dolor heavy sota ventre
- pitiflautiks
- :: rateta

- Entrades: 161
- Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:30 pm
dolor heavy sota ventre
No se... pregunto pq em fa moooolt mal el sota ventre des de fa dos dies, avui meees! espero warry la setmana vinent... es senyal d'embaraç? mai m'avia passat... mercii
Re: dolor heavy sota ventre
diuen que alguns dels símptomes de l'embaràs són iguals als de la W.....
pàciencia..t'aconsello que si tens retràs et facis TE
pàciencia..t'aconsello que si tens retràs et facis TE
- kabbisa
- :: zebra

- Entrades: 1397
- Membre des de: dc. feb. 23, 2011 5:33 pm
- Ubicació: Barcelona / Cabrils
Re: dolor heavy sota ventre
mal heavy? jo aniria a urgències igualment. No havia sentit mai que fos síntoma d'embaras, però és que encara que ho sigui, si és un mal heavy que no remet...
02.feb.11: 1a eco: 2cm 9setm
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
05.set.11 : DPP : DPR
"Quiérele cuando menos lo merezca, porque será cuando más lo necesite"
Re: dolor heavy sota ventre
Doncs cada dona és un món, pot ser un símptoma de que aviat et vindrà la regla, o podría ser embaràs...
T'ha passat només un cop? Si et passa sovint vés al metge a veure què et diuen.
Jo vaig tenir dolors bésties com tu dius quan tenia 6 setmanes d'embaràs, i eren com rampes molt doloroses, inclús quan estornudava em feia mal, i eren amenaces d'avortament en la setmana 6 i la setmana 8... Però vaig sagnar moltíssim a més dels Dolors. Al final tot va passar i vaig tenir un bon embaràs i el meu fill ja té 4 anys.
Perdona el rotllo, t'ho explico perquè a mi em va passar així. El que et passa a tu pot ser que sigui una altra cosa.
Millor que estiguis tranquila i si veus que tens més Dolors consulta a un metge.
T'ha passat només un cop? Si et passa sovint vés al metge a veure què et diuen.
Jo vaig tenir dolors bésties com tu dius quan tenia 6 setmanes d'embaràs, i eren com rampes molt doloroses, inclús quan estornudava em feia mal, i eren amenaces d'avortament en la setmana 6 i la setmana 8... Però vaig sagnar moltíssim a més dels Dolors. Al final tot va passar i vaig tenir un bon embaràs i el meu fill ja té 4 anys.
Perdona el rotllo, t'ho explico perquè a mi em va passar així. El que et passa a tu pot ser que sigui una altra cosa.
Millor que estiguis tranquila i si veus que tens més Dolors consulta a un metge.
Re: dolor heavy sota ventre
Pitiflautiks,
No t'aguantis, ves al metge d'urgències, poden ser moltes coses. I si és una apendicitis?? Si és heavy no és qüestió d'esperar...
No t'aguantis, ves al metge d'urgències, poden ser moltes coses. I si és una apendicitis?? Si és heavy no és qüestió d'esperar...
9/14 comencem a buscar i trobem endometriosis
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als
! Jo, natural killers altes
4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
2/16 m'opero Tot ok
1/17 1a FIV 2 embrions Beta-
7/17 2a FIV 3 embr. posem 2 B-
1/18 frigo B-
CIMAB: ell: anticossos als
! Jo, natural killers altes4/18 FIV 4 emb.
2/19 transfer 2 emb. B+! Bioquímic...
3/19 transfer 2 emb. B-
9/19 ovo B- i operació polip
12/19 B+!!
- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
Re: dolor heavy sota ventre
Millor que vagis a que et vegin... A mi em feia molt mal la zona ovaris i tenia una infecció a les trompes!!
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
- pitiflautiks
- :: rateta

- Entrades: 161
- Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:30 pm
Re: dolor heavy sota ventre
gràcies noies! ho mirare i us dic ;) petons reines
Re: dolor heavy sota ventre
Hola pitiflaukis!
Com estas?
jo vaig tenir un dolor molt i molt durant el primer cicle de cerca. No em podia aixecar sola. Vaig anar a urgencies i em van trobar un quiste de 7 cm que va remetre sol.
Molts anims i ja ens explicaras!
Com estas?
jo vaig tenir un dolor molt i molt durant el primer cicle de cerca. No em podia aixecar sola. Vaig anar a urgencies i em van trobar un quiste de 7 cm que va remetre sol.
Molts anims i ja ens explicaras!
DaNur
- pitiflautiks
- :: rateta

- Entrades: 161
- Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:30 pm
Re: dolor heavy sota ventre
Hola guapa he anat de bòlit i no he pogut escriure. El dolor va marxar però ahir m'havia de venir la worry i res avui una espècie de tasca de sang mínima i res més... Algú sap que pot ser??
Re: dolor heavy sota ventre
Hola pitiflautiks,
Podrien ser moltes coses pero no ho deixaria passar gaires dies mes. Si no ha vingut la warry, tambe podries mirar de fer un TE. Tot i que si el dolor ha estat bastant agut, potser et quedes mes tranquila si et fan un cop d'ull.
Jo vaig passar uns dies d'angoixa pel dolor. Ara ja reconec quan tinc un quiste. En porto 3 confirmats i un parell mes que no va caldre fer eco, el dolor era molt lleu. Ara en cas de dubte vaig cap al gine de seguida, m'ajuda a quedar-me tranquila.
Ja ens informaras com et trobes!
Molts anims
Podrien ser moltes coses pero no ho deixaria passar gaires dies mes. Si no ha vingut la warry, tambe podries mirar de fer un TE. Tot i que si el dolor ha estat bastant agut, potser et quedes mes tranquila si et fan un cop d'ull.
Jo vaig passar uns dies d'angoixa pel dolor. Ara ja reconec quan tinc un quiste. En porto 3 confirmats i un parell mes que no va caldre fer eco, el dolor era molt lleu. Ara en cas de dubte vaig cap al gine de seguida, m'ajuda a quedar-me tranquila.
Ja ens informaras com et trobes!
Molts anims
DaNur
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |






