ho a la pàgina d'Hisenda. Pots omplir el formulari i enviar-ho o trucar per telefon. Te'l diria però no sé on el tinc guardat jeje. I sinó cobrar-ho tot de cop amb la renta. Però jo sóc de les que '" mejor pájaro en mano que ciento volando..." Jeje
Hola leucar i moltes felicitats per la teva Martina!!
No és un ajut, sinó una deducció a l'impost sobre la renda de 1.200 euros. Hisenda et dona la possibilitat de deduir-te els 1.200 euros de cop a la declaracio anual (al juny) o bé cobrar 100 euros mensuals.
Al web o al telèfon de l'Agència Tributària en trobaras mes informació.
No és un ajut, sinó una deducció a l'impost sobre la renda de 1.200 euros. Hisenda et dona la possibilitat de deduir-te els 1.200 euros de cop a la declaracio anual (al juny) o bé cobrar 100 euros mensuals.
Al web o al telèfon de l'Agència Tributària en trobaras mes informació.
HOla us han pagat els 100 euros aquest mes? normalment hem pagaven el dia 19 o 20 i encara no els he cobrat gracies
Jo si k ho he cobrat avui
Jo tampoc.... Els cobreu sempre d'hora o al llarg del dia us els paguen? Tinc aquesta curiositat tb...
Jo aquest mes tampoc els he cobrat i això que sempre els cobro el dia 20
Jo encara res de res a seguir esperant
Jo a data d'avui tampoc res. Acabo de trucar a Hisenda i m'han dit que s'estan retrasant amb els pagaments aquest mes.
Jo encara espero també...
- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
- baldufeta05
- :: papallona

- Entrades: 119
- Membre des de: dg. des. 22, 2013 3:30 pm
Doncs jo aquest mes sí! El dia 24 vaig cobrar-los...
Cobrats avui!
jo els vaig cobrar el dia 22 aquest mes... acostumen a pagar-me'ls el 18 o aixi...
Jo de moment res de res...

- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
Suposo que tenen fins a l'últim dia del mes per a pagar-ho, haurem d'esperar...
- lavidaesbonica
- :: granota

- Entrades: 233
- Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm
Hola mares,
Jo ara fa un mes que m'he donat d'alta d'autonoms. El mes de juny de l'any passat vaig ser mare. Sabeu si puc optar a aquesta ajuda? Algú ha comentat que puc esperar a la renda perquè m'ho dedueixin, oi?
Jo ara fa un mes que m'he donat d'alta d'autonoms. El mes de juny de l'any passat vaig ser mare. Sabeu si puc optar a aquesta ajuda? Algú ha comentat que puc esperar a la renda perquè m'ho dedueixin, oi?
Finalment he cobrat avui...deu ni do.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |