***CERCADORES D'ABRIL 2015***

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Cucurucho80
:: tortuga
Entrades: 305
Membre des de: dv. oct. 17, 2014 7:34 pm

Re: ***CERCADORES D'ABRIL 2015***

EntradaAutor: Cucurucho80 » dj. abr. 23, 2015 4:52 pm

Uoooooooooooooooooooooooooooooooooooo, he entrado como voy haciéndolo desde que empecé el 'break de búsqueda' y.....mi sorpresa al ver que salías como panxu en la primera página!!!

Muchíiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisimas felicidades, guapa!!!!!!!!!!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

:-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-()) :-())

Intentaré ir siguiéndote jejejeje Muaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaackissssssssss

lmlaura ha escrit:Bon dia preciós de Sant Jordi boniques!!!

Entro modo ràpid per felicitar a BCN78, MOLTÍSSIMES FELICITATS GUAPA!!! Ara ja saps toca gaudir!!!

Ja veieu noies q aquest mes és increïble!! q això segueixiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii amunt amunt a totes!! i les q aneu a per un nou cicle a tope eh!!! q la alegría es transmetiii i el solet ens dóni molta energia a totes!!

Albamar q bé q ja tens fora els pòlips !! :ok: ara ja a per la nova oportunitat amb el camí lliure!!

Jo bé vaig fent amb quasi res de molèsties...més inflada això si! sembla mentida q els pantalons ja m'apretin! i els pits ja no em fan quasi mal, gairebé res però també ja més grossos! jajajajajaja

Tinc hora el 5 de maig per mútua i el 12 per la SS. De moment aniré en paral·lel fins q vegi quin seguiment em fan a cada lloc..perquè tinc amigues q el seguiment és diferent... i així ho porten tot més controlat...

uff se'm farà llarg... ja volem dir-ho però volem ser prudents i esperar a anar el dia 5! la llentia estarà bé jejejej però el meu marit diu q millor així..així ensenyem la primera eco encara q sigui un saquet,...tampoc sabem si podrem escoltar el cor petit tant d'hora però bueno, a veure si tenim sort!
De moment avui el llibre serà per a un papi: Cómo ser padre primerizo y no morir en el intento..a l'abacus no l'he trobat però espero trobar-ho al fnac.

El meu marit va anar a buscar alguna coseta a Bcn centre i no sé q és...però imagino q el detall q sigui me'l donarà avui jejejeje quines ganes!!

Aquesta tarda passeig d'enamorats per Barna!

una abraçada i feliç diada!

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
http://www.fertilityfriend.com/home/542781
Imatge
Imatge
4.07.2015 >> TE + :) :) Sujétate fuerte, chiquitín !!
16.07.2015 >> 1ª Eco : vemos el saquito bien colocado...y dicen que se empieza a intuir la vesícula
27.07.2015 Nos comunican que nuestro pequeño se ha ido....Algo no iba bien y no evolucionó.... Nunca te olvidaré
Moxaina
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

EntradaAutor: Moxaina » dv. abr. 24, 2015 7:45 am

Hola guapes meves!!!!!

Entro en modo soso total mentre estic al bus anant cap a BCN... Que avui comença la fira!!!
La veritat que ara ja tinc el fluxe típic abans de la warry, com grumós i blanquet, aixi que no espero res aquest mes... A mes també crec que els nervis m'han fet una mala passada, no se! Tinc aquest pressentiment!!
Ànims a totes les que estem en desespero!!
Ah!! I benvingudes a les noves!!!
Imatge
Imatge
tiritissima
:: gosset
Entrades: 479
Membre des de: dt. feb. 05, 2013 10:35 pm

EntradaAutor: tiritissima » dv. abr. 24, 2015 12:54 pm

Noietes!!
Com sempre entro a modo soso! Sorry!
Volia donar anims a la Moixaina! Guapa que potser no esta tot perdut. Aviam si es una falsa alarma i la W tarda moolts mesos en venir!! Estem pendents de tu!
I Albamar! M'ha agradat molt llegir la frase (no se ben be com ho vas escriure) de que ja tens dos (i no un) impediments menys per aconseguir panxu!! :content: Tu com et trobes? Ara a fer repos i bondat i al proper cicle al ataquerrr!!
La resta de desesperos com esteu?
Moment ego: CD22, porto dos dies sense estar tan inflada. Pero la gana apreta una mica, i la pixera em fa correr! Avui arribenels Te que vam demanar x internet, pero es massa aviat x fer-ne un!! Ufff, no se si aguantare gaires dies...
Petons a totes! Al'Abril panxus mil!!!
novateta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dj. març 12, 2015 8:35 am

EntradaAutor: novateta » dv. abr. 24, 2015 4:41 pm

Ja tenim el cap de setmana aquí!!!

BCN78 I IOLE FELICITATS!!! Una altra panxu :-()) ! Ole ole!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Nenes, quin mes, no? Això està que se sale!

carabasseta: Ja ens aniràs explicant què tal aquests TO+! Tu fes molts i molts deures aquesta SW :sex-|: ! I a veure si al maig ens dones una super notícia!!! Jo també vaig fer zumba, i m'ho passava genial! Però han canviat l'horari i és super tard... em va fatal, total que ho he hagut de deixar. Ja veuràs com t'enganxa!

Zenda75: jo també he llegit que fins que la warry no és vermella no es considera warry.

Rubinat: t'esperem ben aviat a cercadores! Com va anar amb el gine? T'ha confirmat l'ovulació? Tenim ganes de sentir més bones notícies!

Nina5: és clar que sí! T'esperem al maig! >.-<:

Marionilla: no et prens cap antihistamínic per l'alèrgia? Molts PEPOS per aquest doloret d'ovaris! La veritat és que això dels desesperos és una me. I sinó de cap al maig amb molta força!

tiritissima: fan molt bona pinta aquests "psicosíntomes" fan moooolt bona pinta! Ja ens mantindràs informades d'aquest TE! Aix, quina emoció!!!

pitiflautiks: benvinguda a cercadores! Que maco el teu nen! jiji Un baby sempre dóna molta alegria! Jo penso que per practicitat millor (roba, joguines...) dos del mateix sexe, però per experiència millor dos de diferent sexe! Així aprens coses noves d'ell, i coses noves d'ella. Espero que aquest sigui el teu mes!

ice: jo penso igual que tu! Els deures no s'han d'abandonar mai! Encara que no s'hagi ovulat, mai se sap! A més, són moments que no s'han de perdre amb la parella.

Albamar: és una gran notícia! Així via lliure! Doncs a per totes al maig!!! :: orrr:: :: orrr::

Dalilala: ueee!!! Adeu warry! :sogra: :sogra: :sogra: sort amb aquests TO! Ja ens aniràs explicant maca! Per cert, m'he comprat llavors de lli, per prendre-les amb el iogurt. A veure si em funciona a mi també.

lmlaura: em sembla genial que vagis en paral·lel, així tu i el cigronet estareu doble controlats. M'he emocionat molt amb el llibre del teu home! (és que jo sóc molt sentida). Espero que tinguis un embaràs genial, i que ho disfruteu al màxim! Digueu-ho quan ho creieu convenient, això és molt personal i les ganes segur que poden en aquestes situacions!!! Nena, no saps quina enveja em feu el dia de Sant Jordi (només! jiji) els que viviu a Barcelona. Hi vaig anar un parell de cops per Sant Jordi, i realment és espectacular!

Lataat: casun aquesta maleïda warry! :sogra: :sogra: Molts ànims i a tope al maig!

Anetta: amunt aquests ànims! Pot ser que vingui quan menys t'ho esperis! Els PEPOS també són importants per agafar energia i continuar endavant, i aprendre de tot el viscut. Saps què penso? Jo tinc ovaris poliquístics, i la veritat, no se quant de temps em costarà, però penso que serà un llarg camí, i en general totes hem d'aprendre a seguir lluitant, i que l'esforç valdrà la pena, n'estic completament segura.

Moxaina: com ha anat aquesta fira? Estic d'acord amb la tiritissima, no donis res per perdut, només quan hagi arribat la W, si és que arriba! Ens vas explicant!

Moment super ego total: CD29 això d'esperar es una me :-o00m :-o00m hauré d'aprendre a ser pacient! Quin remei! No tinc cap símptoma de res, bé, de fet, fa una setmana que tinc els mugrons molt sensibles, però res més. Ovaris poliquístics, 10 anys amb la píldora, ammmffff hauré de donar temps al meu cos a que es reguli amb el Soniase, l'exercici i la dieta. Jo per ara, em conformo a regular-me i que vingui la warry. Espero aconseguir-ho aviat! Molts PEPOS! :-o00m
Hem pensat amb el meu xicot, que si no arriba als CD40 em faig un TE, però vaja, aquest primer mes no tinc gaires esperances, l'únic que per sortir de dubtes i trucar al gine o què... Ja ho veurem!

Que tingueu totes un magnífic cap de setmana!!! Que ja és aquí!

P.D.- Haurem de buscar un lema pel maig, no? Que ja s'acosta!!!
30/05/2015 TE+
04/06/2015 Veiem el saquet!
25/06/2015 Veiem i escoltem el teu cor, que batega a tot drap!
26/08/2015 Ets un nen!
Rubinat
:: tigre
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

EntradaAutor: Rubinat » dv. abr. 24, 2015 5:09 pm

Hola buniqueeees!!!!

Siiii ja he nat al gine i siiii he ovulaaaat!!!! Toma tomaaa!!! Un ovulet molt maco ha sortit de passeig!!! Per tant, mapunto al cercadores.

Nom d'usuària: rubinat
Activitat alternativa que voleu fer en cas de no panxu: anar de compres i fer "raca raca!!!" Amb la targeta jojojojo
Edat dels dos: 30
Cicle de cerca i durada del cicles: es el segon cicle. El primer va ser de 67 dies i el segon encara dura pero des doctubre q no reglo... Per tan portem buscant des de setembre.
Nº Fills: cap
Data NW (importantíssim!): comptant 16 des del dia de l'ovulacio.... 2 de maig!
Alguna cosa que vulgueu explicar de vosaltres per anar-nos coneixent. Doncs... Q us puc explicar q no us hagi dit abans... Un desig va! Q tinc moltes ganes destar al sp pero a la banda de mamiiis com totes vosaltres!!!
Trucs, si preneu algun cosa, si fas SM o SW, freqüència (cada dia, dia si dia no, etc..), i el que vulgueu! A veure... Prenc acid folic (folidoce), metformina, omifin i ovusitol. La metformina no em senta gens d beeeee!!!! Tot aixo perque tinc ovaris poliquistics i no ovulo. He fet acupuntura (una sessio perq mentra faci tractament fem descans) q mha nat be. Fem sw dia si i dia no i dp cames amunt.

Bueno nenes dirvos q no podre personalitzar gaire perque escric des del mobil o ipad i es molt rollo... Perdoneu faltes, abreviacions o coses q fan mal als ulls pero vaig rapid i torno a dir... Amb lipad i mbl es un rollo buscar signes!

Ara estic en ple desespero i estic nervi nervi. Intento no ferme ilusions (es el primer desespero en serio q passo) pero es dificil porque tinc el meu home convençut q estic prenyi i ja ho dona per fet...

Moltes gracies x acollirme floretes! Gracies jefa per deixarme formar part del grup. Estic ilusionada x tenir una data no warry! Un petonas ben fort i una super abraçada a les q hem compartit altres mesos. I encantada d coneixer a les noves adquisicions! Ahhhh i tb abraçades i petons per les q no formeu part daquest grup pero d ben segur mesteu llegint, preocupantvos de si tot va be, alegrantvos per cada petita victoria i recolzantme quan hi ha males noticies. Sou estels q sempre esteu amb mi ;*****
Imatge

Imatge
marilluna
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 564
Membre des de: dc. set. 05, 2007 10:46 pm

EntradaAutor: marilluna » dv. abr. 24, 2015 6:09 pm

Molta sort a totes, en especial a tu Rubinat!!!
Imatge
Rubinat

EntradaAutor: Rubinat » dv. abr. 24, 2015 6:55 pm

Jijijiji marilluna ;****
Imatge

Imatge
truxi
Entrades: 764
Membre des de: dv. des. 04, 2009 7:41 pm
Ubicació: Vila-seca (xò sóc de Reus!!!)

EntradaAutor: truxi » dv. abr. 24, 2015 8:07 pm

Rubinat cuca quina ilu veure q has ovulat! A vere si hi ha sort i el teu home té raó! Et vaig seguint i tinc ganes de veure't a l'altra banda del sp! Molts ànims i creuo els dits x tu!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Vaig néixer el 9 de novembre de 2010 a les 18:02h amb 3,450kg i 50,5cm

Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Vaig néixer el 2 d'agost de 2015 a les 09:20h amb 3,430kg i 49cm
Rubinat

EntradaAutor: Rubinat » dv. abr. 24, 2015 8:24 pm

Truxiiii ;****
Imatge

Imatge
carabasseta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 131
Membre des de: dg. març 01, 2015 8:33 pm

EntradaAutor: carabasseta » dg. abr. 26, 2015 10:15 pm

Uiii però què paradet està això!! Com ha anat el finde guapes??
Aquests dies no mhe pogut connectar gaire, però com que tenim nova panxeta no m'hi podia estar d'entrar encara que sigui en modo soso mòbil!!!

Moltes felicitats BCN78!!!quina alegria tenir un +més, amunt aquestes panxes!! Com te trobes? :)

I un petit ego, ja tinc el meu TO+, tot i què no sé ben bé si la ratlleta era igual de forta, provaré demà si està més marcada o ja més fluixa...encara estic en fase d'aprenentatge hehe de moment i per celebrar-ho hem fet pintxitu, a veure si n'hi ha sort!
Ahh i la setmana passada ja me vaig estrenar amb el zumba, me va encantar, teníeu raó, és molt divertit i ja tinc ganes de tornar-hi!! :D
Bueno cuques, no personalitzo pq des del mòbil és complicat, a veure si demà tinc un ratet de tranquil.litat!
Bona nit i petonets
Rubinat

EntradaAutor: Rubinat » dg. abr. 26, 2015 10:22 pm

Carbesseta mooolt bé aquest TO+!!! Ara a fer feineta a veure si hi ha sort i l'encerteu!!!

Jo DESesperant... noies no sé si sem fa més difícil l'espera del cicle etern o aquesta espera!!! Avui he mirat un munt de videos al youtube sobre símptomes i he après a fer proves d'embaràs casolanes... aixxx.. q no em temptin!
Imatge

Imatge
tiritissima
Entrades: 479
Membre des de: dt. feb. 05, 2013 10:35 pm

EntradaAutor: tiritissima » dl. abr. 27, 2015 7:36 am

Bon dia guapes!
Què tal el cap de setmana? I la tornada a la realitat?? Uffff, com costen els dilluns :-o00m :-o00m :-o00m
Carabasseta felicitats per aquest TO+! Aviam si s'acaba de confirmar però vaia, vosaltres ja vau fer deures per si un cas :ok: :ok:
Rubinat ja desespero?? Ai mare, almenys sabem que el desespero post ovulació té uns dies concrets (no masses). Ànims guapa! Algun símptoma?
Moxaina com estas? Com va el desespero?? A quin CD estas ja?? Aixxx, pendents de tu cuca! :love: :love:
novateta i tu com ho portes?? El ball de simptomes és el pitjor de tot! Aviam com acaba tot plegat! Esperem que aviat ens escriguis amb MOOOOOLT bones notícies! :content: :content:

Mica en mica us vaig coneixent més.

Moment ego: CD25 i en 3 dies han desaparegut tooots els simptomes!! Ni panxa inflada, ni gana ni corrigudes al wc... Res de res! Necessito més :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m que mai!
lmlaura
:: rateta
Entrades: 192
Membre des de: dv. nov. 07, 2014 7:56 am

EntradaAutor: lmlaura » dl. abr. 27, 2015 7:42 am

Bon dia precioses!!!

Com aneu??

Rubinat estarem esperant amb tu a veure si aquest mes és el definitiu!! és normal q estigueu il·lusionats! passi el q passi el q és bo és q has ovulat, per fi!!! i tot apunta en direcció a aconseguir el vostre somni com la resta!!! molts pepos i intenta estar ocupada per passar el desespero q és pesadet i sembla q els dies no passin!!

Moxaina; com estàs? com van els ànims?? moltes gràcies per les entrades! ho vam passar molt bé i hi havia moltíssimes coses precioses...necessites molt temps per veure-ho tot jeje...
Fins q no vingui la W has de mantenir l'esperança! així q de moment pepos i endavant ! q mai saps quan pot ser el mes definitiu!!

Com aneu la resta??

Va q aquesta setmana és més curteta! a veure si ens fa millor temps i podem sortir a q ens dóni el solete!!!

Moment ego: Jo de moment una mica cansada durant el dia, ventre inflat i una mica de malestar, els pits molt inflats i a la nit dormo fatal donant mil voltes i fogots... jejejejej quan sempre dormia com un tronc... jejeje q hi farem! però feliç molt feliç i esperant q arribi el dia 5 per veure al nostre cigronet o llentia jijijiji ja va quedant menys! Vaig comprar unes cosetes molt mones per donar la noticia a familia i amics a la fira de Handmade, unes etiquetes de tela en forma de xumet i unes altres de pitet, en blanc. Faré unes postals ja en tenim ganes! quan ho saps o vols cridar als 4 vents!!

Q tingueu un molt bon dia boniques!!!

Ojalà vinguin moltes més panxus amb el q queda de mes... i sinó q el maig faci florir moltes petites floretes dins vostre!!

:-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
El nostre lema sempre ha estat... CARPE DIEM
Imatge
Caminem junts cap a un somni...
Imatge
lmlaura

EntradaAutor: lmlaura » dl. abr. 27, 2015 7:43 am

Novateta: espero q arribis al CD40 i facis TE i et sorti un postiu com una casa!!! va ja queda menys!!! :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m :-o00m
Imatge
Imatge
lmlaura

EntradaAutor: lmlaura » dl. abr. 27, 2015 7:45 am

Carbasseta: si vas veure ratlla ben fet el pinxitu i avui repeteix!! deixa un dia si vols de pel mig i remates l'endemà!!! :ok: molta sort!!

Jo ara he parat el zumba i faré només yoga i caminar cada dia una horeta per la platja! però el cicle q m'he quedat feia zumba tots els dilluns i era una teràpia per desconnectar el caparró!!

molta sort!
Imatge
Imatge
novateta
Entrades: 68
Membre des de: dj. març 12, 2015 8:35 am

EntradaAutor: novateta » dl. abr. 27, 2015 9:35 am

Bon dia noies!

Entro rapidíssim per dir-vos que ha vingut la NW! Ja se que no és normal sentir-se contenta, però he de dir que no esperava la warry a DC32 del cicle, ha sigut tot un èxit! I a més a més, sense dolors! A continuar així (Soniase, exercici i dieta), a veure si aviadet arriba el nostre cigronet!

Doncs de cap que vaig al maig!!! Amb molta energia!!!

Molts PEPOS i :-o00m :-o00m :-o00m a les que esteu en desesperació. I moltíssims ànims per a aquest maig a les que esteu amb la warry!

Que tingueu una bona setmana, que aquesta és curta!!! :p-)

P.D. He començat a prendre'm la temperatura per saber quan ovulo (si ovulo).
30/05/2015 TE+
04/06/2015 Veiem el saquet!
25/06/2015 Veiem i escoltem el teu cor, que batega a tot drap!
26/08/2015 Ets un nen!
Selenemar
:: puça
:: puça
Entrades: 16
Membre des de: dj. abr. 02, 2015 3:50 pm

EntradaAutor: Selenemar » dl. abr. 27, 2015 10:52 am

Hola de nou a totes!!

He estat desapareguda, però és que he tingut una mes mogudet, jejeje. Fa una setamana vaig marxar de viatge a Viena!! Una ciutat maquíssima!! Em va tocar en un premi al Nadal als establiments Viena d'aquí, jejeje, i ara l'hem gaudit, que feia més bon temps.

Referent a la gine...encara no hi he anat, no m'ha donat hora fins el mes vinent. Vaig anar a la doctora, i em va dir que porto una dieta bastant equilibrada, així que no m'he de preocupar... m'ha recomenat prenddre àcid fòlic...i ja he començat :)

I ara a per l'objectiu, a fer realitat un somni :) >.-<:

M'alegro de compartir aquesta il·usió amb tantes noies que busquem el mateix!! Una abraçada a totes!! I molta sort!!! :-())
marionilla
Entrades: 302
Membre des de: dv. gen. 04, 2013 12:13 pm

EntradaAutor: marionilla » dl. abr. 27, 2015 11:04 am

Bon dia a totessss!!!! :content: :content: :content:

Pues males notícies... ja la tinc aquí, la maleïda em va visitar el dissabte en tot el seu esplendor... :ufs: :ufs: :ufs:

Aquest mes tampoc serà el meu. Quina caca... :dimoni: :dimoni: :dimoni:

Però la vida segueix i al maig una nova oportunitat per fer diana. Així que ara em toca tornar a calcular la nova SW i recopilar energia positiva per tornar a intentar-ho. :sex-|: :sex-|: :sex-|:

Un petonet a totes i molta sort a les que encara quedeu en desespero! :-o00m :-o00m :-o00m
Moxaina
Entrades: 306
Membre des de: dt. març 31, 2015 9:57 pm

EntradaAutor: Moxaina » dl. abr. 27, 2015 11:16 am

Bon dia floretes!!!! :-()-) :-()-) :-()-)

Ja dilluns post resaca de la fira... uf!!! Estic morta!!! Però super feliç, ha vingut molta gent i he tingut la sort de conèixer a la Lataat i la lmlaura!!! :love: :love: maquissimes les dues!!!

Novateta: aish! la warry ja! Bueno, 32 és un cicle dins del normal, aixi que segur que ovules! :ok: :ok: la tempe ajuda molt, ja veuràs!

lmlaura: de res maca!!! ja us vaig veure allà fent el taller de galetetes... jejeje de moment cap signe de warry... :-o00m :-o00m

Tiritissima: gràcies per pensar en mi maca!!! :love: :love: estic a CD33... prenc com a referència sempre el cicle més llarg que he tingut que ha sigut de 35 dies, així que hauria de canviar la data NW al 30... aviam!!! :-o00m :-o00m

Carabasseta: Ole aquest TO+!!! Festa al canto! :ok:

Marionilla: Aish... no desesperis!!!! Pensa que queda una mica menys per aconseguir la teva desitjada :-()) !!! Molts ànims!!!

Moment ego: Bueno, jo segueixo amb des-espero... estic a CD33 però no em vull alarmar perquè un cop vaig tenir un cicle de 35 dies i em vull esperar, a més crec que vaig ovular més tard aquest mes... no se! jajaja la veritat que no noto res... i m'ha tornat un altre cop el fluxe blanc espès! Quines coses... Bueno, suposo que els nervis també han afectat. Si dijous no em baixa, potser em vaig un TE de tira d'aquells que em vaig comprar a Amazon! JEFA: pots cambiar la data NW al 30 plis? : lasito : : lasito :

Feliç setmana a totes!!!! :***: :***: :***:
Imatge
Imatge
mvillpa
:: granota
:: granota
Entrades: 245
Membre des de: dv. set. 13, 2013 5:18 pm

EntradaAutor: mvillpa » dl. abr. 27, 2015 1:00 pm

Hola boniques!!
Encara que fa moooolt de temps que us llegeixo tot just ara hem decidit posar-nos a fer feina!! Casi ni m'ho crec i això que no sabem com anirà tot plegat...
Serà el nostre primer fill i vaig super perduda, és per això que m'he animat a escriure ja tot i que aquest mes ens hi hem posat crec que ja passada l'ovulació però per anar practicant anirà bé. neu:-D
La qüestió és que vaig anar a la llevadora per última revisió al desembre i va sortir tot bé però no sé si seria millor tornar-hi anar i dir-li que ens posem a buscar o no cal.
Per altra banda de moment no m'he pres res d'àcid folic i sembla ser que vosaltres totes o casi totes en preneu. La marca us l'ha receptat el metge o heu anat a la farmàcia a comprar-lo?
Ja veig que encara que tothom pensi en que no t'hi vols capficar sempre t'hi capfiques... però bueno espero el mes que ve estar per aquí per compartir de ple l'experiència amb vosaltres!! :b-))) :b-)))

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 40 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::